Mojster_Strojevodja napisal/-a:Dolfe napisal/-a:Ma ne kompiciraj no, @dare20. Bog je že vedel, zakaj ti ni dovolil, da bi bil policaj.
Tristo zelenih, (pa ne moderatorjev
) laserski žarek zafocljaš v vozel.
Se nebi mogu bolj strinjat.
Najbolj važno je, da se more mešat vsaj dest pojmov zravn ane dare20, stopi z tvojo bučo mal v sedanjost.
Prvič: večina vagonov trenutno v prometu pri nas deluje po principu, da se vrata dajo odpreti z normalnim posluževanjem takoj ko se vlak ustavi. Pa je to zaradi signala, izrednosti, krizanja, signal. Če jih hočeš odpreti med vožnjo, moraš posluževati pa kakšno drugo zadevo, ki je recmo da običajno zalivkana.
Drugič: če prostopimo v čas krmiljenja vrat iz upravljalskega pulta strojevodje, kjer se da samo privolitev, da je vrata mogoče odpreti, da ne bo pomote v tem, da se potem vsa vrata avtomatsko odprejo. Pa se morajo izpolniti trije pogoji za odpiranje vrat: ustavitev vlaka, potrditev strojevodje z ustreznim stikalom po možnosti še glede na stran vlaka, ter pritisk potnika na ustrezn knof in glej ga zlomka vrata se odprejo.
Pa, da ne pozabim pametovati, tudi tukaj obstaja neka čudežna zadeva, ki omogoča odpiranje vrat ob IZREDNOSTIH brez posredovanja strojevodje, ob tem, da pa je takoj strojevodij jasno, da nekdo v tem primeru počne neumnosti, posledično lahko tudi avtomatično posredovanje z prekinitvijo vleke, v kolikor se to počne med samim premikanjem vlaka.
Se pravi če uporabnik, ni idiot in ne vtika prstov kamor ni treba, kaj je bolj varno in zakaj je potrebno neko tvoje pametovanje z odkrivanjem nečesa novega dare20
Sedaj pa res odkrivamo toplo vodo, katera je že zdavnaj odkrita. Vrata na vagonih so vezana na neke pogoje, katere je že predhodnik opisal. Sam trdim in vztrajam pri tem, da se vrata avtomatsko blokirajo nad določeno hitrostjo, sprevodnik lahko daljinsko zapre vrata, če jih hoče.
Spoštovani strokovnjaki. Bodimo pošteni in poglejmo malo na predpise standarde in normative. Če hočemo lokomotivo predelati moramo imeti sredstva. TA sredstva so denarna in jih moramo nekje dobiti.
Ko dobimo ta sredstva je potrebno izvesti strokovno predelavo z ustreznim prenosom signala iz lokomotovi, kjer je upoštevan varnostni foktor 110%, da nebo magnetno polje povzročalo motenj in dalo nepravilni signal.
Ko smo to naredili je potrebno izvesti predelavo vseh lokomotiv od 342, 363, 661,664, 541 in ostale v EU.
Ko smo to naredili pa bomo naredili izračun upravičenosti.
Sprevodnik je pri vlaku in naj dela v skladu z predpisi in uporablja vsa sredstva za sporazumevanje z lokomotivo. Sam nisem nikoli imel problemov pri vlaku, saj sva bila z sprevodnikom v stalni zvezi z vsem, kar se je dogajalo na vlaku.
Obstoja tudi povezava z lokomotivo in naj se uporablja tako kot je potrebno. Glede aktiviranja budnika pa je potrebno ugotoviti vzrok aktiviranja. Budnik nikoli ne aktivira brez vzrioka.