Modernizacija Slovenskih Železnic

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 197
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Matevz96 »

preglednik napisal/-a: 01.02.2021, 16:08
zigc0601 napisal/-a: 01.02.2021, 13:53 Preneseš aplikacijo, naložiš sredstva in greš na bus. Prisloniš telefon na validator ter preko nfc tehnologije plačaš... Enostavno in poceni.
Če greš 3x letno v Ljubljano se ne splača. V Pragi sem pred par leti takoj na izstopu iz postaje v trafiki kupil paket vozovnic, dovolj za tri dni. Poraba časa <1 min.
In kako si vedel kako velik paket vozovnic kupiti? V aplikacijo lahko poljubno dodajaš sredstva oziroma to storiš na Urbanomatu ki je (vsaj v centru) na vsakem vogalu.
zigc0601
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 167
Pridružen: 25.08.2011, 17:48

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a zigc0601 »

Ena vožnja 1,5 ure s prestopa ji je 1,2 eur... Naložiš kolikor voženj želiš....nobenih paketov kart... Zakaj le...

S SŽ bi se lahko zmenili vsaj za mesečno vozovnico po Ljubljani da bi bila enotna... Za nek sprejemljiv dodatek. Se pravi namesto 36 eur mesečna bi bila 46 eur in bi lahko kombiniral SŽ in LPP...
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a desiro »

Kar se tiče urbane je tako, da saj je sistem uporaben a še vedno po tujini npr. nemčja, Avstrija je vozovnico vedno moč kupiti tudi brez obvezne kartice za validacijo, če ne drugega s gotovino pri vozniku res da se obračuna dodatek ampak je le to mogoče...

Glede tega da bi se pa LPP in Sž zmenila..... kja pa ko bi raje IJPP vsposobili v polni meri in bi potem samoumevno veljale vozovnice na obeh prevoznih sredstvih seveda znotraj določene cone...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Matevz96 napisal/-a: 01.02.2021, 19:03
In kako si vedel kako velik paket vozovnic kupiti? V aplikacijo lahko poljubno dodajaš sredstva oziroma to storiš na Urbanomatu ki je (vsaj v centru) na vsakem vogalu.

V Pragi pač v prvi trafiki rečeš jízdenky krátkodobé, ali pa na avtomatu, pa še rečeš koliko časa veljavnost. Done! Nobenih kartic, polnenja, app...čeprav imajo tudi vse to, pa še preko sms-ja si lahko kupiš karto. O tem govori @preglednik . V prvi trafiki vzameš eno jednotlivou jízdu, pa si opravil. Kupiš jo lahko tudi v turistični pisarni. Še razložijo ti sistem kako deluje. Za Italijo se spomnem, da sem kupil karto v trafiki za mestni bus. Tri dni veljave, dal 10€, done! Lahko bi vzel tudi časovno krajše. Nobenega polnenja pa to.
Ajznponar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 858
Pridružen: 09.07.2009, 22:24

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Ajznponar »

V Londonu lahko lepo uporabljaš brezstično plačilno (debetno, kreditno) kartico, kakršne so danes že skoraj vse. Lepo jo prislanjaš na vseh kontrolnih mestih in ob prvem dnevnem "štempljanju" si rezervirajo 10 funtov. Sicer imajo dokaj zapleten tarifni sistem (odvisno, kdaj in čez katere cone se pelješ, je tudi neka dnevna kapica) in čez par dni ti izračuna celoten dnevni "zapitek" in obremeni kartico. In v brezstičnih karticah je ista NFC tehnologija kot v Urbanah in telefonih.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Re 4/4 napisal/-a: 01.02.2021, 20:39
Matevz96 napisal/-a: 01.02.2021, 19:03
In kako si vedel kako velik paket vozovnic kupiti? V aplikacijo lahko poljubno dodajaš sredstva oziroma to storiš na Urbanomatu ki je (vsaj v centru) na vsakem vogalu.

V Pragi pač v prvi trafiki rečeš jízdenky krátkodobé, ali pa na avtomatu, pa še rečeš koliko časa veljavnost. Done! Nobenih kartic, polnenja, app...čeprav imajo tudi vse to, pa še preko sms-ja si lahko kupiš karto. O tem govori @preglednik . V prvi trafiki vzameš eno jednotlivou jízdu, pa si opravil. Kupiš jo lahko tudi v turistični pisarni. Še razložijo ti sistem kako deluje. Za Italijo se spomnem, da sem kupil karto v trafiki za mestni bus. Tri dni veljave, dal 10€, done! Lahko bi vzel tudi časovno krajše. Nobenega polnenja pa to.
Isto je v Munchenu. Na izbiro ti je karta za kratko progo( 4 postaje) potem enosmerna, celodnevna,3dnevna zadnji dve se dobita tudi za skupne. Cena na avtomatu, trafiki ali pa pri vozniku avtobusa je ista ( karte veljajo za vse oblike javnega prevoza)
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 808
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Anzee »

preglednik napisal/-a: 01.02.2021, 16:08 V Pragi sem pred par leti takoj na izstopu iz postaje v trafiki kupil paket vozovnic, dovolj za tri dni. Poraba časa <1 min.
Ja halo? Sej v Ljubljani naredis isto. Gres do prve trafike, reces "eno urbano prosim", takoj za tem "daj se 10 vozenj gor", cez <1min ti gospa ali gospod izstavita urbano z 10 voznjami in se tiste 2 eur extra za kartico. :roll:
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Anzee napisal/-a: 01.02.2021, 22:36
preglednik napisal/-a: 01.02.2021, 16:08 V Pragi sem pred par leti takoj na izstopu iz postaje v trafiki kupil paket vozovnic, dovolj za tri dni. Poraba časa <1 min.
Ja halo? Sej v Ljubljani naredis isto. Gres do prve trafike, reces "eno urbano prosim", takoj za tem "daj se 10 vozenj gor", cez <1min ti gospa ali gospod izstavita urbano z 10 voznjami in se tiste 2 eur extra za kartico. :roll:
V bistvu ni enako. Če grem jaz enkrat na deset let v Ljubljano, ne bom dajal 2 € ekstra za neko kartico, pa še zahteval polnenje. Poanata je samo, da rabim samo eno klinčevo vozovnico za eno vožjo, včasih povratno, ki jo lahko potem v prvem smetnjaku zavržem. Urbana je super, če si redni uporabnik. Za tiste, ki bi kot @preglednik, 3x na leto šli na trolo na točno določeno mesto, je pa to butasto, da morem prvo kupiti ali naložiti neko stvar, ki mi jo povrhu lahko še dodatno zaračunajo. V Pragi pa kupiš, kar dejansko rabiš.

Povezava na video

preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Točno to sem hotel poudariti. Za nekoga (turista), ki se prvič znajde v nekem mestu, mora biti sistem plačevanja mestnega prometa čim bolj enostaven, kar pa Urbana v tem primeru ni. Tujec ki se prvič znajde sploh ne ve kaj je Urbana, hitro pa bi našel avtomat za nakup vozovnic, kot je praksa v tujini.
preglednik
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 808
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Anzee »

preglednik napisal/-a: 02.02.2021, 13:16 Tujec ki se prvič znajde sploh ne ve kaj je Urbana, hitro pa bi našel avtomat za nakup vozovnic, kot je praksa v tujini.
Vsak turist ki se znajde v Lj si malo prebere kako zadeva poteka (vsaj jaz se, pa bil sem po vseh moznih zabacenih in mondenih krajih po vseh celinah), da ne vidi velikega avtomata ki ti pljune ven urbano.. kaj sele trafike..

Tiste 2eur.. ce je tak problem dat, pa skoda da se potuje kamorkoli...
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
zigc0601
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 167
Pridružen: 25.08.2011, 17:48

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a zigc0601 »

Kje se urbana tako razlikuje od tujine? Dobiš jo v trafikah, na avtomatih, na petrolih,... Naložiš lahko poljubno število voženj (ni treba zapravljati za paket kart, ki jih ne boš po koristil), veljajo povsod na LPP za 1,5 h...

Tudi v tujini moraš kupit kartico...

Ne morem verjeti a v tujini znate, doma pa ne?

Edino varianta z brezstično bančno kartico je bolj enostavna. Ampak jo moraš tudi imeti...
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Kje se urbana tako razlikuje od tujine? Dobiš jo v trafikah, na avtomatih, na petrolih,... Naložiš lahko poljubno število voženj (ni treba zapravljati za paket kart, ki jih ne boš po koristil), veljajo povsod na LPP za 1,5 h...
Tudi v tujini moraš kupit kartico...
Ne morem verjeti a v tujini znate, doma pa ne?
Edino varianta z brezstično bančno kartico je bolj enostavna. Ampak jo moraš tudi imeti...
Precej sem bil v tujini, in vsepovsod se je dalo kupiti vozovnico za lokalni promet, recimo nazadnje v Parizu, Grenoblu. Ali je nakup vozovnice arhaičen je stvar okusa in o tem se ne razpravlja. Definitivno je pa za turista to dokaj ugodna opcija, mnogo boljša od Urbane. Še najbolje imajo pa to urejeno v turističnih krajih, avtobus je zastonj le hotel/prenočišče ti mora izdati nekakšno kartico, primer Toblach/Dobbioho na Južnem Tirolskem. In ni nibene potrebe investirati 2€ za enkratenno uporabo kartice.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Idealno bi bilo, da bi karta za vlak s katerim si prišel v Ljubljano, veljala tudi za mestni promet.
preglednik
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Kot kaže, se na Škofljici le malce premika. Na območju križanja Kočevske ceste in proge delajo vrtine. Tam je že doooolgo predviden nadvoz, zdaj pa naj bi tam nastal podvoz. Tisto nesrečno dvojno križišče, ki so ga packali dve leti, naj bi spremenili v eno krožišče, območje križanja stare ceste v Šmarje in ceste bratstva in enotnosti pa v drugo. V času gradnje je predviden obvoz preko začasnega NPr pred kretnico 1 in po industrijski coni.

Kar se tiče dvotirnosti........
Je že Juga imela zelo smele načrte, pa se ni zgodilo nič. Razen postajališč Vodmat in Lavrica :wink: .
Če bi nekako uspelo potegniti še en tir Gp - Šmarje, nadgraditi postajo Škofljica ( SV naprava je že čisto na koncu :medic ), pa mogoče tir od Rakovnika do Rudnika ( od tam do Škofljice je ob progi zakopano vse, kar se da zakopati).....vsaj propustnost bi solidno povečali...


sanja svinja kukuruz
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Pod Jugo so bili načrti za obvozno progo Ljubljana - Trebnje - Sevnica, zaradi velike preobremenjenosti proge Ljubljana - Zidani most.
preglednik
Odgovori