Smem izvedeti, zakaj ta številka?
Modernizacija Slovenskih Železnic
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
200km/h je minimalna nadgradnja nad 160, če pa se bomo kdaj šli hitre proge pa te verjetno ne bodo 300km/h, tako da bi pomoje bla smiselna hitrost okoli 250km/h, če se prilagodimo sosedom 230km/h.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Je projekt nadgradnje ŽP Jesenice obsežnejši/manjši od nadgradnje ŽP Pragersko?Re 4/4 napisal/-a: ↑21.05.2023, 7:44Kot je že Urban povedal, gre za zelo obsežen projekt, ki se tiče še kaj več, kot samo potniške postaje. Razpis naj bi bil letos, prva dela prihodnje leto, ampak to vse neuradno. Denar od EU je, bolj pomembno bo, kdaj bodo urejeni papirji. Pomembno pa je, da je del jeseniške postaje urejen, oziroma funkiconalen preden gredo v nov remont dol na primorki. Čeprav sem prej napisal, ko končajo postajo, pa bo to še daleč od tega, da bodo zaključili celotno postajo oziroma celotni projekt.
Sprašujem, da si bom malce bolj predstavljal vso zadevo
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Se mi je zdelo to okoli prilagoditve. Raje potem 250, če se že sanja, ker je ponudba na trgu pestrejša. Relno potem verjetno 200, ker je Slovenija precej nagubana.
Precej bolj obsežnejši projekt. Prenova potniške postaje, z otočnimi peroni, prenova tovorne postaje, kjer sicer gredo neuporabne zadeve stran, seveda 750 metrske dolžine tirov, zagotovitev prevoznega tira, rešitev uvoza bohinjskih vlakov, da se več ne sekajo vozne poti, ureditev bodoče dvotirnosti v obe smeri, gradnja in elektrifikacija proge do Hrušice, podhod....
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Hvala za odgovor oziroma pojasnilo @Re4/4
Bi pa še nekaj vprašal
Katera železniška postaja, ki bo prišla na vrsto za nadgradnjo v naslednjih letih ali desetletju, bo še primerljiva z obsežnostjo nadgradnje ŽP Jesenice ali vsaj ŽP Pragersko?
Tko na hitro bi rekel ŽP Sežana?
p.s. ŽP Ljubljana nisem štel, ker za to že vemo, da se bo prenavljala v sklopu izgradnje potniškega centra(projekt Emonika).
Bi pa še nekaj vprašal
Katera železniška postaja, ki bo prišla na vrsto za nadgradnjo v naslednjih letih ali desetletju, bo še primerljiva z obsežnostjo nadgradnje ŽP Jesenice ali vsaj ŽP Pragersko?
Tko na hitro bi rekel ŽP Sežana?
p.s. ŽP Ljubljana nisem štel, ker za to že vemo, da se bo prenavljala v sklopu izgradnje potniškega centra(projekt Emonika).
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
TPK Razširitev GPP v celotnem obsegu in gradnja tehnične postaje Koper.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ja potem pa Sežana, z multimodalnim centrom z RMG žerjavi in 5x 750 m za luko Koper + pregledna skupina tirov 5x 750 metrov in pa Kranj
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Zakaj pa ne izpustiti Rakeka in narediti direktno viadukt s postaje Planina desno na Postojnska vrata?Olalala napisal/-a: ↑21.05.2023, 11:05 Kar se meni samo po sebi tudi zdi malenkost neumno, saj če pogledaš zemljevid (in ja naklon sem upošteval in ne sanjam o 25+ promilov trasi kot bi bila Vrhnika-Logatec) sta si Rakek in Borovnica geografsko ful blizu proga pa okoli riti v žep. Po mojem mnenju bi bilo najbolj smiselno zgraditi predor od Borovnice do Rakeka v okviru trenutne trase in za hitrosti 160km/h, vendar da bi geometrija in ostale tehnika lije v primeru gradnje hitre proge omogočale nadgradnjo na recimo 230km/h, do takrat pa bi to bila glavna proga za tovorne in IC vlake, Borovnica Logatec Rakek pa lokalna proga in za morebitne obvoze tovornih.
Gorenjska proga, kot jo projektirajo sedaj in zaradi katere bir ušili pol Orehka, je totalna neumnost. Ali je res tako težko narediti progo od Ljubljane do Kranja ob avtocesti? Skoraj popolna ravnina, levo in desno gozd torej nobenih rušenj, pa še Brnik je blizu. Vse do Naklega bi šlo tako brez težav.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
V tem primeru bi kraji kot so Medvode, Škofja Loka, ostali brez železnice. Namen regionalnih prog je povezovanje krajev, nova proga ob avtocesti pa bi služila zgolj tranzitu.
preglednik
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ni mišljeno tako, stara proga bi ostala za regionalni/lokalni promet (S-Bahn Ljubljana, če hočeš). Nova pa za tranzit ja, pa hitrejši regionalni promet do Kranja in Jesenic, ter seveda letališča Brnik.preglednik napisal/-a: ↑22.05.2023, 5:31 V tem primeru bi kraji kot so Medvode, Škofja Loka, ostali brez železnice. Namen regionalnih prog je povezovanje krajev, nova proga ob avtocesti pa bi služila zgolj tranzitu.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Potem bi pa vseeno potrebovali še en tir na stari progi, hitrega regionalnega in tranzitnega prometa pa na relaciji LJ-JE ni toliko, da bi opravičeval gradnjo dvotirne proge.Ni mišljeno tako, stara proga bi ostala za regionalni/lokalni promet (S-Bahn Ljubljana, če hočeš). Nova pa za tranzit ja, pa hitrejši regionalni promet do Kranja in Jesenic, ter seveda letališča Brnik.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Kot vidim se proga Zidani Most - Dobova postavlja na stranski tir. Sploh ŽP Zidani Most bo prišlo do nadgradnje ta postaja je zelo ozko grlo ?
Pa še nekaj ker spremljam tudi Hravški forum me zanima kako kaže obnova proge Imeno - Kumrovec - Harmica ? Saj Hrvati predvidevajo obnovite do Klanjca in njeno elektrifikacijo.
Pa še nekaj ker spremljam tudi Hravški forum me zanima kako kaže obnova proge Imeno - Kumrovec - Harmica ? Saj Hrvati predvidevajo obnovite do Klanjca in njeno elektrifikacijo.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Potnikov med Ljubljano in Brnikom je za 2 do 4 Flirte dnevno. Daleč od tega, da bi zagotavljali spodobni takt na progi. Enako velja za Jesenice. Tovorni promet hitre proge tudi ne potrebuje.
Dvotirnost do Jesenic naj se naredi ob obstoječi progi, zravna ovinke in uvede EN 13803-1. Verjetno bi lahko dosegli hitrost vsaj 160kmh, kar je za tip prometa v smeri proti Jesenicam dovolj.
Dvotirnost do Jesenic naj se naredi ob obstoječi progi, zravna ovinke in uvede EN 13803-1. Verjetno bi lahko dosegli hitrost vsaj 160kmh, kar je za tip prometa v smeri proti Jesenicam dovolj.