Za podrobnejšo analizo bi potreboval več podatkov - ampak tako, kot štromar bi lahko zaključil, da se to dogaja zaradi izrazitejših potencijalnih razlik na kontaktu med virom ( pantograf mašine z EDZ) in ''porabnikom'' (kontaktni vod), ki pa je že sam po sebi prenos iz drugega vira ( ENP ) katere nastajajo pri vožnjah vlakov na istem odseku z enim ali več viri el. enegije - sosednje ENP.( lahko pa se seveda tudi motim)Dolfe napisal/-a:Napajalc, zastavlja se mi še eno vprašanje in ker si fohman v energetiki, boš morda poznal odgovor.
Namreč, strojevodje, ki vozijo na lokomotivah serije 541 (ÖBB 1216) opažajo, da pride pri elektrozaviranju, kjer se vrača el.energija nazaj v omrežje, do neprimerno večjega iskrenja na drsalkah tokovnega odjemnika, kot pa pri sami vleki. MMG, o ti bogca, 7 delni stavek. OrientExpress bi padel v nezavest, če bi videl.
Zakaj je temu tako? Meni to ne deluje logično.
Vožnja - vleka lokomotive čez ločilec VM
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
Sicer pa...tile ločilci so konstrurani tako, da morajo zdržati vleko/zaviranje čezenj...materiali pa so drug problem.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
Fantje o temi se pogovarjate preveč povšalno. Ja pride do večjega iskrenja pri zaviranju z ED- zavoro samo je treba vedeti kdaj in zakaj!
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
Sej zdržijo vleko in zaviranja, vendar glede na prej se kurijo bolj. Takšni elementi in območja VM kot so ločilci, medzatezna polja, ločišča, kretniške zveze ...itd. pač zahtevajo malce več pozornosti glede na odprto progo - tako iz strani vzdrževanja kot koristnikov ( vsaj bi moralo biti tako, no).cokla napisal/-a:Sicer pa...tile ločilci so konstrurani tako, da morajo zdržati vleko/zaviranje čezenj...materiali pa so drug problem.
Kako pa je v resnici - za vzdrževanje vem , medtem ko od vas-uporabnikov iščem informacije, morde lahko skupaj kej pogruntamo na bolje,a?
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
Zagotovo. Več glav, več ve. Skupaj lahko rešimo marsikaj.napajalc napisal/-a: Kako pa je v resnici - za vzdrževanje vem , medtem ko od vas-uporabnikov iščem informacije, morde lahko skupaj kej pogruntamo na bolje,a?
Kristko, kar izjasni se. Nikar ne skrivaj znanja, katerega imaš ogromno, le zase.
MMG, primer: enkrat nas je Brate na tem forumu kritiziral, češ da pišemo same neumnosti, ter da on itak vse ve. Nikoli pa nam ni ni ničesar uporabnega povedal .....
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
No da je tud pri nizkih hitrostih dost potenciala da šmelca.
Frišn od dons, video ni nevem kakšne kvalitete, GSM pač.
Frišn od dons, video ni nevem kakšne kvalitete, GSM pač.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Re: Vožnja - vleka lokomotive čez ločilec VM
Mogoče sem drugačen od njega in ne kritiziram, ampak vržem dodatno kost, ki jo je treba oglodat.
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
Super zanimivo - vsaj meniMojster_Strojevodja napisal/-a:No da je tud pri nizkih hitrostih dost potenciala da šmelca.
Frišn od dons, video ni nevem kakšne kvalitete, GSM pač.
Še boš lahko posnel kakšne so amperaže in vsi ostali parametri ko vlečeš v klanec in ko ED zaviraš pri višji hitrosti.
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
bravo g.Mojst.Str. - zelo nazoren prikaz uporabe EDZ in, vidim, da je pri hitrosti 30-35 km/h filunga celo dobrih 300 A . Uvozi v postajo pri tej hitrosti torej šmelcajo s 300 A čez ločilce ---hm... .Mojster_Strojevodja napisal/-a:No da je tud pri nizkih hitrostih dost potenciala da šmelca.
Frišn od dons, video ni nevem kakšne kvalitete, GSM pač.
Re: Vožnja - vleka lokomotive čez ločilec VM
Rešitev se ponuja kar sama od sebe. Da ne bo več šmelcanja, bodo morale ENP poskrbeti, da bo v mreži povsod in vseskozi vsaj 3600 V.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
Dej napajalc ne bluzi na prazno. 35 let sem vozil za SŽ sedaj ko pa vozim za RCA pa z isto tehniko vožnje bolj kurim ločilce kot nekdo, ki so mu včeraj dali mašino v roke.Drugo kar je še nikdar odkar vozi RCA v Sloveniji ni peljal vlaka z priprego. Tretje pa preštej število vlakov ki jih iz Kopra ali v Koper odpelje SŽ in RCA.In pri tem ti ugotoviš ,da je RCA zjebal mrežo.Še dobro,da pred prihodom RCA ja niste imeli z vdrževanjem nobenega dela in ni nobeden nikoli odtrgal odjemnika in ni nikoli šel drat po tleh. Zdaj pričakujem samo še,da boš ugotovil,da 1216 bolj obrabi vozni vod in porabi več toka kot 541.Hja, imaš prav Dolfe, ta bo kr težka - nekateri prevozniki se pač ne ozirajo na drugo ''lastnino'' ter jo nič ne šparajo ampak kar - gasa do daske, to se je pri RCA že občutilo z njihovimi pripregami - takrat so nam kar precej zjebali mrežo, ampak pogodba je pogodba je rekel g.No..k, bivši uslužbenec vodenja prometa...in nažalost je imel prav - naši pogajalci pa ne . Ravno tako bo potrebno zdaj glave fkup stisnut in če ne bo šlo s papirji bo potrebno čarat ai pa inovatorje iz penzije poklicat
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
Hja, imaš prav Dolfe, ta bo kr težka - nekateri prevozniki se pač ne ozirajo na drugo ''lastnino'' ter jo nič ne šparajo ampak kar - gasa do daske, to se je pri RCA že občutilo z njihovimi pripregami - takrat so nam kar precej zjebali mrežo, ampak pogodba je pogodba je rekel g.No..k, bivši uslužbenec vodenja prometa...in nažalost je imel prav - naši pogajalci pa ne . Ravno tako bo potrebno zdaj glave fkup stisnut in če ne bo šlo s papirji bo potrebno čarat ai pa inovatorje iz penzije poklicat [/quote]1216-001 napisal/-a:Imate že kakšno idejo?
Dej napajalc ne bluzi na prazno. 35 let sem vozil za SŽ sedaj ko pa vozim za RCA pa z isto tehniko vožnje bolj kurim ločilce kot nekdo, ki so mu včeraj dali mašino v roke.Drugo kar je še nikdar odkar vozi RCA v Sloveniji ni peljal vlaka z priprego. Tretje pa preštej število vlakov ki jih iz Kopra ali v Koper odpelje SŽ in RCA.In pri tem ti ugotoviš ,da je RCA zjebal mrežo.Še dobro,da pred prihodom RCA ja niste imeli z vdrževanjem nobenega dela in ni nobeden nikoli odtrgal odjemnika in ni nikoli šel drat po tleh. Zdaj pričakujem samo še,da boš ugotovil,da 1216 bolj obrabi vozni vod in porabi več toka kot 541.[/quote]
Ne bluzim v prazno g. 1216-001 ( le kako veš, da imam rad blues ) – tehnika gor ali dol , tudi jaz spremljam stanje VM posebej na Koprski progi torej---če si ti vozil 35 let na SŽ verjetno takrat nisi skakal iz mašine zapenjat, pa zavorni preiskus delat in še kakšno le po ter pohvalno delo opravljat, ki ga sedaj (če si RCA mašinfirer) počneš…Drugo, RCA je vozil priprege ter s tem ''zjebal'' vozno mrežo-to lahko trdim, ker smo imeli kar veliko problemov ravno od takrat, ko je omenjeni prevoznik začel vozit na relaciji Koper-Divača težje vlake – to pa zato ( v vednost) ker se je pri pripregi pojavljal odjem na razdalji manj kot 100 m kjer so nameščene tokovne vezi med nosilno vrvjo in kontaktnim vodnikom. To je imelo za posledico velike tokovne obremenitve na obstoječih obešalkah, ki so nam začele trgati nosilno vrv zaradi porušitve materiala na stikih..Tretje … najdi odgovor v razlagi dva(!!) …in Nič ne pričakuj od mene … vse to lahko sam ugotoviš..
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
Čakaj malo....tole mi pa ni jasno. Torej trdiš, da se na koprski ne sme voziti tandemov ? Zakaj le, če pa so legitimni in "požegnani". Torej je le nekaj resnice v Igorjevi trditvi, da se s tandemom ne sme opravljati dopreg ? Ali to posledično pomeni, da je ojačitev v napajalnih vodov ( ki je menda bila opravljena ) ni bila izvršena tako kot treba ?napajalc napisal/-a: – to pa zato ( v vednost) ker se je pri pripregi pojavljal odjem na razdalji manj kot 100 m kjer so nameščene tokovne vezi med nosilno vrvjo in kontaktnim vodnikom. To je imelo za posledico velike tokovne obremenitve na obstoječih obešalkah, ki so nam začele trgati nosilno vrv zaradi porušitve materiala na stikih...[/b]
In ne....nikogar ne postavljam na sramotilni steber. Le vprašanja so , ki se mi porajajo.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
Cokla, govorimo o težkih vlakih in kjer je celotna tokovna obremenitev VM na razdalji ene tokovne povezave ( dveh mašin-v pripregi)...stvar se je z namestitvijo ojačitvenega voda na vzponskih delih malce popravila ... dokončno pa bo rešeno z zamenjavo voznega voda in namestitvijo ''tokovnih obešalk'' ter tokovne vezi na vsak razpon razdalje med drogovi VM .cokla napisal/-a:Čakaj malo....tole mi pa ni jasno. Torej trdiš, da se na koprski ne sme voziti tandemov ? Zakaj le, če pa so legitimni in "požegnani". Torej je le nekaj resnice v Igorjevi trditvi, da se s tandemom ne sme opravljati dopreg ? Ali to posledično pomeni, da je ojačitev v napajalnih vodov ( ki je menda bila opravljena ) ni bila izvršena tako kot treba ?napajalc napisal/-a: – to pa zato ( v vednost) ker se je pri pripregi pojavljal odjem na razdalji manj kot 100 m kjer so nameščene tokovne vezi med nosilno vrvjo in kontaktnim vodnikom. To je imelo za posledico velike tokovne obremenitve na obstoječih obešalkah, ki so nam začele trgati nosilno vrv zaradi porušitve materiala na stikih...[/b]
In ne....nikogar ne postavljam na sramotilni steber. Le vprašanja so , ki se mi porajajo.
To mora biti narejeno čimprej saj je VM od Rižane do Prešnice vsa poštukana ...Kadar bo zalaufala še ENP Dekani bo pa sploh amerika...
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
Ja že...ampak glej. Tako kot infrastrukturo ne zanima, da 541 ne morejo na štajersko ( mogoče je celo bolje ) ...tako prevoznika niti ne zanima, zakaj je vozna mreža slabo vzdrževana ali poštukana kot praviš. Če je vlak težek, ga je treba zvleči v hrib. In za to rabiš energijo....jbg, da bi obtičal zaradi "šparanja" mreže...oprosti, pa ne gre. Pa nisem neki " nebrigametip" ...kdor me pozna že ve.napajalc napisal/-a: Cokla, govorimo o težkih vlakih in kjer je celotna tokovna obremenitev VM na razdalji ene tokovne povezave ( dveh mašin-v pripregi)...stvar se je z namestitvijo ojačitvenega voda na vzponskih delih malce popravila ... dokončno pa bo rešeno z zamenjavo voznega voda in namestitvijo ''tokovnih obešalk'' ter tokovne vezi na vsak razpon razdalje med drogovi VM .
To mora biti narejeno čimprej saj je VM od Rižane do Prešnice vsa poštukana ...Kadar bo zalaufala še ENP Dekani bo pa sploh amerika...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )