raziskovalna vprašanja
raziskovalna vprašanja
Pozdravljeni,
Mene pa zanimajo, ker nekaj raziskujem 3 vprašanja.
1. Na kaksen nacin se lahko povecujejo vlaganja drzave v zel. infrastrukturo
2. Kaksne so moznosti prevozov tovora s tovornimi vlaki
3. Na kaksen nacin bi pritegnili uporabo zelezniske infrastrukture
hvala za pomoč
Mene pa zanimajo, ker nekaj raziskujem 3 vprašanja.
1. Na kaksen nacin se lahko povecujejo vlaganja drzave v zel. infrastrukturo
2. Kaksne so moznosti prevozov tovora s tovornimi vlaki
3. Na kaksen nacin bi pritegnili uporabo zelezniske infrastrukture
hvala za pomoč
Re: raziskovalna vprašanja
Pozdravljen dolinar,
zanimiva vprašanja ampakpo moje malenkost napačno zastavljena za forum. Osebno bi vprašal malce drugače, recimo (naj se komu zdi smešno sicer), ali se da jadrnice velikosti do 20m in višine 5m peljati iz tovarni Elan iz Begunj najbližji postaji do Kopra za pretovor na ladjo ali splovitev? Ali se da peljati 30ft kontejnerje naložene drugega na drugega po naših tirih? Po domače povedano, bolj smiselno bi bilo udarit debato "tvoje ideje-možnost realizacije", na ta način bi znal zvedeti marsikaj zanimivega in uporabnega za tvojo raziskovalno nalogo.
Brez zamere ampak ponavadi prej dobiš odgovore, če jih malce zamaskiraš.
zanimiva vprašanja ampakpo moje malenkost napačno zastavljena za forum. Osebno bi vprašal malce drugače, recimo (naj se komu zdi smešno sicer), ali se da jadrnice velikosti do 20m in višine 5m peljati iz tovarni Elan iz Begunj najbližji postaji do Kopra za pretovor na ladjo ali splovitev? Ali se da peljati 30ft kontejnerje naložene drugega na drugega po naših tirih? Po domače povedano, bolj smiselno bi bilo udarit debato "tvoje ideje-možnost realizacije", na ta način bi znal zvedeti marsikaj zanimivega in uporabnega za tvojo raziskovalno nalogo.
Brez zamere ampak ponavadi prej dobiš odgovore, če jih malce zamaskiraš.
Goran
Re: raziskovalna vprašanja
Bolj težko, ker takih ni. Standardne mere kontejnerjev v čezoceanskem prometu:.....Ali se da peljati 30ft kontejnerje naložene drugega na drugega po naših tirih?....
Koda: Izberi vse
APM Maersk Container Dimensions Length width Height Volume
Maersk 20' Standard 590.6 cm 235.0 cm 239.3 cm 33.2 M3
232.5 in 92.5 in 93.9 in 1172 Cu Ft
Maersk 40' Standard 1203.2 cm 235.0 cm 239.3 cm 67.7 M3
473.8 in 92.5 in 94.1 in 2386 Cu Ft
Maersk 40' High Cube 1203.2 cm 235.0 cm 269.7 cm 76.3 M3
473.8 in 92.5 in 106.1 in 2693 Cu Ft
Maersk 45' High Cube 1355.6 cm 235.0 cm 269.7 cm 85.9 M3
533.7 in 92.5 in 106.1 in 3034 Cu Ft
LPL
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: raziskovalna vprašanja
Pozdrav
Če jih nima Maersk, še ne pomeni, da jih ni. Naslednja publikacija:
http://www.containerhandbuch.de/chb_e/
trdi drugače...
http://www.containerhandbuch.de/chb_e/s ... 02_00.html
LP
Jože
Če jih nima Maersk, še ne pomeni, da jih ni. Naslednja publikacija:
http://www.containerhandbuch.de/chb_e/
trdi drugače...
http://www.containerhandbuch.de/chb_e/s ... 02_00.html
LP
Jože
Re: raziskovalna vprašanja
Resnično so v standardih. Problem je, da 30' nima v uporabi noben večji operater, začenši z največjim, Maerskom. Pa poglejmo spisek čekiranih spletnih strani:Since American standards could only be applied with difficulty to conditions in Europe and other countries, an agreement was eventually reached with the Americans after painstaking negotiations. The resulting ISO standards provided for lengths of 10', 20', 30' and 40'. The width was fixed at 8' and the height at 8' and 8' 6". For land transport within Europe, agreement was reached on a 2.50 m wide inland container, which is mainly used in combined road/rail transport operations.
http://en.wikipedia.org/wiki/Intermodal_container" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.foreign-trade.com/reference/ocean.cfm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mscgva.ch/containers_specifications.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.freightgate.com/resources/container.tet" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.evergreen-marine.com/tei1/js ... ainers.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.softtruck.com/Container_Dimensions.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hapag-lloyd.com/downloads/pr ... ion_en.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.oceancarrier.com/Container%20sizes.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
......
Edino http://www.sjonescontainers.co.uk/conta ... nsions.asp" onclick="window.open(this.href);return false; ponuja 30', toda ti imajo tudi 8'.
Sicer pa nagradno vprašanje:
Kdo je že videl 8' (širina 7'1” namesto 8') in 30' kontejner naložen na ladjo/vagon?
LPL
Re: raziskovalna vprašanja
Verjetno so 30' kontejnerji uporabni malenkost manj kot 45' ... se pa da tele dvoje nekako zlagati skupaj (2 kontejnerja po 45' sta enako dolga kot 3 kontejnerji po 30'). Podobno kot 20' in 40'. In čisto možno je, da so bili 30' kontejnerji "standardizirani" v istem dihu kot 45'...Ljubitelj napisal/-a:Problem je, da 30' nima v uporabi noben večji operater...
LP, Metod
Re: raziskovalna vprašanja
Fantje, v kaj ste zapeli... Jaz dobro vem, da v dve nadstropji naloženih kontejnerjev ni moč peljati ne pri nas, ne v kaki sosednji državi, če nič drugega zaradi prenizko postavljenega voznega voda.
Bistvo mojih "vprašanj" je bilo na konkretnih primerih spodbuditi pisca raziskovalne naloge, kako je treba vprašati, da se najprej uporabljajo njegovi možgani in potem naši. Z našimi odgovori naj si potrdi ali ovrže ideje. Sicer bodo spet eni jamrali, da vse nosimo na pladnjih. Pozabte te kontejnerje
Bistvo mojih "vprašanj" je bilo na konkretnih primerih spodbuditi pisca raziskovalne naloge, kako je treba vprašati, da se najprej uporabljajo njegovi možgani in potem naši. Z našimi odgovori naj si potrdi ali ovrže ideje. Sicer bodo spet eni jamrali, da vse nosimo na pladnjih. Pozabte te kontejnerje
Goran
Re: raziskovalna vprašanja
O tem, da naj spraševalci najprej uporabijo svojo možgansko tvarino imaš pa popolnoma prav.
LPL
LPL
Re: raziskovalna vprašanja
Gorchi napisal/-a:Fantje, v kaj ste zapeli... Jaz dobro vem, da v dve nadstropji naloženih kontejnerjev ni moč peljati ne pri nas, ne v kaki sosednji državi, če nič drugega zaradi prenizko postavljenega voznega voda.
Bistvo mojih "vprašanj" je bilo na konkretnih primerih spodbuditi pisca raziskovalne naloge, kako je treba vprašati, da se najprej uporabljajo njegovi možgani in potem naši. Z našimi odgovori naj si potrdi ali ovrže ideje. Sicer bodo spet eni jamrali, da vse nosimo na pladnjih. Pozabte te kontejnerje
Mi se ukvarjamo tukaj na forumu z filozofiranjem. NAmreč dva kontejnerja en na drugem v Slvoeniji ni mogoče prepeljati iz več vzrokov:
1.) Predori
2.)Nadvozi
3.)Elektrifikacija
4.) Peroni
KDor samo pogleda prevoz kamionov bo videl kakšni problemi so. Da ne govorimo o nadvozih in ostalih ovirah. ZAto menim, da je vprašanje na začetku kar na mestu.
Sam vidim izredne rešitve pri uporabi kontejenerjev in izrabo nakladalnih ramp, kjer bi se lahko naredilo kot prekladalna rampa in z tem bi izrabili železnico in uvedli nazaj nabiralne vlake v večjem številu, saj bi pobirali naložene vagone z kontejnerji. Sočasno pa bi lahko Slovenija bila kot izhodišče za razvoz pošiljk, k ibi se pripeljala z ladjo in recimo do Ljubljane in od tam naprej z vozili po cesti. Sam recimo naročam izdelke iz Amerike, Kitajske, JAponske, NEmčije po spletu in veliko proizvajlecev sploh ne posluje z Slveonijo, ker nimajo logističnega centra, ki bi poslane izdelke v kontejenrju dostavil do Slovenije in od tukaj naprej bi lahko prevzeli lokalni distributerji. Sočasno pa imamo pošto, ki svoje storitve za 30 km zaračuna dražje, kot nekdo, ki pošilja iz več 1000 km oddaljene tovarne. Tukaj vidim izredno možnost izrabe železniške infrastrukture in povečanju prometa v tovornem prometu.
Re: raziskovalna vprašanja
Če bi se ostalo na področju Slovenije in železniškega transporta, sem prepričan, da se storitve SŽ vse premalo tržijo. Vse premalo se ponujajo storitve za posamezne koristnike. Vzemimo na primer samo "Nočni skok", ki se je v preteklosti precej ponujal. Marsikdo ni seznanjen s tem, da lahko SŽ prevzamejo blago pri pošiljatelju po dogovoru s kupcem in ga pripeljejo na dom. Sam sem tako koristil v preteklosti prevoz pri nakupu kotla centralne kurjave ( dostavljen v garažo) in pa moped, ki sem ga kupil preko Bolhe. Vse se je dalo dogovoriti, do tega, da me je šofer kamiona SŽ pred dostavo že prej poklical po telefonu in najavil prihod. Takih možnosti je še več, samo potrebno je ljudi seznaniti s ponudbo in to tako, da ko stranka pride v situacijo, da potrebuje prevoz oziroma storitev, pokliče določeno številko na SŽ.
Re: raziskovalna vprašanja
O pa še kako se motiš ... ob priliki ti postavim fotko, tri, če ne celo štiri nadstropja kontejnerjev naloženih na vagon ...Gorchi napisal/-a:Fantje, v kaj ste zapeli... Jaz dobro vem, da v dve nadstropji naloženih kontejnerjev ni moč peljati ne pri nas, ne v kaki sosednji državi,...
Re: raziskovalna vprašanja
Drugje po svetu zadeva nekako gre - brez vozne mreže in objektov ter s pravimi vagoni.
Pri nas je to kar mission impossible ...
Pri nas je to kar mission impossible ...
+
Re: raziskovalna vprašanja
Po svetu počnejo marsikaj, jaz govorim za slovenske proge...mario napisal/-a:Drugje po svetu zadeva nekako gre - brez vozne mreže in objektov ter s pravimi vagoni.
Pri nas je to kar mission impossible ...
http://shrani.si/f/19/91/3XCG6fVK/kontejnerji.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: raziskovalna vprašanja
Ti lahko postaviš fotko, da jih je tudi več postavljeno na vagon... To ne bi smel biti problem...stjepan napisal/-a:O pa še kako se motiš ... ob priliki ti postavim fotko, tri, če ne celo štiri nadstropja kontejnerjev naloženih na vagon ...Gorchi napisal/-a:Fantje, v kaj ste zapeli... Jaz dobro vem, da v dve nadstropji naloženih kontejnerjev ni moč peljati ne pri nas, ne v kaki sosednji državi,...
Pa jih prepelji iz Luke Koper na Dunaj... pol ti bo dal Mes medaljo
+
Re: raziskovalna vprašanja
Fotka bo (ko bo) iz primorske ... zakaj Mes ... ti trdiš da ni res, pa so že vozili neštetokrat...mario napisal/-a:Ti lahko postaviš fotko, da jih je tudi več postavljeno na vagon... To ne bi smel biti problem...
Pa jih prepelji iz Luke Koper na Dunaj... pol ti bo dal Mes medaljo