Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Železniška postaja Most na Soči:
Brez dvoma je to ena najprometnejših postaj na progi Jesenice - Nova Gorica, saj ima v zaletju vsaj mesto Tolmin, pa tudi Kobarid in Bovec nista prav daleč. Na papirju je ta postaja odlično povezana s Tolminom, saj avtobus (podjetje Nomago) pravočasno pripelje iz Tolmina pred vsakim prihodom vlaka (upoštevajoč tudi križanja), nato pa odpelje prispele potnike v Tolmin. Super!!!
Kaj pa praksa? Bom razložil kar na mojem včerajšnjem primeru (27.8.2020).
Po voznem redu bi moral "moj" vlak prispeti iz Jesenic na postajo Most na Soči ob 9,38, lokalni avtobus (zgolj ŽP Most na Soči - Tolmin) pa odpeljati ob 9,45. A vlak je, žal, pripeljal na postajo z manjšo zamudo, recimo 8 - 9 minut, torej je prispel ob ca. 9,46. Vendar na veliko presenečenje nas potnikov (okoli 10 nas je želelo potovati s tem avtobusom) avtobusa ni bilo na postaji. Po pričevanju nekaterih ljudi, je avtobus ravnokar odpeljal (baje na minuto točno, ob 9,45).
Potniki smo seveda begali po postaji sem ter tja, jaz sem najprej obiskal prometnico ŽP Most na Soči, ki pa se je sprenevedala, češ da s tem nima nič. Nato sem poklical na AP Tolmin. Tamkajšnji šef mi je zelo pokroviteljsko razložil, da morajo njihovi avtobusi biti točni in se nikakor ni dal prepričati, da njihovi lokalni avtobusi Tolmin - ŽP Most na Soči - Tolmin po vsej logiki služijo za povezavo z vlakom (Naselje Postaja ob ŽP ima zgolj nekaj bivalnih hiš).
Končno me je poučil, da bi morala prometnica ŽP obvestiti šoferja avtobusa (5 m stran) o predvideni zamudi. Se strinjam!!!Ponovno sem obiskal prometnico ŽP, ji to razložil, ta pa je naduto odgovorila, da bi jo morala o zamudi (telefonsko???) obvestiti sprevodnica vlaka, na katerem smo se peljali. Skratka, čisti "gordijski vozel".
Nastradali smo, seveda, potniki. Pravzaprav ne ravno hudo, saj je naslednji avtobus v Tolmin odpeljal ob 10,30,ampak vseeno dovolj, da so mi pokvarili (skrajšali) dnevni načrt pohodnega izleta.
Tu se seveda postavlja vprašanje, čemu sicer sploh služijo lokalne avtobusne povezave Tolmin - ŽP Most na Soči - Tolmin ravno okoli prihodov in odhodov vlakov. Logika šefa AP Tolmin pravi, da njihovi avtobusi ne smejo upoštevati niti najmanjših zamud vlakov, ampak morajo biti na minuto točni. Istočasno pa sta to dve firmi,neodvisni ena od druge (Nomago in SŽ). Moja logika sicer pravi drugače, saj bi morali ti firmi biti v "servis" zadovoljnih potnikov.
PS:
Po okrnjenem izletu, sem se vrnil v Tolmin in vstopil na avtobus Tolmin - ŽP Most na Soči, ki iz Tolmina ob 16,20 (vlak ima odhod ob 16,34). Šofer avtobusa na kar ni in ni odpeljal s postaje, raje je še 5 minut klepetal s šefom AP Tolmin (????), mislim, da ravno tistim, ki me je zjutraj tako poučil o točnosti njihovih avtobusov. Šele na moje prigovarjanje, da naj avtobus odpelje, saj bomo sicer zamudili vlak, se je to res zgodilo.
Brez dvoma je to ena najprometnejših postaj na progi Jesenice - Nova Gorica, saj ima v zaletju vsaj mesto Tolmin, pa tudi Kobarid in Bovec nista prav daleč. Na papirju je ta postaja odlično povezana s Tolminom, saj avtobus (podjetje Nomago) pravočasno pripelje iz Tolmina pred vsakim prihodom vlaka (upoštevajoč tudi križanja), nato pa odpelje prispele potnike v Tolmin. Super!!!
Kaj pa praksa? Bom razložil kar na mojem včerajšnjem primeru (27.8.2020).
Po voznem redu bi moral "moj" vlak prispeti iz Jesenic na postajo Most na Soči ob 9,38, lokalni avtobus (zgolj ŽP Most na Soči - Tolmin) pa odpeljati ob 9,45. A vlak je, žal, pripeljal na postajo z manjšo zamudo, recimo 8 - 9 minut, torej je prispel ob ca. 9,46. Vendar na veliko presenečenje nas potnikov (okoli 10 nas je želelo potovati s tem avtobusom) avtobusa ni bilo na postaji. Po pričevanju nekaterih ljudi, je avtobus ravnokar odpeljal (baje na minuto točno, ob 9,45).
Potniki smo seveda begali po postaji sem ter tja, jaz sem najprej obiskal prometnico ŽP Most na Soči, ki pa se je sprenevedala, češ da s tem nima nič. Nato sem poklical na AP Tolmin. Tamkajšnji šef mi je zelo pokroviteljsko razložil, da morajo njihovi avtobusi biti točni in se nikakor ni dal prepričati, da njihovi lokalni avtobusi Tolmin - ŽP Most na Soči - Tolmin po vsej logiki služijo za povezavo z vlakom (Naselje Postaja ob ŽP ima zgolj nekaj bivalnih hiš).
Končno me je poučil, da bi morala prometnica ŽP obvestiti šoferja avtobusa (5 m stran) o predvideni zamudi. Se strinjam!!!Ponovno sem obiskal prometnico ŽP, ji to razložil, ta pa je naduto odgovorila, da bi jo morala o zamudi (telefonsko???) obvestiti sprevodnica vlaka, na katerem smo se peljali. Skratka, čisti "gordijski vozel".
Nastradali smo, seveda, potniki. Pravzaprav ne ravno hudo, saj je naslednji avtobus v Tolmin odpeljal ob 10,30,ampak vseeno dovolj, da so mi pokvarili (skrajšali) dnevni načrt pohodnega izleta.
Tu se seveda postavlja vprašanje, čemu sicer sploh služijo lokalne avtobusne povezave Tolmin - ŽP Most na Soči - Tolmin ravno okoli prihodov in odhodov vlakov. Logika šefa AP Tolmin pravi, da njihovi avtobusi ne smejo upoštevati niti najmanjših zamud vlakov, ampak morajo biti na minuto točni. Istočasno pa sta to dve firmi,neodvisni ena od druge (Nomago in SŽ). Moja logika sicer pravi drugače, saj bi morali ti firmi biti v "servis" zadovoljnih potnikov.
PS:
Po okrnjenem izletu, sem se vrnil v Tolmin in vstopil na avtobus Tolmin - ŽP Most na Soči, ki iz Tolmina ob 16,20 (vlak ima odhod ob 16,34). Šofer avtobusa na kar ni in ni odpeljal s postaje, raje je še 5 minut klepetal s šefom AP Tolmin (????), mislim, da ravno tistim, ki me je zjutraj tako poučil o točnosti njihovih avtobusov. Šele na moje prigovarjanje, da naj avtobus odpelje, saj bomo sicer zamudili vlak, se je to res zgodilo.
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Kar je pri vsem skupaj še huje, je, da je omenjeni avtobus naročen s strani Občine Tolmin zgolj za povezavo Tolmina z železnico. Nomago sam namreč ni hotel voziti te linije, saj naj bi mu predstavljala konkurenco za njegovo lastno linijo Tolmin - Nova Gorica.barko1 napisal/-a:Železniška postaja Most na Soči:
Brez dvoma je to ena najprometnejših postaj na progi Jesenice - Nova Gorica, saj ima v zaletju vsaj mesto Tolmin, pa tudi Kobarid in Bovec nista prav daleč. Na papirju je ta postaja odlično povezana s Tolminom, saj avtobus (podjetje Nomago) pravočasno pripelje iz Tolmina pred vsakim prihodom vlaka (upoštevajoč tudi križanja), nato pa odpelje prispele potnike v Tolmin. Super!!!
Kaj pa praksa? Bom razložil kar na mojem včerajšnjem primeru (27.8.2020).
Po voznem redu bi moral "moj" vlak prispeti iz Jesenic na postajo Most na Soči ob 9,38, lokalni avtobus (zgolj ŽP Most na Soči - Tolmin) pa odpeljati ob 9,45. A vlak je, žal, pripeljal na postajo z manjšo zamudo, recimo 8 - 9 minut, torej je prispel ob ca. 9,46. Vendar na veliko presenečenje nas potnikov (okoli 10 nas je želelo potovati s tem avtobusom) avtobusa ni bilo na postaji. Po pričevanju nekaterih ljudi, je avtobus ravnokar odpeljal (baje na minuto točno, ob 9,45).
Potniki smo seveda begali po postaji sem ter tja, jaz sem najprej obiskal prometnico ŽP Most na Soči, ki pa se je sprenevedala, češ da s tem nima nič. Nato sem poklical na AP Tolmin. Tamkajšnji šef mi je zelo pokroviteljsko razložil, da morajo njihovi avtobusi biti točni in se nikakor ni dal prepričati, da njihovi lokalni avtobusi Tolmin - ŽP Most na Soči - Tolmin po vsej logiki služijo za povezavo z vlakom (Naselje Postaja ob ŽP ima zgolj nekaj bivalnih hiš).
Končno me je poučil, da bi morala prometnica ŽP obvestiti šoferja avtobusa (5 m stran) o predvideni zamudi. Se strinjam!!!Ponovno sem obiskal prometnico ŽP, ji to razložil, ta pa je naduto odgovorila, da bi jo morala o zamudi (telefonsko???) obvestiti sprevodnica vlaka, na katerem smo se peljali. Skratka, čisti "gordijski vozel".
Nastradali smo, seveda, potniki. Pravzaprav ne ravno hudo, saj je naslednji avtobus v Tolmin odpeljal ob 10,30,ampak vseeno dovolj, da so mi pokvarili (skrajšali) dnevni načrt pohodnega izleta.
Tu se seveda postavlja vprašanje, čemu sicer sploh služijo lokalne avtobusne povezave Tolmin - ŽP Most na Soči - Tolmin ravno okoli prihodov in odhodov vlakov. Logika šefa AP Tolmin pravi, da njihovi avtobusi ne smejo upoštevati niti najmanjših zamud vlakov, ampak morajo biti na minuto točni. Istočasno pa sta to dve firmi,neodvisni ena od druge (Nomago in SŽ). Moja logika sicer pravi drugače, saj bi morali ti firmi biti v "servis" zadovoljnih potnikov.
PS:
Po okrnjenem izletu, sem se vrnil v Tolmin in vstopil na avtobus Tolmin - ŽP Most na Soči, ki iz Tolmina ob 16,20 (vlak ima odhod ob 16,34). Šofer avtobusa na kar ni in ni odpeljal s postaje, raje je še 5 minut klepetal s šefom AP Tolmin (????), mislim, da ravno tistim, ki me je zjutraj tako poučil o točnosti njihovih avtobusov. Šele na moje prigovarjanje, da naj avtobus odpelje, saj bomo sicer zamudili vlak, se je to res zgodilo.
Seveda bi moral naročnik tu poseči vmes in zahtevati komunikacijo med voznikom avtobusa in prometnikom ŽP Most na Soči. Pa tudi sicer voznik sam vidi, da ima vlak zamudo, v takem primeru bi se moralo zahtevati, da čaka prihod vlaka.
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
fajn bi bilo da bi se to hitreje uskladilo, ampak vseeno: garažna hiša je projekt Občine grosuplje in neposredno nima veze s SŽ. Zakaj, kako, čemu - piši na občinsko upravo.leteči vlak napisal/-a:Garažna hiša na Grosupljem je tik pred odprtjem. Nahaja se v neposredni bližini železniške in (glavne) avtobusne postaje, zato bo dobršen del kapacitet namenjen ravno P+R dejavnosti. Vse lepo in prav, a v nedavnem članku v časopisu Delo navajajo, da je sistem plačila parkirnin zaenkrat povezan le z LPP-jevo Urbano. Slovenske železnice svojega sistema še niso implementirale. Garažna hiša bo torej v prvi fazi obratovanja prijazna le do potnikov, ki bodo svojo pot do Ljubljane nadaljevali z avtobusom. "Železniški" potniki bodo primorani plačati polno parkirnino + vozovnico .
Članek v Delu: https://www.delo.si/lokalno/ljubljana-i ... 43476.html
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Seveda je SŽ PP imel resen namen zgraditi to parkirno hišo in so sedaj strašno slabe volje zaradi občinske samovoljesierra5 napisal/-a:garažna hiša je projekt Občine grosuplje in neposredno nima veze s SŽ. Zakaj, kako, čemu - piši na občinsko upravo.
Je pa res da SŽ PP nima kakšnega strašnega interesa deliti voznine z občino. Pri LPP je drugače, Janković ima interes zadržati vozila dnevnih migrantov na periferiji in pač subvencionira parkiranje na P+R parkiriščih.
LP, Metod
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Malce nerodno si zapisal, župan Ljubčljane ima seveda interes, da se čim več migrantov pripelje v mesto z JP, sevda z avtobusom LPP. S tem namreč ubije dve muhi na mah, več prihodov mesto brez avtomobila, bolj polni avtobusi. SŽ PP se bodo pač morale zmigati, drugače bo število potnikov iz Grosuplja še naprej padalo.Je pa res da SŽ PP nima kakšnega strašnega interesa deliti voznine z občino. Pri LPP je drugače, Janković ima interes zadržati vozila dnevnih migrantov na periferiji in pač subvencionira parkiranje na P+R parkiriščih.
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Že nekaj časa nismo pljuvali, pa mislim, da nam je SŽPP tokrat dal kar sam povod za to.
Jutri naj bi začel veljati začasni vozni red vlakov do 3.1. Naj bi? Ja, ker ni nikjer objavljen. Če greš malo brskati po iskalniku, najdeš podatke, pa še ti so napačni.
Primer na Bohinjki: nikjer ni obvestila, da ne vozi avtovlak, niti o začasni ukinitvi vlaka 4223 do Sežane. Šele ko vtipkaš v iskalnik, vidiš, da to na vsem lepem manjka.
Še večji absurd pa je, da kaže za oba vikenda 3 pare vlakov med Novo Gorico in Jesenicami. Tisti, ki planirajo jutri izlet oz. obisk sorodnikov z vlakom, se bodo opekli. Po informacijah zaposlenih namreč vlaki na Bohinjki prihodnja dva vikenda NE vozijo!
Jutri naj bi začel veljati začasni vozni red vlakov do 3.1. Naj bi? Ja, ker ni nikjer objavljen. Če greš malo brskati po iskalniku, najdeš podatke, pa še ti so napačni.
Primer na Bohinjki: nikjer ni obvestila, da ne vozi avtovlak, niti o začasni ukinitvi vlaka 4223 do Sežane. Šele ko vtipkaš v iskalnik, vidiš, da to na vsem lepem manjka.
Še večji absurd pa je, da kaže za oba vikenda 3 pare vlakov med Novo Gorico in Jesenicami. Tisti, ki planirajo jutri izlet oz. obisk sorodnikov z vlakom, se bodo opekli. Po informacijah zaposlenih namreč vlaki na Bohinjki prihodnja dva vikenda NE vozijo!
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
jaz mislim da bi avtovlak moral voziti ne glede na korono...tisti kraji so mal bogu za hrbtom in bi morali imeti ta "privilegij"TGV Lyria napisal/-a:Že nekaj časa nismo pljuvali, pa mislim, da nam je SŽPP tokrat dal kar sam povod za to.
Jutri naj bi začel veljati začasni vozni red vlakov do 3.1. Naj bi? Ja, ker ni nikjer objavljen. Če greš malo brskati po iskalniku, najdeš podatke, pa še ti so napačni.
Primer na Bohinjki: nikjer ni obvestila, da ne vozi avtovlak, niti o začasni ukinitvi vlaka 4223 do Sežane. Šele ko vtipkaš v iskalnik, vidiš, da to na vsem lepem manjka.
Še večji absurd pa je, da kaže za oba vikenda 3 pare vlakov med Novo Gorico in Jesenicami. Tisti, ki planirajo jutri izlet oz. obisk sorodnikov z vlakom, se bodo opekli. Po informacijah zaposlenih namreč vlaki na Bohinjki prihodnja dva vikenda NE vozijo!
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Hec je v tem, da bi bil virtualni tudi brez korone.desiro napisal/-a: ↑09.12.2021, 4:59 Mislim da je naslov teme kot za nalašč.
https://potniski.sz.si/novice/2021/12/v ... jski-vlak/
Delujoče pare pri nas ni več, in vprašanje če sploh še kdaj bo.
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Je, v Zrecah. Ampak ja, na odprti progi pa res, zalostna zgodba. Ceprav jaz verjamem da bo se kdaj.
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)