"Miklavžev" muzejski vlak 2011

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: "Miklavžev" muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a Tono »

Dolf,

v novi sezoni bomo baje prešaltali na šparglje in podobno robo. Naš Rudi baje ima tržne viške zelenjave :mrgreen:
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: "Miklavžev" muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a Čišo »

Nurmi napisal/-a:Borsig ni narejen za Bohinjko,niti za gorske ovinkaste klance.Na Bohinjki pa je 95% muzejskih voženj.To so povedali tisti,ki so ga že vozili tu,pa se z njim zajebavali v klancih še kje drugje,pa so (so bili) Kurjači z velikim "K".To je mašina,da zapneš nekaj pulmanov in letiš do Maribora ali pa v Dobovo.
Nisem kak ing., ampak glede na mojo delovno dobo na muzejcu si drznem zadevo komentirati. In sicer se 100% strinjam z Nurmijem. 06 je že imela probleme s prednjo tekalno osjo in vozičkom Krauss-Helmhotz, baje prav zaradi voženj po Bohinjki. Pri tem pa je potrebno upoštevati še eno zelooo pomembno dejstvo, namreč: v časih, ko se je 06 "muzejsko pasla" po naših grapah, smo jo v NG redno obračali. Kot vemo, je danes novogoriška okretnica odrezana, zato lokomotiva po progi vozi vedno enako obrnjena, z dimnikom proti Jesenicam. Posledica tega je neenakomerna obraba tekalne površine koles in sledilnih vencev in s tem bolj pogosto struženje. Daljša kot je lokomotiva, bolj to občuti; konkretno 33 bolj kot 25. Levi sledilni venec prednje proste osi 33-037 je bil pred zamenjavo bandažev stanjšan skoraj na debelino noža ...

Borsig je res čudovita mašina in slovenski endemit, toda na Bohinjski progi nikoli ni redno vozila. Zato je 25 veliko bolj primerna, saj na progo prinese vsaj malo staroavstrijskega pridiha. Od leta 1999, ko je začela kot muzejska ponovno voziti, z njo ni bilo nekih večjih problemov in najbrž je neumnost razdirati stroj na prafaktorje zaradi nekih neživljenjskih predpisov. Ampak za to so najbrž kakšni drugi razlogi (interno pranje denarja na SŽ ...).

Za Borsiga pa bo prilika že konec naslednjega leta, ko poteče revizija 33-037 ...
Tako počasi se prebujamo ...
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: "Miklavžev" muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Ni kaj za dodati!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Igor T
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 320
Pridružen: 07.03.2009, 13:11
Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
Kontakt:

Re: "Miklavžev" muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a Igor T »

Ker nisem neki specialist, mi prosim razložet neki..

Zakaj je mogla parna đurico vlečt za sabo ??
Pa en lep pozdrav ...

YT: http://www.youtube.com/user/urednik123
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: "Miklavžev" muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a Tono »

urednik napisal/-a:Ker nisem neki specialist, mi prosim razložet neki..

Zakaj je mogla parna đurico vlečt za sabo ??
Urednik, za gviht je bila đurica :)

Gre za naslednje: iz Lb kolodvora je do Most potegnila Đura, 25-026 je bila na sklepu. Nato je v BTC naprej potegnila 25-026, Đura se je tako nahajala na sklepu. Iz BTC je nato spet potegnila Đura do Most, od koder je na Lb kolodvor vlekla 25-026. Prepenjanje lokomotive in s tem povezana telovadba in preizkusi bi namreč vzelo preveč časa.

So pa v BTCju razni mojstrovalci filozofirali in spraševali, ali vlak dejansko vleče dizel, para pa je samo za šminko, pa da 25-026 ziher ni več delujoča, ker na vseh koncih teče z nje olje in voda pa take. Majster Rudi je samo zavijal z očmi :)

Lp,

T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
Igor T
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 320
Pridružen: 07.03.2009, 13:11
Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
Kontakt:

Re: "Miklavžev" muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a Igor T »

Tono napisal/-a: Urednik, za gviht je bila đurica :)

Gre za naslednje: iz Lb kolodvora je do Most potegnila Đura, 25-026 je bila na sklepu. Nato je v BTC naprej potegnila 25-026, Đura se je tako nahajala na sklepu. Iz BTC je nato spet potegnila Đura do Most, od koder je na Lb kolodvor vlekla 25-026. Prepenjanje lokomotive in s tem povezana telovadba in preizkusi bi namreč vzelo preveč časa.

So pa v BTCju razni mojstrovalci filozofirali in spraševali, ali vlak dejansko vleče dizel, para pa je samo za šminko, pa da 25-026 ziher ni več delujoča, ker na vseh koncih teče z nje olje in voda pa take. Majster Rudi je samo zavijal z očmi :)

Lp,

T
Aha, rikverc se je pokvaru...
Al je pravilo, da rikverc ne sme in mora bit vedno spredi mašina.
Pa en lep pozdrav ...

YT: http://www.youtube.com/user/urednik123
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: "Miklavžev" muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a Tono »

Okoli rikvercanja oz. tiščanja vlaka s potniki je bojda huda reč, zato praktično mora biti mašina vedno na čelu. Profiji naj povedo, kako je s tem. Na 25-026 pa rivkerc dela, pol voženj po bohinjki se itak opravi s tenderjem naprej.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
francko
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 35
Pridružen: 05.07.2010, 19:59

Re: "Miklavžev" muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a francko »

Tono je strokovno razložil, uredniku pa svetujem, da si ogleda tirno situacijo na postaji Moste-tovorna.
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: "Miklavžev" muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a 038 »

"Borsig ni narejen za Bohinjko,niti za gorske ovinkaste klance"
Mogoče pa bodo preselili del muzejskih voženj na SV konec.
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3102
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: "Miklavžev" muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a _Borsig_ »

038 napisal/-a:"Borsig ni narejen za Bohinjko,niti za gorske ovinkaste klance"
Mogoče pa bodo preselili del muzejskih voženj na SV konec.
"Da se ti rječi pozlate"!

Dobimo "Štajerski muzejski vlak" nazaj?
Mamo kar nekaj ravninskih prog!

Samo most G.Radgona - BAd Radkersburg postavimo nazaj, pa bomo vozili krožno: Maribor - Špilje - Bad Radkersburg - G.Radgona - Ormož - Pragersko (mogoče še Ptuj vmes - a ne @Tono :mrgreen: ) - Maribor!

Staciniran bo pa v šupi na Pragerskem! KLIK
Vagoni so pa tek že not!
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: "Miklavžev" muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a Tono »

_Borsig_ napisal/-a: Dobimo "Štajerski muzejski vlak" nazaj?
Ja kaj še res nič ne veste???
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3102
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: "Miklavžev" muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a _Borsig_ »

Tono napisal/-a:
_Borsig_ napisal/-a: Dobimo "Štajerski muzejski vlak" nazaj?
Ja kaj še res nič ne veste???
NE! Nič še nisem slišal!


Se mi je pa čudno zdelo, zakaj že "nazaj rihtajo" okretnico v Pragerskem trikotu!
(na sliki pod št. 2)

:mrgreen: :twisted: :mrgreen:

Pa ono rampo za oskrbo parnih tudi (na sliki pod št.3) !!!

Slika
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
Odgovori