V večini se strinjam s teboj...s tem pa ne...totimato napisal/-a:Tudi če je pol (pa toliko ni niti približno) potnikov tečnih, bi morali postajni uslužbenci biti VEDNO prijazni.
Še to: 99% tečnih in neprijaznih potnikov je zaradi železnice same. Naj naštejem nekaj primerov?
- na informacijah ni uslužbenca
- na informacijah uslužbenec ne ve in ne kaže interesa, da bi vsaj kam poklical
- na šalteru je neprijazna oseba (lahko tudi zdolgočasena)
- na šalteru dolgo čakaš (možnih ogromno razlogov)
- na postaji ni mogoče kupiti karte
- na postaji piše eno, na vlaku ti zaračunajo drugo,
- zamujanje vlakov,
- vlak stoji na drugem tiru, kot piše na tabli,
- zaklenjena vrata, tako da mora potnik hoditi okoli,
- otežen prenos prtljage na vlak (podhodi brez klančin),
- sprevodnikov odnos
... oseba, ki se redno vozi bi lahko naštela še več. Jaz se z vlakom ne vozim, to kar sem napisal mi je ostalo v spominu po prebiranju foruma
Brez skrbi, moj spomin sega tudi do prijetnih dogodkov povezanih z železnico.
Ampak, kaj sem hotel povedati? To, da tudi takšen odnos posredno vliva na rentabilnost železnice, saj povečuje/zmanjšuje dobiček, ki ga ustvarja potniški promet. Jaz sem se lep čas vozil v službo z avtobusom. In sem nehal zaradi netočnosti voznega reda in neprijaznih voznikov (enkrat sem se skoraj stepel, saj je bil res prostaški s gospo pred menoj).
Še to: tudi če uslužbenec do potnika, oziroma do stranke pokaže odnos, ki si ga stranka zasluži, je to slabo in negativno, saj daje slab vtis tudi tistim, ki situacijo opazujejo in se v razvitem svetu smatra kot poslovni primitivizem ali neprofesionalnost.
Lep dan še naprej!
totimato napisal/-a:Tudi če je pol (pa toliko ni niti približno) potnikov tečnih, bi morali postajni uslužbenci biti VEDNO prijazni.
...ker , če ti takšen "prijazen " potnik, ki je povrhu še alkoholiziran, že tisočič teži, da on se pa lahko pelje zastonj ...je teško bit prijazen.
Sicer pa načeloma imaš prav.