Ukinitev prog
Re: Ukinitev prog
S strahov spremljam redne podržitve železniških vozovnic in s vsako podražitvijo se cena železniških vozovnic bolj približuje ceni avtobusnih vozovnic.
Nikakor ne podpiram ukinitev prog, ampak da te stranske proge povzročajo velike rdeče številke je vsakemu od nas jasno. S takimi voznimi redi enostavno nikakor ni mogoče priti na pozitvno nulo. Govorim zdaj o rogaški in koroški progi (Ruše-Holmec).
Pri voznih redih se bi z malo volje z obstoječimi kapacitetami dalo uvesti kar nekaj pozitivnih sprememb. Vozni redi so očitno bili napisani za večnost, za spremembe ni ne volje ne interesa. Samo da je se je vedno govorilo, ampak zdaj se pa vidi, da tako ne bo več dolgo.
Nikakor ne podpiram ukinitev prog, ampak da te stranske proge povzročajo velike rdeče številke je vsakemu od nas jasno. S takimi voznimi redi enostavno nikakor ni mogoče priti na pozitvno nulo. Govorim zdaj o rogaški in koroški progi (Ruše-Holmec).
Pri voznih redih se bi z malo volje z obstoječimi kapacitetami dalo uvesti kar nekaj pozitivnih sprememb. Vozni redi so očitno bili napisani za večnost, za spremembe ni ne volje ne interesa. Samo da je se je vedno govorilo, ampak zdaj se pa vidi, da tako ne bo več dolgo.
Re: Ukinitev prog
Čisto vse bi se strinjal s teboj,edino redne podražitve pa ne bo držalo.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Ukinitev prog
O podražitvah se le mislil v primerjavi z avtobusom, ki se že 3 leta ni podražil. Drugače s cenam nimam problemov.
Re: Ukinitev prog
Mislim da se je vlak letos enkrat,prej pa........sto ciganskih let ne.
Že tako ni drag,pa še milijarda popustov prav za vsakogar se najde eden.
Že tako ni drag,pa še milijarda popustov prav za vsakogar se najde eden.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Ukinitev prog
Tudi lansko leto se je. Pa prejšnje leto mislim da tudi. Sicer le za nekaj centov, toda... cent na cent...Nurmi napisal/-a:Mislim da se je vlak letos enkrat,prej pa........sto ciganskih let ne.
Vlak je vedno hitrejši!
Re: Ukinitev prog
..cent na cent,pa še zmeraj skoraj avtobus -50%!whistler napisal/-a:Tudi lansko leto se je. Pa prejšnje leto mislim da tudi. Sicer le za nekaj centov, toda... cent na cent...Nurmi napisal/-a:Mislim da se je vlak letos enkrat,prej pa........sto ciganskih let ne.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Ukinitev prog
Nurmi ima prav. Iz Maribora na Dunaj sem se pred kakšnim mesecem peljal za celih 19 EUR. Za hotelsko garažo (ki je mus, ker na cesti ni kje parkirati) odšteješ 12 EUR na dan, v mestu parkiraš za 3,75 EUR na uro. Priznam, da sem se takrat z vlakom peljal bolj kot ne iz firbca, zaradi naštetih vzrokov pa ga nameravam koristiti pogosteje. Na bližnji sejem v Frankfurtu ga bom iz Stuttgarta mahnil kar z ICEjem. Na vsakem štantu namreč točijo pivo, pa je z avtom prenevarno
Delam z eno firmo iz Gradca, večina zaposlenih se na delo vozi z javnim prevozom, pretežno z vlaki. Samo GKB iz okolice v Gradec in nazaj letno prepelje 10 milijonov potnikov. Pri nas pa se vlaka izogibamo kot hudič križa. Je pa res, da je image naših vlakov bolj slab. Počečkane garniture, zastarela, neudobna vozila na stranskih progah, čudni vozni redi in dolgi časi potovanja. Malo dobre volje in boljša organizacija, pa bi vlak postal jako privlačen za vsakodnevno potovanje ali izlet konec tedna. Predvsem pa manjka reklame. Nedvomno potniški promet nikoli ne bo rentabilen in subvencije države bodo tudi nadalje potrebne.
Sicer pa, dragi ljubitelji, kolikokrat se pa vi peljete z vlakom??? A se ne bi bilo fajn peljati s Coklo, Igorjem72, Becyjem, mogoče celo z Nurmijem?
Lp,
Tono
Delam z eno firmo iz Gradca, večina zaposlenih se na delo vozi z javnim prevozom, pretežno z vlaki. Samo GKB iz okolice v Gradec in nazaj letno prepelje 10 milijonov potnikov. Pri nas pa se vlaka izogibamo kot hudič križa. Je pa res, da je image naših vlakov bolj slab. Počečkane garniture, zastarela, neudobna vozila na stranskih progah, čudni vozni redi in dolgi časi potovanja. Malo dobre volje in boljša organizacija, pa bi vlak postal jako privlačen za vsakodnevno potovanje ali izlet konec tedna. Predvsem pa manjka reklame. Nedvomno potniški promet nikoli ne bo rentabilen in subvencije države bodo tudi nadalje potrebne.
Sicer pa, dragi ljubitelji, kolikokrat se pa vi peljete z vlakom??? A se ne bi bilo fajn peljati s Coklo, Igorjem72, Becyjem, mogoče celo z Nurmijem?
Lp,
Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Ukinitev prog
Ja fajn bi lahko bilo, če bi SŽ imele sposoben marketing.Tono napisal/-a:... Sicer pa, dragi ljubitelji, kolikokrat se pa vi peljete z vlakom??? A se ne bi bilo fajn peljati s Coklo, Igorjem72, Becyjem, mogoče celo z Nurmijem?
Lp,
Tono
Poglej eno izmed bedarij. Čez vikend ponujajo "vikend paket" (popust 30%), hkrati pa v reklamiranem vikendu budale 'do kosti' oskubijo vozni red. 'Jaka' logika. Potem se pa pelji z vlakom v soboto, nedeljo ...
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Ukinitev prog
Bo se kar oglasil Ljubitelj. Ravno včeraj sem se peljal v Šk. Loko. Moram priznati, da me je presenetilo število potnikov, dvojna garnitura (15:33), skoraj polna, v ŠL pa je izstopila množica. Te proge pa res ne bodo ukinili. Potreben bi bil drugi tir glede na možnost povečanja prevozov. Drugače pa se je Ljubitelj letos peljal z vlakom ene 8x na SŽ, pa enkrat celo na FS in OBB. V glavnem spodobno, če izvzamemo pografitirane garniture in dejstvo, da množica potnikov (1/2 tujcev) na Jesenicah bulji kot tele v nova vrat na okrog iščoč informacije o vlaku proti NG, ki je ne poda niti sprevodnik na vlaku iz Ljubljane. Obmejna postaja reda Jesenic bi si pa res zalužila kakšen semafor in ozvočenje, pa tudi na vlakih bi lahko napovedali povezave, kot se to počne vsaj na IC vlakih v AT. Glede na število potnikov in koles na vlakih po Baški grapi tudi te ne bodo ukinili.Sicer pa, dragi ljubitelji, kolikokrat se pa vi peljete z vlakom??? A se ne bi bilo fajn peljati s Coklo, Igorjem72, Becyjem, mogoče celo z Nurmijem?
Glede na to, da sta bila v počitnicah vlaka na relaciji Semič-Ljubljana in Imeno-Celje zgledno zasedena, tudi ti progi verjtno ne bosta ukinjeni.
Tako ostanejo samo še Koroška proga, NG-Ajdovščina, Ce-Velenje, Se-Trebnje kjer se pa res že dolgo (ali nikoli) nisem peljal, da bi sodil o primernosti ukinitve.
Dejstvo o rednih podražitvah pa kar drži, to je vsakoleten postopek, res so pa podražitve majhne, komaj opazne.
O cenah pa tako, tako. V glavnem je vlak poceni, tako da se o ceni sploh ne razmišlja, podoben občutek sem imel v IT, ne pa v AT. Res pa sem zadnjič plačal za ICS iz Mb-Lj zaradi zamenjave vlaka IC v ICS več kot 17€, ker sem zaradi zamenjave vlaka izgubil 30% popust, pa še 3€ mi je nabil sprevodnik. Bi se temu reklo rahlo odiranje.
LPL
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Ukinitev prog
Naj dodam še jaz komentar. Ne more biti potnikov, če ni vlakov. Vlakov pa menda ni, ker ni potnikov. Kdo je dolžan preseči ta gordijski vozel, ja menda ne potnik, temveč ponudnik. Če bi bili recimo na prej omenjenih relacijah vlaki na vsako uro, pa še malo reklame in obveščanja vmes, sem prepričan, da bi se tudi miselnost potnikov zelo spremenila. Toda kaj, ko je miselnost politikov in drugih za to odgovornih, tako zelo oddaljena od teh problemov...
preglednik
Re: Ukinitev prog
Tole je v naši domovini potrebno posplošiti na ves javni prevoz. Železnica namreč še kar deluje. Avtobusni prevoz je pa res ena groza. Kdor ne verjame pa se naj poiskusi peljati v šolskih počitnicah za avtobusom, razen prog Lj-Bohinj, Kočevje, Rateče, Idrija. Pravkar iščem avtobus iz Borla za Ormož, pa mi nikakor ne uspe.preglednik:
Naj dodam še jaz komentar. Ne more biti potnikov, če ni vlakov. Vlakov pa menda ni, ker ni potnikov.
Pravi naslov za urejanje bi moralo biti ministerstvo za promet in lokalne skupnosti. Stvar je namreč potrebno subvencionirati, da lako deluje. MP subvencionira železnice, nekaj malega primakne za linijski avtobusni prevoz, lokalne skupnosti se pa na javni promet v glavnem požvižgajo. Potem pa bereš v časopisu "Zakaj se lahko Kranjski dijaki vozijo za 30€, naši iz Šenčurja pa za 500€ na leto?
LPL
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Ukinitev prog
To je res in napram razvitim evropskim državam imamo na področju javnega prometa največji zaostanek. Razmere se bodo morale spremeniti tudi pri nas. Nimajo vsi avtomobila (mladina), zmeraj več bo starejših in nesposobnih za vožnjo, svoje bo naredila tudi ekološka osveščenost in osebne odločitve. Bomo zaradi preferiranja avtomobilov postali krivična družba do vseh teh skupin. Res pa je, da tudi sam niti ne pomislim na druge možnosti, ko se odpravim z avtom v Ljubljano. Je tako najhitreje in najenostavneje (razen iskanja parkirnega placa na cilju)
preglednik
Re: Ukinitev prog
Vozim se kar pogosto. Glede popustov bi rekel, da jih za starejše od 26 let sploh ni. Tudi pri mesečnih in tedenskih vozovnicah skorajda ni razlike, kot da če sproti kupuješ vozovnice. V AT so vozovnice okoli 3 krat od naših, mesečna je pa cenejša. Kako to ? Ja, pri nas se moraš 16 krat peljat, da izkoristiš mesečno, v AT pa le 5 krat. Redne stranke lahko kupijo kartico za 50 %, kar se hitro splača.
To so strategije, kako se veže stranke na vlak.
V tujini zastonj parkiranje v mestu ni, cela mestna jedra so modre cone, kjer velja le kratkoročno parkiranje (do 3-eh ur). Ostanejo le še drage garažne hiše.
To so strategije, kako se veže stranke na vlak.
V tujini zastonj parkiranje v mestu ni, cela mestna jedra so modre cone, kjer velja le kratkoročno parkiranje (do 3-eh ur). Ostanejo le še drage garažne hiše.
Re: Ukinitev prog
Bom povedal primer izpred nekaj let. Sin je potoval iz Graškega letališča ob čudno zgodnji uri, hči je šla isti dan na Dunaj. Jasno da ata pelje sina v Gradec. Pridruži se hčera, saj bo precej prihranila pri poti, mene pa zamika še ogled graške orožarne, etc.. Parkiram v garažni hiši, čez dobre 4 ure pa plačam za parkiranje nekaj malega manj, kot stane poceni vozovnica Lj-Dunaj. Potem mi je bilo takoj jasno, zakaj so vlaki v AT polni, pri nas pa....taurus:
V tujini zastonj parkiranje v mestu ni, cela mestna jedra so modre cone, kjer velja le kratkoročno parkiranje (do 3-eh ur). Ostanejo le še drage garažne hiše.
Sicer se pa verjetno še spomnite tožbe neke bistroumne dame iz Brezovice na Ustavnem sodišču RS, da je zaračunavanje parkirnine v Lj neustavno preprečevanje svobode gibanja okoličanov v prestolnici.
LPL
Re: Ukinitev prog
Edini napredek, ki sem ga opazila, je ta, da se sprevodniki na bohinjki (ki večinoma ne govorijo nobenih tujih jezikov) pred postajo Bled sprehodijo po vlaku in "oznanjajo" postajo. Ker sem prej velikokrat videla tujce, kako so zadnji hip tekli proti vratom.Ljubitelj napisal/-a: ... množica potnikov (1/2 tujcev) na Jesenicah bulji kot tele v nova vrat na okrog iščoč informacije o vlaku proti NG, ki je ne poda niti sprevodnik na vlaku iz Ljubljane. Obmejna postaja reda Jesenic bi si pa res zalužila kakšen semafor in ozvočenje, pa tudi na vlakih bi lahko napovedali povezave, kot se to počne vsaj na IC vlakih v AT. Glede na število potnikov in koles na vlakih po Baški grapi tudi te ne bodo ukinili.
Drugo gre pa vse na slabše.
Počasi se bom ponudila SŽ, da stojim kot uslužbenec SŽ na postaji Jesenice in usmerjam potnike. Zastonj.
Ker to namreč počnem tudi sedaj, vedno, ko potujem v Ljubljano in nazaj.
Kdo je ukinil grdo in 1.000 let staro tablo pred podhodom, ne vem. Ni bila lepa, ampak takoj ti je bilo jasno, kam moraš it. Sedaj pa obstaja samo en mini plakatek na stavbi, ki ga še domačin komaj opazi. Aja, obstaja tudi napovedovalec, ki napove Mimaro kot lokalni vlak iz Avstrije?! In ki govori tako, da ga še Slovenci ne razumemo. Vse to v 21. stoletju, času računalnikov in raznoraznih digitalnih igračk.
Lepo, lepo prosim SŽ, da če že nima € za razne displeje, naj vsaj montira tisto grdo reč s tablicami nazaj.
Kar pa se tiče ukinitve bohinjke - poleti je res veliko tujcev, tudi avtovlak je zaseden, sploh tisti, ki odpelje z Mosta na Soči. Na Mostu moraš imeti sicer dobre živce, da razumeš prestavljanje avtovlaka sem in tja po postaji. Ali je tako težko zgraditi priključek na prvi tir?
Pozimi je pa bolj ubogo stanje glede potnikov.
Če pa tovora ni, potem to ni dobro za progo.