Slabost regionalnih prog

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
mAli
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 127
Pridružen: 04.09.2011, 13:46
Kraj: Ljutomer

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a mAli »

Vi se morate vprašati koliko pride vozovnica od vstopne do iztopne postaje! Potem če je sploh zanimanje potnikov na tej relaciji?!! Razen če bi se veliko ljudi odločilo za javni prevoz z vlakom (kaj je zelo mala verjetnost), tisti kateri pa so se odločili za vlak (prevoz v službo), pa so večinoma jutranje in popoldanske vožnje ko so regioonalci nekoliko bolj polni.. In zdaj če seštejemo število potnikov in jih pomnožimo z ceno vstopnice moramo dobiti saj relativno 0, da se dobiček pokriva z izgubo. Pri tem pa moramo gledati da sta na vlaku (npr. Kannarček) strojevodja in stric za vozovnice ki njima pripada mesečna plača, pa še kanarček nekaj popije.. gre skozi pri 10 potnikih na vožnjo? Pa nepozabimo da del cene vozovnice subvencionira država.
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Na to sem pa čisto pozabil; #-o
Kako to, da na Kamniški progi vozijo Kanarčki, ko pa je toliko pritoževanja (zjutraj) okoli tega, koliko potnikov je. Recimo Fiati imajo 156 sedežev, Kanarčki pa manj-128 (vir: Tinetova stran). Ali je tukaj vmes kakšen drug problem (recimo, da gre lahko Kanarčkov v sprego 4 (512 sedežev)-videl sem jih največ 2- Fiatov pa le 2 (312 sedežev)).
Sicer pa bi se tako ali tako morali fokusirati na to progo, če je že toliko potnikov (2 tira, elektrificirana, mogoče podaljšek do V.Planine in višje omejitve).
Koliko potnikov mora biti, da je vlak rentabilen :?:
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1591
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a desiro »

zelencek napisal/-a:Na to sem pa čisto pozabil; #-o
Kako to, da na Kamniški progi vozijo Kanarčki, ko pa je toliko pritoževanja (zjutraj) okoli tega, koliko potnikov je. Recimo Fiati imajo 156 sedežev, Kanarčki pa manj-128 (vir: Tinetova stran). Ali je tukaj vmes kakšen drug problem (recimo, da gre lahko Kanarčkov v sprego 4 (512 sedežev)-videl sem jih največ 2- Fiatov pa le 2 (312 sedežev)).
Sicer pa bi se tako ali tako morali fokusirati na to progo, če je že toliko potnikov (2 tira, elektrificirana, mogoče podaljšek do V.Planine in višje omejitve).
Koliko potnikov mora biti, da je vlak rentabilen :?:
Problem je že v samem strojnem osebju, saj jima redkokateri Ljubljanski strojevodja izpit za fiata, poleg tega le ti že vozijo na drugih progah, strojevodje ki pa jih vozijo pa najverjetneje nimajo izpita za 713, tako da zamenjava ni možna.

Glede sprege 4ih kanarčkov je pa kolikor jaz vem (natančneje lahko @cokla pove) potreben po en strojevodja na 2 kanarčka, čeprav z vsemi štirimi upravlja strojevodja prvega kanarčka.

Lp Nejc
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a cokla »

desiro napisal/-a:
Glede sprege 4ih kanarčkov je pa kolikor jaz vem (natančneje lahko @cokla pove) potreben po en strojevodja na 2 kanarčka, čeprav z vsemi štirimi upravlja strojevodja prvega kanarčka.

Lp Nejc
Tako je Nejc....na dva 713 en strojevodja....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a mkx »

cokla napisal/-a:
desiro napisal/-a: Glede sprege 4ih kanarčkov je pa kolikor jaz vem (natančneje lahko @cokla pove) potreben po en strojevodja na 2 kanarčka, čeprav z vsemi štirimi upravlja strojevodja prvega kanarčka.
Tako je Nejc....na dva 713 en strojevodja....
Ali je kakšen tehnični razlog za to, da en strojevodja ne more sam peljati cele kompozicije?
LP, Metod
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a cokla »

mkx napisal/-a: Ali je kakšen tehnični razlog za to, da en strojevodja ne more sam peljati cele kompozicije?
Ja...predvsem tehničen. In predpis to zapoveduje.... :wink:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a mkx »

cokla napisal/-a:
mkx napisal/-a: Ali je kakšen tehnični razlog za to, da en strojevodja ne more sam peljati cele kompozicije?
Ja...predvsem tehničen. In predpis to zapoveduje.... :wink:
Ah. Ali se vé, zakaj se je tako v predpis zapisalo? Najbrž je tisti, ki je predpis pisal, imel kakšen razlog za to? :-k Ali pa tudi ne ...
LP, Metod
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a cokla »

mkx napisal/-a:
cokla napisal/-a:
mkx napisal/-a: Ali je kakšen tehnični razlog za to, da en strojevodja ne more sam peljati cele kompozicije?
Ja...predvsem tehničen. In predpis to zapoveduje.... :wink:
Ah. Ali se vé, zakaj se je tako v predpis zapisalo? Najbrž je tisti, ki je predpis pisal, imel kakšen razlog za to? :-k Ali pa tudi ne ...
Glej...razlog je predvsem v tehniki. Strojevodja mora imeti na komandnem mestu vpogled v delovanje in možnost deblokade raznih zaščit....tega na Kanarčku ni zgotovljeno....zato....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a mkx »

cokla napisal/-a:Glej...razlog je predvsem v tehniki. Strojevodja mora imeti na komandnem mestu vpogled v delovanje in možnost deblokade raznih zaščit....tega na Kanarčku ni zgotovljeno....zato....
Torej drugi strojevodja sedi za komandnim pultom nekje v drugi polovici kompozicije? To mora biti dolgčas ....
LP, Metod
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

mkx napisal/-a: Torej drugi strojevodja sedi za komandnim pultom nekje v drugi polovici kompozicije? To mora biti dolgčas ....
Nikakor ni dolgčas. Vedno se kaj zanimivega dogaja, relacije pa kratke .... :wink:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Kako pa je to pri Desiroju rešeno, vsaj vpogled v statuse itd? Za Desiro tudi velja, da en strojevodja lahko pelje po dve speti garnituri, mar ne?
Goran
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a cokla »

Gorchi napisal/-a:Kako pa je to pri Desiroju rešeno, vsaj vpogled v statuse itd? Za Desiro tudi velja, da en strojevodja lahko pelje po dve speti garnituri, mar ne?
Štiri....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
sikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1038
Pridružen: 28.01.2012, 20:10
Kraj: Dolenjska

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a sikos »

dingo napisal/-a:
Malo sem računal, pa sem ugotovil, da če bi v Novo mesto peljali tudi taki vlaki (in bi vmas ustavljali na postajah Grosuplje, Ivančna G., Trebnje)

Svoj čas je bil glede hitrosti zakon RG 602/603. Ustavljal samo na postajah pa še dvojnik je bil (seveda oba nabito polna). Sedaj ta vlak ustavlja tudi na postajališčih... čemu potem naziv RG :?
Res je, skoraj na vsaki postaji ustavlja (RG 603), tudi čas vožnje ni veliko krajši od LP-jev. :| Nevem zakaj ne dajo takšnega vlaka, magari 711 ki bi ustavljal na najpomembnejših postajah in bi imel krajši čas vožnje? :cry:

Čas potovanja RG 603, smer LJ-NM na dan 31. 1. 2012
Slika
Vsi vlaki na relaciji LJ-NM na dan 31. 1. 2012. Ni krajše vožnje od 1 ure in 20 minut. :cry:
Slika

Dejmo SŽ, dejmo kej narest! :)
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Uporabniški avatar
sikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1038
Pridružen: 28.01.2012, 20:10
Kraj: Dolenjska

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a sikos »

Kakšen pa zgleda RG 603 ali pa RG 602?
Lahko prosim kakšno sliko?
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a petindvajsetka »

sikos napisal/-a:Kakšen pa zgleda RG 603 ali pa RG 602?
Lahko prosim kakšno sliko?

Evo slik kolikor 'češ, vendar na njih ni RG 603, ampak garniture, ki tudi vozijo ta vlak. :wink:
Odgovori