ETCS Level1 - GSM-R
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: ETCS Level1 - GSM-R
V Ljubljani se je pojavila sledeča tabla, da se ve od kod denar in kdo bo kaj naredil, predpisi pač. Razkriva tudi kako je z dovoljenji in pritožbami določenih civilnih iniciativ - vzdrževalna dela v javno korist
V Vižmarjih pa raste že tudi prvi stolp na gorenjski progi
V Vižmarjih pa raste že tudi prvi stolp na gorenjski progi
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Re: ETCS Level1
Zanima me kaj sploh želijo narediti na Bohinjki. Kaj je to sploh. Če mi lahko kdo kaj razloži čemu to služi in podobno ker nisem železničar vendar samo ljubitelj železnic. Hvalanapajalc napisal/-a:Nak, ta prvo je treba te drogove ozemljiti ...narediti projekt za izvedbo, dati na revizijo, izdati razpis, izbrati izvajalca (žlahto s.p.,je nekdo že ugotovil) se zapufat....vse to pa p izdelavi : VM na tej progimkx napisal/-a:Pa saj kabliranje Bohinjke z optiko pa res ne bo problematično ... enostavno bodo potegnili optični kabel na stebre VMNurmi napisal/-a:Veliko sreče jim želim
Re: ETCS Level1 - GSM-R
@OBB: tole glede Bohinjke je v veliki meri hecanje (kot nakazujejo vsi smeški).
Plan je, da se vse proge v Sloveniji pokrijejo s signalom GSM-R (glasovna in podatkovna zveza tirnih vozil z nadzornimi sistemi in centri), za kar pa je potrebno kar nekaj infrastrukture. Lokalni poznavalec @Nurmi je izrazil dvom v to, da bodo Bohinjko uspeli tako opremiti v doglednem času, midva z @napajalcem pa sva se na to "šlepala".
Plan je, da se vse proge v Sloveniji pokrijejo s signalom GSM-R (glasovna in podatkovna zveza tirnih vozil z nadzornimi sistemi in centri), za kar pa je potrebno kar nekaj infrastrukture. Lokalni poznavalec @Nurmi je izrazil dvom v to, da bodo Bohinjko uspeli tako opremiti v doglednem času, midva z @napajalcem pa sva se na to "šlepala".
LP, Metod
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Samo če na na tabli piše za SŽ potem je za vse proge v Sloveniji. Potem mislim da bo tudi Bohinjka dobila GSM-R kot vse proge v Sloveniji. In kaj ta sistem omogoča kaj bo boljše kot sedanji sistem? Hvala za odgovoremkx napisal/-a:@OBB: tole glede Bohinjke je v veliki meri hecanje (kot nakazujejo vsi smeški).
Plan je, da se vse proge v Sloveniji pokrijejo s signalom GSM-R (glasovna in podatkovna zveza tirnih vozil z nadzornimi sistemi in centri), za kar pa je potrebno kar nekaj infrastrukture. Lokalni poznavalec @Nurmi je izrazil dvom v to, da bodo Bohinjko uspeli tako opremiti v doglednem času, midva z @napajalcem pa sva se na to "šlepala".
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Kar se razlike v tehnologiji tiče sem čisto na kratko napisal v odgovoru @preglednik-u.
Pa še eno slabost ima trenutna implementacija RDZ: ponekod pokrivanja s signalom RDZ ni (ali je strašno slabo), marsikatero tirno vozilo ni opremljeno z opremo RDZ.
Pokritost z GSM-R naj bi bila 100% prog po dokončanju izgradnje celotnega sistema, pri opremi v vozilih pa je stvar zahtev ustreznega organa (trenutno je to AKOS) in agilnosti operaterja (recimo SŽ).
Pa še eno slabost ima trenutna implementacija RDZ: ponekod pokrivanja s signalom RDZ ni (ali je strašno slabo), marsikatero tirno vozilo ni opremljeno z opremo RDZ.
Pokritost z GSM-R naj bi bila 100% prog po dokončanju izgradnje celotnega sistema, pri opremi v vozilih pa je stvar zahtev ustreznega organa (trenutno je to AKOS) in agilnosti operaterja (recimo SŽ).
LP, Metod
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Jah če so Italijani mel že leta 2008 z GSM-R signalom pokritih preko 9000 km prog, potem bi se dalo tudi pri nas poštimat 1229 km prog v doglednem času....
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Zanima me ali bo po uvedbi ETCS Level1 - GSM-R sistema SŽ lahko vozil tudi po progah v tujini. Npr. v Italiji in še kje?
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Zaenkrat ne, ker SŽ-PP in SŽ-TP trenutno nimata niti enega vozila opremljenega z ETCS....suha napisal/-a:Zanima me ali bo po uvedbi ETCS Level1 - GSM-R sistema SŽ lahko vozil tudi po progah v tujini. Npr. v Italiji in še kje?
Re: ETCS Level1 - GSM-R
.Vozimo garniture na meji razpada,po progah brez ASN,brez zaščit pred plazovi,brez klime..... na pultu se bo pa svetlikal nov GSM-R aparat.Samo še zlati lanac mi manjka pa sem ta glavni čefur na Selu." ko to tamo pjeva " na slovenački način.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Ja. In ko bo SV vzdrževalec 100 let star žicovod na povlačilniku štelal, se bo na progo vsul plaz kamenja, prinesel AO palisado s seboj in odtrgal italijansko šino iz gnilega švelarja. Pa te bo možakar poklical prek GSMR, da se s svojim gnilim Fiatom ustavi pred njim, da ne boš dol padel. Ti ga boš pomiril, da te do tam ne bo, ker je Fiat sredi klanca crknil. Pa še prosil ga boš lahko, da naj se sprehodi do postaje, in o tem obvesti prometnika, ker se ti na GSMR ne oglasi. Seveda se ne, saj mora neki teti na šaltarju razložiti, da ji ne more prodati povratne upokojenske do Reke, in da je ne more plačati s bančno kartico.Nurmi napisal/-a:.Vozimo garniture na meji razpada,po progah brez ASN,brez zaščit pred plazovi,brez klime..... na pultu se bo pa svetlikal nov GSM-R aparat.
A ne bo nobel
Re: ETCS Level1 - GSM-R
No in ta čas ko bo to razlagal upokojenki.Me bo klical naslednji in me vprašal kje pri p..... pa si.In mu bom po GSM-R iz vukojebine razložil da mi eden ne vklaplja,drugi pa pregreva.Ko že stojim ga bom še izračil ker spet zavira.Ko ga bom šel izračit bo stopil še v drek.Ker tudi če imamo GSM-R pri nas serjemo še na progo.In ko bom prišel nazaj bom pa razložil še potnikom.Da jim bom ugasnil luči,da bom lahko zaprl vrata in imel vklope,da se poberemo iz vukojebine.Prej kot res dobimo kako skalo na piskr.Ampak aparat bo pa lep.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: ETCS Level1 - GSM-R
In medtem, te ponovno pokliče prometnih in te obvesti, da se moraš vrniti nazaj, ker je podor skal zaprl progo. Ti pa imaš na vlaku polno "poskočnih" penzionistov, ti pa bi na vsak način dal v rikverc.... Kakor si napisal:"Ampak aparat bo lep"Nurmi napisal/-a:No in ta čas ko bo to razlagal upokojenki.Me bo klical naslednji in me vprašal kje pri p..... pa si.In mu bom po GSM-R iz vukojebine razložil da mi eden ne vklaplja,drugi pa pregreva.Ko že stojim ga bom še izračil ker spet zavira.Ko ga bom šel izračit bo stopil še v drek.Ker tudi če imamo GSM-R pri nas serjemo še na progo.In ko bom prišel nazaj bom pa razložil še potnikom.Da jim bom ugasnil luči,da bom lahko zaprl vrata in imel vklope,da se poberemo iz vukojebine.Prej kot res dobimo kako skalo na piskr.Ampak aparat bo pa lep.
Lep dan
Tomaž
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Vsem kritikom vgradnje GSM-R in ETCS Lev1 v opomin: Kdo pa pravi, da bodo potem po novo opremljenih progah vozile SŽ? Že sedaj je kakih 15% tovora prepeljano z privatnimi in tujimi operaterji in delež konstatno narašča. Podobno se lahko v bližnji prihodnosti pričakuje za potniški promet v skladu s sprejetimi direktivami. Tudi iz Munchna v Prago se ne bom čez 14 dni peljal z DB ali ČD ampak z družbo Arriva, znano pod sinonimom ALEX - Arriva Länderbahn Express. Upajmo da bo kmalu tako tudi pri nas.
LPL
LPL
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Slovenijo bodo pošenkali tujcem, vedno bolj mi prihaja v ospredje tisto o hlapcih................................
Ni ga junaka...............................................................................................................