Eee...to ti pa ful dobro povedal ---točn tko, oziroma taka je trenutna situacija...tudi sam ne zastopim zakaj se pri novogradnjah ne odločajo za 25kV... za vse bi bilo boljš, manj izgub, manjši vpliv škodljivih povratnih ( stresanih) tokov, lažje in hitrejše vzdrževanje, manj problemov z materijali in še in še...Nurmi napisal/-a:Nažalost so taki časi,da je v ospredju profit in nič drugega.Infrastruktura je prostitutka,ki jo država prodaja v najem in tisti ki jo najema,plača,zakaj bi jo šparal? Čista poslovna logika in tržno obnašanje ki ga nekateri tukaj tako behementno zagovarjajo.Kolikor sem jaz Trpina razumel bremza pri 25kV elektrifikaciji pri državnih sekretarjih,agencijah,ministrstvih,ne pa SŽ.Mi temu ne bomo prišli do dna zakaj je tako.To je višja politika podtalnih interesov in lobijev.....SNEV pa štuka drek po domače s tistim kar imajo na razpolago.
Vožnja - vleka lokomotive čez ločilec VM
Re: Vožnja - vleka lokomotive čez ločilec VM
Re: Vožnja - vleka lokomotive čez ločilec VM
Ja pa tudi kakor mi je pravil strojevodja.541 ko jo priklopiš na 25kV je kot bi ji dal šus steroidov.Na 3kV pa imaš ferarrija,ki si mu iztaknil 3 svečke!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Vožnja - vleka lokomotive čez ločilec VM
Nurmi, če me spomin ne vara, je bila le ena naša 541 lokomotiva vožena pod 25kV štromom, seveda če se ne upošteva tistih nekaj metrov premika v Dobovi. Pri premiku pa zadostuje zgolj ena svečka za premakniti tistih 87 ton. Drugače pa je razlika moči med izmenično in enosmerno napetostjo pri 541 400kW (6400 kW naspram 6000kW).
Tine
Re: Vožnja - vleka lokomotive čez ločilec VM
Tale debata je pa že malo čez mejo zdrave pameti. Potem, ko so se vrli železničarji, oziroma njihovo še bolj vrlo vodstvo, odločili pred 50 leti za zanič sistem elektrifikacije, kljub opozorilom o zastarelosti (študije Prom. inšt. Kirilo Savić iz Bg), bi pa naj davkoplačevalci ponovno plačevali elektrifikacijo z takrat zavrnjenim sistemom. Bo že tako, da se da vse to prepeljati brez elektrifikacije, kupite si dizelske lokomotive, kot jih imajo komercialno uspešne S. ameriške, Avstralske, Afriške, pa kaj vem še katere družbe, pa ne bo več problemo šmelcanja ločilcev VM.
LPL
LPL
Re: Vožnja - vleka lokomotive čez ločilec VM
Tvoj komentar Ljubitelj pa je tudi tak kot si napisal v prvem stavku...kot jaz vem se za tak sistem niso odločili ''vrli želežničarji'' kot jih ti poimenuješ , ampak takratne oblasti katere so menda s tistim denarjem, ki so ga premogle nadaljevali že začeto od Italijanov ... pri nakupu lokomotiv pa boš verjetno prispeval tudi ti kakžen €, no vsaj slišal sem po radiju, da bo država Slovenija vrnila SŽ-ju 134 mio.€...Ljubitelj napisal/-a:Tale debata je pa že malo čez mejo zdrave pameti. Potem, ko so se vrli železničarji, oziroma njihovo še bolj vrlo vodstvo, odločili pred 50 leti za zanič sistem elektrifikacije, kljub opozorilom o zastarelosti (študije Prom. inšt. Kirilo Savić iz Bg), bi pa naj davkoplačevalci ponovno plačevali elektrifikacijo z takrat zavrnjenim sistemom. Bo že tako, da se da vse to prepeljati brez elektrifikacije, kupite si dizelske lokomotive, kot jih imajo komercialno uspešne S. ameriške, Avstralske, Afriške, pa kaj vem še katere družbe, pa ne bo več problemo šmelcanja ločilcev VM.
LPL
Re: Vožnja - vleka lokomotive čez ločilec VM
Tine jaz se na štrom ne spoznam.Smo imeli debato z Jeseničani,ki vozijo brze v Dobovo.Pravijo da že ko jo zalaufaš pod 25kV,mašina čisto drugače zadiha.Pusti ti vate pa kilovate pa matematiko in statistiko.Tipi to flosajo vsak dan bodo že vedeli.
Ljubitelju z velikim "L"!!!!!
Daj majke ti povab me na en pir,ker crkujem za računalnikom od firbca,kako v resnici zgleda driska vseh drisk.
Ljubitelju z velikim "L"!!!!!
Daj majke ti povab me na en pir,ker crkujem za računalnikom od firbca,kako v resnici zgleda driska vseh drisk.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Vožnja - vleka lokomotive čez ločilec VM
Naši zahodni sosedi, od katerih imamo (ne)srečnih 3000V, rešujejo problem takole:
Za hitrost < 200km/h.
1. Manj obremenjena proga:
320 mm2 (nosilna vrv 120mm2 1375 daN, 2x kontaktna vrv 100 mm2 1000 daN)
2. Srednje obremenjena proga:
440 mm2 (2 x nosilna vrv 120mm2 1125 daN, 2x kontaktna vrv 100 mm2 1000 daN)
3. Bolj obremenjena proga:
610 mm2 (2x nosilna vrv 155mm2 1000 daN, 2x kontaktna vrv 150 mm2 1125 daN)
@ napajalc: Zakaj se ne uporablja večji presek kontaktnih vodnikov in nosilne vrvi, če pravilnik omogoča?
Za hitrost < 200km/h.
1. Manj obremenjena proga:
320 mm2 (nosilna vrv 120mm2 1375 daN, 2x kontaktna vrv 100 mm2 1000 daN)
2. Srednje obremenjena proga:
440 mm2 (2 x nosilna vrv 120mm2 1125 daN, 2x kontaktna vrv 100 mm2 1000 daN)
3. Bolj obremenjena proga:
610 mm2 (2x nosilna vrv 155mm2 1000 daN, 2x kontaktna vrv 150 mm2 1125 daN)
@ napajalc: Zakaj se ne uporablja večji presek kontaktnih vodnikov in nosilne vrvi, če pravilnik omogoča?
Za ljubitelje mogočnih 25kV pa tole v razmislek. Francoske CC6500 imajo moč 5,9 MW na 1,5 KV, pa ni bilo večjih problemov ne z vozno mrežo in ne s padcem napetosti... Le zakaj?Izjemoma se lahko na težkih progah (veliki vzponi) vozni vodi večjega standardnega preseka uporabijo pri nižjih hitrostih vožnje vlakov.
V tem primeru se način zatezanja in natezne napetosti posameznih vodnikov voznega voda določijo glede na konkretne razmere, neodvisno od prej navedenih vrednosti.
Re: Vožnja - vleka lokomotive čez ločilec VM
Madona...tole pa res ne zdrži vode....Nurmi napisal/-a:Ja pa tudi kakor mi je pravil strojevodja.541 ko jo priklopiš na 25kV je kot bi ji dal šus steroidov.Na 3kV pa imaš ferarrija,ki si mu iztaknil 3 svečke!
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Vožnja - vleka lokomotive čez ločilec VM
EG 3100 napisal/-a:
Za ljubitelje mogočnih 25kV pa tole v razmislek. Francoske CC6500 imajo moč 5,9 MW na 1,5 KV, pa ni bilo večjih problemov ne z vozno mrežo in ne s padcem napetosti... Le zakaj?
...si mi vzel iz tipkovnice...
Za primer vzemimo dvotirno Moriensko progo, kjer so vzponi/padci veliko večji kot na Koperbahnu in kjer pravilom s tremi eloksami vlečejo/porivajo do 1600t proti prelazu Frejus na 35 promilih;
torej skoraj enako max težo kot mi, peljejo v večji klanec, z več kot polovico manjšo napetostjo
Le kakšna mora bit VM, ločilci, ločišča,.... da vse to normalno prenese ?
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Vožnja - vleka lokomotive čez ločilec VM
To pa res ne zdrži vode....zvok je drugačen...karakteristike se ne spremenijo bistveno.Nurmi napisal/-a:Tine jaz se na štrom ne spoznam.Smo imeli debato z Jeseničani,ki vozijo brze v Dobovo.Pravijo da že ko jo zalaufaš pod 25kV,mašina čisto drugače zadiha.Pusti ti vate pa kilovate pa matematiko in statistiko.Tipi to flosajo vsak dan bodo že vedeli.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Vožnja - vleka lokomotive čez ločilec VM
Aleš jst sem ti napisal kaka je bila debata,pa tud napisal da o štromu nimam pojma.Saj ni treba človeka cukati za vsako besedo jebemti.Drži vodo,ne drži mi je pa vseeno,ker vse kar ima pantograf me itak ne zanima.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Vožnja - vleka lokomotive čez ločilec VM
Ja kaj boš pa potem delal pri RCA? Reganov tam ne marajo. Dobijo takoj ošpice, če ga le omeniš.Nurmi napisal/-a:Aleš jst sem ti napisal kaka je bila debata,pa tud napisal da o štromu nimam pojma.Saj ni treba človeka cukati za vsako besedo jebemti.Drži vodo,ne drži mi je pa vseeno,ker vse kar ima pantograf me itak ne zanima.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Vožnja - vleka lokomotive čez ločilec VM
Kak RCA Dolfa? Ne samo od Reganov,tudi od Mehov dobijo ošpice
Sej niso slabi fantički,malo so jim zrasle perote.Vi kar šmelcajte ločilce,na Goriškem cvetijo črešnje in breskve.Dekleta so lepa,mašine čisti adrenalin,dela je ravno prav da je še užitek.Bomo do stečaja SŽ kar lepo doma.
Sej niso slabi fantički,malo so jim zrasle perote.Vi kar šmelcajte ločilce,na Goriškem cvetijo črešnje in breskve.Dekleta so lepa,mašine čisti adrenalin,dela je ravno prav da je še užitek.Bomo do stečaja SŽ kar lepo doma.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
-
- Kurjač
- Prispevkov: 48
- Pridružen: 14.01.2011, 11:30
- Kraj: Trenutno Dunaj - Avstrija
Re: Vožnja - vleka lokomotive čez ločilec VM
e189 in Eu45 imata isto obnasanje. Edino dobro je manjsa obremenitev VM.Nurmi napisal/-a:Ja pa tudi kakor mi je pravil strojevodja.541 ko jo priklopiš na 25kV je kot bi ji dal šus steroidov.Na 3kV pa imaš ferarrija,ki si mu iztaknil 3 svečke!
Razlika v moci je res majhna, vecja je razlika v casu v katerem to moc lahko izkoriscas.Tin€ napisal/-a:Nurmi, če me spomin ne vara, je bila le ena naša 541 lokomotiva vožena pod 25kV štromom, seveda če se ne upošteva tistih nekaj metrov premika v Dobovi. Pri premiku pa zadostuje zgolj ena svečka za premakniti tistih 87 ton. Drugače pa je razlika moči med izmenično in enosmerno napetostjo pri 541 400kW (6400 kW naspram 6000kW).
Na Eu45 nismo smeli (v tandemu) presegati 1200A na masino za vec kot 5 minut (RFI zakon), sedaj preko meje na 25kV pa do daske, brez omejitve casa.
-
- Kurjač
- Prispevkov: 48
- Pridružen: 14.01.2011, 11:30
- Kraj: Trenutno Dunaj - Avstrija
Re: Vožnja - vleka lokomotive čez ločilec VM
Napajalc, nebi vedu kaj rect. V 20 letih dela na omrezju RFI nisem nikoli dobil nalog da ne smemo preko locilcev vlect s Imax in je vedno slo s 2000A preko njih ob speljavi. Vracamo itak ne.