Slabost regionalnih prog

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
bohinjc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 85
Pridružen: 20.04.2012, 11:27

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a bohinjc »

PT 118 Metlika 5.50-Črnomelj 6.06 -Semič 6.17- Kandija 6.40- N.mesto center 6.42 Novo mesto 6.44-
Trebnje 7.04 Lj 8.00

PT 119 Lj 14.05- Trebnje 15.01 -NM 15.20 odhod 15.25 -Nm.center 15.27- Kandija 15.29
Semič 15.52 - Črnomelj 16.03 - Metlika 16.19

Samo na teh ..... 8)
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Ko je bil uveden je vozil samo na relaciji Novo mesto - Ljubljana in je ustavil samo v Trebnjem. Ob koncu njegovega obratovanja pa je ustavljal tudi v Ivančni Gorici in Grosupljem.
Tine
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Vprašanje za poznavalce lokalnih razmer:

Na katerih postajah med Novo Gorico in Jesenicami je največ potnikov? Ugibam:
1 (največ). Nova Gorica
2. Jesenice
3. Bled jezero
4. Bohinjska Bistrica
5. Most na Soči
6. Podbrdo
7. Kanal
8. Grahovo
9. Bohinjska Bela...

18 (najmanj). Kočna.
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Tudi za Koroško bi bilo dobro, če bi imeli svoja ekspresna vlaka. Kako mislite, da bi se obnesla takale vlaka;

5.20 Celovec 16.30
---
6.00 Pliberk 15.55
6.07 Holmec 15.43
6.14 Prevalje 15.36
6.18 Ravne na K. 15.32
6.26 Dravograd 15.24
6.37 Vuzenica 15.13
6.45 Vuhred 15.05
6.54 Podvelka 14.56
7.03 Ruta 14.47
7.14 Ruše 14.36
7.18 Bistrica ob Dravi 14.32
7.21 Limbuš 14.29
7.24 MB Sokolska 14.26
7.26 MB Studenci 14.24
7.28 MB Tabor 14.22
7.30 Maribor 14.20

Na katerih postajah bi bilo dobro, če bi se še ustavila in katere preskočila? Ali je njegov vozni čas primeren glede na progovne zmogljivosti, veze, primeren prihod na delovno mesto...
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

zelencek napisal/-a:Tudi za Koroško bi bilo dobro, če bi imeli svoja ekspresna vlaka. Kako mislite, da bi se obnesla takale vlaka;

5.20 Celovec 16.30
---
6.00 Pliberk 15.55
6.07 Holmec 15.43
6.14 Prevalje 15.36
6.18 Ravne na K. 15.32
6.26 Dravograd 15.24
6.37 Vuzenica 15.13
6.45 Vuhred 15.05
6.54 Podvelka 14.56
7.03 Ruta 14.47
7.14 Ruše 14.36
7.18 Bistrica ob Dravi 14.32
7.21 Limbuš 14.29
7.24 MB Sokolska 14.26
7.26 MB Studenci 14.24
7.28 MB Tabor 14.22
7.30 Maribor 14.20

Na katerih postajah bi bilo dobro, če bi se še ustavila in katere preskočila? Ali je njegov vozni čas primeren glede na progovne zmogljivosti, veze, primeren prihod na delovno mesto...
Hud expres, ni kaj! Ustavi le na najpomembnejših ovinkih. Samo na levih in desnih. press Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
bohinjc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 85
Pridružen: 20.04.2012, 11:27

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a bohinjc »

po možnosti z nagibno tehniko... #-o
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

zelencek napisal/-a:
Na katerih postajah bi bilo dobro, če bi se še ustavila in katere preskočila? Ali je njegov vozni čas primeren glede na progovne zmogljivosti, veze, primeren prihod na delovno mesto...
Celovec
---
Pliberk

Prevalje
Ravne na K.
Dravograd
Vuzenica
Ruše
MB Tabor
Maribor

Se ti ne zdi to mal boljše... =P~ :ups
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1639
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a Barbarpapa1 »

Pozdrav

Pa kot trenutno kaže, po treba poseben vlak za to relacijo naročit. Pri Zephyrju... Takšnega z gumami... Ker se bo na avstrijski strani počasi treba znajt brez tračnic... Vsaj tako izgleda...

LP

Jože
Uporabniški avatar
Mirče
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 337
Pridružen: 19.11.2005, 16:26

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a Mirče »

V Italiji takim progam pravijo "rami secchi" suhe veje,žal takšna je realnost.
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Ali ima Maribor Tabor največ potnikov (poleg glavnega kolodvora seveda) na mariborskih postajah Koroške proge? Tako kot recimo Tivoli ali pa Vodmat v Ljubljani? Namreč ne spoznam se ravno na železniško vozlišče Maribora.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

zelencek napisal/-a:Ali ima Maribor Tabor največ potnikov (poleg glavnega kolodvora seveda) na mariborskih postajah Koroške proge? Tako kot recimo Tivoli ali pa Vodmat v Ljubljani? Namreč ne spoznam se ravno na železniško vozlišče Maribora.
Ja tabor al pa studenci, kolker mi je znano....
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Najvec potnikov/solarjev izstopi/vstopi definitivno v Ravnah na Koroskem in Ruse tovarna :wink:
Meh 362
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 321
Pridružen: 22.02.2011, 18:08

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a Meh 362 »

Mogoče kdo ve, zakaj RG 652 (Ljubljana-Sežana) vozi vedno v sestavi Desirojev? Kot vem je prej vedno vozil moped z dvema bl. Tudi na WagonWeb je prikazana taka kompozicija.
Lep pozdrav
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Meh 362 napisal/-a:Mogoče kdo ve, zakaj RG 652 (Ljubljana-Sežana) vozi vedno v sestavi Desirojev? Kot vem je prej vedno vozil moped z dvema bl. Tudi na WagonWeb je prikazana taka kompozicija.
zaradi zapore, saj med Pifko in Divačo vozi bus.
LEP DAN
Igor
Meh 362
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 321
Pridružen: 22.02.2011, 18:08

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a Meh 362 »

igor72 napisal/-a:
Meh 362 napisal/-a:Mogoče kdo ve, zakaj RG 652 (Ljubljana-Sežana) vozi vedno v sestavi Desirojev? Kot vem je prej vedno vozil moped z dvema bl. Tudi na WagonWeb je prikazana taka kompozicija.
zaradi zapore, saj med Pifko in Divačo vozi bus.
Samo saj bi lahko vozil v klasični sestavi do Pivke, potem pa na avtobus do Divače. Ne razumem, zakaj mora potem voziti desiro :?:
Lep pozdrav
Odgovori