Seveda sem prebral kar si zapisla, od tod tudi moje ironične pripombe. Tako kot že 50 let grade ljubljansko ŽP se dogaja s posodobitvijo železniške infrastrukture. Vsake toliko časa si izmislijo novo strategijo, ki jo poten realizirajo 30%, ostalo prepuste prihodnjim vladam, ki vajo ponove. Žal se mi ni dalo poiskati vseh teh silnih preteklih razvojnih strategij, da bi lažje primerjali obljube vsakokratne politike. Sem pa zgolj primerjal razvoj tujih železnic z našimi in razlika je pač preočitna.Re 4/4 napisal/-a:Pa za vraga, a si ti sploh prebral, kaj sem zapisal??bisabre napisal/-a:Nisi edini, a žal je politika zapisala že toliko strategij, da bi mi morali biti danes železniška in še kakšna velesila....
Govorim o strategiji 2011-2030, ki obsega modernizacijo od Hodoša/Špilja do Ljubljane. na D4. Možni drugi tiri na enotirnih progah, drugi tir Koper-Divača, nadgradnja SVN na stranskih progah, remont Ljubljana-Zidani Most, elektrifikacija Grosuplje-Kamnik, Tivolski lok... Hitrost je pa odvisna od EU sredstev in gospodarsko rastjo.
Kaj sedaj vlečeš leto 1995, če ta ni več veljavi.Pa tudi vlečeš nekakšne primerjave s Kitajsko, ki z dampinškimi cenami jelka in ostalih viškov, ki jih imajo doma, ubija Evropsko gospodarstvo.
Tvoja trditev, da naj bi Kitajci posodobili svoje železnice na račun dampinških cen je pa resnično bosa. Še nisem slišal za državo, ki bi svojim jeklarnam naložila, da z dampinškimi cenami omogočijo lažjo, hitrejšo in konkurenčnejšo gradnjo lastnih železnic ter tirnih vozil. Res, da nisem strokovnjak s področja ekonomije, a tvoja trditev je milo rečeno smešna. Komu pa naj bi z dampingom Kitajci konkurirali? Sami sebi?
Bilo bi prav, da najprej malo posedeš in razmisliš o vse skupaj. V tolažbo ti je lahko zgolj gradnja nekaterih tujih železnic, ki so jih izvedli Kitajci, kjer pač lahko konkuritajo z dampingom, a morajo nato vseeno razliko v ceni prinesti not, drugače jim jeklarstvo lahko propade. In še nekaj, ko grade tuje železnice, to počno z lastno delovno silo, tračnicami in vsem drugim kar sodi poleg
V bodoče bi bilo bolje, da v svojih vpisih nisi tako vehementen, saj imamo že enega vseznalca cmerota več kot dovolj.