Kljub temu, da sem na železnici že krepko več kot 20 let, pa priznam, da te zadeve ne poznam prav dosti...toliko pa že, da vem, da železnica pač ni monopolist na odprtem trgu železniškega prometa. V duhu globalizacije naša firma že nekaj let opravlja prevoze za nemškega logista ''schenker'', pa za nekaj manjših logistov pod okriljem ''DB bahn''...in s tem nekako dela prostor za prihod novih operaterjev na naše področje. Res pa je, da se to dela prepočasi in prav zaradi tega nas je EU že okrcala, nam naložila nekaj kazni...pa tudi Božič ne bo zdržal do Božiča. Nam navadnim smrtikom v operativi, pa naj se bojda ne bi bilo potrebno preveč bati za svoja delovna mesta, dokazano nas je premalo, tako strojevodij, premikačev, prometnikov, sprevodnikov (če sem koga izpustil naj mi oprosti)...hlače naj se tresejo tistim v režiji, tistim kvazi ''wanna be managerjem'', kateri mi (nam) vsak dan najedajo z svojimi idejami, kako bi oni v tednu ali dveh premaknili 160 let stari prdec po imenu železnica, tistim naj se hlače tresejo, kateri me (nas) vsak dan v službi pripravijo do tega da bi jih z veseljem ''tepli kot bike'', če z tem ne bi postavili pod vprašaj svoje eksistence. Gospoda...ko zjutraj pridete v službo, se zaprite v svoje pisarne in mirujte...operativa oz. neposredni proizvajalci naj naredijo svoje...in ko vaš delovnik mine, si zopet popravite kravate, v zadnji del vaših hlač si zloščite čevlje in...pojdite v miru domov. Na mejah vaše firme bo še vedno patruljirala operativa. Od vas ''pa ni nenkar škode, nenkar koristi...od vas ni nč''!!! Pa brez zamere.
Konkurenca na naših progah
Čeprav je Luka Koper že lani ustanovila družbo za železniške prevoze Adria Transport, za zdaj še ne poskuša konkurirati železnicam, zato tudi niso zaprosili za ustrezna dovoljenja za opravljanje železniških prevozov. So pa v Luki za Finance povedali: "Uprava družbe si prizadeva, da se delovanje Adrie Transporta, d. o. o., ustrezno prilagodi in uskladi s sedanjim poslovanjem Slovenskih železnic ter seveda s strateškimi usmeritvami naše države na tem področju."kit napisal/-a:Mar ni tudi Adria-Kombi d.o.o. v narekovajih konkurent SŽ.
Ali se motim
Isti tekst sem tudi jaz že prebral v cajtngah, je gotov sam prekopiran.RisPo napisal/-a:Čeprav je Luka Koper že lani ustanovila družbo za železniške prevoze Adria Transport, za zdaj še ne poskuša konkurirati železnicam, zato tudi niso zaprosili za ustrezna dovoljenja za opravljanje železniških prevozov. So pa v Luki za Finance povedali: "Uprava družbe si prizadeva, da se delovanje Adrie Transporta, d. o. o., ustrezno prilagodi in uskladi s sedanjim poslovanjem Slovenskih železnic ter seveda s strateškimi usmeritvami naše države na tem področju."
A kdo ve kaj, kar še ni blo napisan
Copy/Paste iz financ-on.netkit napisal/-a:Isti tekst sem tudi jaz že prebral v cajtngah, je gotov sam prekopiran.RisPo napisal/-a:Čeprav je Luka Koper že lani ustanovila družbo za železniške prevoze Adria Transport, za zdaj še ne poskuša konkurirati železnicam, zato tudi niso zaprosili za ustrezna dovoljenja za opravljanje železniških prevozov. So pa v Luki za Finance povedali: "Uprava družbe si prizadeva, da se delovanje Adrie Transporta, d. o. o., ustrezno prilagodi in uskladi s sedanjim poslovanjem Slovenskih železnic ter seveda s strateškimi usmeritvami naše države na tem področju."
A kdo ve kaj, kar še ni blo napisan
Sicer ne bo ravno to, kar bi ti rad slišal, pa vseeno.
Ko bo prišla (če bo sploh prišla) konkurenca za potniške prevoze, bodo to še najbolj očutili ravno potniki. Država bo nehala subvencionirat prevoze, kar bo avtomatično zelo podražilo vozovnice.
Potniški vlak bo le še eksotika za premožne. press
Ko bo prišla (če bo sploh prišla) konkurenca za potniške prevoze, bodo to še najbolj očutili ravno potniki. Država bo nehala subvencionirat prevoze, kar bo avtomatično zelo podražilo vozovnice.
Potniški vlak bo le še eksotika za premožne. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Kaj potem!
Nič hudega! Vozili se bomo vendar s Škodami....
Preprečevanje konkurence na tirih se je že začelo. Glej:
http://www.dnevnik.si/novice/poslovni_dnevnik/226978/
HSŽ uresničuje napovedi iz dokumenta
Agencija za železniški promet in Holding Slovenskih železnic pripravljata okvirni sporazum, s katerim naj bi HSŽ zakupile večino vlakovnih poti v Sloveniji, nam je potrdil direktor AŽP Rajko Satler. Vendar lahko HSŽ zakupijo največ okoli tri četrtine vseh vlakovnih poti, če bodo pripravljeni plačati uporabnino, ki je letos bistveno višja (lani je znašala okoli milijon evrov za vse leto za vse vlakovne poti, letos pa skoraj 17 milijonov evrov). S spremembo zakona o železniškem prometu, ki je bil v parlamentu potrjen v sredo, pa bodo Slovenske železnice postale prevoznik in upravljalec hkrati, poleg tega naj bi določale vozne rede. Zato bi se lahko v prihodnjih letih ognile tuje konkurence s kombinacijo zakupa 75 odstotkov vseh vlakovnih poti, ki bi jih plačevale same sebi, za preostale proste termine v voznem redu pa bi teoretično lahko načrtovale tudi nujna investicijska dela na progi.
Da slišimo mnenje od ajzenponarjev
LP
http://www.dnevnik.si/novice/poslovni_dnevnik/226978/
HSŽ uresničuje napovedi iz dokumenta
Agencija za železniški promet in Holding Slovenskih železnic pripravljata okvirni sporazum, s katerim naj bi HSŽ zakupile večino vlakovnih poti v Sloveniji, nam je potrdil direktor AŽP Rajko Satler. Vendar lahko HSŽ zakupijo največ okoli tri četrtine vseh vlakovnih poti, če bodo pripravljeni plačati uporabnino, ki je letos bistveno višja (lani je znašala okoli milijon evrov za vse leto za vse vlakovne poti, letos pa skoraj 17 milijonov evrov). S spremembo zakona o železniškem prometu, ki je bil v parlamentu potrjen v sredo, pa bodo Slovenske železnice postale prevoznik in upravljalec hkrati, poleg tega naj bi določale vozne rede. Zato bi se lahko v prihodnjih letih ognile tuje konkurence s kombinacijo zakupa 75 odstotkov vseh vlakovnih poti, ki bi jih plačevale same sebi, za preostale proste termine v voznem redu pa bi teoretično lahko načrtovale tudi nujna investicijska dela na progi.
Da slišimo mnenje od ajzenponarjev
LP
Zgodilo se je! Za nekatere slabo za druge novo upanje. MMG, Hulk upa da bo v prvi vrsti pobral smetano.
Prihaja konkurenca na naše tire. Za nove - tuje operaterje so pričeli nameščati avstrijsko signalizacijo. Tole je primer hitrostnega kazala iz DB in OBB železnic. V zasavju jih je že kar nekaj.
Dolfe vsekakor ni pristaš tega, vendar kaj hočemo. Takšen je današnji dan.
Prihaja konkurenca na naše tire. Za nove - tuje operaterje so pričeli nameščati avstrijsko signalizacijo. Tole je primer hitrostnega kazala iz DB in OBB železnic. V zasavju jih je že kar nekaj.
Dolfe vsekakor ni pristaš tega, vendar kaj hočemo. Takšen je današnji dan.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Kdaj si se pa premislil?hulk napisal/-a:Ah Dolfe daj no. Nič ne bom jaz pobiral smetane. Imam še preveč do penzije, da bi gemblal. Izbral bom zanesljivejšega delodajalca in ne tistega, ki bo več plačal.
Še nedolgo tega si že kar svojo ceno nastavil.
OK. Še bomo vkup furali.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!