Obnova postaje Divača

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Obnova postaje Divača

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Pogled na Divaško umetnijo še iz zraka....
Kretnica, ki deli krožišče, tako kot proga deli naselje že vrsto let; kamen in kraška "štirna" narejena iz kamnov bivšega cetnega mostu preko proge, tvorijo, res čudovit, skupek ta'lepšega krožišča pri nas :mrgreen:

Slika

...slika ni moja, je pa objavljena z dovoljenjem lastnika :wink:
LEP DAN
Igor
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 317
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Obnova postaje Divača

Odgovor Napisal/-a električar »

Obnovljena postaja Divača je res videti lepo. Pohvala tudi vsem fotografom, ki so dokumentirali potek obnove. En pomislek: na zračnem posnetku se zdi podhod razmeroma oddaljen od postajne zgradbe. koliko je v resnici hoje po peronih?
Sicer pa mi je všeč tudi divaški rondo. Za razliko od mnogih pri nas je primernega premera, tudi kolesarska steza v obliki zunanjega obroča se mi zdi bolj uporabna kot tiste, kjer mora kolesar vsakič s pločnika na pločnik, le da ta zahteva večjo pazljivost šoferjev. Sploh pa mi je všeč kretnica in drugo na sredini ter simbolika, ki jo sporoča, za razliko od vsakovrstnih umetnin, ki se pojavljajo na drugih rondojih, ki v glavnem le slabšajo preglednost in kažejo bahavost lokalnih veljakov, ki jih naročajo.

lp
Lenoba
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 30
Pridružen: 21.05.2013, 6:51

Re: Obnova postaje Divača

Odgovor Napisal/-a Lenoba »

električar napisal/-a:Obnovljena postaja Divača je res videti lepo. Pohvala tudi vsem fotografom, ki so dokumentirali potek obnove. En pomislek: na zračnem posnetku se zdi podhod razmeroma oddaljen od postajne zgradbe. koliko je v resnici hoje po peronih?
Sicer pa mi je všeč tudi divaški rondo. Za razliko od mnogih pri nas je primernega premera, tudi kolesarska steza v obliki zunanjega obroča se mi zdi bolj uporabna kot tiste, kjer mora kolesar vsakič s pločnika na pločnik, le da ta zahteva večjo pazljivost šoferjev. Sploh pa mi je všeč kretnica in drugo na sredini ter simbolika, ki jo sporoča, za razliko od vsakovrstnih umetnin, ki se pojavljajo na drugih rondojih, ki v glavnem le slabšajo preglednost in kažejo bahavost lokalnih veljakov, ki jih naročajo.

lp
cca 400m od zacetka do konca perona... podhod je pa cca 300m oddaljen od postajne zgradbe. me veseli da nismo delezni samo kritik, postaja je res lepa zdaj se par stvari postimamo, kot so ograje ipd in to je to.
l.d.
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 317
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Obnova postaje Divača

Odgovor Napisal/-a električar »

cca 400m od zacetka do konca perona... podhod je pa cca 300m oddaljen od postajne zgradbe
A ni šlo bližje? Potniki se bodo kar nahodili.

lp
Lenoba
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 30
Pridružen: 21.05.2013, 6:51

Re: Obnova postaje Divača

Odgovor Napisal/-a Lenoba »

električar napisal/-a:
A ni šlo bližje? Potniki se bodo kar nahodili.

lp
sej ta podhod se bo verjetno bolj uporabljal za povezavo med centrom in lokavsko cesto, za potnike bo bolj prirocen postajni podhod.
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 317
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Obnova postaje Divača

Odgovor Napisal/-a električar »

Nisem vedel, da sta dva podhoda. Nisem tako natančno spremljal teme.

lp
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: Obnova postaje Divača

Odgovor Napisal/-a petindvajsetka »

Ko je že takšna panika o podhodih. Na primer v Münchnu vlak, ki mu je sklep na koncu 400m perona, potnik ki tam izstopi, mora 400 metrov prehoditi in nato, če ima zvzeo na kakšnih treh vmesnih tirih, ponovno prehoditi 400 metrov, če želi sedeti na čelu 400m dolgega vlaka. Torej mora prehoditi 800 metrov. :mrgreen:
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Obnova postaje Divača

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

petindvajsetka napisal/-a:....Na primer v Münchnu vlak...
Kje je šele Zürich #-o Iztopiš v kleti (S-bahn; Löwenstrasse), vmes po nakupih, dva štuka višje pa 15 dvonadstropnih vagonov prečekirat, če je kakšen prost sedež, na koncu pa stojiš. :mrgreen:

p.s. resnična zgodba
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Obnova postaje Divača

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Moram rečt, da je ta Divaška tržnica kar fajn izpadla :)
Slika


klančina, široke stopnice, ograje, svetlobne luknje na strehi...
Slika


Še posebej veseli, da so po postaji namontirali kamere =D>
Slika


Zopet nova različica prikazovanja prometa vlakov.....windows platforma absolutno že zaostaja za časom...za dve sekunde :mrgreen:
Slika


Spust v postajni podhod (grafitov ni več, oziroma so jih prepleskali) in videonadzor tudi v podhodu
Slika


Skrb za slabovidne =D>
Slika


Prvi podhod, tisti pri postaji, je krajši; povezuje le 1. in 2 peron!
Slika


In še njegov izhod/vhod na peron 2. Postavljeni so tudi "S", po moje signalna oznaka, ki bi jo bilo potrebno črtat iz signalnega pravilnika....po hitrem postopku!
Slika
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Obnova postaje Divača

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Dostop na 1. peron, je sedaj tudi fizično ločen, razen iz postaje in podhodov.....čestitke tudi za to =D>
Slika


Drugi podhod je veliko daljši, in poleg dostopa na oba perona povezuje še razdeljeno Divačo. NA lokavski strani sicer lično urejeno, z kolesarko klančino, ki pa je na drugi strani ni :?: #-o
Slika

Slika


Priročno...
Slika


In še tisto, kar me ne veseli...kar pa ni le Divaški problem, ampak....ali res ne znamo naredit ene spodobne čakalnice na peronu????
Slika
LEP DAN
Igor
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Obnova postaje Divača

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Postavljeni so tudi "S", po moje signalna oznaka, ki bi jo bilo potrebno črtat iz signalnega pravilnika....po hitrem postopku!
V sedanj obliki nedvomno. Tipično stoji nekje na koncu perona, računajoč najdaljše vlake, ki jih pa nekako ni več. Potniki pa potem lepo nekaj 100 m do podhoda peš. V Avstriji imajo na postajah oznake kje se ustavljajo vlaki določenih dolžin. Tipično je sredina vsakega vlaka nekje pri podhodu. Da ne govorimo, da so na večjeih postajah peroni razdeljene v sektorje in se ve kje bodo stali kateri vagoni.

Drugače pa izgleda postaja kot se šika, ne glede na vse bolj ali manj (ne)umestne pripombe!

LPL
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 609
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Obnova postaje Divača

Odgovor Napisal/-a Peter 5 »

Zdravo! Tudi meni je všeč novi, zelo urejeni videz postaje Divača in čestitam krajanom in drugim uporabnikom k novi pridobitvi!

LP - Peter
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 283
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

Re: Obnova postaje Divača

Odgovor Napisal/-a OBB »

Led so prebili sedaj pa je čas, da se obnovijo vse železniške postaje. Prva na vrsti je Ljubljanska postaja ker je res sramota za prestolnico. Nekaj takega kot Villach Hbf ali Graz Hbf bi čisto zadoščalo. Potem pa obnovo še ostalih postaj.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Obnova postaje Divača

Odgovor Napisal/-a holding »

...rezultat "evropske komande" (po letu 2004)je Divača s Koprčanko in Madžarka..... =D> ....vse "u nulo"...
...rezultat "Evrope na balkanski" pa Primorka - od sredine devetdesetih do 2009 -(pod mus na daljinsko)...vse na pol, nobenih podhodov na perone,nobene obnove SNEV, nobenih izven nivojskih križanj..... #-o .... pa še žled za povrh..... :^o ....ki je v polomil -v glavnem - že zdavnaj amortizirane (in knjigovodsko odpisane) SNEV.....
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Re: Obnova postaje Divača

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

Signalna oznaka "S" dobiva nov pomen : "Saj bo bolje".
Odgovori