Posekan v Slo. predelan v Aut.holding napisal/-a:...le kje RCA nabere vse te vagone lesa, ki jih "v tranzitu" vozi v Koper.... ...Nurmi napisal/-a:
Nabiralnik je samo vprašanje časa kdaj bo nehal voziti.Vsa ta obiranja štucov so sama izguba časa in čista zguba denarja in se z njim ne ukvarja nobeden prevoznik več.
Razen SŽ!
ranžiranje na Jesenicah
Re: ranžiranje na Jesenicah
Re: ranžiranje na Jesenicah
Ni posekan v Sloeniji in prodan v Avstriji. Avstijci celo zaposljujejo Slovence, da jim pomagajo čistiti njihove gozdove in les spravljajo v dolino, kjer pa ga prej razžagajo in seveda po višji ceni prodajo. Pri nas pa se ne splača nič. TAko nabiralniki počasi gredo na smetišče zgodovine zaradi nespametne politike, katero smo žal tudi krivi na železnicah.negec69 napisal/-a:Posekan v Slo. predelan v Aut.holding napisal/-a:...le kje RCA nabere vse te vagone lesa, ki jih "v tranzitu" vozi v Koper.... ...Nurmi napisal/-a:
Nabiralnik je samo vprašanje časa kdaj bo nehal voziti.Vsa ta obiranja štucov so sama izguba časa in čista zguba denarja in se z njim ne ukvarja nobeden prevoznik več.
Razen SŽ!
Re: ranžiranje na Jesenicah
dare20 napisal/-a:Ni posekan v Sloeniji in prodan v Avstriji. Avstijci celo zaposljujejo Slovence, da jim pomagajo čistiti njihove gozdove in les spravljajo v dolino, kjer pa ga prej razžagajo in seveda po višji ceni prodajo. Pri nas pa se ne splača nič. TAko nabiralniki počasi gredo na smetišče zgodovine zaradi nespametne politike, katero smo žal tudi krivi na železnicah.negec69 napisal/-a: Posekan v Slo. predelan v Aut.
Kakšen mesec nazaj je bila na TV oddaja, kjer so primerjali gradbeno panogo in lesarsko panovo v SLO, skozi oči krize. Ne spomnim se ali je bilo na slo1 ali na poptv, spomnim pa se da so o lesu pravili, da se skoraj vse posekano proda avstrijcem. Kar bi naj bil razlog za zaprtje večine žag pri nas in stanju v slo lesni industriji. Nič ne trdim, samo podajam oris oddaje, ki sem jo bežno spremljal, ker je bila omenjena železnica.
Tako, da jaz verjamem "Posekan v Slo. predelan v Aut.".
Lep dan še naprej!
Počasi. Sem na delu in ne na begu. Moj hobi, moja pravila.
Re: ranžiranje na Jesenicah
totimato napisal/-a:dare20 napisal/-a:Ni posekan v Sloeniji in prodan v Avstriji. Avstijci celo zaposljujejo Slovence, da jim pomagajo čistiti njihove gozdove in les spravljajo v dolino, kjer pa ga prej razžagajo in seveda po višji ceni prodajo. Pri nas pa se ne splača nič. TAko nabiralniki počasi gredo na smetišče zgodovine zaradi nespametne politike, katero smo žal tudi krivi na železnicah.negec69 napisal/-a: Posekan v Slo. predelan v Aut.
Kakšen mesec nazaj je bila na TV oddaja, kjer so primerjali gradbeno panogo in lesarsko panovo v SLO, skozi oči krize. Ne spomnim se ali je bilo na slo1 ali na poptv, spomnim pa se da so o lesu pravili, da se skoraj vse posekano proda avstrijcem. Kar bi naj bil razlog za zaprtje večine žag pri nas in stanju v slo lesni industriji. Nič ne trdim, samo podajam oris oddaje, ki sem jo bežno spremljal, ker je bila omenjena železnica.
Tako, da jaz verjamem "Posekan v Slo. predelan v Aut.".
Lep dan še naprej!
Re: ranžiranje na Jesenicah
In je potem kdo gledal oddajo o češnjah in sadju iz Goriških brd.
Re: ranžiranje na Jesenicah
Mislim, da ste zašli iz osnovne teme. Dejstvo je, da je hlodovina idealen tovor za železnico, da imamo ogromno železnic, ki peljejo dobesedno skozi gozd in da bi lahko na praznih železniških postajah imeli pravo borzo lesa. Žal pa tovornjaki prevzemajo posel.
Kdo pa bo hlodovino kupil, je že stvar druge debate. Smo pač v Evropi, meja ni, odloča cena, interes, državne subvencije...
Kdo pa bo hlodovino kupil, je že stvar druge debate. Smo pač v Evropi, meja ni, odloča cena, interes, državne subvencije...
Re: ranžiranje na Jesenicah
Dejstvo je, da gre z Gorenjske največ najboljšega lesa v Avstrijo in Italijo. Podjetja, ki se ukvarjajo z odkupom in spravilom lesa, so si nabavila svoj vozni park, s katerim les tudi odvažajo. Nekaj ga odpeljejo tudi sami Avstrijci. Oglejte si proti večeru v Naklem ali v Bohinjski Bistrici pripravljene naložene tovornjake z lesom.
Kaj se je zgodilo z železnico?
Nabiralni vlak je med Jesenicami in Novo Gorico zaradi krize vozil le še trikrat na teden in zaradi nedostavljenih in neodpeljanih naloženih vagonov se je konkurenčnost še poslabšala. Nenadoma ni več vozil tovora za Anhovo, Ajdovščino, Vrtojbo. Z novo tehnologijo dela so pričeli voziti večino vlakov iz Brnice do Zaloga brez odstavljanja vagonov na Jesenicah. Seveda
se je tovor uvrščen v neprave vlake lepo peljal v Zalog. Saj bi še razumel, da se vagoni za Goriško peljejo preko Zaloga, vendar so se dirigirani in naloženi vagoni za Bohinjsko Bistrico in Jesenice lepo peljali z novimi lokomotivami v Zalog. Tam so sestavili vlak z loko tovorom za Jesenice. In ko so se vagoni slednjč vrnili na Jesenice je že zamudil petkov nabiralnik in čakal na tistega naslednjega v ponedeljek popoldne. Verjetno je kdo mislil, da so to pač porodne težave in bodo z novim voznim redom Avstrijci že vedeli, kam kakšen vagon paše .
To je eden od razlogov, da trpi cesta.
Ne se sekirat. Kakšen vagon bodo še vedno rabili za les, predvsem za takega, ki se ga ne da lepo zložiti na kamion. Vagoni Ea so tako pripravni. Imajo visoke stene. Les samo vržeš notri in še privezovat ni treba, če ni ravno previsoko naložen.
Kaj se je zgodilo z železnico?
Nabiralni vlak je med Jesenicami in Novo Gorico zaradi krize vozil le še trikrat na teden in zaradi nedostavljenih in neodpeljanih naloženih vagonov se je konkurenčnost še poslabšala. Nenadoma ni več vozil tovora za Anhovo, Ajdovščino, Vrtojbo. Z novo tehnologijo dela so pričeli voziti večino vlakov iz Brnice do Zaloga brez odstavljanja vagonov na Jesenicah. Seveda
se je tovor uvrščen v neprave vlake lepo peljal v Zalog. Saj bi še razumel, da se vagoni za Goriško peljejo preko Zaloga, vendar so se dirigirani in naloženi vagoni za Bohinjsko Bistrico in Jesenice lepo peljali z novimi lokomotivami v Zalog. Tam so sestavili vlak z loko tovorom za Jesenice. In ko so se vagoni slednjč vrnili na Jesenice je že zamudil petkov nabiralnik in čakal na tistega naslednjega v ponedeljek popoldne. Verjetno je kdo mislil, da so to pač porodne težave in bodo z novim voznim redom Avstrijci že vedeli, kam kakšen vagon paše .
To je eden od razlogov, da trpi cesta.
Ne se sekirat. Kakšen vagon bodo še vedno rabili za les, predvsem za takega, ki se ga ne da lepo zložiti na kamion. Vagoni Ea so tako pripravni. Imajo visoke stene. Les samo vržeš notri in še privezovat ni treba, če ni ravno previsoko naložen.
Re: ranžiranje na Jesenicah
Evo, takole bo videti obnovljena kočevska proga......