Vir-http://www.murska-sobota.si/novice/prip ... De-v-mestuPriprave na največje gradbišče v mestu
Na križišču Cankarjeve in Gregorčičeve ulice ter Panonske z Industrijsko ulico so se začela pripravljalna dela (rušenje obstoječih objektov) za potrebe izgradnje krožišč in izven nivojskega križanja pod železniško progo. Le-ta je del investicije elektrifikacije in rekonstrukcije železniške proge Pragersko-Hodoš (investicija Republike Slovenije, vredna 460 mio EUR, od katerih je cca 270 mio EUR EU sredstev).
Izvedba navedenega projekta bo v prihodnjih dveh letih bistveno vplivala na življenje okoliških prebivalcev in na promet v mestu Murska Sobota. Po dokončanju del pa bodo odpravljena ozka grla v prometu v tem delu mesta ter povečana pretočnost in varnost prometa.
Osnovni podatki o projektu
Vrednost izgradnje izven nivojskega križanja na območju Panonske ulice v Murski Soboti znaša cca. 14,6 mio EUR (izgradnja podvoza s kesonom in črpališčem, izgradnja vse cestne infrastrukture, ureditev tirnih naprav na območju podvoza, krajinska arhitektura, prestavitev komunalne in energetske infrastrukture, ureditev signalnovarnostnih ter telekomunikacijskih naprav).
Rok za izvedbo vseh del je 24 mesecev od uvedbe v delo (17.10.2013) tako, da je predvideni rok dokončanja vseh del 17.10.2015. Natančnejši terminski plani posameznih faz so trenutno še v izdelavi, saj je zaporedje del odvisno od več dejavnikov.
Izvajalec del (SGP Pomgrad) je pričel z izvedbo pripravljalnih del – rušitev objektov. Do začetka meseca aprila se bodo izvajala dela pri prestavitvi komunalne ter energetske infrastrukture ter dela za potrebe obvozne ceste v času gradnje.
V mesecu aprilu je predvideno dokončanje obvozne ceste ter vzpostavitev nadomestnega nivojskega prehoda preko katerega bo potekal promet v času gradnje. Po preusmeritvi prometa na začasni obvoz se bo pričelo z izgradnjo podvoza oz. kesona.
Začasni obvoz
V prvi fazi bo promet potekal po Industrijski cesti ter po obvozni cesti preko začasnega nivojskega prehoda. Obvoz se bo pred bencinsko postajo Petrol priključil nazaj na obstoječo cesto.
V drugi fazi bo obvoz potekal po trasi načrtovane južne obvoznice Murske Sobote, nadalje po cesti Plese, Industrijski cesti ter preko začasnega nivojskega prehoda po obvozu za Petrolom do križišča Cankarjeva – Gregorčičeva – Panonska. Po zaključku gradbenih del se bo promet preusmeril v podvoz Panonska.
Kratek opis del predvidenega projekta
Na križišču Panonska – Cankarjeva – Gregorčičeva je predvideno »spiralno krožno križišče z obvozom voznega pasu za vožnjo v smeri podvoza z naslednjimi priključnimi kraki:
Cankarjeva ulica - zahodni krak, ki ima predvidena 2 uvozna in 1 izvozni pas,
Gregorčičeva ulica - severni krak, ki ima predvidena 2 uvozna in 2 izvozna pasova (1 pas iz krožišča in 1 pas obvoz iz smeri podvoza za smer Center),
Panonska ulica - vzhodni krak, ki ima predvidena 2 uvozna in 2 izvozna pasova in
Bakovska cesta - ki ima predvidena 2 uvozna in 1 izvozni pas.
Na križišču Panonska – Industrijska je predvideno »enopasovno krožno križišče z obvozom voznega pasu za vožnjo v smeri podvoz«, ki ga tvorijo:
Panonska ulica - zahodni krak, ki ima predvidena 2 uvozna pasova (1 pas v krožišče, 1 pas je obvoz) in 1 izvozni pas,
Industrijska ulica - severni krak, ki ima predvidena 1 uvozni in 1 izvozni pas,
Panonska ulica - vzhodni krak, ki ima predviden 1 uvozni in 2 izvozna pasova (1 pas iz krožišča in 1 pas iz smeri podvoza za smer Lipovci).
Ob vozišču so predvideni hodniki za pešce, širine 2,95 m, ki so na dveh mestih zaradi obstoječe pozidave, ki ni predvidena za rušitev lokalno zoženi. Na mestih, kjer je predviden pločnik neposredno ob stanovanjskih objektih se izvede »obložni zid«.
Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivoj
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivoj
Začela se je gradnja podvoza pod železniško progo
http://sobotainfo.com/novica/lokalno/za ... rogo/53359
http://sobotainfo.com/novica/lokalno/za ... rogo/53359
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivoj
Vendarle podvoz v Ljubljanski ulici
V Ljubljanski ulici v Mariboru se obetajo koreniti gradbeni in prometni posegi. Potem ko je občina lani uredila križišče z Ulico Pariške komune, bo predvidoma v letu 2016 začela graditi podvoz pod železniško progo pri Magdalenskem parku. Podvoz bo dodobra spremenil podobo tega dela ulice, saj bo na njegovi strehi nastal manjši trg, križišči Ljubljanske ulice z Jezdarsko in Ulico Moše Pijada pa bosta postali krožišči. Ob tem bo popolno prenovo doživel tudi celoten Magdalenski park, na obeh straneh železniške proge.
"Študija je pokazala, da je sprememba nujna. Tam so Univerzitetni klinični center, garažne hiše večjih kapacitet, avtobusne linije, blizu sta tudi II. gimnazija in Srednja zdravstvena šola. Zaradi velikega števila pešcev in kolesarjev smo veliko poudarka namenili kolesarskemu dvosmernemu prometu in prehodom za pešce, te smo v podvozu od avtomobilskega prometa ločili tudi s steno, da ne bodo izpostavljeni značilnemu hrupu podvoza," je povedal direktor projektantskega podjetja Lineal Samo Medved.
A se z njim vsi ne strinjajo. Nekateri namreč menijo, da gradnja podvoza pod železniško progo ni potrebna, saj občina hkrati načrtuje, da bi po ureditvi Glavnega trga Stari most zaprla za avtomobilski promet. Most bi torej v prihodnje lahko uporabljali le pešci in kolesarji ter avtobusi in taksiji, to pa bi bistveno zmanjšalo količino prometa tudi v Ljubljanski ulici. "Če namerava občina Stari most zapreti, potem ni nobene logike, da bi v ta del mesta peljali večje kapacitete. Edini pomislek je morda bolnišnica, vendar to ni edina možnost, kako zagotoviti boljši dostop. Sam menim, da bi ta denar bil kje drugje bolj potreben," meni dr. Marjan Lep, predstojnik študijskih programov Prometnega inženirstva na Fakulteti za gradbeništvo.
Gradnja podvoza bo sicer prinesla tudi nekaj prometnih sprememb. Po novem iz Ljubljanske ne bo več mogoče neposredno zaviti proti oddelku psihiatrije in Domu Lizike Jančar, kot tudi ne proti Pekarni. Dostop do omenjenih objektov bo mogoč iz krožišča z Jezdarsko ulico, od koder bo treba zaviti v Žitno ulico ter od tam v Ulico ob železnici. Prenovo bo hkrati doživela tudi Jezdarska, v kateri bodo do križišča z Žitno zamenjali asfalt ter vzdolž nje uredili parkirišča. Zaradi novega krožišča bo treba odstraniti ali prestaviti tudi sedanje kioske s hitro prehrano v Ljubljanski ulici.Ob tem bodo v sklopu projekta končno dokončali tudi že dolgo načrtovano peš pot in dvosmerno kolesarsko stezo med Ljubljansko ulico in Titovo cesto, ki bo potekala ob železniški progi, s tem pa bo nastala tudi nova povezava z Europarkom.
Gradnja podvoza, kolesarske in peš povezave s Titovo ter prenova parka bosta po sedanjih načrtih stali 7,3 milijona evrov, pri čemer bo 60 odstotkov prispevalo ministrstvo za infrastrukturo, 40 odstotkov pa mariborska občina. Medtem ko je bil DIIP sprejet že leta 2010, na občini načrtujejo, da jim bo letos uspelo pridobiti gradbeno dovoljenje, nato pa naj bi mestni svet sprejel še investicijski program in predinvesticijsko zasnovo.
Avtor: Igor SELAN
Vir: http://nov.vecer.com/clanek.aspx?id=201404146020010, 14. april 2014
V Ljubljanski ulici v Mariboru se obetajo koreniti gradbeni in prometni posegi. Potem ko je občina lani uredila križišče z Ulico Pariške komune, bo predvidoma v letu 2016 začela graditi podvoz pod železniško progo pri Magdalenskem parku. Podvoz bo dodobra spremenil podobo tega dela ulice, saj bo na njegovi strehi nastal manjši trg, križišči Ljubljanske ulice z Jezdarsko in Ulico Moše Pijada pa bosta postali krožišči. Ob tem bo popolno prenovo doživel tudi celoten Magdalenski park, na obeh straneh železniške proge.
"Študija je pokazala, da je sprememba nujna. Tam so Univerzitetni klinični center, garažne hiše večjih kapacitet, avtobusne linije, blizu sta tudi II. gimnazija in Srednja zdravstvena šola. Zaradi velikega števila pešcev in kolesarjev smo veliko poudarka namenili kolesarskemu dvosmernemu prometu in prehodom za pešce, te smo v podvozu od avtomobilskega prometa ločili tudi s steno, da ne bodo izpostavljeni značilnemu hrupu podvoza," je povedal direktor projektantskega podjetja Lineal Samo Medved.
A se z njim vsi ne strinjajo. Nekateri namreč menijo, da gradnja podvoza pod železniško progo ni potrebna, saj občina hkrati načrtuje, da bi po ureditvi Glavnega trga Stari most zaprla za avtomobilski promet. Most bi torej v prihodnje lahko uporabljali le pešci in kolesarji ter avtobusi in taksiji, to pa bi bistveno zmanjšalo količino prometa tudi v Ljubljanski ulici. "Če namerava občina Stari most zapreti, potem ni nobene logike, da bi v ta del mesta peljali večje kapacitete. Edini pomislek je morda bolnišnica, vendar to ni edina možnost, kako zagotoviti boljši dostop. Sam menim, da bi ta denar bil kje drugje bolj potreben," meni dr. Marjan Lep, predstojnik študijskih programov Prometnega inženirstva na Fakulteti za gradbeništvo.
Gradnja podvoza bo sicer prinesla tudi nekaj prometnih sprememb. Po novem iz Ljubljanske ne bo več mogoče neposredno zaviti proti oddelku psihiatrije in Domu Lizike Jančar, kot tudi ne proti Pekarni. Dostop do omenjenih objektov bo mogoč iz krožišča z Jezdarsko ulico, od koder bo treba zaviti v Žitno ulico ter od tam v Ulico ob železnici. Prenovo bo hkrati doživela tudi Jezdarska, v kateri bodo do križišča z Žitno zamenjali asfalt ter vzdolž nje uredili parkirišča. Zaradi novega krožišča bo treba odstraniti ali prestaviti tudi sedanje kioske s hitro prehrano v Ljubljanski ulici.Ob tem bodo v sklopu projekta končno dokončali tudi že dolgo načrtovano peš pot in dvosmerno kolesarsko stezo med Ljubljansko ulico in Titovo cesto, ki bo potekala ob železniški progi, s tem pa bo nastala tudi nova povezava z Europarkom.
Gradnja podvoza, kolesarske in peš povezave s Titovo ter prenova parka bosta po sedanjih načrtih stali 7,3 milijona evrov, pri čemer bo 60 odstotkov prispevalo ministrstvo za infrastrukturo, 40 odstotkov pa mariborska občina. Medtem ko je bil DIIP sprejet že leta 2010, na občini načrtujejo, da jim bo letos uspelo pridobiti gradbeno dovoljenje, nato pa naj bi mestni svet sprejel še investicijski program in predinvesticijsko zasnovo.
Avtor: Igor SELAN
Vir: http://nov.vecer.com/clanek.aspx?id=201404146020010, 14. april 2014
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1429
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivoj
Okolice LITIJA
GROBELNO
GROBELNO
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivoj
Ali je tole v Logu?RitterVonGhega napisal/-a:Okolice LITIJA
http://shrani.si/f/3d/OM/9hL4Ufl/dsc09360-800-x-536.jpg
http://shrani.si/f/3L/em/4k7Kem5q/dsc09 ... -x-536.jpg
LP, Metod
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1429
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivoj
ja, LOG pri Litiji.mkx napisal/-a:Ali je tole v Logu?RitterVonGhega napisal/-a:Okolice LITIJA
http://shrani.si/f/3d/OM/9hL4Ufl/dsc09360-800-x-536.jpg
http://shrani.si/f/3L/em/4k7Kem5q/dsc09 ... -x-536.jpg
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivoj
Pa bo šel prvi NPr z avtomatskimi rampami v zgodovinomkx napisal/-a:LOG pri Litiji
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivoj
Litija, Zgornji Log, nadvoz
http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 46&page=85
Vir-skyscrapercity, Lion007
http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 46&page=85
Vir-skyscrapercity, Lion007
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivoj
Lipovci
Vir-http://www.sgp-pomgrad.si/216
Grobelno
Vir-http://www.sgp-pomgrad.si/216
Zgornji Log
Vir-skyscrapercity.com, Lion007
Murska Sobota
Vir-http://sobotainfo.com/novica/lokalno/za ... ezim/66420
Vir-http://www.sgp-pomgrad.si/216
Grobelno
Vir-http://www.sgp-pomgrad.si/216
Zgornji Log
Vir-skyscrapercity.com, Lion007
Murska Sobota
Vir-http://sobotainfo.com/novica/lokalno/za ... ezim/66420
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivoj
Podvoz v Ljutomeru
Vir-.ponting.si
Vir-.ponting.si
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivoj
Vse le ni tako rožnato pri teh nadvozih. Vidim da preči nadvoz (Litija) lepo ravno obdelovalno zemljo... Zraven gre cesta po vzpetini, ki je z namenom tam, saj so pred stoletji znali cenit čisto obdelovalno zemljo. Lahko bi se malo bolj potrudili in pazili vsaj na zemljo ki je pod stebri. Ko enkrat čisto zemljo zasvinjaš s kamenjem je za vedno konec...
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivoj
Glede tega kamenja na lepi zemelji, naj si za zgled vzamejo gradnjo plinovoda čez Trojane.
Tam so najprej odrinili lepo vrhnjo zemljo na stran, šele nato kopali. Ko pa so vse skupaj zasuli in natančno poglihali je pa za njimi šla še ekipa, ki je pobrala večje kamenje in potem ponovno zasjala travo, tam kjer so travniki.
Tam so najprej odrinili lepo vrhnjo zemljo na stran, šele nato kopali. Ko pa so vse skupaj zasuli in natančno poglihali je pa za njimi šla še ekipa, ki je pobrala večje kamenje in potem ponovno zasjala travo, tam kjer so travniki.
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivoj
Mislim, da Suha namiguje na speljavo ceste čez obdelovalno površino in ne na ostanke gradbenega materiala ob nasipu, kar sploh ni problem, saj bodo na koncu gradbišče pospravili, brežine pa nasuli z zemljo, ki je sicer pri izkopu mora izvajalec del deponirati za kasnejšo uporabo.
Toda čas gradnje okoli moje njive se je že davno izpel. Cesta, železnica mora slediti nekim tehnološkim kriterijem, če ne je pa boljše, da se ne dela. Lep primer je AC pri Trebnjem, ki poteka po sredini pobočja, zraven je pa v dolini lep pas nerodovitnega močvirja. Toda kaj hočemo, če pa so lokalni veljaki (za nalašč ne bom napisal iz katere stranke) imeli zemljišče na bregu in ga je bilo potrebno drago prodat. No zgodba je še malo bolj zapletenena z veljaki iz konkurenčne stranke......
LPL
Toda čas gradnje okoli moje njive se je že davno izpel. Cesta, železnica mora slediti nekim tehnološkim kriterijem, če ne je pa boljše, da se ne dela. Lep primer je AC pri Trebnjem, ki poteka po sredini pobočja, zraven je pa v dolini lep pas nerodovitnega močvirja. Toda kaj hočemo, če pa so lokalni veljaki (za nalašč ne bom napisal iz katere stranke) imeli zemljišče na bregu in ga je bilo potrebno drago prodat. No zgodba je še malo bolj zapletenena z veljaki iz konkurenčne stranke......
LPL
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1429
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivoj
novo sliko in galerija več ; http://www.eurocitycard.blogspot.com/20 ... ogi-v.html" onclick="window.open(this.href);return false;
lp
lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))