Konkurenca na naših progah

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Davči
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 41
Pridružen: 16.10.2006, 19:46

Konkurenca na naših progah

Odgovor Napisal/-a Davči »

http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod ... _id=129372

Očitno bo na evropskih progah ostalo par velikih igralcev (DB, NS, SNCF,...), ostali (kot na primer naš ajzenpon) pa ne bodo mogli parirati in se bodo utopili v izgubah...
Lep pozdrav

David
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

SŽ bodo s prihajajočo konkurenco pometle kar tako,...... na en, dva, tri.

Konkurenco narekuje trg. Dvomim da bi za tako majhen denar bil še kdo pripravljen voziti tovor, kot ravno Slovenske Železnice. Tudi @gk je že v enem postu omenjal prenizke cene storitev.
Poleg tega se na naših tirih nikakor ne bodo sposobni znajti.

Predno bodo naredili prvi obračun, bodo že čez glavo v pufih. press :hang
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
kit

Odgovor Napisal/-a kit »

Ni vse v velikosti je tudi v sposobnosti. Današnji kruti svet globalizacije narekuje svoja pravila; danes si jutri te že ni. :(
Je pa vlik odvisn kako ti svetijo zvezde :-k
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Mislim, da bi morali spremeiti miselnost nekaterih okorelih okostnjakov, ki so na HSŽ že celo večnost. Ne mislim generalnega direktorja, ker on je tako ali tako marioneta in leti takoj, kot nekaj narobe zine, ampak na ljudi pod njim, ki so "večni".

Ko bomo spremenili mišljenje teh ljudi oz. jih zamenjali se mogoče ob podpori vlade tudi SŽ obetajo boljši časi.


SŽ ostane le še muzejski vlak.press :roll: :shock: :? :D
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Odgovor Napisal/-a bojan »

Regan 664 napisal/-a:Mislim, da bi morali spremeiti miselnost nekaterih okorelih okostnjakov, ki so na HSŽ že celo večnost. Ne mislim generalnega direktorja, ker on je tako ali tako marioneta in leti takoj, kot nekaj narobe zine, ampak na ljudi pod njim, ki so "večni".

Ko bomo spremenili mišljenje teh ljudi oz. jih zamenjali se mogoče ob podpori vlade tudi SŽ obetajo boljši časi.


SŽ ostane le še muzejski vlak.press :roll: :shock: :? :D
Pravzaprav bi se moral ugrizniti v jezik in iti naprej...

Klemen, pomoči in nasvetov "strokovnjakov" kot si ti s takimi in podobnimi izjavami bi bili pa res veseli v vsakem podjetju. Drugič, ko boš hotel kaj kritičnega zapisati pusti post vsaj en dan na disku in ga pred objavo še enkrat preberi. In če boš potem vseeno objavil kaj podobnega potem res ne vem... kot sem zasledil menda celo študiraš smer promet...?! :roll:
LPB
jakaa
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 63
Pridružen: 07.07.2006, 20:53

Odgovor Napisal/-a jakaa »

Regan 664

Na kakšen način bi spremenil mneje teh ljudi??
Mogoče bi bilo dobro slišati oz. prebrati kaj se mora spremeniti. Konkreten predlog bi mogoče prebral tudi kakšen od ljudi pod njim (generalnim) ter idejo uporabil pri svojem delu.
Uporabniški avatar
hulk
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 599
Pridružen: 23.09.2005, 9:30
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a hulk »

Ob takih temah moji prsti vedno krvavijo. :-88 ](*,)
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Bojan, brez sprememb ne more biti sprememb. Spremembe pa so LAHKO, če se spremeni miselnost ljudi, ki delajo na svojem področju. Nekateri še vedno mislijo, da bodo SŽ večni monopolist na slovenskih tirih. Ker smo v evropski družini narodov se bomo mogli prilagajat njim, ker se oni nam ne bodo, se pravi bo treba spremeniti našo miselnost.

Sprememba, ki je + uplivala na tak potek dogodkov je odločitev za nakup večsistemskih lokomotiv. LAHKO bi bil nekdo, ki bi temu projektu metal polena pod noge (mogoče je tudi kdo bil). In kot vidim, se tudi na vleki dogajajo spremembe v pozitivni smeri, predvsem z Avstrijci. Verjamem pa, da niso vsi na HSŽ za to, da se dogaja to, kar se z avstrijci.

Bojan, ne razumi me narobe, ker včasih človek skrajša svoj post, da ne piše romanov, na nekaj stavkov oz. besed, ki so lahko včasih napačno izbrane (tudi z moje strani) oz napačno interpretirane s strani uporabnikov foruma. Vem, da si zaposlen na Vleki, ter da se ravno Vleka boji konkurence na naših tirih, saj bo ostalo osebje (kretniki, prometniki) tako ostalo v naši lasti - mogoče pa nekoč tudi to ne.

Ne more bit človek takoj užaljen, če še neizkušeni ljudje (=mularija) pišemo pač lastno mnenje. Saj menda imamo pravico izraziti svoje mnenje? Bojan, si proti demokraciji? prav tako bom jaz z veseljem prečital tvoj sestavek, ker vem, da pač obvladaš svoje delo na Vleki.

V šoli so nas učili, da bodo potrebne na HSŽ korenite spremebe, če bomo hoteli izplavati iz izgub in postati konkurenčni. Mar potem narobe sklepam, so naši učitelji zanič??

Se opravičujem, ker nakladam, sem pač bil izzvan, tako kot ste bili drugi z mojim postom. Brez zamere, saj smo še neizkušeni.

Za + spremembe.press
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Odgovor Napisal/-a bojan »

Klemen,

same neuporabne floskule modernih, kvazi ekonomsko odrešujočih mislecev, ki preklemano malo poznajo delovanje sistema v kruti realnosti. In mladi jih prav veselo ponavljate (kot smo morda mi nekoč tiste o bratstvu i jedinstvu - ravnokar sem gledal "Kako je počeo rat na mom otoku" :wink: ) saj tako krasno zvenijo :roll: in se počutite pomembne, ker te stvari kao razumete...

Brez skrbi bodi - praktično vsi na železnici se še kako zavedajo tržnega sistema in vseh stvari, ki gredo zraven. In prav zaradi tega prsti srbijo ob prebiranju postov kakršnega si zapisal.

In zdaj odskrolaj malce višje, še enkrat preberi kar si zapisal in pomisli kako bi to zapisal recimo jutri...

Zakaj se po nepotrebnem zapletam v take debate - rad bi samo, da ta forum postane forum na katerem se bo dalo kaj podebatirat o železnicah, ki človeku zlezejo pod kožo in ne prebirat nekih babjih čenč, neuporabnih visokoletečih misli in brezveznih pametovanj, ki nikamor ne peljejo. Vidi se, da je tukaj precej železničarjev, ki veliko vedo in kateri te lahko marsikaj naučijo. S tem bom tudi zaključil to debato... :wink:

No, ker sem ravno začel o forumu. Med drugim bi si želel tudi več dobrih fotk, morebiti kakšnih zaključenih fotoreportaž. Malce zgodbe, nekaj fotk... :wink:

LPB
LPB
jakaa
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 63
Pridružen: 07.07.2006, 20:53

Odgovor Napisal/-a jakaa »

Regan 664 napisal/-a:

V šoli so nas učili, da bodo potrebne na HSŽ korenite spremebe, če bomo hoteli izplavati iz izgub in postati konkurenčni. Mar potem narobe sklepam, so naši učitelji zanič??

Za + spremembe.press
Kakšne spremembe predlagajo učitelji-ali imajo konkretne predloge??

Vsekakor se železničarji ne bojimo konkurence, mogoče si bomo prav zaradi njih lahko dvignili svojo ceno.

LP jaka
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

V soli so sami nesposobni teoretiki :wink: .
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Jembah napisal/-a:V soli so sami nesposobni teoretiki :wink: .
S tem se ne bi strinjal. Klemen sicer tistih ta boljših - po mojem osebnem mnenju - na šoli ni imel priložnosti spoznati, tako da me resnično zanima, kdo je spet "reševal ajzenpon"... Verjetno samo teoretično, da se bo potrebno obnašati tržno - o konkretnem pa nič, ker za konkretne rešitve je pač potrebno stvari poznati v detajle.

Večina pa je tako, kot si napisal - govorijo o železnici pa še vlaka od blizu niso videli. :cry: Ali pa področje železnice kar izpustijo - mogoče celo boljše, kot da kvasijo neumnosti. :roll:
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Regan 664 napisal/-a:.......

.......... Vem, da si zaposlen na Vleki, ter da se ravno Vleka boji konkurence na naših tirih, saj bo ostalo osebje (kretniki, prometniki) tako ostalo v naši lasti - mogoče pa nekoč tudi to ne.


V šoli so nas učili, da bodo potrebne na HSŽ korenite spremebe, če bomo hoteli izplavati iz izgub in postati konkurenčni. Mar potem narobe sklepam, so naši učitelji zanič??

Za + spremembe.press
Ne vem kaj vas učijo v šoli. Po tem debelo označenem citatu sodim da ne ti, in ne tisti ki te učijio, nimajo pojma o železnici. V resnici se jim niti ne sanja, kakšna je organizacijska struktura na SŽ. Od daleč je lahko biti pameten. Ko pa si zraven in ko spoznaš kako sistem deluje, je pa navideznih idej konec, seveda če jih sploh imaš. Najlaže je pa uporabiti kar splošne floskule, kar je zame zelo primitivno.

Od kje tebi misel, da se ravno vleka boji konkurence? Vleka bo vršila svojo dejavnost še naprej in bo ena redkih služb, ki ne bo neposredno na udaru. Niti tega ne veš, da celoten vozni park lokomotiv ni v lasti vleke. Vleka samo upravlja z lokomotivami. Tako lahko upravlja z lokomotivami bodisi; SŽ, TrenItalia, OeBB ali katerokoli lokomotivo, ki se bo znašla na naših tirih. In tako bo še kar lep čas.

Namenoma se bom spustil malo niže. :lol:
S "kretniki, prometniki in ostalo osebje" imaš najbrž v mislih kar službo za vodenje prometa.
Tu bo šele hec. Ko bo tuj prevoznik, katerega si želiš videti na naših tirih, začel pošiljati "službi za vodenje prometa" položnice za neupravičene zamude pri dostavi tovora in za brez veze potrošeno energijo, zaradi neupravičenih zaustavitev in speljav vlaka, bo marsikoga zabolela glava.

Tudi to je tržna konkurenca. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Ja, človek si pač naredi predstavo, ko dobi podatke od različnih ljudi. Nekaj s faksa, veliko tudi od ljudi zaposlenih na železnici, mediji ipd.

Potem si pač po lastni presoji narediš en vplogled v celotno stvar.
No, da ne bom zahajal s teme, bom nadaljeval, kjer sem ostal zadnjič, ko sem repliciral Bojanu.

Ne smemo pozabiti, da se zaradi nekaterih NEUMNIH odločitev na HSŽ troši tudi naš, davkoplačevalski denar. Zato smo lahko upravičeno jezni na nekatere ljudi na HSŽ, ki ne znajo delati - tudi z mojim denarjem.-

nekaj konkretnih primerov:

Od Evropske unije smo dobili denar IZKLJUČNO za sanacijo zgornjega in spodnjega ustroja proge. Ampak ta denar ni bil porabljen namensko, ker ga je pač neki pametnjakovič na HSŽ preusmeril za plače delavcev. Zelo pametno! Vsi pa dobro vemo, da je treba EU natanko pokazati vsak račun za vsak njihov tolar, kako smo ga porabili. Ta denar je bil porabljen za druge namene. (Razumem, da morajo tudi delavci živeti, ampak denar bi se moral najti drugje)
Epilog: denar bo potrebno vrniti nazaj in se lahko obrišemo pod nosom. Ampak to še ni vse: denarja za plače niso imeli in so ga dali iz tega EU fonda, zanimivo, ko pa bo potrebno denar vrniti EU, se bo pa kar našel iz davkoplačevalskega denarja oz. z novimi krediti. Tisti ki je to naredil ne bo odgovarjal, kvečjemu bo še nagrajen z višjim položajem. Bojan, ne moreš zagovarjati takih ljudi in takega netransparentnega dela. To je zame balkansko delo!

SŽ podirajo rekorde iz meseca v mesec v prepeljanem tovoru, izguba pa znaša več kot milijardo SIT. Jaz ne vem, mogoče kateri v nadzornem svetu HSŽ dela uslugo kolegu v istem nadzornem svetu Luke Koper. Kakor sem slišal po različnih kanalih SŽ vozijo iz LK napol zastonj. Kdo je odgovoren za to? Luka Koper se razvija tudi na račun HSŽ.

Tretji primer z Desiroji: nekdo na HSŽ se je odločil, da rabimo med drugim tudi dvočlenske garniture. Me pa res zanima na kakšni podlagi se je odločil zanje, verjetno so mu svetovalci narobe suflirali. Ni bilo denarja za 4-členske garniture, zanimivo, sedaj pa imamo denar, da delamu na siemensih duplo kilometre in da so potrebni še dodatni kondukterji. kakšna neumnost, prej ni bilo denarja za dobro rešitev, sedaj pa denar je, da se sanira zgrešena politika premajhnih potniških vlakov. ker je to pač davkoplačevalski denar, ne bo zat o noben odgovarjal.

še četrti primer: na Vleki in TVD sem slišal, da škriplje z rezervnimi deli, govorilo se je o Brigitah. 2 do 3 krat menjajo določen del na brižiti, i ne nekakovosten, neoriginalen. Po tretji menjavi pa jim kapne, da bi lahko kupili sicer dražji a toliko bolj kvalitetnejši del, AMPAK to naredijo šele v 3 ali 4. prej pa ni bilo denarja, ko so kupovali klump.
Podobmo, kot z obnovo đuric. So se zaleteli z motorji, ki se jih ne da pravilno vgraditi v premikalko, a potem so spoznali, da to ne bo šlo. Pa je bil spet vržen denar skozi okno.

Da končam, ker je takih rimerov na SŽ še na tisoče.

Bojan, če bi vsi opravljali korektno in premišljeno svoje delo, bi se napake sicer dogajale, vendar ne v tako gromozanskem številu. Če bi bila miselnost ljudi na HSŽ prava, bi po takem neuspehu, moral odstopiti, ne pa da na Holdingu dela neumnosti še naprej, me3d drugim tudi z našim denarjem. Sankcij ni nobenih.
In te ljudi bi bilo potrebno ustrezno sankcionirati in kaznovati. Nekateri enostano nočejo prevzeti odgovornosti za svoja dejanja!

HULK: Ob takih temah moji prsti vedno krvavijo.
To je letelo neposredno name, ma ko vidim, kakšne neustrezne odločitve spreminjajo nekateri in koliko denarja se vrže skozi okno tudi meni krvavijo prsti in tudi glava me boli!!

Ne razumi me narobe, ker niso vsi ljudje slabi, marsikdo je pravi stručko na HSŽ. So pa tudi taki, ki se celi čas šlepajo oz. švercajo na račun tistih, ki vestno in pošteno opravljajo delo!

Glede na to, da dobr pozam delo in strukturo Slovenske vojske, naj vam povem, da je tam še veliko slabše kot pa na HSŽ.

Toliko z moje strani.
Uporabniški avatar
hulk
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 599
Pridružen: 23.09.2005, 9:30
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a hulk »

Kako mi nebi krvaveli prsti, če pa si jih grizem še od sinoči. Vsekakor na SŽ potrebujemo spremembe.
Odgovori