Ta slika je bolj za naivneže. Nekaj se bo zagotovo dogajalo, še zdaleč pa ne vse....
Modernizacija Slovenskih Železnic
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Zato ker si precej slabo informiran ni treba biti nesramen. To je karta tekočih projektov, kar pomeni da so na njej večinoma prikazani projekti ki so že v fazi gradbenih del ali javnih naročil za gradnjo, pa še zdaleč niso prikazani vsi projekti za katere so postopki za izvedbo že v teku. Pri železnicah je karta 80% natančna, pri avtocestah 30% pri glavnih in regionalnih cestah pa vsega 10%. Praktično vsak dan spremljam uradne strani kjer so objavljeni postopki in sem dokaj na tekočem.
Ne moreš pričakovati da bodo vse projekte spravili na tako mali format.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
LESCE BLED - JESENICE
Če začnejo z obnovo v pomladnih mesecih, bi javno naročilo moralo biti že objavljeno.
Če začnejo z obnovo v pomladnih mesecih, bi javno naročilo moralo biti že objavljeno.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Nisem nesramen (še najmanj do tebe in se ti opravičujem) sem pa kruti realist. Mogoče nekaj dejstev v nadaljevanju za bolj realno sliko.
Domžale je bilo projektiranje iZN komaj dobro oddano in se z gradnjo letos zagotovo ne bo še pričelo. Je pa res, da je projekt v teku.
Pragersko in Grosuplje so projekti narejeni in čakata že kar nekaj let, Pragersko je sploh rekorder, mogoče dobijo gradbeno spomladi.
II. tir Divača-Koper je večleten projekt, dostopne ceste so več ali manj zaključene, oddaja glavnih del za predore in ostale stvari, upajmo, da bo še letos.
ETCS je na odseku Dobova-ZM zaključen, v teku pa na odseku Pragersko-Šentilj, predvideni zaključek naslednje leto 2022
Remont LJ-brezovica, razpis v teku, začetek mogoče letos, zaključek naslednje leto (samo odsek). Rakek-Postojna - IZN so narejeni. Remonta letos zagotovo na tem odseku ne bo.
Mogoče na sliki celo manjka projekt remonta Lesce-jesenice, če jim bo uspel razpis in pa hitrost remonta, v avgustu naj bi se jeseniška odprla...?
Daljinsko vodenje prometa Ljubljana-ZM-MB je projekt v teku, letos ne bo nič kaj posebnega (testiranja Poljčane-Sl. Bistrica??), nobena postaja še ni predana daljinsko. gre za večleten projekt, postaj ni malo, manjka še kar nekaj podhodov. Glede na dosedanje izkušnje bo projekt zelo težko zaključen pred 2025, jaz bi rekel prej 2030, seveda se bo prometu predajalo posamezne zaključene odseke.
Nadgradnja Maribor-Šentilj - tu je mišljena gradnja predora in viadukta - projekt v izvajanju, pogodba podpisana konec 2019, rok imajo 30 mesecev.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Če si je kdo mislil, da bosta projekta elektrifikacije, dvotirnosti z vključnimi manjšimi odmiki od obstoječih tras na relaciji proti Kamnuiku in Ivančni Gorici naleteli na politično podporo se bridko moti. Najbolj izstopajo izjave Škofljiškega župana Jordana. Občina se noče niti pogovarjati o posodobitvi železnice, dokler država ne da jamstev za gradnjo obvoznice, kar je misija nemogoče zaradi Nature 2000, poleg tega pa prostodušno trdi, v dopisu na ministerstvo z velikimi črkami
Kamničani imajo tudi eno zanimivo idejo. Moti jih nadvoz v Šmarci, ker bi upočasnjeval promet in motil veduto Kamnika, seveda so tudi proti varianti z podvozom. Za njih je sprejemljiva edino ukopana varianta v dolžini preko kilometra. In seveda se mora bodoča železnica proti Brniku odcepiti šele v Kamniku.
Domžalčani tudi niso imuni na zahteve, moti jih predviden podvoz na Lajubljanski cesti, ker bi podvoz uničil kakovosten javni prosto (cesta in pločnik) in predlagajo, da se proga med Cankarjevo In Ljubljansko (ovinek pred postajo) ustrezno poglobi.
Kogar zanima kaj več, naj pogleda v današnji Dnevnik, https://www.dnevnik.si/1042948089
in seveda meni, da drugi tir ne sodi v stisnjeno območje Škofljice in Lavrice temveč na proto področje Nature 2000."...da bi bilo veliko smtrneje vlagati v obvoznico kakor železnico"
Kamničani imajo tudi eno zanimivo idejo. Moti jih nadvoz v Šmarci, ker bi upočasnjeval promet in motil veduto Kamnika, seveda so tudi proti varianti z podvozom. Za njih je sprejemljiva edino ukopana varianta v dolžini preko kilometra. In seveda se mora bodoča železnica proti Brniku odcepiti šele v Kamniku.
Domžalčani tudi niso imuni na zahteve, moti jih predviden podvoz na Lajubljanski cesti, ker bi podvoz uničil kakovosten javni prosto (cesta in pločnik) in predlagajo, da se proga med Cankarjevo In Ljubljansko (ovinek pred postajo) ustrezno poglobi.
Kogar zanima kaj več, naj pogleda v današnji Dnevnik, https://www.dnevnik.si/1042948089
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Za takega človeka imam samo eno ime:Ljubitelj napisal/-a: ↑29.01.2021, 12:31 Najbolj izstopajo izjave Škofljiškega župana Jordana. Občina se noče niti pogovarjati o posodobitvi železnice, dokler država ne da jamstev za gradnjo obvoznice, kar je misija nemogoče zaradi Nature 2000, poleg tega pa prostodušno trdi, v dopisu na ministerstvo z velikimi črkamiin seveda meni, da drugi tir ne sodi v stisnjeno območje Škofljice in Lavrice temveč na proto področje Nature 2000."...da bi bilo veliko smtrneje vlagati v obvoznico kakor železnico"
SLOVENEC!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Zanimiva miselnost v prenekateri naši glavi. V modernem svetu je železnica simbol trajnostmega napredka in ekološke osveščenosti. Noben se ne brani pogleda nanjo, marsikje so potniški tiri speljani skozi središča mest. Pri nas pa, kot da je ljudi sram da obstaja vlak, tire bi najraje zakopali kar pod zemljo. To je verjetno še posledica iz časov, ko je bil avto nedosegljiva dobrina, statusni simbol in na prvem mestu po pomembnosti v družini.
preglednik
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ja ljudje gledajo na vse skupaj precej pragmatično in pa po trumpovsko. In še razpršena poselitev povrhu. Vsi bi bili eko in trajnostni, ampak ko je treba kaj narediti za to se pa ustavi in čez komot ga tudi ni. Ljudje bi radi prišli od praga do praga z avtom ali pa že kar v trgovino - drive in. Vlak tega ne more ponuditi in postaja bolj v smislu "Ati, ati kdaj bomo šli se peljat s Pendolinotom ali pa Flirtom". Župani to seveda vedo in folk tudi zato pa potem pogojujejo, novo cesto tam, obvoznico tu, na ringu še dodaten pas, zastonj parkinge v Lj in podobno. In potem se zgodi, da so vlaki spet neprivlačni, ker je očitno na voljo boljša opcija. Mimogrede, v SLO se je od osamosvojitve pozidalo območje veliko kot je Ljubljana s predmestji.
Tako, da bo treba žal opcijo avto narediti manj privlačno. Potem bo pa ta n-ti Škofljiški župan še prosil, da se železnica posodobi.
Tako, da bo treba žal opcijo avto narediti manj privlačno. Potem bo pa ta n-ti Škofljiški župan še prosil, da se železnica posodobi.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Sem preletel zahteve občin. Postaje bi imeli vsakih 500 m, da ne bi pešačili predaleč, nobeden ne bi gledal vlaka v bližini. Nadvozi in podvozi jih motijo, raje bi imeli nivojske prehode in podobne cvetke. Butale
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Nekateri gledajo drugače na železnico, ampak se motijo železnica je velikega pomena, že od negdaj je prispevala k razvoju mest. Samo v Evropi med večjimi mesti se prepelje na milijone ljudi dnevno, tam je železnica glavno prevozno sredstvo.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Kaksen debil je ta Jordan. Drugi pa ne zaostajajo veliko.
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Naj se investicije raje usmerjajo tja, kjer so ljudje bolj železniško osveščeni. Ob bohinjki vsekakor so.
preglednik