Počasne vožnje na progah SŽ

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
sikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1038
Pridružen: 28.01.2012, 20:10
Kraj: Dolenjska

Re: Počasne vožnje na progah SŽ

Odgovor Napisal/-a sikos »

Ljubitelj napisal/-a:
Kaj bomo rekli pa takrat, ko bosta ukinjeni tisti pri Grosupljem in na Lavrici
A nista ti dve iz (cestno) prometnih vzrokov?

LPL
Sta ja... Tam pri Lavrici je kar problem, saj ima Orka tam parkirane svoje kamione, in se z ene strani slabo vidi...
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Re: Počasne vožnje na progah SŽ

Odgovor Napisal/-a SIMY »

Kaj pa tole glede prepovedanja parkiranja v bližini proge (4.alineja,točka 3).
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Počasne vožnje na progah SŽ

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

sikos napisal/-a:Sta ja... Tam pri Lavrici je kar problem, saj ima Orka tam parkirane svoje kamione, in se z ene strani slabo vidi...
No, ni čisto glih tako....
Proti Ljubljnani so ob progi zgradili hišo, in s tem zmanjšali vidnostno razdaljo. Menda zmanjka le par metrov do tistih zakonskih 200 metrov. Ker pa je očitno moderno vpeljevati 20 km/h, je ta PV prišla par dni po trku kamiona in vlaka. Tako, da je iz smeri Lj PV 20, iz smeri Nm pa 50 km/h, kljub temu, da se proti Škofljici vidi kakšnih 400 metrov, le ustaviti in pogledati je treba.
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Počasne vožnje na progah SŽ

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Pa saj se (kolikor jaz vsak dan vidim z našega želimeljskega busa) gradi neka obvozna pot prav ob progi. Zgleda, kot da se namerava prehod pri Lavrici ukiniti in se speljati promet na 100m oddaljen zavarovan prehod. Prav tako zgleda, da je enako v načrtu tudi s prehodom pri predsignalu Škofljice in pri Rudniku (tam, kjer se začne 85 km/h).

Pri Grosupljem pa bi itak že moral biti narejen, a sta tam zdaj na mestu načrtovanega nadvoza Lidl in Spar.
Ker je v Grosupljem ročno premikanje kretnic ne vidim razloga zakaj nebi zaposlili tistega - premikač, ali kako se že reče-, ki je tam zadolžen za premikanje kretnic (na strani prehoda), da bi zraven še opravil peš tistih 10m do prehoda in spustil ročno zapornico (ali kaj podobnega)

Vse za varnost :mrgreen:
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Počasne vožnje na progah SŽ

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Tista cesta je tam bolj zaradi gradnje kanalizacije. Sicer po trasi bodočega ( :? ) drugega tira, pa pustimo to. Spomladi naj bi zraven kopali še enkrat, tokrat za vodovod, enkrat pa še za plin. Na Lavrici manjka še en mostiček, pa bi res lahko povezali vse od Rudnika do žage na Škofjlici kar pod progo. Ostal bi že zavarovan prehod na Lavrici. Vendar so to bolj sanje.
V Grosupljem pa so že bile ideje, da bi iz Kočevja prenesli mehanske zapornice, ki so se tam ukinile. Vendar so to naprave, ki se jih ne sme več na novo ugrajevati. Pa tudi sicer, zakaj pa so naredili krožišče pred Grosupljem, samo zaradi trgovine že ne. Ker pa je občina zapravila ves komunalni prispevek iz Sončnih dvorov za druge stvari, je pa prehod pač ostal.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Počasne vožnje na progah SŽ

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Tista cesta je tam bolj zaradi gradnje kanalizacije. Sicer po trasi bodočega ( ) drugega tira, pa pustimo to
Če bi železnica to uradno naznanila (ne me vprašat za postopek, toda vneseno mora biti v katastre), sigurno občina ne bi gradili kanalizacije v področju bodočega drugega tira. Sicer je pa na vsako stran kar precej zemlje last železnice.

LPL
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Počasne vožnje na progah SŽ

Odgovor Napisal/-a cokla »

ŽAT32 napisal/-a: Ker pa je občina zapravila ves komunalni prispevek iz Sončnih dvorov za druge stvari, je pa prehod pač ostal.
Ta prehod se brez škode lahko zapre....dovoz pa bi bil mimo Motvoz - a.....skozi industrijsko cono. Vendar.....1 km daljša pot ??!! To pa že ne .....jaz bi prehod zaprl že včeraj; pa še bi bilo prepozno.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 531
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Počasne vožnje na progah SŽ

Odgovor Napisal/-a dingo »

Če bi železnica to uradno naznanila (ne me vprašat za postopek, toda vneseno mora biti v katastre), sigurno občina ne bi gradili kanalizacije v področju bodočega drugega tira. Sicer je pa na vsako stran kar precej zemlje last železnice.
Za vsako gradnjo v bljižini tirov (mislim da 100m levo ali desno od osi tira) je potrebno soglasje SŽ-ja kot upravljalca tirov. Torej je bilo soglasje očitno izdano.
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Počasne vožnje na progah SŽ

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Najbrž so pri SŽ ugotovili, da drugega tira ne bo še vsaj 50 let, ko bo verjetno potrebno že na novo delati kanalizacijo. ](*,)
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Počasne vožnje na progah SŽ

Odgovor Napisal/-a Čišo »

Samo poglejte pografitane vlake, pa bo hitro jasno, koliko je SŽ za kaj mar ...
Tako počasi se prebujamo ...
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Re: Počasne vožnje na progah SŽ

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

Pri Motvoz in platno je tako zanič zgrajen nadvoz, da bi nastala nepopisna zmeda, če bi se ves promet usmeril nanj. Nadvoz je tak, kot bi bil projektiran srečevanju dveh volovskih vpreg.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Počasne vožnje na progah SŽ

Odgovor Napisal/-a cokla »

Dirigent napisal/-a:Pri Motvoz in platno je tako zanič zgrajen nadvoz, da bi nastala nepopisna zmeda, če bi se ves promet usmeril nanj. Nadvoz je tak, kot bi bil projektiran srečevanju dveh volovskih vpreg.
Saj to pa ni več naš problem.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Počasne vožnje na progah SŽ

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Tisti nadvoz je tudi bil projektiran za vole pa mogoče kakšen avto na teden :mrgreen:. Pred dobrimi desetimi leti so ga sicer obnovili, ne pa tudi kaj širili. Občina ima namreč v nekih projektih dva nekakšna cestna obroča okoli Grosupljega.
Notranji naj bi se začel prav pri Šparu, prečkal progo z nadvozom in šel okoli Sončnih dvorov okoli celega kraja do gostilne Vodičar, kje je tudi že krožišče, tudi nedokončano oziroma s štucem. Zunanji krog pa naj bi se začel že na Cikavi in s še večim krogom obšel Grosuplje do Motela. Tako da res ni bilo potrebe za nevemkakšno širitev nadvoza na postaji. Ker pa denarja seveda ni, smo kjer smo.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Počasne vožnje na progah SŽ

Odgovor Napisal/-a cokla »

ŽAT32 napisal/-a:Tisti nadvoz je tudi bil projektiran za vole pa mogoče kakšen avto na teden :mrgreen:. Pred dobrimi desetimi leti so ga sicer obnovili, ne pa tudi kaj širili. Občina ima namreč v nekih projektih dva nekakšna cestna obroča okoli Grosupljega.
Notranji naj bi se začel prav pri Šparu, prečkal progo z nadvozom in šel okoli Sončnih dvorov okoli celega kraja do gostilne Vodičar, kje je tudi že krožišče, tudi nedokončano oziroma s štucem. Zunanji krog pa naj bi se začel že na Cikavi in s še večim krogom obšel Grosuplje do Motela. Tako da res ni bilo potrebe za nevemkakšno širitev nadvoza na postaji. Ker pa denarja seveda ni, smo kjer smo.
Še vedno ne vidim problema v smislu zaprtja spornega prehoda...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Počasne vožnje na progah SŽ

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Tisti prehod je več kot potrebno ukiniti, saj gre tudi večina tovornjakov kljub prepovedi čez. Sploh tujci pripeljejo čez progo, potem pa stojijo s prikolico na njej in sprašujejo voznike, kje je industrijska cona. Če pa že slučajno kakšen le zaide na nadvoz, pa se ves promet ustavi, dokler se ne umakne.
Zakaj pa se prehod na zapre :?: Občina Grosuplje je od investitorja Sončnih dvorov pokasirala cca tričetrt milijona komunalnega prispevka. Kam je šel denar :?: V nadvoz že ne :mrgreen: Stanovanja so prodajali po dobre dva jurja kvadratni meter in za ta denar pričakujejo kaj več kot elektriko in vodo. V teh blokih je cca 1000 ljudi, tudi kak sine od očita, ki je slučajno župan najlepšega mesta :mrgreen: , pa še vas Brezje je zraven. In če se zdaj vse te ljudi in tovorni promet preusmeri okoli riti v varžet in še na tisti "volovski" nadvoz.... #-o Za železnico nedvomno bolje, občino bi pa Ciganom šenkali, če se dovoli ukinitev prehoda. Pa lahko vsi inšpektorji in ministri mahajo z raznimi papirji, dokler ne bo nadvoza in primernih cest, za katere ni več denarja, prehod in PV ostaneta.
Odgovori