Stran 34 od 38

Re: ETCS Level1 - GSM-R

Objavljeno: 05.09.2016, 6:47
Napisal/-a Cepi
[quote="ŽAT32"]

Še notranjost. Če je 750V napajanje, je v omari precej več rištunge

Slika


Kaj se je pa zgodilo s tretjo "pancerko"?

Re: ETCS Level1 - GSM-R

Objavljeno: 05.09.2016, 8:35
Napisal/-a SIMY
verjetno kaj popravljajo pa so jo dali ven.

Re: ETCS Level1 - GSM-R

Objavljeno: 05.09.2016, 10:38
Napisal/-a mkx
Deflektor napisal/-a:A vse to je v eni bazni postaji? Je pa kar dobro založena. A ta oprema omogoča tudi prenos podatkov (WiFi) za potnike ali se bo za ta namen uporabljalo ponudbo komercialnih ponudnikov?
Taka BP sploh ni dobro založena. Kar se elektro instalacij tiče je čisto vseeno, ali je v igri ena GSM-R celica ali pa polno konfigurirana komercialna bazna postaja (3 ali več celic, GSM+UMTS+LTE, več frekvenčnih pasov ...), samo moč usmernikov in količina baterij je v drugem primeru večja, odvisno od zahtevanega časa avtonomije (verjamem, da je pri GSM-R zahtevana dokaj dolga avtonomija). Pa pri komercialnih BP se radijske enote montirajo na vrh stolpa zraven anten, kar ima več dobrih posledic (manjše slabljenje na antenskem kablu pomeni močnejši signal na prostem, manj energije potrebne za klimatizacijo prostora saj radijski oddajniki grejejo kar zrak na vrhu stolpa).

Pa še milijontič: tale GSM-R nima nobene veze z WiFi v vlakih za potnike. Nehajte to dovoje povezovati.

Re: ETCS Level1 - GSM-R

Objavljeno: 05.09.2016, 19:29
Napisal/-a ŽAT32
Cepi napisal/-a:Kaj se je pa zgodilo s tretjo "pancerko"?
Zadeva je še daleč od operativne rabe.

Re: ETCS Level1 - GSM-R

Objavljeno: 15.09.2016, 19:50
Napisal/-a ŽAT32
Kot sem obljubil, nekaj malega o repetitorju.

Na zunaj ga večina pozna. Ena omara in manjši stolp

Slika

Če s signalom pokriva, recimo samo predor, je antena samo ena. Ta ima dve, ker pokriva še en usek v drugi smeri

Slika

Mogoče je zanimivo to, da je bazna postaja v ograji, repetitor pa še antenskih kablov nima kaj prida zavarovanih

Slika

Na vratih je manjša klima

Slika

Slika

Vrat seveda ne moreš neopazno odpreti

Slika

Na vrhu omare so varovalke za 220V porabnike ter usmerniki s stikali za 48V porabnike

Slika

Pod njimi sta radijska glava in optični delilnik

Slika

Spodaj pa akumulatorji. Tista škatlica na levi je eden od dveh grelcev.

Slika

Na dnu omare je rištunga za priklop na EE omrežje, za njo pa ločilni transformator

Slika


Naslednjič pa še malce o postajnih napravah....

Re: ETCS Level1 - GSM-R

Objavljeno: 19.09.2016, 17:52
Napisal/-a Dirigent
So te slike posnete pred predorom Peščenik2?

Re: ETCS Level1 - GSM-R

Objavljeno: 19.09.2016, 18:12
Napisal/-a mkx
ŽAT32 napisal/-a:Če s signalom pokriva, recimo samo predor, je antena samo ena. Ta ima dve, ker pokriva še en usek v drugi smeri

Slika
A se tamle med drogom in lestvijo skrivata dva "delilca moči" (strokovno v tujem jeziku se temu reče "power splitter") ... torej delilca signala na dve anteni?

Re: ETCS Level1 - GSM-R

Objavljeno: 19.09.2016, 19:17
Napisal/-a ŽAT32
Dvakrat "da" :thumbupl
Dirigent napisal/-a:So te slike posnete pred predorom Peščenik2?
Si ne morem pomagati :twisted: ..............predor Peščenik je samo eden.......... :twisted:

Re: ETCS Level1 - GSM-R

Objavljeno: 20.09.2016, 18:07
Napisal/-a Dirigent
Kaj pa tisti med postajo Uršna Sela in postajališčem Rožni Dol?

Re: ETCS Level1 - GSM-R

Objavljeno: 20.09.2016, 19:25
Napisal/-a ŽAT32
Dirigent napisal/-a:Kaj pa tisti med postajo Uršna Sela in postajališčem Rožni Dol?
Po eni strani imaš prav, vendar je tudi temu ime le Peščenik. Le zaporedni številki se razlikujeta

Slika

Re: ETCS Level1 - GSM-R

Objavljeno: 10.10.2016, 20:58
Napisal/-a Ljubitelj
Pri nas se ukvarjamo z ETCS Level1 in modrujemo kdo je kaj zamočil, v tujini pa se ukvarjajo z ETCS Level2, konkretno z njim v novem Gothardskem tunelu, ki je v tej debati že tudi služil za primerjavo. Mesec stara novica iz IRJ pa sporoča tužno vest za ljubitelje lokomotiv TRAXX (187). Citiram:

”BAV (Švicarski zvezni trasnportni urad) says it will not renew the temporary operating license for Bombardier Re 486, Re 487, class 186 and class 187 locomotives beyond November due to “an accumulation of ETCS faults” on the northern and southern access routes to the tunnel, which are already equipped with ETCS Level 2. The decision affects 27 locomotives, most of which are used by BLS Cargo and Crossrail. Operation with a pilot locomotive will still be permitted. ”

LPL

Re: ETCS Level1 - GSM-R

Objavljeno: 11.10.2016, 10:56
Napisal/-a Re 4/4
Krivda je na proizvajalcu lokomotiv. Tudi v Nemčiji ima težave z ETCS. Se čaka na update.

Re: ETCS Level1 - GSM-R

Objavljeno: 29.11.2016, 9:04
Napisal/-a Re 4/4
Ljubitelj napisal/-a: IRJ pa sporoča tužno vest za ljubitelje lokomotiv TRAXX (187).
So poštimal zadeve.

Re: ETCS Level1 - GSM-R

Objavljeno: 25.04.2017, 20:48
Napisal/-a suha
Kaj je sedaj s tem projektom? Glede na tale dokument: http://www.di.gov.si/fileadmin/di.gov.s ... orja_D.pdf

Bi moral biti že lani zaključen.

Re: ETCS Level1 - GSM-R

Objavljeno: 14.08.2017, 10:16
Napisal/-a gorican
Tudi mene zanima, a je to sploh že v delovanju/uporabi?
Če ni, kdaj bo in kje se je zalomilo, da ni še?