Stebri vozne mreže na SŽ in njih barva

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
napajalc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 339
Pridružen: 14.03.2008, 15:54

Re: Stebri vozne mreže na SŽ in njih barva

Odgovor Napisal/-a napajalc »

Mojster_Strojevodja napisal/-a:@napajalc: v 2. točki se ne bom in ne morem strinjati s tabo, ker točka pravi:
Če je vozno omrežje na nekem mestu mehansko poškodovano, vendar sposobno za električno vleko, je treba strojevodje vlakov z električnimi vlečnimi vozili o tem obveščati s Splošnim nalogom. V Splošnem nalogu je treba navesti kilometrsko mesto okvare, dovoljeno hitrost, morebitno potrebo po spustitvi odjemnika toka in navesti, ali je mesto označeno s signalom za ravnanje z odjemnikom toka.


Ne omenja nevarnosti ampak mehansko poškodbo, in če mene vprašaš je to mehanska poškodba po moje še z potencialom povzročitve večje škode.

Najbolj zanimivo pri vsem tem, da dokler je bil v veljavi stari dobri rdeči pravilnik, smo odjemnike toka spuščali vsaka 2 km zdej je pa vse dober pa OK.

In potem lahko 14 dni gledaš isto vešalko, in 10 izvršilnih delavcev jo prijavi, odgovor je pa ja že vemo bodo zrihtal, kdo je potem tuki največji osmoljenec, oziroma kako bi se ti počutil ob takem odgovoru.

Če je nekomu tako vseeno, da se gre tako politiko, rata to vsesplošni sindom, ki pa ne prinaša nič dobrega.

Pa ne povzroča se samo škoda na vozni mreži: Kdo pa plača k se vešalka zavije okol odjemnika naredi škodo na ELOK ali EMGju, stroški nekoga da to odstrani in takih posrednih stroškov

Če se gremo liberalizacijo, bi tudi ta račun mogla poravnati infrastruktura - energetika.

Pa nič osebnega, ker vsi imamo svoje šefe, ki majo 'pametne' poglede na vse to.
V redu – besedna, boljše: pravna razlaga ustreza…potrebna so le še tehnična strokovna merila ( seznam poškodb – vir, statistična poročila napak oziroma , vzrokov zaradi katerih je prišlo do napake ), katera bi določala v katerih primerih je ta mehanska poškodba škodljiva/nevarna in katera ne, kajti mehanskih poškodb je na SNEV, tirih, lokomotivah in sploh povsod na žel.infrastrukturi ter drugot malo morje – se strinjaš ?
Liberalizacijo se že gremo' saj zbiranje obvestil in bremenitev za izplačilo nadomestila javljene obešalke nosi inf.-SEE, ki ponavljam: gremo se samo igrico – kdo prej zagleda pretrgano žičko na VM bo nagrajen ( razen če to ni že videl vzdrževalec SNEV pri svojem rednem delu v tistem tednu)
eee, zdej pa bo verjetno zadost o tem, se strinjaš ? .lahko naredimo še kakšno slabo voljo nekomu...
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Stebri vozne mreže na SŽ in njih barva

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Če mene vprašaš, bi neglede na to pa če je samo strgana vešalka po tem členu moral biti strojevodja obveščen in pika. Sej jasno piše kako pa kaj, se pač po statistični podatkih in tehnično karakterističnih pogojih nalog glasi temu ustrezno.

Sam ker potem je to nekje napisano in bi to nosilo posledice, in ga pri infrastrukturi zgleda ni šefa k bi nosil posledice ob nalogu da ni potrebno spustiti odjemnika toka pa bi vseeno prišlo do strganja mreže in bi bil cel halo.

A se mogoče motim??

Ker ne vem kaj se je spremenil razen pravilnika, da je sedaj vse obveščanje potihnilo?

Nagrade, pa pretirane ali ne, predvideval bom, da si takrat k so nanovo pisali pravilnik niso dobro ogledali statistike in je nekoga v rit vgriznila ta naša 'ubogo' vzdrževana vozna mreža.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Odgovori