mario napisal/-a:Baje od 17.02. ->ExpressTrain napisal/-a:Ali se že prenavlja druga polovica?
ExpressTrain napisal/-a:Kakšne nove slikice od rekonstrukcije 2. tira?
mario napisal/-a:Baje od 17.02. ->ExpressTrain napisal/-a:Ali se že prenavlja druga polovica?
ExpressTrain napisal/-a:Kakšne nove slikice od rekonstrukcije 2. tira?
To se sedaj sprašujem tudi jaz... glede na to da je pred nekaj časa bilo govora o tem, me zanima kaj je zdaj dejansko tam? Stara hitrost ali so kaj zvišali?space napisal/-a:kolikšna je pa hitrost sedaj na obnovljenem tiru?
Kdo pravi, da jih ni?ExpressTrain napisal/-a:Zato pa še ni slikic, ker so se dela pričela šele 17.2.2015.
Za tisto "luknjo" ne da Eu denarja in je strošek prevoznika, za obnove prog pa daje denar tudi EU - simpl kot pasulj.LJ363 napisal/-a:Komedija pri tejle situaciji je, da je na glavnem (in oh sploh najpomembnejšem) koridorju ena velika luknja (kjer baje zaradi dizel vleke vsak mesec nastane za več kot milijon dodatnih stroškov), hkrati se pa gre delat remonte, na čisto drugem koncu. Saj ne rečem, da niso potrebni, ampak lahko bi se pa vseeno upoštevale prioritete in tole opravilo, ko bo nujnejša situacija rešena.
Po tisti luknji se lahko vozi kolker hoče, seveda z dizli. Če pa se opusti remont na Štajerskem, bo v nekja letih konec tudi prometa v tisti luknji, sanirani, ali pa ne.Komedija pri tejle situaciji je, da je na glavnem (in oh sploh najpomembnejšem) koridorju ena velika luknja (kjer baje zaradi dizel vleke vsak mesec nastane za več kot milijon dodatnih stroškov), hkrati se pa gre delat remonte, na čisto drugem koncu. Saj ne rečem, da niso potrebni, ampak lahko bi se pa vseeno upoštevale prioritete in tole opravilo, ko bo nujnejša situacija rešena.