Pa daj no, človek božji, če ljudje, ki delajo na teh strojih pravijo, da ne voz ne gre nikamor, potem bo že nekaj na tem, se ti ne zdi? To tvoje trmasto vztrajanje že malo meji na retardiranost.Ljubitelj napisal/-a:Le to ni res, da je motor močno poddimenzioniran
Prenovljen vlak
Re: Prenovljen vlak
Re: Prenovljen vlak
Na notranjo politiko se slabo spoznam še slabše na zunanjo.Kot po ta novem ugotavljajo vlaki.info tudi o ajzenponu nimamo blage veze,ker smo neustrezno izobraženi in vozimo z neveljavnimi licencami.Če kakega smrkavca kaj zanima,naj potrka na mašino bo vse izvedel.Če se mi bo dopadel in ne bo nadut,oz.kakor se mi bo dvignilo,moja dobra volja ali pa ne.Ostalo pa vse veste in obvladate,čakam samo še koga,da me nauči kako se vozi,pa razloži mašino od releja do releja.Ker Matko me ni znal!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Prenovljen vlak
Spoštovani Kus, jaz sem v enem od prejšnih postov samo podal specifično moč (kW/tono) za prenovljeno garnituro 813-130 po podatkih predelovalca. Po teh podatkih je nekje med starimi 813-1xx in novejšim in krepko lažjim 712 in nikakor ni pošastno "underpowered", kot so nekateri dokazovali nepoznavajoč nove motorje.Kus:
Pa daj no, človek božji, če ljudje, ki delajo na teh strojih pravijo, da ne voz ne gre nikamor, potem bo že nekaj na tem, se ti ne zdi? To tvoje trmasto vztrajanje že malo meji na retardiranost.
Prvi pogoj, da neka stvar nekam gre, oziroma da pospešuje v pričakovanih mejah, je pa prav to merilo, kW/tono. Zakaj pa pri spodobnem razmerju kW/t zadeva ne pelje kot bi morala je pa drug problem (prenos?), sigurno pa to ni zaradi klime, kajti pametna elektronika jo lahko v kriznih trenutkih izklopi.
Sicer pa, koliko od poznavalcev na forumu, ki se zgražajo nad nedelovanjem predelane garniture je pa serijo 813-130 že peljalo?
Zanimivo, da pa se ne oglasi nihče iz CD, katerih "maslo" je predelava.
Pa še to: "stvar nikamor ne gre". Vprašanje je, kaj se pa sploh pričakuje od DMG s 5-7 kW/t. Glede na EMG tako in tako nobena nikamor ne gre....., kakor tudi fičko (20 kW) ne bi šel nikamor (bolje rečeno bi slabo pospeševal), če bi vlekel še 3 t prikolico, ne glede na idealen menjalnik.
LP od retardiranca
Re: Prenovljen vlak
Samo v vpogled....na 713 lahko deluje klima v str. kabini samo na eni strani zaradi preobremenjenosti alternatorja. Ker nekateri vztrajno trdijo, da klima ni velik porabnik...
...pred vklopom klime v strojevoski kabini...
...in po vklopu klime v strojevodski kabini....
...pred vklopom klime v strojevoski kabini...
...in po vklopu klime v strojevodski kabini....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Prenovljen vlak
Cokla,
fajn fotki!
S kakšno napetostjo se napaja električni sistem? Je vse skupaj na 28 V ali gre za višjo napetost?
Lp,
T
fajn fotki!
S kakšno napetostjo se napaja električni sistem? Je vse skupaj na 28 V ali gre za višjo napetost?
Lp,
T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Prenovljen vlak
Spoštovani cokla,
50 A tok ne pove še čisto nič o moči porabljeni za klimo, pove le to, da se je obremenitev povečala za ~100% po vklopu klime glede prvotno obremenitev (razsvetljava+?). Treba je vedeti tudi napetost. Za primerjavo samo to, hiša ali večje stanovanje na 1 fazi AC ima vsaj 35 A varovalko, pa to ni nobena omembe vredna obremenitev v primeri z motorjem 412 kW. Če ne verjameš pa si izračunaj.
LPL
50 A tok ne pove še čisto nič o moči porabljeni za klimo, pove le to, da se je obremenitev povečala za ~100% po vklopu klime glede prvotno obremenitev (razsvetljava+?). Treba je vedeti tudi napetost. Za primerjavo samo to, hiša ali večje stanovanje na 1 fazi AC ima vsaj 35 A varovalko, pa to ni nobena omembe vredna obremenitev v primeri z motorjem 412 kW. Če ne verjameš pa si izračunaj.
LPL
Re: Prenovljen vlak
A to še kdo dela dandanes?Ljubitelj napisal/-a:na 1 fazi AC ima vsaj 35 A varovalko
Re: Prenovljen vlak
Čez palec: pri 28 V lahko govorimo o kilovatu in pol porabljene moči za hlajenje dobrih štirih kubikov kabine. Ne bi rekel, da je to glih mala poraba.Ljubitelj napisal/-a:Spoštovani cokla,
50 A tok ne pove še čisto nič o moči porabljeni za klimo, pove le to, da se je obremenitev povečala za ~100% po vklopu klime glede prvotno obremenitev (razsvetljava+?). Treba je vedeti tudi napetost. Za primerjavo samo to, hiša ali večje stanovanje na 1 fazi AC ima vsaj 35 A varovalko, pa to ni nobena omembe vredna obremenitev v primeri z motorjem 412 kW. Če ne verjameš pa si izračunaj.
LPL
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Prenovljen vlak
Tale izjava pa je brca v temo. Za gospodinski odjem so max. 25A varovalke, seveda govorim o glavnih varovalkah. vse kar je večje od 25A je industrijski odjem.Ljubitelj napisal/-a: Za primerjavo samo to, hiša ali večje stanovanje na 1 fazi AC ima vsaj 35 A varovalko,
LPL
Tine
Re: Prenovljen vlak
Nič več. Po novem imajo gospodinjstva možnost priklopa celo do 3x63A. Elektro Gorenjska, Elektro Celje...
Re: Prenovljen vlak
Ja, ampak to je najvišja moč in razen v izjemnih primerih (zunaj 39°C in sonce pripeka prav skozi vetrobransko steklo, ki ni nič zasenčeno; pa klimo se je ravnokar vžgalo, kar pomeni da je v kabini vsaj 55°C) najbrž klima laufa z bistveno manjšo močjo . Razen, če ni kompresor ta stare sorte, ki ima samo ON/OFF .Tono napisal/-a:Čez palec: pri 28 V lahko govorimo o kilovatu in pol porabljene moči za hlajenje dobrih štirih kubikov kabine. Ne bi rekel, da je to glih mala poraba.
LP, Metod
Re: Prenovljen vlak
mkx,
tu lahko govoriva samo o intermitenci vklapljanja pogona kompresorja. Vršna moč je vedno ista, le povprečna moč je nižja, če se kompresor zaradi dosežene nizke temperature uparjalnika redkeje vklaplja. Verjetno ajznpan nima vgrajenih kompresorjev z variabilno geometrijo.
tu lahko govoriva samo o intermitenci vklapljanja pogona kompresorja. Vršna moč je vedno ista, le povprečna moč je nižja, če se kompresor zaradi dosežene nizke temperature uparjalnika redkeje vklaplja. Verjetno ajznpan nima vgrajenih kompresorjev z variabilno geometrijo.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Prenovljen vlak
Amico,daj ti po kmečko to dešifriraj,ker te nisem pol k.... razumel!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Prenovljen vlak
Skratka...SŽ nima vgrajenih iverterskih klim pri katerih lahko kompresor deluje z spremenljivimi obrati. Pri naših klimah kompresor deluje ali pa ne....tako imenovan - "trotlziher sistem"...Nurmi napisal/-a: Amico,daj ti po kmečko to dešifriraj,ker te nisem pol k.... razumel!
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Prenovljen vlak
A potem ta trotlhajzel nažiga non-stop,hladi pa ne? Hvala Aleš zdaj štekam!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!