Kus napisal/-a:Ker je suma sumarum to dražje, kot če že v štartu kupiš avto s klimo. Pa še končni rezultat je slabši.cokla napisal/-a:Sicer pa: zakaj ne kupite avta brez klime, ki je cenejši, ter naknadno vgradite klimo?
Je treba še kaj dodat?
Kus napisal/-a:Ker je suma sumarum to dražje, kot če že v štartu kupiš avto s klimo. Pa še končni rezultat je slabši.cokla napisal/-a:Sicer pa: zakaj ne kupite avta brez klime, ki je cenejši, ter naknadno vgradite klimo?
2 litra je zate malo??? Meni če enkrat avto na 100km spije 7 litrov enkrat pa 9 to ni ravno zanemarljiva razlika.Ljubitelj napisal/-a:Kus o grozni porabi klima naprave:
"Ko je v avtu enkrat prijetno hladno, klimatska naprava porabi bistveno manj: v mestu med 0,7 in 2,1 litra
Ups,Ljubitelj napisal/-a:Tono, tvoj SD7H15 kompresor je namenjen za:
"Typical applications include: large AG or construction vehicles, transport buses, school buses, ambulances, fire trucks, motor homes, and specialty military vehicles". Vir: http://www.sanden.com/index.php?tag=SD7E
Torej ni govora o uporabi v osebnih avtomobilih.
LPL
Uh g. Ljubitelj... jaz sem en ubogi družboslovec... pa bi vam bil zelo hvaležen, če bi mi po domače razložili enoto BTU? Nekaj anglosaškega, domnevam?Ljubitelj napisal/-a: "Visoko zmogljiva toplotna črpalka proizvaja 1,05kW / 3.800 BTU (3800H) ali 1,55kW / 5.300 BTU (5300H) grelne moči ob samo 690W (5300H) in 510W (3800H) porabi električne energije"
LPL
Poslovna tajnaBarbarpapa1 napisal/-a:
Je pa zanimivo, ko se pogovarjamo, kaj se splača in kaj ne. To delamo brez številk. Dokler le-teh ne poznamo, so take debate dokaj brezpredmetne.....Ali lahko kdo postreže s številkami? Pa v eni drugi temi sem spraševal, kdo naredi na SŽ projektno dokumentacijo za takšno predelavo. Vprašanje je še vedno brez konkretnega odgovora....
LP
Jože
Spoštovani g. Jože,Barbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav
Of course, BTU is soooo British....It's stands for British Thermal Unit....
http://en.wikipedia.org/wiki/British_thermal_unit
Spada v ti. imperialni metrični sistem (skupaj s colami, galonami, PSI-ji in drugimi...)
http://en.wikipedia.org/wiki/Imperial_system
LP
Jože
Ni problem v moči, problem je v navoru. Če ima kompresor moč recimo 1kW in to pri nizkih obratih (malo nad 1000 o/min), potem tak kompresor kuri tam okoli 10 Nm navora. Pa tudi krivulja potrebne moči za kompresor v odvinosti od obratov je navadno precej linearna, pri motorjih pa je bistveno drugačna, kar pomeni, da je pri nizkih obratih delež moči motorja, ki se porabi za klimo, bistveno večji kot pri višjih obratih.Kus napisal/-a:Da ne govorimo o tem, da če med zaviranjem z motorjem vklopiš klimo izgleda kot da bi retarder vžgal.