Prenovljen vlak

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Kus
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 96
Pridružen: 05.02.2009, 16:24

Re: Prenovljen vlak

Odgovor Napisal/-a Kus »

Ljubitelj napisal/-a:Le to ni res, da je motor močno poddimenzioniran
Pa daj no, človek božji, če ljudje, ki delajo na teh strojih pravijo, da ne voz ne gre nikamor, potem bo že nekaj na tem, se ti ne zdi? To tvoje trmasto vztrajanje že malo meji na retardiranost. :shock:
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Prenovljen vlak

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Na notranjo politiko se slabo spoznam še slabše na zunanjo.Kot po ta novem ugotavljajo vlaki.info tudi o ajzenponu nimamo blage veze,ker smo neustrezno izobraženi in vozimo z neveljavnimi licencami.Če kakega smrkavca kaj zanima,naj potrka na mašino bo vse izvedel.Če se mi bo dopadel in ne bo nadut,oz.kakor se mi bo dvignilo,moja dobra volja ali pa ne.Ostalo pa vse veste in obvladate,čakam samo še koga,da me nauči kako se vozi,pa razloži mašino od releja do releja.Ker Matko me ni znal!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Prenovljen vlak

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Kus:
Pa daj no, človek božji, če ljudje, ki delajo na teh strojih pravijo, da ne voz ne gre nikamor, potem bo že nekaj na tem, se ti ne zdi? To tvoje trmasto vztrajanje že malo meji na retardiranost.
Spoštovani Kus, jaz sem v enem od prejšnih postov samo podal specifično moč (kW/tono) za prenovljeno garnituro 813-130 po podatkih predelovalca. Po teh podatkih je nekje med starimi 813-1xx in novejšim in krepko lažjim 712 in nikakor ni pošastno "underpowered", kot so nekateri dokazovali nepoznavajoč nove motorje.
Prvi pogoj, da neka stvar nekam gre, oziroma da pospešuje v pričakovanih mejah, je pa prav to merilo, kW/tono. Zakaj pa pri spodobnem razmerju kW/t zadeva ne pelje kot bi morala je pa drug problem (prenos?), sigurno pa to ni zaradi klime, kajti pametna elektronika jo lahko v kriznih trenutkih izklopi.
Sicer pa, koliko od poznavalcev na forumu, ki se zgražajo nad nedelovanjem predelane garniture je pa serijo 813-130 že peljalo?
Zanimivo, da pa se ne oglasi nihče iz CD, katerih "maslo" je predelava.
Pa še to: "stvar nikamor ne gre". Vprašanje je, kaj se pa sploh pričakuje od DMG s 5-7 kW/t. Glede na EMG tako in tako nobena nikamor ne gre....., kakor tudi fičko (20 kW) ne bi šel nikamor (bolje rečeno bi slabo pospeševal), če bi vlekel še 3 t prikolico, ne glede na idealen menjalnik.

LP od retardiranca
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Prenovljen vlak

Odgovor Napisal/-a cokla »

Samo v vpogled....na 713 lahko deluje klima v str. kabini samo na eni strani zaradi preobremenjenosti alternatorja. Ker nekateri vztrajno trdijo, da klima ni velik porabnik...

...pred vklopom klime v strojevoski kabini...

Slika

...in po vklopu klime v strojevodski kabini....

Slika



Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Prenovljen vlak

Odgovor Napisal/-a Tono »

Cokla,

fajn fotki!

S kakšno napetostjo se napaja električni sistem? Je vse skupaj na 28 V ali gre za višjo napetost?

Lp,

T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Prenovljen vlak

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Spoštovani cokla,

50 A tok ne pove še čisto nič o moči porabljeni za klimo, pove le to, da se je obremenitev povečala za ~100% po vklopu klime glede prvotno obremenitev (razsvetljava+?). Treba je vedeti tudi napetost. Za primerjavo samo to, hiša ali večje stanovanje na 1 fazi AC ima vsaj 35 A varovalko, pa to ni nobena omembe vredna obremenitev v primeri z motorjem 412 kW. Če ne verjameš pa si izračunaj.

LPL
Kus
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 96
Pridružen: 05.02.2009, 16:24

Re: Prenovljen vlak

Odgovor Napisal/-a Kus »

Ljubitelj napisal/-a:na 1 fazi AC ima vsaj 35 A varovalko
A to še kdo dela dandanes? #-o
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Prenovljen vlak

Odgovor Napisal/-a Tono »

Ljubitelj napisal/-a:Spoštovani cokla,

50 A tok ne pove še čisto nič o moči porabljeni za klimo, pove le to, da se je obremenitev povečala za ~100% po vklopu klime glede prvotno obremenitev (razsvetljava+?). Treba je vedeti tudi napetost. Za primerjavo samo to, hiša ali večje stanovanje na 1 fazi AC ima vsaj 35 A varovalko, pa to ni nobena omembe vredna obremenitev v primeri z motorjem 412 kW. Če ne verjameš pa si izračunaj.

LPL
Čez palec: pri 28 V lahko govorimo o kilovatu in pol porabljene moči za hlajenje dobrih štirih kubikov kabine. Ne bi rekel, da je to glih mala poraba.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Prenovljen vlak

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Ljubitelj napisal/-a: Za primerjavo samo to, hiša ali večje stanovanje na 1 fazi AC ima vsaj 35 A varovalko,
LPL
Tale izjava pa je brca v temo. Za gospodinski odjem so max. 25A varovalke, seveda govorim o glavnih varovalkah. vse kar je večje od 25A je industrijski odjem.
Tine
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 531
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Prenovljen vlak

Odgovor Napisal/-a dingo »

Nič več. Po novem imajo gospodinjstva možnost priklopa celo do 3x63A. Elektro Gorenjska, Elektro Celje...
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4119
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Prenovljen vlak

Odgovor Napisal/-a mkx »

Tono napisal/-a:Čez palec: pri 28 V lahko govorimo o kilovatu in pol porabljene moči za hlajenje dobrih štirih kubikov kabine. Ne bi rekel, da je to glih mala poraba.
Ja, ampak to je najvišja moč in razen v izjemnih primerih (zunaj 39°C in sonce pripeka prav skozi vetrobransko steklo, ki ni nič zasenčeno; pa klimo se je ravnokar vžgalo, kar pomeni da je v kabini vsaj 55°C) najbrž klima laufa z bistveno manjšo močjo :?: . Razen, če ni kompresor ta stare sorte, ki ima samo ON/OFF #-o .
LP, Metod
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Prenovljen vlak

Odgovor Napisal/-a Tono »

mkx,

tu lahko govoriva samo o intermitenci vklapljanja pogona kompresorja. Vršna moč je vedno ista, le povprečna moč je nižja, če se kompresor zaradi dosežene nizke temperature uparjalnika redkeje vklaplja. Verjetno ajznpan nima vgrajenih kompresorjev z variabilno geometrijo.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Prenovljen vlak

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

:-? Amico,daj ti po kmečko to dešifriraj,ker te nisem pol k.... razumel! 8)
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Prenovljen vlak

Odgovor Napisal/-a cokla »

Nurmi napisal/-a::-? Amico,daj ti po kmečko to dešifriraj,ker te nisem pol k.... razumel! 8)
Skratka...SŽ nima vgrajenih iverterskih klim pri katerih lahko kompresor deluje z spremenljivimi obrati. Pri naših klimah kompresor deluje ali pa ne....tako imenovan - "trotlziher sistem"...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Prenovljen vlak

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

A potem ta trotlhajzel nažiga non-stop,hladi pa ne? Hvala Aleš zdaj štekam!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Odgovori