Počasne vožnje na progah SŽ
Počasne vožnje na progah SŽ
A obstaja kje kakšen javno dostopen seznam vseh počasnih voženj na slovenskem železniškem omrežju? Zanima me tako za glavne kot regionalne proge. Koliko je še počasnih voženj na progah LJ-KP, LJ-ZM in ZM-MB/Šentilj? A so vse te počasne vožnje že vračunane v vozne rede vlakov? Vem, da danes vsi vlaki na relaciji LJ-MB po voznem redu v povprečju vozijo kar nekaj minut več, kot so vozili pred 10 leti. Konkretno za ICS vem, da je v letih 2000/2001 za razdaljo med LJ in MB v povprečju potreboval 7-8 minut manj kot danes. Takrat je kazalo, da bo ICS kmalu premagal razdaljo med LJ in MB v uri in pol, danes pa smo spet bližje dvema urama kot uri in pol. Koliko še manjka, da se vsaj na glavnih progah vzpostavi stanje oz., da se dosežejo hitrosti, ki smo jih v preteklosti na naših progah že dosegali? Trenutno bi bil že to velik uspeh.
Re: Počasne vožnje na progah SŽ
Nobena počasna vožnja ni upoštevana v voznem redu. Vse počasne vožnje so začasne. Če se jih pa upošteva v voznem redu, pa to niso več počasne vožnje ampak progovne hitrosti.
Definicija počasne vožnje:»počasna vožnja« je vožnja vlaka s hitrostjo, ki je manjša od največje dovoljene progovne hitrosti ali od omejene hitrosti; počasne vožnje niso navedene v dokumentih voznega reda.
Tebe torej zanima, kdaj se bodo dvignile progovne hitrosti ... dvomim, da kdo to ve.
Definicija počasne vožnje:»počasna vožnja« je vožnja vlaka s hitrostjo, ki je manjša od največje dovoljene progovne hitrosti ali od omejene hitrosti; počasne vožnje niso navedene v dokumentih voznega reda.
Tebe torej zanima, kdaj se bodo dvignile progovne hitrosti ... dvomim, da kdo to ve.
Re: Počasne vožnje na progah SŽ
V bistvu si mi na glavna vprašanja že odgovoril. Dviga progovnih hitrosti pa gotovo ne bo kmalu.
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Počasne vožnje na progah SŽ
Prej se ponavadi kakšna počasna vožnja prelevi v progovno hitrost. Primer je postaja Slovenska Bistrica ali pa Polzela.
Re: Počasne vožnje na progah SŽ
Saj iz tega izhaja, da se potovalni časi za vlake po voznem redu podaljšujejo. Pač, namesto da bi odpravili počasne vožnje, jih spremenijo v progovne hitrosti. Poceni 'rešen' problem. Torej vse obnove, ki se bodo odvijale v prihodnosti, bodo šle predvem v smeri vzpostavitve progovnih hitrosti, ki smo jih nekoč na naših železnicah že dosegali. Šele potem, ko bomo nekoč na nivoju leta 1989, bomo lahko začeli razmišljati o prihodnosti.
Zadnjič spremenil trance0, dne 26.04.2013, 15:53, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Počasne vožnje na progah SŽ
Bravo, sedi, pet!trance0 napisal/-a:Saj iz tega izhaja, da se potovalni čas za vlake po voznem redu podaljšujejo. Pač namesto, da bi odpravili počasne vožnje, jih spremenijo v progovne hitrosti. Poceni 'rešen' problem. Torej vse obnove, ki se bodo odvijale v prihodnosti, bodo šle predvem v smeri vzpostavitve progovnih hitrosti, ki smo jih nekoč na naših železnicah že dosegali. Šele potem, ko bomo nekoč na nivoju leta 1989, bomo lahko začeli razmišljati o prihodnosti.
Doma imam film, posnet leta 1991 s kamero, montirano na našem Borsigu na relaciji Nova Gorica - Jesenice. Zanimivo je videti primerjavo z današnjim stanjem, vsaj kar se tiče hitrosti, da o ostalem (očiščenost progovnega pasu, zasedenost in urejenost postaj itd.) ne govorimo. In če potem prebereš še vzroke nekaterih omejenih oz., kot se reče danes, kar progovnih hitrosti v voznoredni knjižici, te nekam prime ... Vzrok: "oster lok"; lok je bil leta 1991 seveda enako "oster", hitrost pa za 20 km/h višja. Razumi, če moreš!
Tako počasi se prebujamo ...
Re: Počasne vožnje na progah SŽ
Razlog za sedanje stanje je zelo preprost: 'varčevanje'. A imaš morda kakšne podatke o tem kakšni so bili potovalni časi vlakov na relacijah v Sloveniji pred osamosvojitvijo? Recimo, koliko časa je trajala vožnja s potniškimi, regionalnimi, IC itd. vlaki leta 1990 na relacijah LJ-MB, MS-MB/LJ, KP-LJ, NG-Sežana-LJ, NM-LJ,...?
Re: Počasne vožnje na progah SŽ
A se bi dalo kje videt ta film posnet leta 1991
Da vidimo za primerjavo 22 let kasneje...
Da vidimo za primerjavo 22 let kasneje...
Re: Počasne vožnje na progah SŽ
tudi Koprčanka je polna takega Sranja....po skoraj 40. letih obratovanja so ugotovili:Čišo napisal/-a:.... te nekam prime ... Vzrok: "oster lok"; lok je bil leta 1991 seveda enako "oster", hitrost pa za 20 km/h višja. Razumi, če moreš!
-da so kar dve kretnice postavljene v lokih (Črnotiče in Hrastovlje) in zato progovno hitrost zmanjšali za vratolomnih -5km/h
-da je predsignal postaje Divače naenkrat postavljen na zamnjšani zavorni razdalji
-prostornega, P62 ne vidimo dovolj dobro -10km/h
-pred USB1 H.Kozina je v zadnjem času očitno zrastla velika skala , zato tudi tukaj ni dovolj vidnostne razdalje in seveda -10km/h ....ljub temu da je vgrajen ponavljalnik
-prvi odsek, izvoz iz Divače -10km/h....ja res je: ni vidnostne razdalje
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Počasne vožnje na progah SŽ
To so sedaj kot počasne vožnje ali so v voznem redu znižali histrosti?igor72 napisal/-a:
tudi Koprčanka je polna takega Sranja....po skoraj 40. letih obratovanja so ugotovili:
-prostornega, P62 ne vidimo dovolj dobro -10km/h
-pred USB1 H.Kozina je v zadnjem času očitno zrastla velika skala , zato tudi tukaj ni dovolj vidnostne razdalje in seveda -10km/h ....ljub temu da je vgrajen ponavljalnik
-prvi odsek, izvoz iz Divače -10km/h....ja res je: ni vidnostne razdalje
Mimogrede, če se ne motim je prišel nek popravek vzorčnih tras in je proti Buzetu en del progovna hitrost 10 km/h?
Re: Počasne vožnje na progah SŽ
To so progovne hitrosti, nekatere dlje, nekatere malo manj, vpisane v voznem redu.541 napisal/-a: To so sedaj kot počasne vožnje ali so v voznem redu znižali histrosti?
E chi se ne frega....541 napisal/-a: Mimogrede, če se ne motim je prišel nek popravek vzorčnih tras in je proti Buzetu en del progovna hitrost 10 km/h?
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Počasne vožnje na progah SŽ
Že vsaj deset let, vedno na istem mestu, že "miljonkrat" spodbito, zamenjane tirnice, zamenjani pragovi, menjan gramoz,......
Ali res ni možno tega enkrat za vselej zrihtat
Ali res ni možno tega enkrat za vselej zrihtat
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Počasne vožnje na progah SŽ
Kaj pa je "okvara"? Zablatenje, posedanje, zamikanje ali kaj?igor72 napisal/-a:Že vsaj deset let, vedno na istem mestu...
LP, Metod
Re: Počasne vožnje na progah SŽ
Bo treba kar en mostni provizorij notri dati, pa bo mirigor72 napisal/-a:Ali res ni možno tega enkrat za vselej zrihtat
Re: Počasne vožnje na progah SŽ
Mah, vedno napišejo kaj novega; tokrat je to "nestabilnost tira"mkx napisal/-a:Kaj pa je "okvara"? Zablatenje, posedanje, zamikanje ali kaj?igor72 napisal/-a:Že vsaj deset let, vedno na istem mestu...
LEP DAN
Igor
Igor