Gledam tole rubriko in se čudim. Najvišji navedeni tok je komaj 500 A (komaj velikostni red večja amperaža od gospodinjskega priključka), kar znese piškavih 1,5 MW moči pri nazivni napetosti 3000 VDC (v resnici je ta nekoliko višja). Inštalirana moč serije 541 pa je 6 MW pri 3 kVDC napajanju. To je komaj 25% nazivne moči te serije. To lahko pomeni le, da so lokomotive neracionalen nakup, ali pa je vozna mreža, oziroma posamezni elementi kot ločila, totalno poddimenzionirana. Upam, da se ne bo v tem primeru sprejelo rešitve kot pred slabimi 50 leti v Ljubljani, ko se je pojavil problem poddimenzioniranih napajalnih postaj za troljebuse in so raje kupili avtobuse, namesto pojačali napajalne postaje.Teh 500 A je malo sumljivih!
Da pa je obstoječ sistem bil izrazito poddimenzioniran pa pove primerjava z novo elektrifikacijo PG-HO. Predvideno je 5 napajalnih postaj (Ptuj, Pavlovci, Ljutomer, MS, Hodoš), povprečno ena na 21 km pretežno ravninske enotirne proge. Pa primerjajte to z obstoječim stanjem in gostoto prometa in konfiguracijo prog.
LPL