Hmmm ... obljubim, da sem vprašal strička Guglja, ampak koncept 'prepeljevalne poti' mi ni čisto jasen. Ali mi lahko kdo razloži, kaj to je, in za kaj je dobra?Dolfe napisal/-a:... puščica pa, da ni zagotovljene 50m prepeljevalne poti.
Predpisi na slovenskih železnicah v praksi
Re: Predpisi slovenskih železnic
LP, Metod
Re: Predpisi slovenskih železnic
Gugl še marsikaj ne vé. Še vedno se uči od http://www.vlaki.info.
Prepeljevalna pot je del prostega tira za ločnico, premikalnim signalom, mejnim tirnim signalom, oz., glavnim signalom, ki so v legi STOJ. Ta pot mora biti zagotovljena za vlakovne vožnje in mora znašati v dolžini najmanj 50 metrov.
V praksi na SŽ, se običajno zagotavlja prepeljevalna pot v dolžini med 50 in 100 m.
MMG, na ÖBB te prepeljevalne poti sploh ne poznajo, oziroma je čisto kratka.
Prepeljevalna pot je del prostega tira za ločnico, premikalnim signalom, mejnim tirnim signalom, oz., glavnim signalom, ki so v legi STOJ. Ta pot mora biti zagotovljena za vlakovne vožnje in mora znašati v dolžini najmanj 50 metrov.
V praksi na SŽ, se običajno zagotavlja prepeljevalna pot v dolžini med 50 in 100 m.
MMG, na ÖBB te prepeljevalne poti sploh ne poznajo, oziroma je čisto kratka.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Predpisi slovenskih železnic
jbg...! Kolkor so plačani,lahko tudi bolj ziher bremzajo kot mi!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Predpisi slovenskih železnic
....jo poznajo, jo...le da zadeva takole izgleda:Dolfe napisal/-a:Gugl še marsikaj ne vé. Še vedno se uči od http://www.vlaki.info.
MMG, na ÖBB te prepeljevalne poti sploh ne poznajo, oziroma je čisto kratka.
...---na glavnem signalu:"Omejena hitrost 60 km/h" ali "Prosto" = prepeljevalna pot zagotovljena.. ...
...---na glavnem signalu:"Omejena hitrost 40 km/h = prepeljevalne poti NI.. ...
Re: Predpisi slovenskih železnic
Potem imajo postavitev uvoza v premo lahko signalizirano tudi kot "Omejena hitrost"?holding napisal/-a: ...---na glavnem signalu:"Omejena hitrost 60 km/h" ali "Prosto" = prepeljevalna pot zagotovljena.. ...
...---na glavnem signalu:"Omejena hitrost 40 km/h = prepeljevalne poti NI.. ...
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Predpisi slovenskih železnic
Uvozni signal ni dvopomenski ampak signalizira prosto na istem stebru spodaj je pa še predsignal za izvozni signal ,ki ti pravi pričakuj stoj .Če bi rekli po naše oba pojma skupaj previdno pričakuj stoj.
Re: Predpisi slovenskih železnic
Potem takem sploh ni bistvene razlike o prepeljevalni poti, le malo drugače je signalizirano.
Kako pa je s prepeljevalno potjo za uvoznim, oz., kritnim signalom, kadar je v legi stoj. Sklepam, da je zagotovljena?
Kako pa je s prepeljevalno potjo za uvoznim, oz., kritnim signalom, kadar je v legi stoj. Sklepam, da je zagotovljena?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Predpisi slovenskih železnic
To kar je na sliki signalizirano z dopolnilnimi signali kratkomalo pomeni, da vozis v slepi tir.
@Dolfe, tako je tudi v premo lahko vozis z "omejeno hitrostjo" oz. v Srediscu se to dogaja kar redno Kar se pa tice prepeljevalne poti za signalom, kadar ni zagotovljena, na dopolnilnem signalu sveti puscica.
@Dolfe, tako je tudi v premo lahko vozis z "omejeno hitrostjo" oz. v Srediscu se to dogaja kar redno Kar se pa tice prepeljevalne poti za signalom, kadar ni zagotovljena, na dopolnilnem signalu sveti puscica.
Re: Predpisi slovenskih železnic
@Jembah, moja replika leti na @1216-001 in @holdinga, ter na prepeljevalno pot na železnicah ÖBB.
Domači predpisi so mi še vedno nekje v spominu. In vožnja s puščico ni vedno v štuc. Teritorij SŽ je kar velik, kar se specifičnosti postaj in prog tiče.
Domači predpisi so mi še vedno nekje v spominu. In vožnja s puščico ni vedno v štuc. Teritorij SŽ je kar velik, kar se specifičnosti postaj in prog tiče.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Predpisi slovenskih železnic
Kombinacija obeh je vožnja na slepi tir.
Na kateri postaji je pa ta kombinacija in ni uvoz na slepi tir. Če pa je, je to kontra določil sign. pravilnika.
Kazalo za uvoz na tir, kjer ni zagotovljene prepeljevalne poti se pa uporablja samo za tovorne vlake,kjer zaradi rednega premika ni možno zagotoviti le to.
Na kateri postaji je pa ta kombinacija in ni uvoz na slepi tir. Če pa je, je to kontra določil sign. pravilnika.
Kazalo za uvoz na tir, kjer ni zagotovljene prepeljevalne poti se pa uporablja samo za tovorne vlake,kjer zaradi rednega premika ni možno zagotoviti le to.
Zadnjič spremenil draganm, dne 30.05.2012, 13:20, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Predpisi slovenskih železnic
Zalog "U" naprimer. Vsaj imel je. Kar težko verjamem, da bi jih zmetali dol.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Predpisi slovenskih železnic
A jih je samo imel oz. ima gor,za vsak primer posebej( kratki uvoz posebej , prepeljevalna pot za dolgi uvoz posebej) , al so tud skupaj v kombinaciji svetili.
Če svetijo skupaj in ni uvoz na slepi tir, vsekakor ni v skladu z sedanjim sig. pravilnikom, ki točno določa ,kaj pomeni ta kominacija dopolnilnih signalov. Popravki... popravki ... na terenu pa stvari niso pošlihtane.
Ali pa primer v Divači ,ko so pobrali dol kazala na MTS po ... letih.
Če svetijo skupaj in ni uvoz na slepi tir, vsekakor ni v skladu z sedanjim sig. pravilnikom, ki točno določa ,kaj pomeni ta kominacija dopolnilnih signalov. Popravki... popravki ... na terenu pa stvari niso pošlihtane.
Ali pa primer v Divači ,ko so pobrali dol kazala na MTS po ... letih.
Re: Predpisi slovenskih železnic
...točno, @dolfe!!...točno tako. V premo brez prepeljevalne poti: "Omejena hitrost 40 km/h" na glavnem (npr. uvoznem) signalu, na drugi (tvoji izvozni) strani pa istočasno uvoz, čeprav je od tvojega IS-a do ločnice kontra uvoza le 10 ali 20 metrov....Dolfe napisal/-a:Potem imajo postavitev uvoza v premo lahko signalizirano tudi kot "Omejena hitrost"?holding napisal/-a: ...---na glavnem signalu:"Omejena hitrost 60 km/h" ali "Prosto" = prepeljevalna pot zagotovljena.. ...
...---na glavnem signalu:"Omejena hitrost 40 km/h = prepeljevalne poti NI.. ...
..."omejena hitrost" je pač omejena hitrost, ki je največkrat zaradi odklonske vožnje preko kretnic, ni pa to edini vzrok, pa tudi odklonska vožnja ni nujno "omejena hitrost"..(kretnice z velikim radijem)..... to smo že večkrat polemizirali....
...na ÖBB (pa mogoče še kje)...so "normalne" kretnice v odklon sposobne 60 km/h.....tiste, ki so manj (zelo redko) in tiste, ki so več, so dodatno signalizirane s hitrostnimi kazali na glavnih signali, kateri jih krijejo ....
Re: Predpisi slovenskih železnic
MMG, @holding, ali lahko potniški vlaki na ÖBB uvažajo brez zagotovljene prepeljevalne poti
Hmm, kaj pa v Novi Gorici
Hmm, kaj pa v Novi Gorici
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Predpisi slovenskih železnic
Kej je v Novi Gorici
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!