Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Objavljeno: 16.08.2018, 22:56
[youtube]https://youtu.be/kh9LyLQtonE[/youtube]
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://vlaki.info/forum/
AWT je eden vodilnih evropskih ponudnikov storitev železniškega tovornega prometa, in 60 let izkušenj na področju transporta in logistike. Res več kot uspešno podjetje , https://www.awt.eu/Re 4/4 napisal/-a:Hja AWT.... Večina ljudi misli, da je to en majhni privatnik...
Lastniki so PKP Cargo (drugi največji operater v EU), so drugi naječji oprater na Češkem, imajo 160 lokomotiv (10 MS lokomotiv) in 5000 vagonov (65 % lastnih), 2000 zaposlenih, povprečna razdalja prevoza 400 km, prepeljejo pa letno 27 milijonov ton tovora (RCA 115 milijonov ton) in 1,65 milijard tonskih kilometrov (RCA 32 milijard)...in tako vidiš kako majhen je SŽ-TP.
Tudi sivo rdeč Vectron-PKP Cargo je bil opažen pred kratkim v Hodošu.Re 4/4 napisal/-a:Hja AWT.... Večina ljudi misli, da je to en majhni privatnik...
Lastniki so PKP Cargo (drugi največji operater v EU), so drugi naječji oprater na Češkem, imajo 160 lokomotiv (10 MS lokomotiv) in 5000 vagonov (65 % lastnih), 2000 zaposlenih, povprečna razdalja prevoza 400 km, prepeljejo pa letno 27 milijonov ton tovora (RCA 115 milijonov ton) in 1,65 milijard tonskih kilometrov (RCA 32 milijard)...in tako vidiš kako majhen je SŽ-TP.
Ja ja, liberalizacija in fleksiblinost v polni meri Par let nazaj nekaj nezaslišanega, danes nekaj vsakdanjega. Lastnik/partner posodi, dobiček v skupni žep. Večsistemske lokomotive so dostopnejše kot kadarkoli poprej. To je vse kar še čaka SŽ-TP To kar trenutno delajo SŽ čez Ture, Semmering, Gospič bo lahko postal drobiž. Menjav lokomotiv na mejah ne bo več toliko kot danes. Če imaš partnerja čez mejo, samo menjava strojevodij in vozi dalje, do končnega terminala. Izmenjava kilometrov pride z drugim vlakom. V tem primeru je prevoznik AWT, lokomotiva pa prosta od lastnika. Nič čakanja, kdaj bo tvoja na voljo. Čas je denar.Benny napisal/-a:Tudi sivo rdeč Vectron-PKP Cargo je bil opažen pred kratkim v Hodošu.Re 4/4 napisal/-a:Hja AWT.... Večina ljudi misli, da je to en majhni privatnik...
Lastniki so PKP Cargo (drugi največji operater v EU), so drugi naječji oprater na Češkem, imajo 160 lokomotiv (10 MS lokomotiv) in 5000 vagonov (65 % lastnih), 2000 zaposlenih, povprečna razdalja prevoza 400 km, prepeljejo pa letno 27 milijonov ton tovora (RCA 115 milijonov ton) in 1,65 milijard tonskih kilometrov (RCA 32 milijard)...in tako vidiš kako majhen je SŽ-TP.
"Po zbranih obvestil je bilo ugotovljeno, da bi se potniški vlak moral umakniti tovornemu, ker pa se je nahajal na istem tiru je med vlakoma prišlo do trčenja."Benny napisal/-a:Trčila tovorni in potniški vlak, poškodovani dve osebi
https://sobotainfo.com/novica/kronika/t ... ebi/452809
Mladi mož, za hitrost 200 km/h ni dovolj samo ustrezna geometrija proge. Prvi pogoj je, da ni nobenega nivojskega cestnega prehoda, kar pa na žalost ni res.... Potem se pa postavlja vprašanje, kaj bi pa vozil z 200 km/h, zaradi 1 ali 2 potniških hitrih vlakov, bi skrbel za ustrezno (seveda precej dražje) vzdrževanje proge, ali si pa mogoče domišljaš prevoz kontejnerjev z super hitrimi tovornimi vlaki? Za prvo ni ekonomske računice, druga možnost pa ni tehnično izvedljiva.... Tovorni vlaki redko vozijo s hitrostmi višjimi od 100 km/h, najvišja dovoljena hitrost nekaterih tovornih vagonov je sicer 120 km/h, precej pod 200 km/h. Sicer pa tudi pri 200 km/h ne bi dosegel najvišje hitrosti Žive ki je 230 km/h.Po tej progi bi vlaki brez problema lahko vozili z najvišjo hitrostjo do 200 km h. Ne pa samo do 160. Pa še potem bi lahko vozile žive (541) po tej progi z največji hitrostjo. A ni tako?!