ETCS Level1 - GSM-R

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4567
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: ETCS Level1 - GSM-R

OdgovorNapisal/-a igor72 » 18.08.2016, 21:35

dingo napisal/-a:Po hitrem pregledu specifikacije naročila izgleda, da se v lokomotive 664 in 362 ne bo vgrajevalo gsm-r opreme. So že opremljene ali so izvisele?

Ta razpis je eno skrpucalo. ...vgradnja na 24 Brižit od 38.???
....pa na 20 Helg od 32ih??...nobenega Mopeda, Regana, Desiroja, Pendolinota?...že v štartu smrdi.... :?
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: ETCS Level1 - GSM-R

OdgovorNapisal/-a petindvajsetka » 19.08.2016, 11:42

igor72 napisal/-a:
dingo napisal/-a:Po hitrem pregledu specifikacije naročila izgleda, da se v lokomotive 664 in 362 ne bo vgrajevalo gsm-r opreme. So že opremljene ali so izvisele?

Ta razpis je eno skrpucalo. ...vgradnja na 24 Brižit od 38.???
....pa na 20 Helg od 32ih??...nobenega Mopeda, Regana, Desiroja, Pendolinota?...že v štartu smrdi.... :?


Nimajo Helge že vgrajen GSM-R??
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3408
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: ETCS Level1 - GSM-R

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 19.08.2016, 12:01

Ne morem verjet, na španke ga vgrajujejmo, ki so za odpis. Na kenedija so pa pozabli :D
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4567
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: ETCS Level1 - GSM-R

OdgovorNapisal/-a igor72 » 19.08.2016, 12:43

Da se posujem s pepelom, preden rata štala :)
So mi namignili, da vse lokomotive, oziroma vozna sredstva, ki so izvzeta iz aktualnega razpisa, bodisi že imajo, bodisi obstoječe naprave omogočajo nadgradnjo v GSM-R!
Tako da brez skrbi...vse bo BP ;)
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3583
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: ETCS Level1 - GSM-R

OdgovorNapisal/-a mkx » 19.08.2016, 14:16

A ŽGP bo pa za svoje derezine delal svoj razpis? Ali pa bodo to naredili mimo razpisa?
LP, Metod
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1527
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: ETCS Level1 - GSM-R

OdgovorNapisal/-a LJ363 » 19.08.2016, 16:38

Samo razmišljam, drezine morda ne bodo dobile vgradnih naprav, ampak bo nekdo imel s sabo kakšno prenosno, ki je bolj uporabna recimo v primeru, ko je treba kje kak kilometer naprej peš?
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3408
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: ETCS Level1 - GSM-R

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 22.08.2016, 7:04

GSMR v drezine od SŽ-Infra se vgradi v sklopu projekta GSMR - vzdrževanje JŽI.
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1937
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: ETCS Level1 - GSM-R

OdgovorNapisal/-a Mojster_Strojevodja » 29.08.2016, 15:35

igor72 napisal/-a:Da se posujem s pepelom, preden rata štala :)
So mi namignili, da vse lokomotive, oziroma vozna sredstva, ki so izvzeta iz aktualnega razpisa, bodisi že imajo, bodisi obstoječe naprave omogočajo nadgradnjo v GSM-R!
Tako da brez skrbi...vse bo BP ;)


Dobro da si posul z pepelom ;)

12 Živ ki so bile dobavljene v drugem paketu, ima že GSM-R module vgrajene. So imele/imajo vstavljene DB GSM-R sim kartice, nekaj časa nazaj, ne vem če je pa to še aktualno.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 661
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: ETCS Level1 - GSM-R

OdgovorNapisal/-a bisabre » 29.08.2016, 15:57

Če vas slučajno zanima, tole spodaj sem snel iz MMC:

Država bo za komunikacijsko omrežje železnic plačala še enkrat več, kot je bilo predvideno v pogodbi. Ministrstvo za infrastrukturo Petra Gašperšiča je poleti sklenilo 23,7 milijona evrov vreden aneks k pogodbi za uvedbo sistema GSM-R s pojasnilom, da gre za dodatna in nepredvidljiva dela.

"Pomemben delež dodatnih stroškov so povzročila usklajevanja s civilnimi pobudami in občinami, ki so trajala več kot leto in zahtevala ustavitev del, rušitve izvedenih del, izvedbo baznih postaj na alternativnih lokacijah," pojasnjujejo na ministrstvu za infrastrukturo. Takšnih lokacij je bilo po njihovih navedbah približno 70.

Država pokriva stroške, ki bi jih moral izvajalec

Za podpis so se na ministrstvu odločili kljub jasnemu zapisu v osnovni pogodbi, da je"izvajalec dolžan sam in za svoj račun pravočasno pridobiti vsa potrebna dovoljenja in soglasja, ki jih bo potreboval za popolno izvedbo vseh pogodbenih obveznosti." Kljub temu je država odgovornost za ta del obveznosti prevzela nase in izvajalcev (Iskratel in GH Holding) to ne bo stalo nič.

EU ne da dodatnega denarja

Tako je cena 117 milijonov evrov vrednega posla zrasla na 141 milijonov (cene in podražitve so navedene brez DDV). Večja težava nastane, ker je državni proračun predvideval le 17,5 milijona evrov, saj je preostali denar zagotovila Evropska unija iz kohezijskih skladov. Ker je dodatni aneks naložbo bistveno podražil, celotno razliko pa bo poravnal državni proračun, so potrdili na ministrstvu za infrastrukturo, saj dodatnega evropskega denarja za projekt ne bo. Kljub temu bodo v državnem proračunu našli dodatnih več kot dvajset milijonov evrov za ta posel.


In še povezava do aneksa:
http://www.rtvslo.si/files/Slovenija/20 ... dpisan.pdf

Nema da nema za tolovajriše. :-|
Simpl je tanartabul.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4538
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: ETCS Level1 - GSM-R

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 29.08.2016, 16:50

Nema da nema za tolovajriše. :-|


In kaj hočeš povedat s to staro novico. Stvar se je podražila, pravzaprav glede na hitrost priprave in izvedbe sorazmerno skromno, samo za dobroh 20%...... A ti bi torej raje videl, da bi še 5 let iskali soglasja z nekimi starimi mamkami, ki jih boli glava zaradi mobotela in izgubili 85% evropskega denarja. Poglej si, kako se dražijo investicije na drugih področjih in tudi v drugih državah...... Ni lepo, da se je investicija podražila, katastrofa pa tudi ni. In ni, da bi se človek vsled take sorazmerno majhne podražitve projekta sekiral, razen če misliš kot ti, da gredo novci direktno v žepe nekih tolovaj-tovarišev. A če bi šli v prave (tolovaj-netovariške) bi bilo pa po tvoje menda povsem v redu.
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 661
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: ETCS Level1 - GSM-R

OdgovorNapisal/-a bisabre » 29.08.2016, 20:19

Sem pričakoval takšen ogovor. Zakaj pa potem niso izbrali dražjega ponudnik pa ne bi potrebovali nobenih aneksov, vsaj po navedeni obrazložitvi inkriminiranega aneksa ne. Pri nas znajo za par tisoč evrov narediti celo medijako štalo, tujak pa gre za preko 20 milijonov EUR !? Ali veš koliko različnih voznih sredstev bi s tem denarjem lahko kupiki in izboljšali kakovost prevozov?
Simpl je tanartabul.
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 356
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: ETCS Level1 - GSM-R

OdgovorNapisal/-a ledeni » 29.08.2016, 20:37

20 milijonska podražitev zaradi prestavljanja parih stolpičev... očitno imajo nekoga za budale. Glede na zamude bi moral Iskratel, ki je sicer pogosto v mutnih poslih z državo plačati penale.
zigc0601
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 132
Pridružen: 25.08.2011, 17:48

Re: ETCS Level1 - GSM-R

OdgovorNapisal/-a zigc0601 » 29.08.2016, 21:31

Ne vem kaj je tukaj spornega? Naročnik je med projektom naročal dodatna dela (ok tudi zaradi civilnih iniciativ,...): prestavitve stebrov, novi temelji, novi prekopi,... Pri tako velikem projektu je tudi čisto realno, da pride do dodatnih del, ker je projektant morda podcenil količine zaradi pomanjkljivih podatkov (neznane geološke značilnosti terena, razdalje,...). Ne vem zakaj je za to kriv izvajalec??? In kaj bi pri tem pomagal dražji? Kaj če vam da nekdo zelo drago ponudbo za betoniranje temeljev hiše vam bo zato naredil še streho?? Halo??

Na javnem razpisu se izbere najcenejšega. Tak je zakon (na žalost, ker jaz trdim, da to še ne pomeni, da je za naročnika najugodneje). To ti še vedno garantira nizko ceno na enoto nekega dela. Tako da v primeru, da pride do povečanja količin (na primer betoniranja temeljev) imaš še vedno nizko ceno na enoto vgrajenega materiala, vendar, ker si se kot naročnik zmišljeval se končna vrednost projekta poveča, kar pomeni aneks k pogodbi. In to še ne pomeni avtomatsko, da je izvajalec kaj zaslužil!

99% Slovencev ne razume kaj je to aneks in kaj so to dodatna dela. Vse to pa izvira iz novinarskih vrst. Jaz zastrižem z ušesi, ko mi nekdo pove, da so izvedli vse v pogodbeni vrednosti. Pri takem projektu običajno nekaj smrdi, če ne drugega, da niso vsega naredili!

Če ste že kdaj doma delali kak gradbeni projekt dobro veste, da ste pozabili na kup stroškov, pa tudi če ste delali sami. Če ne nazadnje pozabiš (namerno ali ne) pri kalkulaciji vseh stroškov vračunati gajbo piva za kolege, ki ti pomagajo :) Iz izkušenj si pri domačih projektih vedno pri še tak natančni kalkulaciji vračunam še 30% rezerve in običajno ne falim dosti na koncu.
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 356
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: ETCS Level1 - GSM-R

OdgovorNapisal/-a ledeni » 29.08.2016, 23:35

Ker sem letos naredil že za preko 50 milijonov CHF projektov vem kakšno reč o teh zadevah in če bi se meni zgodilo, da bi šel 3% preko proračuna, bi letele glave. Mislim da bi morali ljudi ki računajo na 20% podražitev odstraniti iz posla in naj raje krompir lupijo. Iskratel je slabo podjetje, ima slabe produkte čeprav si domišljajo da so oh in sploh. Se pa radi pocuznejo na davkoplačevalski denar, ker drugače bi že propadli.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3583
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: ETCS Level1 - GSM-R

OdgovorNapisal/-a mkx » 30.08.2016, 5:45

Problem prestavljanja nekaterih stolpov je to, da so pri prvotnem določanju lokacij gledali samo na minimiziranje cen lokacij. Tako so vse stolpe predvideli na mestih, kjer je bilo že prej dovolj železniškega zemljišča, to pa je po postajah. In te so v krajih - marsikateri kraj se je v zadnjih 100 letih razvil okoli ŽP. In pri tem ni rečeno, da je stolp na optimalnem mestu kar se tiče pokrivanja prog s signalom. Zaradi tega je bilo treba zgraditi kakšen oddajnik več kot bi bilo treba v primeru optimalne postavitve.
Lokacije so menda določali okoli leta 2009, vmes pa so ljudje postali zelo občutljivi na nevarnosti in "nevarnosti" sevanja. Izbrani graditelj načeloma ni imel možnosti spreminjanja lokacij pred začetkom izgradnje, zato bi bila prevalitev stroškov za prestavljanje nanj neupravičena. Je pa tudi meni sumljivo povečanje stroškov za 20%, prestavljalo se je morda 5% stebrov, pa še pri večini od teh je bilo treba ponovno izdelati le temelje, že z montažo stolpov večinoma ni bilo dvojnega dela, oprema (stolpi, antene, aktivna oprema, optika po kanaletah vzdolž proge, ...) pa je ostala ista.
Dodatno povečanje stroškov na srednji rok za davkoplačevalce predstavlja tudi omejitev, ki prepoveduje uporabo teh stolpov za pridobitne dejavnosti (beri: montažo anten za mobilne sisteme privatnikov). To bi prineslo prihodke od najemnin, pa tega ne bo. Od kod izvira prepoved ne vem, se pa vsi izgovarjajo na sofinanciranje EU.
LP, Metod

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov