desiro napisal/-a:Ne namigujem da bodo mopedi in brižite večni, vendar dejstvo pa je da tudi kar jutri ne bodo izginili, verjetno bodo te lokomotive vozile vsaj še 10 let, brižite morda še dlje. Da pa bi menjali napajalni sistem pa bi bila popolnoma nepotrebna investicija, bolje bi bilo narediti kakšen večji remont, malo hitreje kot smo vajeni se pravi z kako pravo mašinerijo več delavci itd.
Verjamem da ne. Nenazadnje Jeseniški mopedi doživljajo novo pomlad. Na srednji rok čisto metanje denarja stran. Tako ali tako bodo prišle nove garniture (vsaj 20 elektro), čez par let ne bo več omejitve za 541 do Hodoša, EC 150/151 in EC 158/159 se bodo po odprtju Koraplskega predora poslovili v takšni obliki (RJ ali prestop v Špilju, razen, če mislijo z novimi večisitemskimi garniturami voziti v Gradec), čez Jesenice tako vozijo brzi z 541... Nakup novih vagonov? Tega verjetno ne bom doživel, saj je treba kupiti vsaj 88 garnitur. Kje bo denar še za nove vagone. Se pa tako ali tako vidi, da si potniški promet brez problema sposoja od tovornega prometa.
Pri 363 bi pa bilo dobro pogledati stroške vzdrževanja in njihovo razpoložljivost v času od revizije do revizije napram 541. Že samo grafitne ščetke stanejo... Medtem pri 541 stane samo čiščenje vlečnih motorjev, če se pogledajo samo motorji. Drugače, verjamem, da je 363 stroj, vendar bo mogel počasi iz prometa v naslednjih 10 letih. Čustvena vrednost gor ali dol.
Kar pa se tiče elektrifikacije na 25 kV. Popolnoma jasno je, da bodo potrebne dodatne napajalne za 3 kV, pa, če hočemo ali ne. Še posebej od Borovnice do Kopra. Bi bilo lepo dati številke na mizo, koliko novih bo potrebno za 3 kV in koliko bi jih potrebovali za 25 kV. Še posebej samo za načtrovani drugi tir 17. promilov, 160 km/h in predvidena rast tovora...Če so Hrvati zmogli... Če je kdaj čas...potem je čas sedaj... Vsaj za zahodni del Slovenije...