Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Jaz rabim iz Pasingu do Ostbahofa torej 12 km z tramvajem 42 minut, z busem 1 uro 15 z sbahnom pa od 22 do 25 min torej suha nič boljše od Ljubljane
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Evropska komisija pravi, da je Slovenija po unčinkovitosti železniškega potniškega prometa samo pred Romunijo, Grčijo in Hrvaško.
https://ec.europa.eu/transport/facts-fu ... re_en#2018
Žalostno, žalostno....
https://ec.europa.eu/transport/facts-fu ... re_en#2018
Žalostno, žalostno....
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Bolj žalostno kot komercialne hitrosti javnega prometa je vest, da bodo od jutri prekinjene vse avtobusne in vlakovne povezave, S ponedeljkom zacasna zaustavitev javnega prometa, vraca se Jelko Kacin
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Rezultati so narejeni na osnovi raziskave Svetovnega gospodarskega foruma... me pa čudi, da je Nemčija tako visoko, kljub veliko problemov DB, Italija pa skoraj nič boljša od Slovenije, oz. jaz bi to lestvico jemal malo z rezervo.
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
To lestvico je potrebno jemati z veliko rezerve.jakaklec napisal/-a:Rezultati so narejeni na osnovi raziskave Svetovnega gospodarskega foruma... me pa čudi, da je Nemčija tako visoko, kljub veliko problemov DB, Italija pa skoraj nič boljša od Slovenije, oz. jaz bi to lestvico jemal malo z rezervo.
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Ali pa tudi ne, Slovenija je v rubriki Completition of TEN Road Network na sijajnem drugem mestu za državo z najpomembnejšimi TEN pan evropskimi koridorji, Veliko Britanijo namreč.To lestvico je potrebno jemati z veliko rezerve.
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Pa še ena cvetka, Completition of TEN High Speed Rail Network, Francija z najobsežnejšim omrežjem hitrih porog je šele na 7 mestu in Španija z drugim največ hitrih prog na 8. mestu. In ne boste verjeli celo za Grčijo. Druga je naprimer Finska, kjer hitra proga očevidno vodi v Božičkovo deželo.....Ali pa tudi ne, Slovenija je v rubriki Completition of TEN Road Network na sijajnem drugem mestu za državo z najpomembnejšimi TEN pan evropskimi koridorji, Veliko Britanijo namreč.
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Včeraj sem bil neprijetno presenečen do odnosa SŽ-potniški promet do potnikov na večernem vlaku iz Kopra. Ima 4 vagone, za kolesa pa prostor v 2 kupejih (torej kakšnih 10 koles. Seveda je kolesarjev bilo občutno več (kakšnih 30 po moji oceni) in se je že 20 minut pred odhodom pojavilo vprašanje kam s kolesi. Seveda nobenega zaposlenega, ki bi poskrbel za red in smo se morali potniki znajti kakor je pač komu ustrezalo. 5 minut pred odhodom pa pride sprevodnik in negoduje , da tako pač ne gre, kajti vrata vagona proti lokomotivi (in verjetno na koncu vlaka) so bila založena s kolesi.... In potem so bila kolesa pač v kupejih, po sprevodnikovi želji. In po izjavi sopotnika, je bila ista štorija teden dni nazaj.... Seveda, ko je vlak prispel v Ljubljano, so pa kolesa lezla iz vseh vagonov, še najmaj pa iz onega, namenjega prevozu 10 koles..... A res SŽ nimajo več nobenega vagona za prevoz prtljage, kakor je bil običajno na tem vlaku dolga leta?
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
To vprašanje naslovite na Sž potniški promet-pritožbe.Ljubitelj napisal/-a:Včeraj sem bil neprijetno presenečen do odnosa SŽ-potniški promet do potnikov na večernem vlaku iz Kopra. Ima 4 vagone, za kolesa pa prostor v 2 kupejih (torej kakšnih 10 koles. Seveda je kolesarjev bilo občutno več (kakšnih 30 po moji oceni) in se je že 20 minut pred odhodom pojavilo vprašanje kam s kolesi. Seveda nobenega zaposlenega, ki bi poskrbel za red in smo se morali potniki znajti kakor je pač komu ustrezalo. 5 minut pred odhodom pa pride sprevodnik in negoduje , da tako pač ne gre, kajti vrata vagona proti lokomotivi (in verjetno na koncu vlaka) so bila založena s kolesi.... In potem so bila kolesa pač v kupejih, po sprevodnikovi želji. In po izjavi sopotnika, je bila ista štorija teden dni nazaj.... Seveda, ko je vlak prispel v Ljubljano, so pa kolesa lezla iz vseh vagonov, še najmaj pa iz onega, namenjega prevozu 10 koles..... A res SŽ nimajo več nobenega vagona za prevoz prtljage, kakor je bil običajno na tem vlaku dolga leta?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Po meni znanih podatkih ni nobenega "službenega vagona", samo ta z odstranjenima dvema kupejema.
Bo treba pisat pritožbe, samo to lahko premakne stvar.
Bo treba pisat pritožbe, samo to lahko premakne stvar.
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Nestrpno čakam na odgovor s strani Ge. Teje Šavor.To vprašanje naslovite na Sž potniški promet-pritožbe.
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Ljubitelj, če ne bo odgovora, ga dobi s pomočjo medijev, rumeni radi kakšno takšno temo vzamejo za glodanje.
Tine
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Danes sta bila na vlaku IC503 dve garniture 310 (to je prvič po 13 letih da sta dva Pendolinota skupaj prišla na primorsko, se mi zdi). Seveda je to dobra stvar, glede na to da je vikend in ljudje hodijo proti obali.
Ampak to kar so pa naredili na IC502 je pa res za se vprašati. Ena garnitura je šla strojno (torej brez potnikov) proti Ljubljani pol ure pred odhodom rednega vlaka. Redni vlak je bil seveda nabito poln. Mmg, potniki so do Divače prišli z petimi avtobusi, zaradi zapore proge Divača - Koper.
V glavnem nev em ali gre za pomanjkanje pameti ali to delajo zanalašč..
Ampak to kar so pa naredili na IC502 je pa res za se vprašati. Ena garnitura je šla strojno (torej brez potnikov) proti Ljubljani pol ure pred odhodom rednega vlaka. Redni vlak je bil seveda nabito poln. Mmg, potniki so do Divače prišli z petimi avtobusi, zaradi zapore proge Divača - Koper.
V glavnem nev em ali gre za pomanjkanje pameti ali to delajo zanalašč..
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Ni bil noben avtobus z potniki namenjen direkt za Ljubljano?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Garažna hiša na Grosupljem je tik pred odprtjem. Nahaja se v neposredni bližini železniške in (glavne) avtobusne postaje, zato bo dobršen del kapacitet namenjen ravno P+R dejavnosti. Vse lepo in prav, a v nedavnem članku v časopisu Delo navajajo, da je sistem plačila parkirnin zaenkrat povezan le z LPP-jevo Urbano. Slovenske železnice svojega sistema še niso implementirale. Garažna hiša bo torej v prvi fazi obratovanja prijazna le do potnikov, ki bodo svojo pot do Ljubljane nadaljevali z avtobusom. "Železniški" potniki bodo primorani plačati polno parkirnino + vozovnico .
Članek v Delu: https://www.delo.si/lokalno/ljubljana-i ... 43476.html
Članek v Delu: https://www.delo.si/lokalno/ljubljana-i ... 43476.html
Aljaž