Počasne vožnje na progah SŽ
Re: Počasne vožnje na progah SŽ
To je ravno čez Škocjanske jame.
Re: Počasne vožnje na progah SŽ
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Počasne vožnje na progah SŽ
igor72 napisal/-a:Danes je bila na Koprčanki Ogrska truga.....dobili smo 1100m nagrade
http://i963.photobucket.com/albums/ae117/leechen7/Koperbahn/2013_11_0716_13_231988copy.jpg
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Počasne vožnje na progah SŽ
Kako se je pa kontrola izvajala za časa JŽ? A takrat ni bilo nobenega merilnega voza, ki bi ustvarjal (začasne) počasne vožnje?
Goran
Re: Počasne vožnje na progah SŽ
Tudi so se opravljale meritve.
So pa bile drugačne razmere:
1. Obnove prog (remonti) so se izvajale dokaj redno in bilo je dovolj ljudi (in materiala), da se je izgrajeni, a še uporabni material vgrajeval na problematična mesta, stranske proge, postajne tire,...
2. Zaradi tega se je od nadzornikov proge tudi pričakovalo (beri: zahtevalo), da ne sme biti (večjih) napak ob vožnji merilnega voza.
3. Inšpektorji so to vedeli in je zadostovalo že ustno opozorilo (namig o kakšnem pregledu ali celo odločbi).
3. Meritve so se izrisovale na papir in je bilo treba kopirati, obdelati grafikone, pri grafikonih je bila tudi nenatančnost,... in se je pridobilo na času za odpravo napak.
Danes:
- Remonti so zelo redki in iz njih pride malo uporabnega materiala.
- Število delavcev v nadzorništvih proge je padlo pod 20% števila delavcev pred 25 leti.
- Proge so iztrošene in na meji dopustnih toleranc.
- Pojavlja se filozofija, da je to edini način da se doseže/izsili remont.
Tako se dogaja, da je potrebno počasno vožno vpeljati na daljšem odseku.
-
So pa bile drugačne razmere:
1. Obnove prog (remonti) so se izvajale dokaj redno in bilo je dovolj ljudi (in materiala), da se je izgrajeni, a še uporabni material vgrajeval na problematična mesta, stranske proge, postajne tire,...
2. Zaradi tega se je od nadzornikov proge tudi pričakovalo (beri: zahtevalo), da ne sme biti (večjih) napak ob vožnji merilnega voza.
3. Inšpektorji so to vedeli in je zadostovalo že ustno opozorilo (namig o kakšnem pregledu ali celo odločbi).
3. Meritve so se izrisovale na papir in je bilo treba kopirati, obdelati grafikone, pri grafikonih je bila tudi nenatančnost,... in se je pridobilo na času za odpravo napak.
Danes:
- Remonti so zelo redki in iz njih pride malo uporabnega materiala.
- Število delavcev v nadzorništvih proge je padlo pod 20% števila delavcev pred 25 leti.
- Proge so iztrošene in na meji dopustnih toleranc.
- Pojavlja se filozofija, da je to edini način da se doseže/izsili remont.
Tako se dogaja, da je potrebno počasno vožno vpeljati na daljšem odseku.
-
Re: Počasne vožnje na progah SŽ
Zaradi tega se je od nadzornikov proge tudi pričakovalo (beri: zahtevalo), da ne sme biti (večjih) napak ob vožnji merilnega voza.
To torej potemtakem pomeni, da SŽ-infrastruktura, ali kdor je že pooblaščen za vzdrževanje ne zna/ne more/noče opravljati svoje zadolžitve korektno.
-Če ne zna ali bog ne daj noče, je potrebno zamenjati firmo
-Če ne more (zaradi pomanjkanja financ) je pa to potrebno obesiti na veliki zvon, ne pa sanjati o povišanju plač etc........ ali gradnji drugega tira. Kaj bo drugi tir, če še starega ne znamo vzdrževat.
Samo število delavcev v nadzorništvu pri tem ne igra pomembnejše vloge, večja dela tako in tako opravlja verjetno dvorni koncesionar ŽGP.
LPL
Re: Počasne vožnje na progah SŽ
Večia dela so vglavnem potrebna zato, ker nadzorništvo s tistimi nekaj delavci ne zmore niti ene šine zamenjati. In ker se to vleče že predolgo, so proge kakršne pač so. Samo še za generalni remont. Za kar pa ni soldovLjubitelj napisal/-a:Samo število delavcev v nadzorništvu pri tem ne igra pomembnejše vloge, večja dela tako in tako opravlja verjetno dvorni koncesionar ŽGP.
Re: Počasne vožnje na progah SŽ
V nadzorništvu bi jo že menjali, če bi jo dobili - novo seveda, ne pa starorabno, mehko, zvoženo z loka al pa pojedeno od rje z Npr-a, s kako staro izolirko zravenŽAT32 napisal/-a:Večia dela so vglavnem potrebna zato, ker nadzorništvo s tistimi nekaj delavci ne zmore niti ene šine zamenjati. In ker se to vleče že predolgo, so proge kakršne pač so. Samo še za generalni remont. Za kar pa ni soldovLjubitelj napisal/-a:Samo število delavcev v nadzorništvu pri tem ne igra pomembnejše vloge, večja dela tako in tako opravlja verjetno dvorni koncesionar ŽGP.
Re: Počasne vožnje na progah SŽ
To ni res, bivša ''nadzorništva SVP'' ( po novem SGD-LVP ) so takrat - pa tudi sedaj zamenjujejo tirnice, če jih seveda dobijo. Seveda se gnev nad vzdrževanjem neprestano - v veliki večini neupravičeno- zliva na terenske delavce in njihove plače, ki so takoooo ogromne ... pred časom je bila debata na temi o vzdrževanju infrastrukture... naj vam povem gospodje:ŽAT32 napisal/-a:Večia dela so vglavnem potrebna zato, ker nadzorništvo s tistimi nekaj delavci ne zmore niti ene šine zamenjati. In ker se to vleče že predolgo, so proge kakršne pač so. Samo še za generalni remont. Za kar pa ni soldovLjubitelj napisal/-a:Samo število delavcev v nadzorništvu pri tem ne igra pomembnejše vloge, večja dela tako in tako opravlja verjetno dvorni koncesionar ŽGP.
DANES 10.11.2013, ko je zunaj pravi urnebes z dežjem , burjo ravno tile delavci skupaj za ŽGP-jem zamenjujejo kretnico 2 v Črnotičah, kretnico 4 v Rižani , kretnico 15 na p. Hrpelje Kozina in izgrajujejo staro 16 , in Tegrad vleče žice čez nove KR1x, 2x, 3x in 4x V Divači. Vsa dela se opravljajo v teh pogojih - PONOČI .
Sicer pa je v zadnjem času opaziti, da nobenega nič več ne briga, ne vemo kdo je komu nadrejen .... zato pa je tako stanje kot je - razpuščeno !
Re: Počasne vožnje na progah SŽ
Obstaja še en, učinkovitejši način. Je krut ampak preverjeno deluje. Povezava z inšpektorji, ki zagroze z zaporo proge v najkrajšem času, če se ne izvede popravilo, oziroma občasno celo zaprejo kakšno progo, da se ne pozabi, da resno mislijo. Problem je samo, če ne bi inšektorja prehitro zamenjali, kot so enega nekoč pri prevzemanju CD.marlo:
- Pojavlja se filozofija, da je to edini način da se doseže/izsili remont.
Tako se dogaja, da je potrebno počasno vožno vpeljati na daljšem odseku.
-
Sicer pa vzdrževalcem pohvalo za težko delo pri menjavi kretnic etc. v Kozini/Divači.
LPL
Re: Počasne vožnje na progah SŽ
Počasna vožnja med oz. tik pred Višnjo Goro je odpravljena?
Lp Sikos
Lp Sikos
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: Počasne vožnje na progah SŽ
Je, danes so samo še pritrditev popedenali.sikos napisal/-a:Počasna vožnja med oz. tik pred Višnjo Goro je odpravljena?
Lp Sikos
Re: Počasne vožnje na progah SŽ
KončnoŽAT32 napisal/-a:Je, danes so samo še pritrditev popedenali.sikos napisal/-a:Počasna vožnja med oz. tik pred Višnjo Goro je odpravljena?
Lp Sikos
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: Počasne vožnje na progah SŽ
He, končno
Kaj bomo rekli pa takrat, ko bosta ukinjeni tisti pri Grosupljem in na Lavrici
Kaj bomo rekli pa takrat, ko bosta ukinjeni tisti pri Grosupljem in na Lavrici
Re: Počasne vožnje na progah SŽ
A nista ti dve iz (cestno) prometnih vzrokov?Kaj bomo rekli pa takrat, ko bosta ukinjeni tisti pri Grosupljem in na Lavrici
LPL