Slabost regionalnih prog
Re: Slabost regionalnih prog
PT 118 Metlika 5.50-Črnomelj 6.06 -Semič 6.17- Kandija 6.40- N.mesto center 6.42 Novo mesto 6.44-
Trebnje 7.04 Lj 8.00
PT 119 Lj 14.05- Trebnje 15.01 -NM 15.20 odhod 15.25 -Nm.center 15.27- Kandija 15.29
Semič 15.52 - Črnomelj 16.03 - Metlika 16.19
Samo na teh .....
Trebnje 7.04 Lj 8.00
PT 119 Lj 14.05- Trebnje 15.01 -NM 15.20 odhod 15.25 -Nm.center 15.27- Kandija 15.29
Semič 15.52 - Črnomelj 16.03 - Metlika 16.19
Samo na teh .....
Re: Slabost regionalnih prog
Ko je bil uveden je vozil samo na relaciji Novo mesto - Ljubljana in je ustavil samo v Trebnjem. Ob koncu njegovega obratovanja pa je ustavljal tudi v Ivančni Gorici in Grosupljem.
Tine
Re: Slabost regionalnih prog
Vprašanje za poznavalce lokalnih razmer:
Na katerih postajah med Novo Gorico in Jesenicami je največ potnikov? Ugibam:
1 (največ). Nova Gorica
2. Jesenice
3. Bled jezero
4. Bohinjska Bistrica
5. Most na Soči
6. Podbrdo
7. Kanal
8. Grahovo
9. Bohinjska Bela...
18 (najmanj). Kočna.
Na katerih postajah med Novo Gorico in Jesenicami je največ potnikov? Ugibam:
1 (največ). Nova Gorica
2. Jesenice
3. Bled jezero
4. Bohinjska Bistrica
5. Most na Soči
6. Podbrdo
7. Kanal
8. Grahovo
9. Bohinjska Bela...
18 (najmanj). Kočna.
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Slabost regionalnih prog
Tudi za Koroško bi bilo dobro, če bi imeli svoja ekspresna vlaka. Kako mislite, da bi se obnesla takale vlaka;
5.20 Celovec 16.30
---
6.00 Pliberk 15.55
6.07 Holmec 15.43
6.14 Prevalje 15.36
6.18 Ravne na K. 15.32
6.26 Dravograd 15.24
6.37 Vuzenica 15.13
6.45 Vuhred 15.05
6.54 Podvelka 14.56
7.03 Ruta 14.47
7.14 Ruše 14.36
7.18 Bistrica ob Dravi 14.32
7.21 Limbuš 14.29
7.24 MB Sokolska 14.26
7.26 MB Studenci 14.24
7.28 MB Tabor 14.22
7.30 Maribor 14.20
Na katerih postajah bi bilo dobro, če bi se še ustavila in katere preskočila? Ali je njegov vozni čas primeren glede na progovne zmogljivosti, veze, primeren prihod na delovno mesto...
5.20 Celovec 16.30
---
6.00 Pliberk 15.55
6.07 Holmec 15.43
6.14 Prevalje 15.36
6.18 Ravne na K. 15.32
6.26 Dravograd 15.24
6.37 Vuzenica 15.13
6.45 Vuhred 15.05
6.54 Podvelka 14.56
7.03 Ruta 14.47
7.14 Ruše 14.36
7.18 Bistrica ob Dravi 14.32
7.21 Limbuš 14.29
7.24 MB Sokolska 14.26
7.26 MB Studenci 14.24
7.28 MB Tabor 14.22
7.30 Maribor 14.20
Na katerih postajah bi bilo dobro, če bi se še ustavila in katere preskočila? Ali je njegov vozni čas primeren glede na progovne zmogljivosti, veze, primeren prihod na delovno mesto...
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Slabost regionalnih prog
Hud expres, ni kaj! Ustavi le na najpomembnejših ovinkih. Samo na levih in desnih. presszelencek napisal/-a:Tudi za Koroško bi bilo dobro, če bi imeli svoja ekspresna vlaka. Kako mislite, da bi se obnesla takale vlaka;
5.20 Celovec 16.30
---
6.00 Pliberk 15.55
6.07 Holmec 15.43
6.14 Prevalje 15.36
6.18 Ravne na K. 15.32
6.26 Dravograd 15.24
6.37 Vuzenica 15.13
6.45 Vuhred 15.05
6.54 Podvelka 14.56
7.03 Ruta 14.47
7.14 Ruše 14.36
7.18 Bistrica ob Dravi 14.32
7.21 Limbuš 14.29
7.24 MB Sokolska 14.26
7.26 MB Studenci 14.24
7.28 MB Tabor 14.22
7.30 Maribor 14.20
Na katerih postajah bi bilo dobro, če bi se še ustavila in katere preskočila? Ali je njegov vozni čas primeren glede na progovne zmogljivosti, veze, primeren prihod na delovno mesto...
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Slabost regionalnih prog
po možnosti z nagibno tehniko...
Re: Slabost regionalnih prog
Celoveczelencek napisal/-a:
Na katerih postajah bi bilo dobro, če bi se še ustavila in katere preskočila? Ali je njegov vozni čas primeren glede na progovne zmogljivosti, veze, primeren prihod na delovno mesto...
---
Pliberk
Prevalje
Ravne na K.
Dravograd
Vuzenica
Ruše
MB Tabor
Maribor
Se ti ne zdi to mal boljše...
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Slabost regionalnih prog
Pozdrav
Pa kot trenutno kaže, po treba poseben vlak za to relacijo naročit. Pri Zephyrju... Takšnega z gumami... Ker se bo na avstrijski strani počasi treba znajt brez tračnic... Vsaj tako izgleda...
LP
Jože
Pa kot trenutno kaže, po treba poseben vlak za to relacijo naročit. Pri Zephyrju... Takšnega z gumami... Ker se bo na avstrijski strani počasi treba znajt brez tračnic... Vsaj tako izgleda...
LP
Jože
Re: Slabost regionalnih prog
V Italiji takim progam pravijo "rami secchi" suhe veje,žal takšna je realnost.
Re: Slabost regionalnih prog
Ali ima Maribor Tabor največ potnikov (poleg glavnega kolodvora seveda) na mariborskih postajah Koroške proge? Tako kot recimo Tivoli ali pa Vodmat v Ljubljani? Namreč ne spoznam se ravno na železniško vozlišče Maribora.
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Slabost regionalnih prog
Ja tabor al pa studenci, kolker mi je znano....zelencek napisal/-a:Ali ima Maribor Tabor največ potnikov (poleg glavnega kolodvora seveda) na mariborskih postajah Koroške proge? Tako kot recimo Tivoli ali pa Vodmat v Ljubljani? Namreč ne spoznam se ravno na železniško vozlišče Maribora.
Re: Slabost regionalnih prog
Najvec potnikov/solarjev izstopi/vstopi definitivno v Ravnah na Koroskem in Ruse tovarna
Re: Slabost regionalnih prog
Mogoče kdo ve, zakaj RG 652 (Ljubljana-Sežana) vozi vedno v sestavi Desirojev? Kot vem je prej vedno vozil moped z dvema bl. Tudi na WagonWeb je prikazana taka kompozicija.
Lep pozdrav
Re: Slabost regionalnih prog
zaradi zapore, saj med Pifko in Divačo vozi bus.Meh 362 napisal/-a:Mogoče kdo ve, zakaj RG 652 (Ljubljana-Sežana) vozi vedno v sestavi Desirojev? Kot vem je prej vedno vozil moped z dvema bl. Tudi na WagonWeb je prikazana taka kompozicija.
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Slabost regionalnih prog
Samo saj bi lahko vozil v klasični sestavi do Pivke, potem pa na avtobus do Divače. Ne razumem, zakaj mora potem voziti desiroigor72 napisal/-a:zaradi zapore, saj med Pifko in Divačo vozi bus.Meh 362 napisal/-a:Mogoče kdo ve, zakaj RG 652 (Ljubljana-Sežana) vozi vedno v sestavi Desirojev? Kot vem je prej vedno vozil moped z dvema bl. Tudi na WagonWeb je prikazana taka kompozicija.
Lep pozdrav