IC Pohorje v novem zimskem urniku

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku

Odgovor Napisal/-a cokla »

541 napisal/-a:Edino varno je če z vrati upravlja strojevodja, nekako tako kot na primer na Siemensu. Vagonski vlak - vsaj na SŽ se ustavi - nato pa lahko potniki neovirano izstopajo iz vlaka na obeh straneh (tudi na sosednji tir), nenazadnje lahko se je vlak ustavil pred postajo, stoji na postaji zaradi sestajanja z drugimi vlaki itd. In strojevodja je tisti, ki ve, zakaj je vlak ustavil, kjer ga je, ne pa sprevodnik.
Evo...točno tako. In en svež primer, ki ni tako nedolžen od danes. Malo pred Zagorjem mi je aktiviral budnik ( ne po moji krivdi :mrgreen: ) in vlak 246 se je ustavil le s prvim vagonom na peronu. In nek pametnajkovič je odprl vrata in skoraj stopil - čez škarpo v Savo. Če ne bi sprevodnik zavpil bi se to zgodilo.

Vsa vrata bi moral imeti pod komando strojevodja !
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Nejko24
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 257
Pridružen: 04.07.2011, 12:25

Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku

Odgovor Napisal/-a Nejko24 »

cokla napisal/-a:
541 napisal/-a:Edino varno je če z vrati upravlja strojevodja, nekako tako kot na primer na Siemensu. Vagonski vlak - vsaj na SŽ se ustavi - nato pa lahko potniki neovirano izstopajo iz vlaka na obeh straneh (tudi na sosednji tir), nenazadnje lahko se je vlak ustavil pred postajo, stoji na postaji zaradi sestajanja z drugimi vlaki itd. In strojevodja je tisti, ki ve, zakaj je vlak ustavil, kjer ga je, ne pa sprevodnik.
Evo...točno tako. In en svež primer, ki ni tako nedolžen od danes. Malo pred Zagorjem mi je aktiviral budnik ( ne po moji krivdi :mrgreen: ) in vlak 246 se je ustavil le s prvim vagonom na peronu. In nek pametnajkovič je odprl vrata in skoraj stopil - čez škarpo v Savo. Če ne bi sprevodnik zavpil bi se to zgodilo.

Vsa vrata bi moral imeti pod komando strojevodja !
kaj je že to budnik??? drgač pa ja fool je nevarno to, sama sreča da ni ven stopo
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku

Odgovor Napisal/-a dare20 »

Mojster_Strojevodja napisal/-a:@dare20: ponovno mešaš stvari vse v en koš. #-o

A nima na Siemensu tud strojevodja v rokah usodo odpiranja vrat. Ni nujno, da če vlak stoji, da je varno oz. sploh mišljeno da takrat potniki lahko poslužujejo vrata.

Na 541, 1216, 1116 in tako je naštiman en 'zlo zanimiv' štekar, Le zakaj se nuca?
NAjbolje je, da Strojevodja gre še vsaka vrata odpret. ŽAl pa je resnica čistu drugje. NAmreč tudi, če so vsa vrata zapahnjena in zakljenjena se bodo našli člani, ki se bodo vozili tako, da bodo nasilo odpirali vrata. Sam sem večkrat naletel pri vlaku, da so prisilno odprli vrata in celo sedeli na zunanji stopnici. TAkšnega, ki to počenja je potrebno sankcionirati in tako lahko vzpostavimo red.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Ma ne kompiciraj no, @dare20. Bog je že vedel, zakaj ti ni dovolil, da bi bil policaj. #-o

Tristo zelenih, (pa ne moderatorjev :lol: ) laserski žarek zafocljaš v vozel. :lol:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Dolfe napisal/-a:Ma ne kompiciraj no, @dare20. Bog je že vedel, zakaj ti ni dovolil, da bi bil policaj. #-o

Tristo zelenih, (pa ne moderatorjev :lol: ) laserski žarek zafocljaš v vozel. :lol:
Se nebi mogu bolj strinjat.


Najbolj važno je, da se more mešat vsaj dest pojmov zravn ane dare20, stopi z tvojo bučo mal v sedanjost.

Prvič: večina vagonov trenutno v prometu pri nas deluje po principu, da se vrata dajo odpreti z normalnim posluževanjem takoj ko se vlak ustavi. Pa je to zaradi signala, izrednosti, krizanja, signal. Če jih hočeš odpreti med vožnjo, moraš posluževati pa kakšno drugo zadevo, ki je recmo da običajno zalivkana.

Drugič: če prostopimo v čas krmiljenja vrat iz upravljalskega pulta strojevodje, kjer se da samo privolitev, da je vrata mogoče odpreti, da ne bo pomote v tem, da se potem vsa vrata avtomatsko odprejo. Pa se morajo izpolniti trije pogoji za odpiranje vrat: ustavitev vlaka, potrditev strojevodje z ustreznim stikalom po možnosti še glede na stran vlaka, ter pritisk potnika na ustrezn knof in glej ga zlomka vrata se odprejo.
Pa, da ne pozabim pametovati, tudi tukaj obstaja neka čudežna zadeva, ki omogoča odpiranje vrat ob IZREDNOSTIH brez posredovanja strojevodje, ob tem, da pa je takoj strojevodij jasno, da nekdo v tem primeru počne neumnosti, posledično lahko tudi avtomatično posredovanje z prekinitvijo vleke, v kolikor se to počne med samim premikanjem vlaka.

Se pravi če uporabnik, ni idiot in ne vtika prstov kamor ni treba, kaj je bolj varno in zakaj je potrebno neko tvoje pametovanje z odkrivanjem nečesa novega dare20 :?: :!: #-o
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1591
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku

Odgovor Napisal/-a desiro »

Tin€ napisal/-a:Fantje, včasih je potrebno pogledati tudi kakšno stran nazaj na kaj se nanaša odgovor. @kristko1 je po mojem mnenju odgovarjal kako ni možno kar tako zamenjati OBB-jevo lokomotivo iz RailJeta z Brižitko. Komandni voz RailJeta in Brižitka nista kompatibilna :!:
Tudi če nista kompatibilna, nevidim nobenega problema, saj so vagoni RailJeta konec koncev navadni vagoni, na katere priklopiš lokomotivo, povezava za zrak tako ali tako je, torej vlak lahko normalno zavira, pač sistem push-pull ne deluje, vozit se pa še vedno da, mar ne???


Glede vrat se pa strinjam, če strojevodja upravlja z celim vlakom, ga nič ne stane, če na vsaki postaji da privolitev za odprtje vrat na določeni strani!

LP Nejc
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku

Odgovor Napisal/-a milchy »

če lahko Railjete vozijo takole,

Slika


potem po moje res ne bi bilo problema vozit jih z brižitko, samo ne vem pa, če se bodo jodlarji strinjali da bi menjavali lokomotive .....
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku

Odgovor Napisal/-a cokla »

desiro napisal/-a:
Tudi če nista kompatibilna, nevidim nobenega problema, saj so vagoni RailJeta konec koncev navadni vagoni, na katere priklopiš lokomotivo, povezava za zrak tako ali tako je, torej vlak lahko normalno zavira, pač sistem push-pull ne deluje, vozit se pa še vedno da, mar ne???


In Avstrijci nam bodo še plačali, da bomo njihove elitne vagone vlačili sem ter tja po Sloveniji.... #-o
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku

Odgovor Napisal/-a dare20 »

Mojster_Strojevodja napisal/-a:
Dolfe napisal/-a:Ma ne kompiciraj no, @dare20. Bog je že vedel, zakaj ti ni dovolil, da bi bil policaj. #-o

Tristo zelenih, (pa ne moderatorjev :lol: ) laserski žarek zafocljaš v vozel. :lol:
Se nebi mogu bolj strinjat.


Najbolj važno je, da se more mešat vsaj dest pojmov zravn ane dare20, stopi z tvojo bučo mal v sedanjost.

Prvič: večina vagonov trenutno v prometu pri nas deluje po principu, da se vrata dajo odpreti z normalnim posluževanjem takoj ko se vlak ustavi. Pa je to zaradi signala, izrednosti, krizanja, signal. Če jih hočeš odpreti med vožnjo, moraš posluževati pa kakšno drugo zadevo, ki je recmo da običajno zalivkana.

Drugič: če prostopimo v čas krmiljenja vrat iz upravljalskega pulta strojevodje, kjer se da samo privolitev, da je vrata mogoče odpreti, da ne bo pomote v tem, da se potem vsa vrata avtomatsko odprejo. Pa se morajo izpolniti trije pogoji za odpiranje vrat: ustavitev vlaka, potrditev strojevodje z ustreznim stikalom po možnosti še glede na stran vlaka, ter pritisk potnika na ustrezn knof in glej ga zlomka vrata se odprejo.
Pa, da ne pozabim pametovati, tudi tukaj obstaja neka čudežna zadeva, ki omogoča odpiranje vrat ob IZREDNOSTIH brez posredovanja strojevodje, ob tem, da pa je takoj strojevodij jasno, da nekdo v tem primeru počne neumnosti, posledično lahko tudi avtomatično posredovanje z prekinitvijo vleke, v kolikor se to počne med samim premikanjem vlaka.

Se pravi če uporabnik, ni idiot in ne vtika prstov kamor ni treba, kaj je bolj varno in zakaj je potrebno neko tvoje pametovanje z odkrivanjem nečesa novega dare20 :?: :!: #-o
Sedaj pa res odkrivamo toplo vodo, katera je že zdavnaj odkrita. Vrata na vagonih so vezana na neke pogoje, katere je že predhodnik opisal. Sam trdim in vztrajam pri tem, da se vrata avtomatsko blokirajo nad določeno hitrostjo, sprevodnik lahko daljinsko zapre vrata, če jih hoče.

Spoštovani strokovnjaki. Bodimo pošteni in poglejmo malo na predpise standarde in normative. Če hočemo lokomotivo predelati moramo imeti sredstva. TA sredstva so denarna in jih moramo nekje dobiti.
Ko dobimo ta sredstva je potrebno izvesti strokovno predelavo z ustreznim prenosom signala iz lokomotovi, kjer je upoštevan varnostni foktor 110%, da nebo magnetno polje povzročalo motenj in dalo nepravilni signal.
Ko smo to naredili je potrebno izvesti predelavo vseh lokomotiv od 342, 363, 661,664, 541 in ostale v EU.
Ko smo to naredili pa bomo naredili izračun upravičenosti.
Sprevodnik je pri vlaku in naj dela v skladu z predpisi in uporablja vsa sredstva za sporazumevanje z lokomotivo. Sam nisem nikoli imel problemov pri vlaku, saj sva bila z sprevodnikom v stalni zvezi z vsem, kar se je dogajalo na vlaku.

Obstoja tudi povezava z lokomotivo in naj se uporablja tako kot je potrebno. Glede aktiviranja budnika pa je potrebno ugotoviti vzrok aktiviranja. Budnik nikoli ne aktivira brez vzrioka.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku

Odgovor Napisal/-a cokla »

dare20 napisal/-a:
Glede aktiviranja budnika pa je potrebno ugotoviti vzrok aktiviranja. Budnik nikoli ne aktivira brez vzrioka.
Ojoj Darko....budnik aktivira pač iz določenih razlogov. Zato tam tudi je...in postopek kdaj je v okvari in nadaljne ravnanje prav tako. Zato - ne bluzi, no.

Aja..Pohorje. Po moje bo še kar nekaj čas v enaki obliki z raznimi niansami vozil....na tej relaciji.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku

Odgovor Napisal/-a dare20 »

cokla napisal/-a:
dare20 napisal/-a:
Glede aktiviranja budnika pa je potrebno ugotoviti vzrok aktiviranja. Budnik nikoli ne aktivira brez vzrioka.
Ojoj Darko....budnik aktivira pač iz določenih razlogov. Zato tam tudi je...in postopek kdaj je v okvari in nadaljne ravnanje prav tako. Zato - ne bluzi, no.

Aja..Pohorje. Po moje bo še kar nekaj čas v enaki obliki z raznimi niansami vozil....na tej relaciji.
Spoštovani COKLA glede delovanja elektronike pri Budniku je lahko več vzrokov. Tukaj na forumu nebova debatirala o varnostnih napravah, katere MORAJO DELOVATI BREZHIBNO IN vsako aktiviranje se mora podati poročilo.

Oba dobro vema, da delovanje naprav na železniških vozilih je v nekem standardu. RAzni predlogi, da strojevodja da signal za odpiranje vrat je malo čez palec. NAmreč obstaja peron na levi strani in na desni strani. Torej je potrebno imeti varnostno napravo za levo stran in blokado za desno ali pa desno stran in blokado za levo stran vrat. Kdor vozi ve kaj sem napisal.

No da preverimo:
Kdo odstavi EMG 311, če ne gori signalizacija zaprtih vrat??????????????????????????
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku

Odgovor Napisal/-a cokla »

dare20 napisal/-a:
Oba dobro vema, da delovanje naprav na železniških vozilih je v nekem standardu. RAzni predlogi, da strojevodja da signal za odpiranje vrat je malo čez palec. NAmreč obstaja peron na levi strani in na desni strani. Torej je potrebno imeti varnostno napravo za levo stran in blokado za desno ali pa desno stran in blokado za levo stran vrat. Kdor vozi ve kaj sem napisal.

No da preverimo:
Kdo odstavi EMG 311, če ne gori signalizacija zaprtih vrat??????????????????????????
Le kako je to urejeno na 312 ? Saj si ga vozil in veš , da je za vsako stran tipka za privolitev odpiranja vrat. Enako je tudi na 713 in na 541...le da mi nimamo vagonov pri katerih bi to stikalo na 541 uporabljali.

Na 711 vrata na obeh straneh zapira strojevodja in se potem pri 5 km/ h zablokirajo. Na vagonih se centralno dajo zapret s četvorko in jih zapira sprevodnik-ravno tako se zablokirajo pri 5 km/ h..

Signalizacija vrat na 311 pa ni nikoli in nikoli ne bo dana v redno obratovanje, ker ni vezana na vleko...zato je na njej tudi pomočnik strojevodje. To so bili le ideje nekaterih ljudi, ki so hoteli na 311 vpeljati samično zasedbo. Le spomni se Gomolke 207, ki je prva imela impulzno stikalo na pomočnikovi strani in s katero si vklopil pretok in EP odvrl . Enako je bilo s signalizacijo vrat, ki je bila že v startu propadla investicija....ter znamenite "pručke" na katero naj bistopil strojevodja, da bi lahko videl ven. #-o Potem so zamenjali okna v kabini....


O budniku ali čuječniku pa ne bom debatiral, ker je to brez veze. [-X
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Bomo videli, če se čez nekaj časa pojavi Brižitka v Railjet barvni shemi, ali pa tudi ne. :wink:
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

@dare20: ne ti mene učit standardov pa kako pa kaj. :evil: :evil:

In pa tudi vse kar sem napisal so STANDARDNA dejstva v železniškem prometu brez nekakšnih idej.

Ti vztrajaš in trdiš kar je dejstvo: ja vsak otrok ve da se vrata zaprejo in blokirajo avtomatsko oz. z posredovanjem sprevodnika, če se mu da vtaknt tisti štirirobni ključ v tisto 'kjučavnico'

Vse dejstvo je pa, da današnji STANDARD vpeljuje privolitev strojevodje, PREDNO je uporabniku dovoljeno odpreti vrata, ob ODVZEMU privolitve pa se vrta zaprejo in zblokirajo. Pa če se tvoja velecenjena pomembnost strinja s tem ali ne.

IN poanta vsega tega je, da je 541 edina lokomotiva v našem voznem parku, ki to funkcijo podpira. Na Brižiti pa bi bilo seveda to dodatno vgraditi. Od tukaj naprej pa se lahko pogovarjamo kako pa kaj bo po slovenskem ozemlju, če kdaj vleklo RailJet garniture.

IN BOH NAS OBVARI, če to ne naredijo po standardih ne upoštevajo vseh elektomagnetnih vplivo in tako naprej, ker ti boš globoko in glasno protestiral.

Kako pa elektronsko po STANDARDU IN PREDPISIH deluje budnik pa ni relavantno ne za to temo ne zato da nas boš ti zdej učil postopkov in pravil kako pa kaj.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: IC Pohorje v novem zimskem urniku

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Uh, lepo mineštro sem skuhal.... pa še v pasji vročini....

No pri nas (ki nismo naljlepša in najrdeča železnica v Ejropi) dela nenako tako kot prvi Mojster in Coklič. Majster da privolenje za odpiranje vrat, odpre jih potnik. Na modernejših vagonih (Frecciabianca) se vrata sama zopet zaprejo, na regiotih (MDVE in MDVC) vrata zapre sprevodnik. Ima pa strojevodja na voljo tudi gumb za zapiranje. Dokler niso vrata zaprta ni mogoča vleka (komanda inibirana). Za vožnjo z odprti vrati je treba poseben gumb aktivirat.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Odgovori