Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Ljubitelj napisal/-a:
Malo prej skozi Središče ob Dravi dva Regana eden za drugim v razmaku nekaj minut. Prvi z 20 (ali morda 22) vagoni, drugi z 25 vagoni žita. Res lepo za videti :-)
Bolj žalostno:
-na elektrificirani progi vozijo dizli, in ne mi reč, da je to zaradi premika v Hodošu
-dela se okoljska škoda, hrup, saje.....

ŽPL
Morda bi bilo bolj pametno da dlje pospiš, kot pa da na navsezgodaj trosiš neumnosti! #-o
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Deflektor napisal/-a:Malo prej skozi Središče ob Dravi dva Regana eden za drugim v razmaku nekaj minut. Prvi z 20 (ali morda 22) vagoni, drugi z 25 vagoni žita. Res lepo za videti :-)
Takole SŽ prevzamejo vlak na Madžarsko-Hrvaški meji. Ta vlak je včasih vozil po drugi trasi, pa je po nekaterih podatkih prevzem vlaka trajal predolgo, pa so očitno SŽ vzele stvari v svoje roke. Reganov pa ne primankuje. Revizije v polnem teku.

Povezava na video

preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a preglednik »

igor72 napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a:
Malo prej skozi Središče ob Dravi dva Regana eden za drugim v razmaku nekaj minut. Prvi z 20 (ali morda 22) vagoni, drugi z 25 vagoni žita. Res lepo za videti :-)
Bolj žalostno:
-na elektrificirani progi vozijo dizli, in ne mi reč, da je to zaradi premika v Hodošu
-dela se okoljska škoda, hrup, saje.....

ŽPL
Morda bi bilo bolj pametno da dlje pospiš, kot pa da na navsezgodaj trosiš neumnosti! #-o
Stvari so se zelo spremenile. Včasih je veljalo, da so glavne proge elektrificirane, ker je elektro vleka dosti hitrejša, ekonomičnejša, čista itd... Dizli pa so za regionalne proge, kjer se elektrifikacija ne splača. Danes to očitno ne velja več.
preglednik
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

igor72 napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a:
Malo prej skozi Središče ob Dravi dva Regana eden za drugim v razmaku nekaj minut. Prvi z 20 (ali morda 22) vagoni, drugi z 25 vagoni žita. Res lepo za videti :-)
Bolj žalostno:
-na elektrificirani progi vozijo dizli, in ne mi reč, da je to zaradi premika v Hodošu
-dela se okoljska škoda, hrup, saje.....

ŽPL
Morda bi bilo bolj pametno da dlje pospiš, kot pa da na navsezgodaj trosiš neumnosti! #-o
Zakaj pa bi bile to neumnosti?
In žalostno je, da je vse skupaj zaradi nečesa, kar bi moralo biti že davno rešeno. No pa saj bo v roku dveh let...upamo.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a igor72 »

TGV Lyria napisal/-a:
Zakaj pa bi bile to neumnosti?
ah dej, ne ga še ti srat....Zato ker Središče ob Dravi pač ni na Hodoški progi, zatorej NEELEKTRIFICIRANO!!…@ljubitelj bi pa kar z eloki vozil :roll:
LEP DAN
Igor
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

igor72 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:
Zakaj pa bi bile to neumnosti?
ah dej, ne ga še ti srat....Zato ker Središče ob Dravi pač ni na Hodoški progi, zatorej NEELEKTRIFICIRANO!!…@ljubitelj bi pa kar z eloki vozil :roll:
Uff prezrl kraj... (mislim da sva oba naredila isto napako)
...drži, in od tam Regan pelje kar direktno skozi Hrvaško na Madžarsko (Murakeresztur ali nekaj takega). Nič menjave mašin v Središču več, kot je bilo v navadi v časih IC Drava.

Kar sem pa hotel napisati, je pa to, da počakajmo na dokončanje obnove Štajerske proge. Potem bodo 541 prišle na Hodoš in bo Reganom odklenkalo (zadovoljen @Ljubitelj?). SŽ nimajo premalo električnih lokomotiv, imajo pa premalo tistih, ki lahko vozijo na Štajersko. In tu ne pomaga noben najem in podobno. Čakati je treba.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a igor72 »

TGV Lyria napisal/-a:
Uff prezrl kraj... (mislim da sva oba naredila isto napako)
Eko, tebi je že oproščeno....On pa tega ne bo nikdar priznal, vedno obrne temo sebi v prid, tudi če odgovor nima z aktualno NOBENE veze, samo da ne prizna svoje zmote...ali pa za kakšno stran utihne (kot recimo sedaj) in počaka da gre mimo...@ljubitelj style :mrgreen:

pa še...SŽ nimajo dovolj elokov!...ko bojo 541 lahko šle v Zidanem levo, bo na Koprčanki nastal problem...vrnili se bomo za 15.let nazaj :cry:
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

preglednik napisal/-a:
Stvari so se zelo spremenile. Včasih je veljalo, da so glavne proge elektrificirane, ker je elektro vleka dosti hitrejša, ekonomičnejša, čista itd... Dizli pa so za regionalne proge, kjer se elektrifikacija ne splača. Danes to očitno ne velja več.
Eja... :D Dizel vleka je bila vedno pomembna in še bo nekaj časa. Ralzog se skriva v reku: Elektrike ni povsod, dizla to ne briga.... Sicer pa, elektrika tudi ni poceni. In vsak strošek vlaka ima v računu v prvi podstavki: Obratovanje lokomotive. Če je najeta, na vlak vračunaš ~ 1500€*, če voziš starega dizla potem vračunaš samo amortizacijo. Simpl poceni, ki se izniči z razliko v porabljeni nafti ali elektriki. Trase pa se v tujini računajo tudi glede na težo in uro vožnje vlaka. Ni tako enostavno reči kaj je boljše.
*dejanski strošek odvisen od cene najema+koliko vlakov na mesec prevozi.
TGV Lyria napisal/-a:
Kar sem pa hotel napisati, je pa to, da počakajmo na dokončanje obnove Štajerske proge. Potem bodo 541 prišle na Hodoš in bo Reganom odklenkalo (zadovoljen @Ljubitelj?). SŽ nimajo premalo električnih lokomotiv, imajo pa premalo tistih, ki lahko vozijo na Štajersko.
Ne verjamem v odklenkanje. Preveč zanesljiva roba. Tudi Ludmille vidiš v Munchnu. Poleg tega SŽ načrtuje povprečno števiko kilometrov enega vlaka povečati na 600 km. Ob takšni številki hitro zmanjka lokomotiv. Še posebej, če bodo brižite še naprej imele sindrom, ki ga imajo.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a mkx »

Re 4/4 napisal/-a:Poleg tega SŽ načrtuje povprečno števiko kilometrov enega vlaka povečati na 600 km. Ob takšni številki hitro zmanjka lokomotiv. Še posebej, če bodo brižite še naprej imele sindrom, ki ga imajo.
Kateri sindrom imaš v mislih?
LP, Metod
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a holding »

Re 4/4 napisal/-a: Takole SŽ prevzamejo vlak na Madžarsko-Hrvaški meji....
...ali gresta (zraven) po vlak tudi preglednik in vlakovodja.... :?: ....al' ima-(ta) strojevodja.... :thumbupl .... tud' premikaške, vlakovodske in pregledniške licence.... :?: ....al' je vse vkup po načelu interoperabilnosti... :shock: ...
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a holding »

igor72 napisal/-a:[quote="TGV Lyria
pa še...SŽ nimajo dovolj elokov!...ko bojo 541 lahko šle v Zidanem levo, bo na Koprčanki nastal problem...vrnili se bomo za 15.let nazaj :cry:
...ej, bodo prišli v poštev tisti eloki, ki sedaj stojijo po več ur na vlakih proti Kopri... :thumbupl ...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

mkx napisal/-a: Kateri sindrom imaš v mislih?
Napajanje na nekaterih odsekih je ojačano zaradi digitalk, kar pa ni najbolje za 363.
holding napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a: Takole SŽ prevzamejo vlak na Madžarsko-Hrvaški meji....
...ali gresta (zraven) po vlak tudi preglednik in vlakovodja.... :?: ....al' ima-(ta) strojevodja.... :thumbupl .... tud' premikaške, vlakovodske in pregledniške licence.... :?: ....al' je vse vkup po načelu interoperabilnosti... :shock: ...
Pojma nimam. Vem samo: do Slovenije svojim lokomotivama i osobljem. So pa Mariborčani na reganih.
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a 038 »

Nic niso Mariborcani na reganih. So tisti kateri ze imajo licenco za hrvasko.
Deflektor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 164
Pridružen: 20.02.2008, 21:06

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Deflektor »

038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a 038 »

Morda v info. Zadnje case se na Hodosu vrsijo izklopi napetosti v voznem vodu zaradi del. Ocitno se dogaja, priprave na moznost za preklop napetosti v voznem vodu. Novi baker se lepo sveti.
Odgovori