Slabost regionalnih prog

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Meh 362 napisal/-a: Samo saj bi lahko vozil v klasični sestavi do Pivke, potem pa na avtobus do Divače. Ne razumem, zakaj mora potem voziti desiro :?:
Seveda bi lahko, ampak potem bi morali v Pivki najprej obračat lokomotivo, pa vlak deponirat, saj dve uri ne more biti na sredi postaje, pa opravljanje popolnega zavornega preizkusa, poleg tega pa v Pivki ni spremljevalnega osebja, da bi to sploh počeli!
In verjemi, v teji gužvi, ko se cele ure čaka na obeh straneh zapore, pride vsaka minuta prav.
LEP DAN
Igor
Meh 362
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 321
Pridružen: 22.02.2011, 18:08

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a Meh 362 »

Aha, hvala za pojasnilo. Potem bo desiro verjetno vozil do 17. decembra :?: Za kakšna dela pa sploh gre?
Lep pozdrav
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Meh 362 napisal/-a:Aha, hvala za pojasnilo. Potem bo desiro verjetno vozil do 17. decembra :?: Za kakšna dela pa sploh gre?
...za pol desetletja trajajočo tragikomedijo: http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?f=33&t=1611
LEP DAN
Igor
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Po regionalnih progah ni nič brzijev. Kaj pravite na take povezave? Bi bile ob pravih urah rentabilne?

Sežana - Nova Gorica - Jesenice:

(Koper/ Ljubljana) Sežana - Dutovlje - Štanjel - Branik - Prvačina - Šempeter pri Gorici - Nova Gorica - Solkan - Anhovo - Kanal - Most na Soči - Grahovo - Podbrdo - Bohinjska Bistrica - Bled jezero - Jesenice
(Ljubljana)


Ljubljana - Novo mesto - Metlika:

Ljubljana - Lj. Vodmat - Lj. Rakovnik - Grosuplje - Ivančna Gorica - Trebnje - Novo mesto - Nm. center - Nm. Kandija - Semič - Črnomelj - Metlika (Karlovac)


Ljubljana - Kamnik Graben:

Ljubljana - Lj. Brinje - Lj. Črnuče - Domžale - Jarše Mengeš - Kamnik - Kamnik mesto - Kamnik Graben


Maribor - Prevalje:

Maribor - Mb. Tabor - Mb. Studenci - Ruše - Vuhred - Vuzenica - Dravograd - Ravne na Koroškem - Prevalje (Pliberk - Celovec)


Dobova - Sevnica - Trebnje - Novo mesto:

Dobova - Brežice - Krško - Brestanica - Sevnica - Tržišče - Mokronog - Mirna - Trebnje - Mirna Peč - Novo mesto - Nm. center - Nm. Kandija


Velenje - Celje - Rogatec:

Velenje - Velenje Pesje - Šoštanj - Šmartno ob Paki - Polzela - Šempeter v Savinjski dolini - Žalec - Celje Lava - Celje - Šmarje pri Jelšah - Stranje (z zvezo do Imena) - Rogaška Slatina - Rogatec


Nova Gorica - Ajdovščina:

Nova Gorica - Šempeter pri Gorici - Volčja Draga - Prvačina - Ajdovščina
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Se strinjam, da bi morali tudi po lokalnih progah obratovati regionalni vlaki. Pri tem je zlasti pomembno zadeti pravilno razmerje med številom postankov in časom potovanja. Še bolj pomembno od tega pa je modernizirati večino prog(obnova tirov, signalizacija, nivojska križanja itd.) v slovenskem železniškem omrežju, predvsem pa zgraditi drugi tir do Jesenic in do Kopra ter elektrificirati nekatere(čim več!) proge. ;)
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

zelencek napisal/-a:
Velenje - Velenje Pesje - Šoštanj - Šmartno ob Paki - Polzela - Šempeter v Savinjski dolini - Žalec - Celje Lava - Celje - Šmarje pri Jelšah - Stranje (z zvezo do Imena) - Rogaška Slatina - Rogatec

Ti bi za relacijo 38 oz 44 km uvedo brzija? Namen regionalcev (brzijev) bi prav prišel tam kjer so razdalje daljše... Bolje bi bilo da bi nabavili hitejše (pospeški) garniture. Je pa trenutni čas potovanja VE-CE 53 minut z fiatom :D Velenje pesje in pa Šempeter lahko komot butneš ven :wink:
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Ali bi bil ta vozni red, če bi veljal namesto trenutnega, kaj boljši?

https://docs.google.com/file/d/0B_E80RT ... FEMTA/edit
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a zelencek »

zelencek napisal/-a:Ali bi bil ta vozni red, če bi veljal namesto trenutnega, kaj boljši?

https://docs.google.com/file/d/0B_E80RT ... FEMTA/edit

Kakšno je vaše mnenje o tem voznem redu?
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1431
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

zelencek napisal/-a:
zelencek napisal/-a:Ali bi bil ta vozni red, če bi veljal namesto trenutnega, kaj boljši?

https://docs.google.com/file/d/0B_E80RT ... FEMTA/edit

Kakšno je vaše mnenje o tem voznem redu?
zelo smeh,nikoli regionalni vlaki, zelo slabo in premalo ljudje potnikov vlak za Mariboru do Prevalje in Mb, samo "LP" in "4000" , 614,615,... NIKOLI, haha :)
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Uporabniški avatar
Tabolši
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 144
Pridružen: 19.07.2011, 14:49
Kraj: Savinjska dolina

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a Tabolši »

Velenje - Velenje Pesje - Šoštanj - Šmartno ob Paki - Polzela - Šempeter v Savinjski dolini - Žalec - Celje Lava - Celje - Šmarje pri Jelšah - Stranje (z zvezo do Imena) - Rogaška Slatina - Rogatec


V starih časih bi vlaku s toliko postanki rekli:pospešeni potniški vlak.Za kakšen RG vlak bi bilo čisto zadosti:Velenje,Šoštanj,Žalec,Celje.Proti Rogatcu pa bi nujno moral dodati postanek v Šentjurju in Grobelnem.Tako bi sicer čas potovanja skrajšal za nekaj minut,vendar se strinjam,da za tako kratke relacije RG vlaki ne pridejo v poštev.
Pa kaj bi brez domišljije;svet in ljudje bi bili dolgočasni.
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Kaj pa pravite na takle vozni red Ljubljana - Kamnik Graben?

http://docs.google.com/file/d/0B_E80RTb ... sp=sharing
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Še nekaj bi o Dolenjskem Zelencu. Slišal sem, da se je na njemu opravljala gostinska ponudba. Kako je s tem?

Kaj pa danes? Izračunal sem, da bi na relaciji Metlika - Ljubljana (postanki še na postajah Črnomelj, Semič, Nm. Kandija, Nm. center, Novo mesto, Trebnje, Lj. Rakovnik, Lj. Vodmat) potreboval cca. 2h 5min, Novo mesto - Ljubljana 1h 10min, kar pa je časovno že konkurenčno avtobusu in avtu (da o udobju sploh ne govorimo). Če bi bil dodatek zmeren, npr. 50 centov, bi bil konkurenčen še cenovno (avtobus je 7,2€, vlak pa brez dodatka 6,22€).

Kaj pravite, kako bi se danes obnesel, če bi ga z novim voznim redom ponovno uvedli?
Pa še to; kdaj je najprimernejši jutranji prihod v Ljubljano in popoldanski odhod iz Ljubljane (po moje zjutraj ob 7.50 v Lj., ob 15.15 pa nazaj).
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Gostinska ponudba na vlakih bi bila vsekakor super. Prihod v Ljubljano bi pa moral biti najkasneje ob 6:30 za tiste, ki začnejo z delom ob 7h, za tiste, ki štartajo ob 8h, pa najkasneje ob 7:30, da se lahko vozači še s trolo/biciklom/taksijem privlečejo od železniške postaje/postajališča do delovnih mest. :lol: Odhod iz Ljubljane ob 15:15 je pa prezgodaj, ker mnogo tistih, ki končajo službo ob 15h s težavo pride do železniške postaje v 15 minutah, zato bi bil boljši odhod okoli 15:30. Za tiste, ki delajo do 16h, pa bi bil bolj primeren odhod okoli 16:30, da imajo prav tako še čas ujeti svoj vlak. Kar se cen tiče, pa ni več v načrtu tekmovanje železnice z avtobusi, temveč usklajeno tekmovanje celotnega javnega prevoza proti avtomobilu, saj naj bi jeseni 2014 zaživela enotna vozovnica za ves javni promet v državi.
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a zelencek »

trance0 napisal/-a:Gostinska ponudba na vlakih bi bila vsekakor super. Prihod v Ljubljano bi pa moral biti najkasneje ob 6:30 za tiste, ki začnejo z delom ob 7h, za tiste, ki štartajo ob 8h, pa najkasneje ob 7:30, da se lahko vozači še s trolo/biciklom/taksijem privlečejo od železniške postaje/postajališča do delovnih mest. :lol: Odhod iz Ljubljane ob 15:15 je pa prezgodaj, ker mnogo tistih, ki končajo službo ob 15h s težavo pride do železniške postaje v 15 minutah, zato bi bil boljši odhod okoli 15:30. Za tiste, ki delajo do 16h, pa bi bil bolj primeren odhod okoli 16:30, da imajo prav tako še čas ujeti svoj vlak. Kar se cen tiče, pa ni več v načrtu tekmovanje železnice z avtobusi, temveč usklajeno tekmovanje celotnega javnega prevoza proti avtomobilu, saj naj bi jeseni 2014 zaživela enotna vozovnica za ves javni promet v državi.
Včasih je prišel v Ljubljano ob 8h, iz Ljubljane pa je odšel ob 14.05, pa je bil še vedno nabito poln.
1 par Zelenca na dan pa je čisto dosti (pomanjkanj garnitur, kar nekaj preskočenih frekventnih postaj npr.: Grosuplje, Ivančna gorica, Višnja gora...), ostalo kar je hitrega so RG vlaki (recimo še 2 para na dan), ki ustavljajo na nekaj več postajah in jih vozijo Kanarčki.
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

zelencek napisal/-a:
trance0 napisal/-a:Gostinska ponudba na vlakih bi bila vsekakor super. Prihod v Ljubljano bi pa moral biti najkasneje ob 6:30 za tiste, ki začnejo z delom ob 7h, za tiste, ki štartajo ob 8h, pa najkasneje ob 7:30, da se lahko vozači še s trolo/biciklom/taksijem privlečejo od železniške postaje/postajališča do delovnih mest. :lol: Odhod iz Ljubljane ob 15:15 je pa prezgodaj, ker mnogo tistih, ki končajo službo ob 15h s težavo pride do železniške postaje v 15 minutah, zato bi bil boljši odhod okoli 15:30. Za tiste, ki delajo do 16h, pa bi bil bolj primeren odhod okoli 16:30, da imajo prav tako še čas ujeti svoj vlak. Kar se cen tiče, pa ni več v načrtu tekmovanje železnice z avtobusi, temveč usklajeno tekmovanje celotnega javnega prevoza proti avtomobilu, saj naj bi jeseni 2014 zaživela enotna vozovnica za ves javni promet v državi.
Včasih je prišel v Ljubljano ob 8h, iz Ljubljane pa je odšel ob 14.05, pa je bil še vedno nabito poln.
1 par Zelenca na dan pa je čisto dosti (pomanjkanj garnitur, kar nekaj preskočenih frekventnih postaj npr.: Grosuplje, Ivančna gorica, Višnja gora...), ostalo kar je hitrega so RG vlaki (recimo še 2 para na dan), ki ustavljajo na nekaj več postajah in jih vozijo Kanarčki.
Glih nabito poln res ni bil, no... So pa bili zakupljeni sedeži, in je bil menda kar razprodan, to je pa res :!:
Odgovori