Slabe povezave iz Posavja
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Slabe povezave iz Posavja
Pogledal sem vozni red vlaka proti Puli in ugotovim, da iz Brežic ter Krškega nimamo povezave tako zgodaj, da bi v Ljubljani ujeli vlak, ki iz Lj proti Puli odide ob 6:33, vlak RG 630 pa v Lj prispe ob 6:44.
http://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/ ... vaska/pulj
Podobna situacija je povezava proti Kopru. Ni možnosti, da bi v Koper prišli že zjutraj, kajti vlak 2600 odpelje iz Lj ob 4:27, vlak 2602 pa ob 5:55.
Moramo Posavci res vedno biti (pardon izrazu) j****e stranke?
http://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/ ... vaska/pulj
Podobna situacija je povezava proti Kopru. Ni možnosti, da bi v Koper prišli že zjutraj, kajti vlak 2600 odpelje iz Lj ob 4:27, vlak 2602 pa ob 5:55.
Moramo Posavci res vedno biti (pardon izrazu) j****e stranke?
Re: Slabe povezave iz Posavja
Mogoče lahko probaš preko Reke? Greš z MV na Reko iz Ljubljane, nato pa mislim, da HŽ vozijo z avtobusi z Reke do istrske proge, kjer vstopiš na njihovega lokalca do Pule.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: Slabe povezave iz Posavja
Ni poanta v tem kako bi prišel v Pulo, temveč v tem da niso sposobni ali pa nočejo vlakov organizirat tako, da bi imeli zvezo za naprej.
Re: Slabe povezave iz Posavja
Ja, s temi zvezami vzhod - zahod sem imel tudi jaz svojčas težave. Ko sem se vozil iz Zasavja proti primorskemu koncu vsak dan, je šlo takole: prihod vlaka iz Dobove v Ljubljano ob 17.00, naprej za Koper ob 17.45.Brižitka 363 napisal/-a:Ni poanta v tem kako bi prišel v Pulo, temveč v tem da niso sposobni ali pa nočejo vlakov organizirat tako, da bi imeli zvezo za naprej.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: Slabe povezave iz Posavja
V Ljubljano si prišel ob 17:00?
Re: Slabe povezave iz Posavja
Ja, ko sem še hodil iz službe v tisti konec. Poudarek je na čakanju 45 minut na naslednji dan - slabe zveze vzhod - zahod in obratno.Brižitka 363 napisal/-a:V Ljubljano si prišel ob 17:00?
Re: Slabe povezave iz Posavja
saj je ves vozni red ..... tako narjen da se vozi čim manj ljudi
saj tudi v Avstrijo ne moreš če je pri nas praznik..
da prideš šele ob 11.30 v Graz ... in kaj lahko nardiš tako pozno
zmešano z logiko so tudi odhodi vlakov iz Lj v smeri Zidani most-Celje..
Če se men konča služba ob polni uri....je čakanje 50minut
In ne preostane druga kot avto in si v eni uri doma ko vlak komaj odpelje iz Lj
prav zanimivi morajo bit tile ki delajo vozni red... no morda so pa nagrajeni pod mizo od lastnikov bifejev
saj tudi v Avstrijo ne moreš če je pri nas praznik..
da prideš šele ob 11.30 v Graz ... in kaj lahko nardiš tako pozno
zmešano z logiko so tudi odhodi vlakov iz Lj v smeri Zidani most-Celje..
Če se men konča služba ob polni uri....je čakanje 50minut
In ne preostane druga kot avto in si v eni uri doma ko vlak komaj odpelje iz Lj
prav zanimivi morajo bit tile ki delajo vozni red... no morda so pa nagrajeni pod mizo od lastnikov bifejev
Re: Slabe povezave iz Posavja
Nima vsakdo, ki dela v Ljubljani, le 5 minut do svojega vlaka. Nekateri imajo bistveno več in nekateri celo koristijo mestni promet LPP.bohinjc napisal/-a:saj je ves vozni red ..... tako narjen da se vozi čim manj ljudi
......... zmešano z logiko so tudi odhodi vlakov iz Lj v smeri Zidani most-Celje..
Če se men konča služba ob polni uri....je čakanje 50minut
In ne preostane druga kot avto in si v eni uri doma ko vlak komaj odpelje iz Lj
prav zanimivi morajo bit tile ki delajo vozni red... no morda so pa nagrajeni pod mizo od lastnikov bifejev
Recimo, ugibam, da se ti služba konča med 14. in 16. uro popoldan. V smeri Zidanega Mosta je v tem času med delavnikom 12 (dvanajst) vlakov. Od tega jih ima 7 (sedem) zvezo z Mariborom.
Ko bo železnica taksirala vsakega potnika posebej, ji bo šlo zelo slabo. Imela bo namreč vsega le še kašnih 10 potnikov in se bo zategadelj trudila okrog njihovih želja in potreb.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Slabe povezave iz Posavja
zato se pa gospoda iz SŽ vozi z službenimi vozili...
da jim ni treba čakat na vlak
lepe potne stroške si delijo....
da jim ni treba čakat na vlak
lepe potne stroške si delijo....
Re: Slabe povezave iz Posavja
bohinjc napisal/-a:zato se pa gospoda iz SŽ vozi z službenimi vozili...
da jim ni treba čakat na vlak
lepe potne stroške si delijo....
Podal sem ti odgovor na tvojo neosnovano kritiko relacijskega voznega reda, za konico 120. minut, v času katerega vozi kar 12 vlakov.
Bodi objektiven in ne mešaj družbeno-politične elite, katera si iz leta v leto izmenjuje fotelje na Kolodvorski, z nič krivimi železničarji.
lp,
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Slabe povezave iz Posavja
Dolfe napisal/-a:bohinjc napisal/-a:zato se pa gospoda iz SŽ vozi z službenimi vozili...
da jim ni treba čakat na vlak
lepe potne stroške si delijo....
Podal sem ti odgovor na tvojo neosnovano kritiko relacijskega voznega reda, za konico 120. minut, v času katerega vozi kar 12 vlakov.
Bodi objektiven in ne mešaj družbeno-politične elite, katera si iz leta v leto izmenjuje fotelje na Kolodvorski, z nič krivimi železničarji.
lp,
Dolfe
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Slabe povezave iz Posavja
Bolečina vseh vrst javnih prevozov je ta, da v zadnjih letih prometna konica ni več tisto eno uro, ampak je raztegnjena na nekaj ur. Verjamem, da ima kakšna proizvodna firma res delovni urnik recimo od 6h do 14h. Veliko podjetij, predvsem storitveno naravnanih (in to železničarji dobro poznate), pa ima bolj gibljiv delovni čas. Po eni strani je to dobro, saj lahko delavec prilagodi svoj delavnik voznemu redu prevoznika, po drugi strani pa to delodajalci tudi izkoriščajo (preden greš domov naredi še to in to), obenem pa to pomeni zelo raztegnjeno (predvsem popoldansko) prometno konico. V našem podjetju npr. zaključujemo med 15h in 17h, tako pozno popoldne pa javni promet ne funkcionira več tako dobro. Tudi zjutraj se je konica raztegnila z one "socialistične" med 5:30 in 6:30 na recimo od 5:30 do 8h.Dolfe napisal/-a:Recimo, ugibam, da se ti služba konča med 14. in 16. uro popoldan. V smeri Zidanega Mosta je v tem času med delavnikom 12 (dvanajst) vlakov. Od tega jih ima 7 (sedem) zvezo z Mariborom.
Vse skupaj avtomatsko pomeni, da je ekonomičnost prevoza slabša, saj je za pripravnost voznega reda potrebno opraviti bistveno več voženj, število prepeljanih potnikov pa je v optimalnem primeru enako kot prej (v realnosti pa pada).
Drugače pa je še en aspekt potniškega prometa, ki je najbrž še mnogo bolj v upadanju, in tega se je dotaknil @bohinjc: uporaba javnega prevoznega sredstva kot način potovanja (in ne za dnevno komutacijo). Nekdaj je bila železnica v veliki prednosti pred avtobusi prav zaradi svojih zvez pri prestopanju. Pa tudi sama hitrost vožnje je bila včasih boljša pri železnici; hitrost na železnici stagnira, cetne hitrosti pa so v povprečju zrastle od izgradnji AC križa. Ob redčenju števila vlakov, podaljševanju prestopnih časov in ob zamudah zgrešenih zvezah to prednost izgublja. Slabost - povprečno večja oddaljenost postaj od bivališč potencialnih uporabnikov - pa kar ostaja, cestni javni prevoz ima vsaj teoretično možnost to oddaljenost zmanjševati.
LP, Metod
Re: Slabe povezave iz Posavja
... ker je za državo bolj donosno če vse spravlja na prevoz po cesti (čeprav govorijo, da se trudijo spravit na železnico... ). Sj vemo trošarine, pa vinjete, pa cestnine za tovorna vozila, obvezno zavarovanje pa kaj pod mizo od gradnje in obnove proti železnici...mkx napisal/-a: Nekdaj je bila železnica v veliki prednosti pred avtobusi prav zaradi svojih zvez pri prestopanju. Pa tudi sama hitrost vožnje je bila včasih boljša pri železnici; hitrost na železnici stagnira, cetne hitrosti pa so v povprečju zrastle od izgradnji AC križa.
Re: Slabe povezave iz Posavja
Meni se ne zdi prevoz tovora po cesti (vsaj na daljše razdalje) čisto nič vredu. Moraš po prehitevalnem pasu vozit, vozniki tovornjakov vozijo agresivno in egoistično,...Re 4/4 napisal/-a:
... ker je za državo bolj donosno če vse spravlja na prevoz po cesti (čeprav govorijo, da se trudijo spravit na železnico... ). Sj vemo trošarine, pa vinjete, pa cestnine za tovorna vozila, obvezno zavarovanje pa kaj pod mizo od gradnje in obnove proti železnici...
Pa še ceste se s tovornjaki uničujejo, te pa je treba potem popravljat...
Toliko o prevozu po cesti.
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Slabe povezave iz Posavja
Če bi zvrtali malo več tunelov, bi bil v Ljubljani iz Zidanega Mosta v 20 minutah, iz Dobove pa recimo v eni šolski uri.
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg