Predor Karavanke
Re: Predor Karavanke
Bunkerja sta zaščitni znak južnega portala Karavank. In škoda bi jih bilo podreti. Igranje s kulturno dediščino pač ni hec.
Severni v Podrožci jih nima. Ali jih je mogoče kdaj Imel?
Severni v Podrožci jih nima. Ali jih je mogoče kdaj Imel?
Re: Predor Karavanke
Banditi so bili samo na balkanski strani Karavank, severni portal ni bil ogrožen
LP, Metod
- parni_vlak
- Strojevodja I
- Prispevkov: 338
- Pridružen: 25.11.2020, 17:03
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: Predor Karavanke
Mislim, da napisa na portalu že lep cajt ni bilo...
slika iz Wikipedije
slika iz Wikipedije
Parne lokomotive so zakon! Oglejte si jih na mojem blogu:
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak
Re: Predor Karavanke
Bunker je pa v stilu:
https://sl.wikipedia.org/wiki/Rupnikova_linija
Slike vzete iz neta. Zgleda, da bo treba tudi druge bunkerje podirat.
Lp
-
- Kurjač
- Prispevkov: 41
- Pridružen: 10.01.2016, 10:13
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Predor Karavanke
Ali je skozi tunel že vzpostavljen redni promet. Tovorni vlaki sicer še ne vozijo, ker nimajo kam, avtobusno prekladanje za mednarodne vlake je pa sedaj verjetno kar na Jesenicah. Ali bo hitrost v tunelu nekaj časa omejena?
preglednik
Re: Predor Karavanke
Zdravo!
Nisem prepričan, da je bunker prav kulturna dediščina. Zelo verjetno kaka drugačna.
Lep pozdrav - Peter
Nisem prepričan, da je bunker prav kulturna dediščina. Zelo verjetno kaka drugačna.
Lep pozdrav - Peter
Re: Predor Karavanke
V skladu s tem, kako se dela v Sloveniji bo hitrpst omejena samo na slovenskem delu in to vsaj še kakšno leto! Če ne verjameš je hitrost na progi KOČ-GR omejena na sodobnih postajah s sodobnimi SVN že skoraj leto dni na 50 km/h, kakor tudi na upravitrelj JŽI ni seznanjem s tem, da na Kočevki vozita dve kategoriji vlakov glede na dovoljene pojemke v krivinah.Ali bo hitrost v tunelu nekaj časa omejena?
Re: Predor Karavanke
Kdo so banditi, je odvisno od tega, kdo je investitor nekga objekta. Ne vem, kdaj točno so zgradili bunkerja na južnem portalu Karavanškega tunela, ampak če so ju zgradili med drugo svetovno vojno, potem je bil investitor gotovo 3. rajh. Bunkerji so tukaj za zaščito tunela in portalov pred nevarnostjo od zunaj (če nevarnost preti iz notranjosti tunela, potem sta ta dva bunkerja bolj slaba tolažba, bolj smiselen bi bil bunker nekje nasproti portala). Sedaj pa razmisli, kdo je med 2. svetovno vojno živel in deloval v okolici Hrušice...
LP, Metod
Re: Predor Karavanke
Mene pa nekaj zanima: Ali je v tunelu avstrijska električna napetost, ali slovenska? In kakšna bo nekoč najvišja dovoljena hitrost v tunelu? 160 km/h?
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Predor Karavanke
Bunkerja sta verjetno del Rupnikove linije utrdb, ki se je delala v 30 ih letih za obrambo pred Italijani. Ali je to res da sta bila namenjena za boj proti Italijanom je pa vprašanje. Med 2. Sv vojno na Jesenicah ni bilo Italijanov če so me prav naučili v Osnovni.
Re: Predor Karavanke
Kolikor vem, bo najbišja dovoljena hitrost 120 km/h. Vir: http://www.krajsamorazdalje.si/projekti ... -karavanke
Je pa po tejle sliki sodeč do popolnega dokončanja uvedena počasna vožnja 100 km/h (post 363, 11. 7., 18.32):
https://postimg.cc/wR7JP49W
Re: Predor Karavanke
Jaz se pa sprašujem zakaj je hitrost pri izvoznem signali iz postaje Jesenice v smeri predora 70 km/h ....
<Želežničarski pozdrav!>