Hello,
first of all apologize if I'm writing in english but I'm an Italian railway enthusiast and I really don't speak Slovenian. Sorry for this.
For an article to be published, I'm trying to collect information and data about Postojnska jama railway. I found good information about the past through the web, also on old rolling stock. But I didn't find any information about the current situation. Can someone of you help me on this? I need to know how many locomotives are in service at today and some technical data like builder, power etc. And hopefully how many wagon are used.
Hope you can help.
Ciao and thanks
Federico
Postojnska jama // Info needed
Re: Postojnska jama // Info needed
Poskušam narediti popoln seznam lokomotiv Postojnske jame.
Kaj sem do sedaj zbral...
Bencnske lokomotive:
S-10 803, 8 km, 2 osi, kupljena 1924, izven prometa 1957, ohranjena
S-10 2044, 16 km, 3 osi, kupljena 1925, izven prometa 1957, ohranjena
CEMSA 20 G, 20-779, 20 km, 2 osi, kupljena 1926, prodana 1961 Lesna industrija Javor, izven prometa in kasirana 1971
Akumulatorska lokomotive EMAM:
1, EMAM T-50/1957
2, EMAM T-50/1957, po fotografijah lokomotiva 2 je bila v uporabi leta 2018.
3, EMAM T-50/1958, 2013 asinhroni motori
4, EMAM T-50/1964
5, EMAM T-50/19xx
6, EMAM T-50/19xx
7, EMAM T-80/1981, v skladišču Postojnske jame
8, EMAM T-80/1981, v skladišču Postojnske jame
9, EMAM T-80/1981, v skladišču Postojnske jame
10, EMAM T-80/1981, v skladišču Postojnske jame
11, EMAM T-80/1988, občasno v uporabi
12, EMAM T-80/1988, občasno v uporabi
Akumulatorska lokomotive Schöma
6 lokomotiva CEL-40 8 ton, 2 osne
Vprašanje je - kako so na novih fotografijah vidne lokomotive z nizkimi številkami, če so EMAM lokomotive iz 50-ih edine nosile številke 1, 2, 3 itd? Tudi, kako so oštevilčene nove lokomotive Schoma (ki jih zlahka prepoznamo po drugačni obliki kabine)?
lp in hvala!
toma
Kaj sem do sedaj zbral...
Bencnske lokomotive:
S-10 803, 8 km, 2 osi, kupljena 1924, izven prometa 1957, ohranjena
S-10 2044, 16 km, 3 osi, kupljena 1925, izven prometa 1957, ohranjena
CEMSA 20 G, 20-779, 20 km, 2 osi, kupljena 1926, prodana 1961 Lesna industrija Javor, izven prometa in kasirana 1971
Akumulatorska lokomotive EMAM:
1, EMAM T-50/1957
2, EMAM T-50/1957, po fotografijah lokomotiva 2 je bila v uporabi leta 2018.
3, EMAM T-50/1958, 2013 asinhroni motori
4, EMAM T-50/1964
5, EMAM T-50/19xx
6, EMAM T-50/19xx
7, EMAM T-80/1981, v skladišču Postojnske jame
8, EMAM T-80/1981, v skladišču Postojnske jame
9, EMAM T-80/1981, v skladišču Postojnske jame
10, EMAM T-80/1981, v skladišču Postojnske jame
11, EMAM T-80/1988, občasno v uporabi
12, EMAM T-80/1988, občasno v uporabi
Akumulatorska lokomotive Schöma
6 lokomotiva CEL-40 8 ton, 2 osne
Vprašanje je - kako so na novih fotografijah vidne lokomotive z nizkimi številkami, če so EMAM lokomotive iz 50-ih edine nosile številke 1, 2, 3 itd? Tudi, kako so oštevilčene nove lokomotive Schoma (ki jih zlahka prepoznamo po drugačni obliki kabine)?
lp in hvala!
toma
Re: Postojnska jama // Info needed
Lokomotive SCHOMA CEL-40 so po slikah sodeč označene s števkami od 1 do vključno 6.
Številčenje novih lokomotiv SCHOMA se očitno podvaja s starejšimi EMAM.
Številčenje novih lokomotiv SCHOMA se očitno podvaja s starejšimi EMAM.