Postaja Soteska je služila kot izogibališče (razdalja med Boh. Belo in Nomenjem je 9,4 km) ter kot nakladališče za les; še danes je v bližini nekdanje postaje ohranjena in spomeniško zavarovana spodnja postaja Pantzove žičnice, s katero so spuščali les z Jelovice. Postaja pa se je ob otvoritvi imenovala Stiege oz. po domače Štenge; ime izvira iz ljudskega izročila, ki pravi, da se je stara pot v Bohinj zaradi težke prehodnosti na tem mestu morala po stopnicah povzpeti nad sotesko.Zanimivo... Kdo bi verjel da je Soteska imela več tirov, glede na današnje stanje
Postajališče Šmavr (Bohinjska proga)
Tako počasi se prebujamo ...
Sm razumel da boš objavil slike ko je bilo še več tirov Postaja je res v groznem stanju, dobro da vlak tam ne ustavlja, da potniki ne vidijo te sramote. Sicer je pa nekam moderno da potem ko se ukine neka postaja, postajališče, da začne vse žalostno propadat. Ko bi vsaj podrli te razvaline, za drugo tako ali tako ni. Podobno bo s Šmavrom (Šmaverjem?) čez nekaj let. Še en tak primer je Besnica. Ko bom uspel slikat, nalepim slikce v galerijo.tunelolog napisal/-a:Če najdem slike s postajališča Soteska jih objavim v galeriji.
Spet smo zgrešili temo
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
No, ni rečeno, da se po ukinitvi vedno zanemari. Postaja postane stanovanje, pisarna, lokal, ... Rsnično bi bilo bolje, če bi neuporabne stvari odstranjevali, ker tako grdo izgledajo in kazijo pokrajno ali kraj, tudi za Veržej bi bilo tako bolje. Šmaver --- težko je lahko še slabše.
Have a nice day!
Na postaji soteska so pred kratkim vgradili nova okna, tako da se očitno nekaj dogaja, vrjetno bodo preselili oziroma ražširili komuno za zdravljenje odvisnosti od mamil, ki so jo predkratkim odprli v bljižnji čuvajnici. Je pa poleg postaje še vedno nakladalna klančina samo tira ni več ob njej.
Bi bila pa postaja zanimiva za ustavljanje turističnega vlaka (če bi ga seveda imeli) saj bi obiskovalcem lahko pokazali bljižno Pantzovo žičnico, ki je svojevrsten kulturno-tehnični spomenik, ampak to je že druga zgodba.
Bi bila pa postaja zanimiva za ustavljanje turističnega vlaka (če bi ga seveda imeli) saj bi obiskovalcem lahko pokazali bljižno Pantzovo žičnico, ki je svojevrsten kulturno-tehnični spomenik, ampak to je že druga zgodba.
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
A mar dvomiš v to541 napisal/-a:Bom reskiral. A to 5.člen 1. točka veš na pamet?Mojster_Strojevodja napisal/-a:Odjavnica: po 5. členu, 1. točki Prometnika pravilnika: Odjavnice uravnavajo vožnjo zaporednih vlakov v odjavnem razmiku.
V glavnem težke zadeve, če sem pa kej preveč narobe napisal, se naj pa kdo jav če si upa.
P.S.: AH pravilnik št. 2 pride zmerej prov.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."