Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

Odgovor Napisal/-a Benny »

Konec julija začetek gradnje podvoza na Ljubljanski cesti

27. junij 2018

Ljubljanska cesta od Jezdarske do Masarykove ulice zaprta do predvidoma septembra prihodnje leto

Direkcija Republike Slovenije za infrastrukturo in mariborska občina sta danes podpisali 8, 9 milijona evrov vredno pogodbo s konzorcijem treh podjetij - Pomgrad, Železniško gradbeno podjetje Ljubljana in GH Holding – o izvedbi gradbenih del za gradnjo podvoza pod železniško progo na Ljubljanski cesti. Dela, zaradi katerih bo omenjena cesta na odseku med Jezdarsko in Masarykovo ulico ves čas zaprta, bodo začeli konec julija, končala pa naj bi se predvidoma septembra prihodnje leto.

V sklopu projekta bo prenovljen tudi Magdalenski park, uredili bodo novo sodobno železniško postajališče, kolesarski promet bo ločen od vozišča, ob tem pa bodo obstoječi križišči Ljubljanske in Ulice Moše ter Ljubljanske in Jezdarske ulice preuredili v krožišče.

V času gradnje bo omogočen dostop prebivalcem in podjetjem na sicer zaprtem območju, za pešce in kolesarje bo zgrajen začasni nivojski prehod, spremenjene bodo trase mestnega potniškega prometa. Zaradi zaprtja Ljubljanske ceste se bo promet preusmeril na Gorkega ulico in Titovo cesto, zato pristojni, v primeru zastojev, prosijo za razumevanje.

Celotna vrednost projekta je vredna nekaj manj kot 10 milijonov evrov, samo gradbena dela bodo stala 8,9 milijona. Občina bo zagotovila 3,2 milijona, večji del pa država.

Slika,Slika,Slika,Slika,Slika
https://www.rtvslo.si/radiomaribor/novi ... sti/459175
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

Odgovor Napisal/-a Benny »

Javno naročilo; Nadgradnja železniškega postajališča Štore
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
smok1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 81
Pridružen: 21.12.2017, 15:56

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

Odgovor Napisal/-a smok1 »

Pozdravljeni, ali obstaja kakšen dolgoročen plan odstranitve nivojskih križanj po drzavi?
Zanima me predvsem za tiste v Ljubljani na Gregorinovi in Viški cesti, v Celju na Čopovi in Teharski ter tisti v Vnanjih Goricah.
Po pravici povedano, se jih najde še cel kup, ki bi jih morali odstraniti, ampak zgoraj omenjeni povzročajo večje zastoje na cestah. Se kaj razmišlja o tem?
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1429
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

Benny napisal/-a:
Konec julija začetek gradnje podvoza na Ljubljanski cesti

27. junij 2018

Ljubljanska cesta od Jezdarske do Masarykove ulice zaprta do predvidoma septembra prihodnje leto

Direkcija Republike Slovenije za infrastrukturo in mariborska občina sta danes podpisali 8, 9 milijona evrov vredno pogodbo s konzorcijem treh podjetij - Pomgrad, Železniško gradbeno podjetje Ljubljana in GH Holding – o izvedbi gradbenih del za gradnjo podvoza pod železniško progo na Ljubljanski cesti. Dela, zaradi katerih bo omenjena cesta na odseku med Jezdarsko in Masarykovo ulico ves čas zaprta, bodo začeli konec julija, končala pa naj bi se predvidoma septembra prihodnje leto.

V sklopu projekta bo prenovljen tudi Magdalenski park, uredili bodo novo sodobno železniško postajališče, kolesarski promet bo ločen od vozišča, ob tem pa bodo obstoječi križišči Ljubljanske in Ulice Moše ter Ljubljanske in Jezdarske ulice preuredili v krožišče.

V času gradnje bo omogočen dostop prebivalcem in podjetjem na sicer zaprtem območju, za pešce in kolesarje bo zgrajen začasni nivojski prehod, spremenjene bodo trase mestnega potniškega prometa. Zaradi zaprtja Ljubljanske ceste se bo promet preusmeril na Gorkega ulico in Titovo cesto, zato pristojni, v primeru zastojev, prosijo za razumevanje.

Celotna vrednost projekta je vredna nekaj manj kot 10 milijonov evrov, samo gradbena dela bodo stala 8,9 milijona. Občina bo zagotovila 3,2 milijona, večji del pa država.

Slika,Slika,Slika,Slika,Slika
https://www.rtvslo.si/radiomaribor/novi ... sti/459175
konec julija bo začetek gradila , ni res..

malo zamude cca 15 avgust ,2018 bo začetek ali pa največ zamude.. zaradi problem župan MB ....

lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

Odgovor Napisal/-a Benny »

Ukinjenih 15 neustrezno zavarovanih in potencialno nevarnih nivojskih prehodov
http://www.mzi.gov.si/si/medijsko_sredisce/novica/9065/
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 541
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

Odgovor Napisal/-a gorican »

Začetek gradnje podvoza na Ljubljanski, vinjetni režim na hitri cesti ostaja

Konzorcij izvajalcev z vodilnim partnerjem, pomurskim gradbincem Pomgrad, bo v ponedeljek, 20. avgusta, zaprl območje Ljubljanske ceste, uredil obvoze in pričel s pripravljalnimi deli za gradnjo železniškega podvoza na Ljubljanski ulici.

Z 20. avgustom bodo obvozi veljali za motorna vozila, medtem ko bo prehod čez železniško progo za pešce in kolesarje omogočen vse do 1. septembra, ko bodo preusmerjeni na nivojski prehod. Dela bodo potekala predvidoma 16 mesecev, v tem času pa bo veljala popolna zapora Ljubljanske ulice od križišča z Jezdarsko ulico do križišča z Masarykovo ulico in popolna zapora priključka z Betnavske ceste na Gorkega ulico.

Pogodbena vrednost za izvedbo podvoza na Ljubljanski ulici v Mariboru z ostalimi ukrepi je 8,9 milijona evrov, od tega je 60 odstotkov prispevala Direkcija Republike Slovenije za infrastrukturo, 40 odstotkov pa Mestna občina Maribor. V sklopu izgradnje podvoza bo prenovljen tudi Magdalenski park.

https://mariborinfo.com/novica/politika ... m-na-hitri
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

Odgovor Napisal/-a Benny »

FOTO: Gradnja podvoza na Ljubljanski v polnem teku
https://maribor24.si/lokalno/foto-gradn ... olnem-teku
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

Odgovor Napisal/-a Benny »

Zgradili nadvoz, nevarnega prehoda ne bodo ukinili
https://www.delo.si/lokalno/ljubljana-i ... 10781.html
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2574
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

Grosuplje, B stran postaje

Nadvoz, omenjen v zadnjem @Benny-jevem sporočilu, je predan v uporabo. Osrednja vpadnica v Grosuplje iz ljubljanske smeri (Adamičeva cesta) je po dolgoletnem čakanju le dobila dostojno povezavo s Kadunčevo cesto. Zahodni del Grosupljega z razvijajočo se industrijsko cono ter veliko stanovanjsko sosesko Sončni dvori kot tudi vas Brezje imajo sedaj dostop, ki: a) omogoča nemoten dvosmeren promet, b) pešcem in kolesarjem zagotavlja varno gibanje in c) železniško progo preči izven nivojsko. Nadvoz je zgrajen tako, da omogoča takojšno umestitev morebitnega drugega tira proti Ljubljani.
Slika

Z otvoritvijo nadvoza je bil za cestna vozila zaprt nivojski prehod, umeščen le nekaj metrov za zadnjo kretnico (št. 14) grosupeljske postaje v smeri Ljubljane.
Slika

Prehod je imel precej pestro zgodovino. Zavarovan je bil le z Andrejevim križem. Vozniki, pešci in kolesarji so pogosto preizkušali lastno srečo s prečkanjem proge le nekaj trenutkov pred prevozom vlaka. Za železniški promet je bila na prehodu vpeljana počasna vožnja 20 km/h.
Slika

Cestna vozila so se za vselej poslovila od tega prehoda. Slednje pa do nadaljnjega ne velja za pešce in kolesarje. Le-ti bodo prehod uporabljali vse do prihajajoče obnove in modernizacije železniške postaje Grosuplje. Ob takratnih gradbenih posegih naj bi na tem mestu uredili podhod. Odločitev, da obstoječi nivojski prehod ostane v uporabi, je vsekakor na mestu. Umestitev novega nadvoza je enostavno preveč odročna, da bi omogočala hiter dostop do centra Grosupljega, železniške ali avtobusne postaje. Bo pa začasni prehod vseeno dobil nekoliko osveženo podobo. Postavili so ovire, potrgali so asfalt med in ob tirnicah ter vzeli ven ščitne tirnice.
Slika

Namesto asfalta je sedaj med tirnicama Strailova guma.
Slika

Zaprtje prehoda za cestna vozila je bil očitno zadosten razlog, da je sedaj za zadnjo kretnico redna progovna hitrost (70 km/h) in nič več počasna vožnja (20 km/h).
Slika

Železniška postaja Grosuplje z bližnjo okolico bo v prihodnjih letih dobila povsem novo podobo. Poleg že omenjene temeljite obnove in modernizacije železniške postaje, ki med drugim obsega tudi izgradnjo dveh podhodov (drugi bo povezal osrednji del postaje z Industrijsko cesto), se bodo uredilo še:
- gradnja novega nadvoza pri Motvozu (A/C stran postaje, Taborska cesta), ki bo nadomestil obstoječega s pomanjkljivo širino, neugodnim dostopom in manjkajočim pločnikom
- gradnja garažne hiše P+R
- obnova Industrijske ceste
- ureditev trga/ploščadi pred postajo
Aljaž
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

Odgovor Napisal/-a mkx »

leteči vlak napisal/-a: Zaprtje prehoda za cestna vozila je bil očitno zadosten razlog, da je sedaj za zadnjo kretnico redna progovna hitrost (70 km/h) in nič več počasna vožnja (20 km/h).
Če bi bil gumaška žlehtnoba, bi napisal da je bila počasna vožnja uvedena zaradi varnosti strojevodij (v primeru naleta na šleper) in ne zaradi varnosti ostalih udeležencev v prometu. Ampak ker nisem gumaška žlehtnoba, tega ne bom napisal :mrgreen:
leteči vlak napisal/-a: - gradnja garažne hiše P+R
Kje pa bo garažna hiša? Oziroma, ali se kje na netu najde načrte preureditve ŽP Grosuplje z okolico?
LP, Metod
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

mkx napisal/-a: Kje pa bo garažna hiša? Oziroma, ali se kje na netu najde načrte preureditve ŽP Grosuplje z okolico?
https://www.grosuplje.si/objava/155307

Za ŽP pa so komaj končali izdelavo izvedbenega načrta za nadgradnjo železniške postaje Grosuplje.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

Odgovor Napisal/-a mkx »

Hvala za linka. En rendering zunanjosti dokazuje, da bo Dolenjska dobila svoje alpe:

Slika
Vir slike: Občina Grosuplje
LP, Metod
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2574
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

mkx napisal/-a: Kje pa bo garažna hiša? Oziroma, ali se kje na netu najde načrte preureditve ŽP Grosuplje z okolico?
Že dalj časa nameravam odpreti temo, ki bo zaobjemala dogajanje na ŽP Grosuplje. Nekako v stilu @bartove nadaljevanke ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.

Skratka, odgovore je podal že @Re 4/4. Čas, ko bo stekla obnova železniške postaje, je še vedno nedorečen. Občinska oblast je začetek del sprva napovedovala že jeseni 2018, sedaj se govori o prihodnjem letu. Ob nedavni otvoritvi nadvoza je recimo mag. Dejan Jurkovič (vodja Sektorja za železnice na Direkciji RS za infrastrukturo) dejal, da se v letu 2019 načrtuje izvedba razpisa in ob morebitnemu hitremu razpletu pri oddaji naročila tudi že začetek del. V kolikor bi kdo rad slišal celoten govor, je dostopen tukaj: Link (od 6:26 naprej).
Aljaž
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

leteči vlak napisal/-a: Zaprtje prehoda za cestna vozila je bil očitno zadosten razlog, da je sedaj za zadnjo kretnico redna progovna hitrost (70 km/h) in nič več počasna vožnja (20 km/h).
Ne morem verjeti, da so ukinili nekajletno počasno vožnjo.... :shock:
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 541
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

Odgovor Napisal/-a gorican »

Ivanški viadukt čez progo bo zgrajen šele po letu 2022

Na DRSI so se uklonili ivanški občini, ki je zavrnila prvotno idejno zasnovo nadvoza na nasipih.
Razpis za izbor izvajalca za gradnjo bodo na DRSI objavili po pridobitvi gradbenega dovoljenja, kar se bo zgodilo predvidoma prihodnje leto. Gradnja bo trajala dve gradbeni sezoni, kar pomeni, da bo prometna gneča v Ivančna Gorici odpravljena šele po letu 2022.

https://www.delo.si/lokalno/ljubljana-i ... 37880.html
Odgovori