Kaj pa je bilo pri kamniski progi?
če pogledaš link
https://www.gov.si/zbirke/javne-objave/ ... ik-graben/ objavljen 21.1.2021 (kitak) boš našel vse potrebno v
Gradivo\tekstualni del\1_tekstualni del.zip\kamniška pobuda dec 2020.docx
Gradivo\tekstualni del\1_tekstualni del.zip\kamniška pobuda dec 2020.pdf
Bile sta narejeni dve varianti, skromna R1F1 prikazana na sliki 22 (stran 45), ki predvideva
Scenarij R1f1 obsega naslednje ukrepe:
• obnova zgornjega ustroja in spodnjega ustroja,
• vzporedni tiri na odsekih Lj. Šiška–Lj. Ježica, Lj. Črnuče–Trzin, Domžale–Jarše-Mengeš,
• rekonstrukcija peronov po novi tirni shemi iz PTA (spremenjena dolžina D=100 m, višina V=550 mm),
• odstranitev nakladalne klančine na ŽP Kamnik Graben,
• gradnja izvennivojskih dostopov na vseh železniških postajah oz. postajališčih (razen ŽP Homec, ŽP Kamnik mesto in ŽP Kamnik Graben) po novi tirni shemi iz PTA,
• ureditev parkirnih mest za motorna vozila,
• ureditev kolesarnic,
• gradnja nadstreška oz. zavetišča na postajališčih po novi tirni shemi iz PTA,
• elektrifikacija proge.
in varianta R1F2 na isiti sliki, ki predvideva še
Scenarij R1f2 poleg ukrepov navedenih v scenariju R1f1 obsega naslednje ukrepe:
• vzporedni tir na odseku Trzin–Domžale,
• nova dvotirna proga na odseku Lj. Ježica–Lj. Črnuče,
• nov most za dva tira čez reko Savo,
• navezava na novo progo Domžale–letališče Jožeta Pučnika–Kranj Zlato polje.
Podobno dobiš na istem postu z 21.1.21 (kitak) link za dolejsko progo,
https://www.gov.si/zbirke/javne-objave/ ... ljubljana/
Po enakem postopku kot prej prideš do dveh raličic, stran 47 skromna R1, slika 27 in na strani 48 bogata R2, slika 28
Predvideni ukrepi na odseku Ivančna Gorica-Ljubljana po scenariju R1:
- obnova zgornjega in spodnjega ustroja,
- rekonstrukcija peronov po novi tirni shemi iz PTA (spremenjena dolžina vsaj D=80 m oz.160 m; višina V=550 mm),
- odstranitev nakladalne klančine na železniški postaji Ljubljana Rakovnik,
- gradnja izvenivojskega dostopa na železniški postaji Ivančna Gorica, železniški postaji Višnja Gora, železniški postaji Šmarje-Sap, železniški postaji Škofljica in železniški postaji Ljubljana Rakovnik po novi tirni shemi iz PTA,
- gradnja nove železniške postaje Ljubljana Rudnik, z dvema bočnima peronoma in izvennivojskim dostopom,
- ureditev nove cestne povezave zaradi ukinitve nivojskega prehoda NPr Sp. Draga,
- ureditev poljskih in gozdnih cest zaradi ukinitve nivojskih prehodov,
- ureditev dostopa zaradi ukinitve nivojskega prehoda NPr Višnja Gora 3,
- ureditev javne poti Peščenik-Višnja Gora zaradi neustreznega kota križanja z železnico,
- ureditev cestne povezave zaradi ukinitve nivojskega prehoda NPr Gatina 1,
- ureditev pešpoti do železniške postaje Šmarje-Sap
- ureditev cestnega omrežja zaradi novega podvoza na cesti Pleše – Veliki vrh,
- ureditev cestnega omrežja na območju Škofljice,
- ureditev Ceste ob Barju zaradi novega tira na železniški postaji Škofljica
- ureditev izvennivojskega križanja na območju Jurčkove ceste,
- ureditev izvennivojskega križanja na območju Lorenzove ceste,
- ureditev ceste Ob dolenjski železnici zaradi dvotirnosti na odseku železniške postaje Ljubljana Rudnik – Ljubljana (meja z ŽOLP),
- ureditev izvennivojskega križanja na območju Galjevice,
- ureditev novega avtobusnega postajališča na območju železniške postaje Ljubljana Rakovnik,
- ureditev izvennivojskega križanja na območju Grubarjevega kanala,
- ureditev parkirnih mest za motorna vozila,
- ureditev kolesarnic
- gradnja nadstreška oz. zavetišča na postajališčih po novi tirni shemi iz PTA.
Zanimivo, nikjer ni omenjena gradnja delnih drugih tirov prikazanih na sliki!
Predvideni ukrepi na odseku Ivančna Gorica-Ljubljana po scenariju R2:
- rekonstrukcija peronov po novi tirni shemi iz PTA (spremenjena dolžina vsaj D=100 m oz.200 m; višina V=550 mm)
- gradnja nove enotirne proge na odseku Šmarje-Sap–Škofljica,
- gradnja vzporednega tira na odseku Škofljica–Ljubljana rudnik,
- gradnja dvotirna proge na odseku ŽP Lj. Rakovnik–meja območja obdelave,
- gradnja nadstreška oz. zavetišča na novih postajališčih po novi tirni shemi iz PTA,
- ureditev obvoza Škofljice zaradi nove enotirne proge na odseku Šmarje–Škofljica,
- ureditev cestnega omrežja na odseku med Škofljico in Ljubljano (meja z ŽOLP) zaradi dodatnega tira,
- ureditev ustrezne oddaljenosti nove ceste na območju Gruberjevega kanala,
- elektrifikacija od ŽP Ivančna Gorica do ŽP Ljubljana Rakovnik.
Skratka, minister se je odločil za nedvomno boljše varianta, saj finance niso problem, problem bo le njihova umestitev v prostor zato lahko računamo, da bo le kakšen Vid Krt dočakal realizacijo.