V redu – besedna, boljše: pravna razlaga ustreza…potrebna so le še tehnična strokovna merila ( seznam poškodb – vir, statistična poročila napak oziroma , vzrokov zaradi katerih je prišlo do napake ), katera bi določala v katerih primerih je ta mehanska poškodba škodljiva/nevarna in katera ne, kajti mehanskih poškodb je na SNEV, tirih, lokomotivah in sploh povsod na žel.infrastrukturi ter drugot malo morje – se strinjaš ?Mojster_Strojevodja napisal/-a:@napajalc: v 2. točki se ne bom in ne morem strinjati s tabo, ker točka pravi:
Če je vozno omrežje na nekem mestu mehansko poškodovano, vendar sposobno za električno vleko, je treba strojevodje vlakov z električnimi vlečnimi vozili o tem obveščati s Splošnim nalogom. V Splošnem nalogu je treba navesti kilometrsko mesto okvare, dovoljeno hitrost, morebitno potrebo po spustitvi odjemnika toka in navesti, ali je mesto označeno s signalom za ravnanje z odjemnikom toka.
Ne omenja nevarnosti ampak mehansko poškodbo, in če mene vprašaš je to mehanska poškodba po moje še z potencialom povzročitve večje škode.
Najbolj zanimivo pri vsem tem, da dokler je bil v veljavi stari dobri rdeči pravilnik, smo odjemnike toka spuščali vsaka 2 km zdej je pa vse dober pa OK.
In potem lahko 14 dni gledaš isto vešalko, in 10 izvršilnih delavcev jo prijavi, odgovor je pa ja že vemo bodo zrihtal, kdo je potem tuki največji osmoljenec, oziroma kako bi se ti počutil ob takem odgovoru.
Če je nekomu tako vseeno, da se gre tako politiko, rata to vsesplošni sindom, ki pa ne prinaša nič dobrega.
Pa ne povzroča se samo škoda na vozni mreži: Kdo pa plača k se vešalka zavije okol odjemnika naredi škodo na ELOK ali EMGju, stroški nekoga da to odstrani in takih posrednih stroškov
Če se gremo liberalizacijo, bi tudi ta račun mogla poravnati infrastruktura - energetika.
Pa nič osebnega, ker vsi imamo svoje šefe, ki majo 'pametne' poglede na vse to.
Liberalizacijo se že gremo' saj zbiranje obvestil in bremenitev za izplačilo nadomestila javljene obešalke nosi inf.-SEE, ki ponavljam: gremo se samo igrico – kdo prej zagleda pretrgano žičko na VM bo nagrajen ( razen če to ni že videl vzdrževalec SNEV pri svojem rednem delu v tistem tednu)
eee, zdej pa bo verjetno zadost o tem, se strinjaš ? .lahko naredimo še kakšno slabo voljo nekomu...