Slovenska Bistrica - Pragersko

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
vselic
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 80
Pridružen: 17.08.2009, 22:57

Re: Slovenska Bistrica - Pragersko

Odgovor Napisal/-a vselic »

ledeni napisal/-a:Upam da je kakšen fotograf na lokaciji. [-o<
drugač bomo pa Celjanarji šli gor poslikat :P
Zadnjič spremenil vselic, dne 02.10.2014, 14:33, skupaj popravljeno 1 krat.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Slovenska Bistrica - Pragersko

Odgovor Napisal/-a cokla »

Kdo izvaja dela...? ŽGP ali zunanji?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
vselic
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 80
Pridružen: 17.08.2009, 22:57

Re: Slovenska Bistrica - Pragersko

Odgovor Napisal/-a vselic »

cokla napisal/-a:Kdo izvaja dela...? ŽGP ali zunanji?
Haha, nisem železničar amapk si kar mislim kdo je SPET izvajalec :D hahaha
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Slovenska Bistrica - Pragersko

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

mkx napisal/-a: Kaj na vzhodni obvoznici pa (infrastrukturno) deluje kot tretji pas? Kjerkoli na vzhodni obvoznici pustijo voziti po treh pasovih vzporedno, manjka odstavni pas
Če hočeš podrobno, neki takšnega kot si povedal uvozi/izvozi, Višnjegorski klanec ali proti Trojanskim predorom iz zahoda ali predor Golovec, kam bodo pa stlačili odstavni pas če sploh bo? ti lahko na darsu povedo, saj naj bi leta 2015 že načrtovali to. Bilo je pa vprašanje poslušalcev kako bodo naredili tretji pas, če so glih kar postavili protihrupne ograje. Se pa obeta še nov priključek Brezovica

Sicer pa, prekmurje ima tudi avtocesto pa ni odstavnega pasu. :wink: (pustimo tista izogibališča)
space
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 407
Pridružen: 06.01.2009, 20:39

Re: Slovenska Bistrica - Pragersko

Odgovor Napisal/-a space »

cokla napisal/-a:Kdo izvaja dela...? ŽGP ali zunanji?
Na delovnem tiru je bila zelena večja lokomotiva kenedy? z več nizkimi vagoni, zgledalo je da so pobirali stare tirnice ,videt je da ŽGP.
Ne bom pa trdil ker sem opazoval od daleč, čisto natančno kaj delajo ne morem rečti.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Slovenska Bistrica - Pragersko

Odgovor Napisal/-a mkx »

Re 4/4 napisal/-a:Sicer pa, prekmurje ima tudi avtocesto pa ni odstavnega pasu. :wink: (pustimo tista izogibališča)
To imamo tudi Dolenjci ... Višnjegorski klanec proti Novemu Mestu. Kadarkoli se kaj zgodi (crkne kamion), dobimo N-kilometrski zastoj gratis. :( Zadnjih nekaj juter pa imajo veselico gorenjci, že nekajkrat je bilo okvarjeno vozilo v Šentviškem predoru, tega so potem kar zaprli.

Nazaj k temi: Cjelani, kje so fotografije? :mrgreen:
LP, Metod
Uporabniški avatar
Klemen
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 309
Pridružen: 24.05.2008, 7:41
Kraj: Bližje Murski Soboti kot Mariboru

Re: Slovenska Bistrica - Pragersko

Odgovor Napisal/-a Klemen »

space napisal/-a:
cokla napisal/-a:Kdo izvaja dela...? ŽGP ali zunanji?
Na delovnem tiru je bila zelena večja lokomotiva kenedy? z več nizkimi vagoni, zgledalo je da so pobirali stare tirnice ,videt je da ŽGP.
Ne bom pa trdil ker sem opazoval od daleč, čisto natančno kaj delajo ne morem rečti.
Danes smo pobirali tirnice...bil je Regan....delali so ŽGP....baje oni samo tirnice pa "šfelere" umaknejo...ostalo ima nek zunanji prek, kdo pa ne vem...
LP, Klemen
glajz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 252
Pridružen: 29.06.2011, 15:34

Re: Slovenska Bistrica - Pragersko

Odgovor Napisal/-a glajz »

LP,

Iz vsebine javnega razpisa izhaja:

Javno naročilo je bilo dodeljeno ponudnikom: CPG d.d., Ginex International d.o.o. in Kolektor Koling, ki so oddali skupno ponudbo. Določena dela (zgorni ustroj, vozna mreža, svtk dela) bodo izvajali podizvajalci (ŽGP d.d.,...).

Levi tir bo obnovljen na 5,63 km dolgem odseku proge (od KKr 9 v km 569+274,57 do KKr3 v km 574+902,68), desni tir pa na 5,55 km dolgem odseku (od KKr 10v km 569+312,70 do KKr 2 v km 574+863,23). Tirnice bodo 60E na betonskih pragovih. Kretnice ostajajo iste, saj se bodo le-te menjavale kasneje, ob rekonstrukciji postaj Sl. Bistrica in Pragersko, za kar bodo javni razpisi za izvedbo del še objavljeni (glede na pričakovano podaljšanje koristnih tirov po postajah, bodo nove kretnice tako vgrajene bolj na odprto progo).

Izvedena bo obnova dveh nivojskih prehodov (NPr Leskovec v km 572+959 ter NPr Pragersko v km 574+507), ki bodo tlakovani z montažnimi gumijastimi ploščami.

Predvidena je tudi sanacija objektov spodnjega ustroja ter vgradnja tampona. V sklopu sanacije levega tira, katerega sanacija je predvidena najprej, je predvidena izdelava zagatne stene za zaščito tirne grede na sosednjem voznem tiru (zaradi izkopa za vgradnjo tamponskega sloja na zaprtem tiru) ter sanacija nasipa na odseku od 571+500 do km 573+100 in predora Črešnjevci ter gradnja dveh novih prepustov iz montažnih elementov v km 570+374,00 (nov prepust) in v km 571+182,72 (namesto obstoječega prepusta v km 571+179).
Pri obnovi bo izvedena ustrezna obnova in delna rekonstrukcija SVTK naprav. Skupaj z obnovo tirov bo izvedena tudi obnova vozne mreže v obsegu (cca. 150 kom novih večinoma Ls stebrov), ki ga pogojuje nova lega tirov.

Okvirni čas trajanja posameznih faz projekta:
- pripravljalna dela→60 dni,
- 1.faza (LEVI tir) →90 dni popolna zapora,
- 1a.faza (zaključek faze (regulacije tira, sproščanje,...)) →20 dni občasne dnevne zapore,
- 2.faza (DESNI tir) →90 dni popolna zapora,
- 2a.faza (zaključek faze (regulacije tira, sproščanje,...)) →20 dni občasne dnevne zapore,
- zaključna dela→30 dni, predvidoma brez zapor.

Upam da bo kdo kaj poslikal :thumbupr
Uporabniški avatar
mario
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 952
Pridružen: 03.04.2007, 13:13
Kraj: Na pravi strani Alp

Re: Slovenska Bistrica - Pragersko

Odgovor Napisal/-a mario »

Hmmmm, zakaj pa so potem potrgali desni tir, če bi morali prvo delati levega ????

Al spet česa ne vem :mrgreen:
+
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Slovenska Bistrica - Pragersko

Odgovor Napisal/-a holding »

...k'teri pa je levi.....k'teri pa desni.... #-o ....to je tu.. :?: ....(najbrž)....
glajz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 252
Pridružen: 29.06.2011, 15:34

Re: Slovenska Bistrica - Pragersko

Odgovor Napisal/-a glajz »

mario napisal/-a:Hmmmm, zakaj pa so potem potrgali desni tir, če bi morali prvo delati levega ????

Al spet česa ne vem :mrgreen:
Če je temu tako, je verjetno prišlo do spremembe zaradi neobstoječe dvojne kretniške zveze na B strani postaje Sl. Bistrica, saj ob zapori levega tira niso možna križanja dveh potniških vlakov na postaji Sl. Bistrica. Kot izhaja iz razpisa je v času zapore levega tira sicer predvidena tudi izgradnja začasnega perona ob tiru št. 2 postaje Slovenska Bistrica.
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1639
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Re: Slovenska Bistrica - Pragersko

Odgovor Napisal/-a Barbarpapa1 »

Pozdrav

Včeraj se iz Poljčan v MB nisem vračal z vlakom, sem se pa zato danes popoldan. Sem ob tej priliki uspel posneti nekaj (dokumentarnih) fotografij, kaj se dogaja na tem raztežaju proge.

Po izvozu iz SB, ko se pride na ovinek pred tunelom, je danes (03.10.2014 ~16.15) stanje bilo takšno:

Slika

Tira ni več, steber VM pa je odrezan.... Seveda so tukaj bila prevozna sredstva, potrebna za takšen poseg:

Slika

Na začetku useka sem srečal težko mehanizacijo in živo delovno silo:

Slika

Malenkost naprej so na tolčencu še ležali pragi:

Slika

Od začetka tunela naprej pa so pragovi še zasuti s tolčencem:

Slika

Po izvozu iz tunela so na pragovih še tirnice, ki pa so privijačene samo na vsak cca. deseti prag. Se to takoj opazi, ker so ti, preostali vijaki označeni z rdečo barvo. Stebrov VM pa ni več, so jih porazirali....

Toliko za danes, več naslednji teden :wink:

LP

Jože
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 609
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Slovenska Bistrica - Pragersko

Odgovor Napisal/-a Peter 5 »

Levi oz. desni tir???
Uradno poteka proga iz Zidanega mosta proti Šentilju in DM. Tako tudi naraščajo hekto- in kilometrske oznake ob progi. Levi tir je pravi tir za vožnjo proti Šentilju in se označuje s tirom št. 1. Desni tir je za vožnjo vi sti smeri nepravi in ima št. 2 in se tako uporablja v posebnih razmerah. V obratni smeri pa seveda tir št 2 postane levi in tako pravi.

S tem je vse ostalo definirano
LP - Peter
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Slovenska Bistrica - Pragersko

Odgovor Napisal/-a cokla »

Peter 5 napisal/-a:Levi oz. desni tir???
Uradno poteka proga iz Zidanega mosta proti Šentilju in DM. Tako tudi naraščajo hekto- in kilometrske oznake ob progi. Levi tir je pravi tir za vožnjo proti Šentilju in se označuje s tirom št. 1. Desni tir je za vožnjo vi sti smeri nepravi in ima št. 2 in se tako uporablja v posebnih razmerah. V obratni smeri pa seveda tir št 2 postane levi in tako pravi.

S tem je vse ostalo definirano
LP - Peter
Tole ne drži. Le v primerih, ko je proga preurejena za obojestranski promet se uporablja termin proga 1 ali proga 2....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 609
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Slovenska Bistrica - Pragersko

Odgovor Napisal/-a Peter 5 »

Točno!
(Imel sem v mislih odsek med Teznom in MB glavnim kolodvorom! :D :D :D
Pa mi je prišlo prav za splošno razlago.
Sicer pa marsikje drugod na omenjeni progi stojijo signali tudi ob desnem tiru)
Peter
Odgovori