Sedaj se dela IDP za II tir MB-Šentilj. Potreben bo viadukt čez pesnico pa še ene dva nova predora, za kar se rabi DPN. Se pravi, da bo II tir pred letom 2025 ali 2030 je malo verjetno....holding napisal/-a:...bo treba počas mal mrdat.... ....vsaj virtualno. Sosedje bodo z drugim tirom v nekaj letih v Špilju....mi jih boma pa kakih deset let potem še... ....
Modernizacija Slovenskih Železnic
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Za vse postopke, se potrebuje max. 3 leta. Če pa je razlog v denarju, potem pa je to druga stvar.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Zakaj pa potem Divača-Koper mečkamo že vsaj 10 let??ledeni napisal/-a:Za vse postopke, se potrebuje max. 3 leta. Če pa je razlog v denarju, potem pa je to druga stvar.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ker se vlade menjajo, kot po tekočem traku...Regan 664 napisal/-a:Zakaj pa potem Divača-Koper mečkamo že vsaj 10 let??ledeni napisal/-a:Za vse postopke, se potrebuje max. 3 leta. Če pa je razlog v denarju, potem pa je to druga stvar.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Zdravo! Nazaj k 2. tiru proge Maribor - Šentilj - DM
Pozna kdo tehtne vzroke za tako odločitev?
LP - Peter
Če bo pri nadgrajeni dvotirni mednarodni in celo koridorski progi res obveljala taka omejitev kljub temu, da bo kar znaten del trase z ozirom na lego sedanje premaknjen in da bomo takrat pisali vsaj leto 2022, je to po mojem skromnem laičnem mnenju "šus v koleno"!trance0 napisal/-a:Vmax bo samo 120 km/h!
Pozna kdo tehtne vzroke za tako odločitev?
LP - Peter
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Razloga sta nižja cena in enaka omejitev hitrosti na avstrijski strani.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Razdalja MB- Šentilj je 16 km. S hitrostjo 120 km/h bi jo vlak prevozil v kakih 8,5 min. Pri hitrosti 160 km/h bi pot trajala 6,5 minut pri 200 km/h pa še minuto manj, torej 5,5 minut. Vlak bi porabil vsaj 2 km, da bi dosegel v = 200.
Ne bi rad izpadel konzervativen, vendar se je treba vprašati, koliko več bi stala proga za 2 do 3 minute krajšo vožnjo. Koliko potnikov se v prespektivi pričakuje, da bi bila naložba v hitro progo upravičena. Največji potencialni trg so dnevni migranti, ki se vozijo na delo v Gradec.
Lep pozdrav,
Ne bi rad izpadel konzervativen, vendar se je treba vprašati, koliko več bi stala proga za 2 do 3 minute krajšo vožnjo. Koliko potnikov se v prespektivi pričakuje, da bi bila naložba v hitro progo upravičena. Največji potencialni trg so dnevni migranti, ki se vozijo na delo v Gradec.
Lep pozdrav,
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Malo z zamudo, pa vendar bi priporočal- super zanimivo branje zadnje Sobotne priloge (24.1.15). Žal je plačljivo, lahko pa skočite v najbližjo knjižnico/ čitalnico in preberete fizični izvod, za tiste, ki jih res zanima.
http://www.delo.si/sobotna/avstrijski-z ... bnost.html" onclick="window.open(this.href);return false;
V prilogi je tudi interviju z dir. Luke Koper...
http://www.delo.si/sobotna/avstrijski-z ... bnost.html" onclick="window.open(this.href);return false;
V prilogi je tudi interviju z dir. Luke Koper...
Zaljubljen v modelno (Märklin Digital H0) in pravo železnico
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
...žal je približno enako stanje povsod, ne samo na prometnih koridorjih...... ...svojega ne damo, tujega nočemo....pa nacionalni interes....pa...... ....
...me sploh ne čudi, saj so naši vrli "zavedni narodnjaki" odgnali že X.koridor, kmalu bomo V.-tega..... ....
...Avstrijci so morali nardit lastno firmo pri nas, da vsaj nekaj spravijo na ladjo.... ...pardon, da nas izkoriščajo, kot pravijo "ta zavedni"......
...me sploh ne čudi, saj so naši vrli "zavedni narodnjaki" odgnali že X.koridor, kmalu bomo V.-tega..... ....
...Avstrijci so morali nardit lastno firmo pri nas, da vsaj nekaj spravijo na ladjo.... ...pardon, da nas izkoriščajo, kot pravijo "ta zavedni"......
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Pozdravljeni pozitivno misleči .
V današnji prilogi "Dnevnika" ("Objektiv", 7.2.2015) je objavljen članek Kristine Božič "SLOVENSKA ZAHODNA MEJA JE V DIVAČI".
http://www.dnevnik.si/v-objektivu/-slov ... e-v-divaci
Se popolnoma strinjam s pisanjem.
LP Igor
V današnji prilogi "Dnevnika" ("Objektiv", 7.2.2015) je objavljen članek Kristine Božič "SLOVENSKA ZAHODNA MEJA JE V DIVAČI".
http://www.dnevnik.si/v-objektivu/-slov ... e-v-divaci
Se popolnoma strinjam s pisanjem.
LP Igor
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Na forumu je že bilo govora o ureditvi primestnega prometa v okolici prestolnice. Na žalost pa današnji članek v Dnevniku govori da za uresničitev načrtov ni denarja. Edina vzpodbudna novica je, da je Tivolski lok v načrtih za obdobje 2014-2015.
LPL
LPL
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ker se o drugem tiru meša megla...so na seji odbora za infrastrukturo slišali, da se bodo prijavili še naslednji projekti: remont Celje-Zidani Most, Poljčane-Slovenska Bistrica, vozlišče Pragersko, Tivolski lok in izvlečni tir. In po vsej verjetnosti drugi tir...
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Morda je prav, da se prijavi več projektov, če slučajno 2. tir ne uspe, se bo realiziralo kaj drugega. Menim, da bi država lahko celotno železniško omrežje spravila na dostojen nivo v 15 letih, če bi bila pripravljena v posodabljanje investirati kakih 200 do 300 M€/leto svojega denarja in še kaj izpuliti iz EU fondov. Seveda bi se morali vzdržati naslednjih megalomanskih projektov, bolje bi se bilo omejiti na manjše posege, kakršne npr. predlaga večkrat omenjena študija PNZ o primestnem prometu.Ker se o drugem tiru meša megla...so na seji odbora za infrastrukturo slišali, da se bodo prijavili še naslednji projekti: remont Celje-Zidani Most, Poljčane-Slovenska Bistrica, vozlišče Pragersko, Tivolski lok in izvlečni tir. In po vsej verjetnosti drugi tir...
lp
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Iz realizacije tiste študije ne bo nič v tej finančni perspektivi, je bil članek pred dnevoma v dnevniku, razlog: NI DENARJA.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Smo že pisali na forumu in ni čisto res kar trdiš!Iz realizacije tiste študije ne bo nič v tej finančni perspektivi, je bil članek pred dnevoma v dnevniku, razlog: NI DENARJA.
LPL