In kako si vedel kako velik paket vozovnic kupiti? V aplikacijo lahko poljubno dodajaš sredstva oziroma to storiš na Urbanomatu ki je (vsaj v centru) na vsakem vogalu.preglednik napisal/-a: ↑01.02.2021, 16:08Če greš 3x letno v Ljubljano se ne splača. V Pragi sem pred par leti takoj na izstopu iz postaje v trafiki kupil paket vozovnic, dovolj za tri dni. Poraba časa <1 min.
Modernizacija Slovenskih Železnic
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ena vožnja 1,5 ure s prestopa ji je 1,2 eur... Naložiš kolikor voženj želiš....nobenih paketov kart... Zakaj le...
S SŽ bi se lahko zmenili vsaj za mesečno vozovnico po Ljubljani da bi bila enotna... Za nek sprejemljiv dodatek. Se pravi namesto 36 eur mesečna bi bila 46 eur in bi lahko kombiniral SŽ in LPP...
S SŽ bi se lahko zmenili vsaj za mesečno vozovnico po Ljubljani da bi bila enotna... Za nek sprejemljiv dodatek. Se pravi namesto 36 eur mesečna bi bila 46 eur in bi lahko kombiniral SŽ in LPP...
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Kar se tiče urbane je tako, da saj je sistem uporaben a še vedno po tujini npr. nemčja, Avstrija je vozovnico vedno moč kupiti tudi brez obvezne kartice za validacijo, če ne drugega s gotovino pri vozniku res da se obračuna dodatek ampak je le to mogoče...
Glede tega da bi se pa LPP in Sž zmenila..... kja pa ko bi raje IJPP vsposobili v polni meri in bi potem samoumevno veljale vozovnice na obeh prevoznih sredstvih seveda znotraj določene cone...
Glede tega da bi se pa LPP in Sž zmenila..... kja pa ko bi raje IJPP vsposobili v polni meri in bi potem samoumevno veljale vozovnice na obeh prevoznih sredstvih seveda znotraj določene cone...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
V Pragi pač v prvi trafiki rečeš jízdenky krátkodobé, ali pa na avtomatu, pa še rečeš koliko časa veljavnost. Done! Nobenih kartic, polnenja, app...čeprav imajo tudi vse to, pa še preko sms-ja si lahko kupiš karto. O tem govori @preglednik . V prvi trafiki vzameš eno jednotlivou jízdu, pa si opravil. Kupiš jo lahko tudi v turistični pisarni. Še razložijo ti sistem kako deluje. Za Italijo se spomnem, da sem kupil karto v trafiki za mestni bus. Tri dni veljave, dal 10€, done! Lahko bi vzel tudi časovno krajše. Nobenega polnenja pa to.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
V Londonu lahko lepo uporabljaš brezstično plačilno (debetno, kreditno) kartico, kakršne so danes že skoraj vse. Lepo jo prislanjaš na vseh kontrolnih mestih in ob prvem dnevnem "štempljanju" si rezervirajo 10 funtov. Sicer imajo dokaj zapleten tarifni sistem (odvisno, kdaj in čez katere cone se pelješ, je tudi neka dnevna kapica) in čez par dni ti izračuna celoten dnevni "zapitek" in obremeni kartico. In v brezstičnih karticah je ista NFC tehnologija kot v Urbanah in telefonih.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Isto je v Munchenu. Na izbiro ti je karta za kratko progo( 4 postaje) potem enosmerna, celodnevna,3dnevna zadnji dve se dobita tudi za skupne. Cena na avtomatu, trafiki ali pa pri vozniku avtobusa je ista ( karte veljajo za vse oblike javnega prevoza)Re 4/4 napisal/-a: ↑01.02.2021, 20:39
V Pragi pač v prvi trafiki rečeš jízdenky krátkodobé, ali pa na avtomatu, pa še rečeš koliko časa veljavnost. Done! Nobenih kartic, polnenja, app...čeprav imajo tudi vse to, pa še preko sms-ja si lahko kupiš karto. O tem govori @preglednik . V prvi trafiki vzameš eno jednotlivou jízdu, pa si opravil. Kupiš jo lahko tudi v turistični pisarni. Še razložijo ti sistem kako deluje. Za Italijo se spomnem, da sem kupil karto v trafiki za mestni bus. Tri dni veljave, dal 10€, done! Lahko bi vzel tudi časovno krajše. Nobenega polnenja pa to.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ja halo? Sej v Ljubljani naredis isto. Gres do prve trafike, reces "eno urbano prosim", takoj za tem "daj se 10 vozenj gor", cez <1min ti gospa ali gospod izstavita urbano z 10 voznjami in se tiste 2 eur extra za kartico.preglednik napisal/-a: ↑01.02.2021, 16:08 V Pragi sem pred par leti takoj na izstopu iz postaje v trafiki kupil paket vozovnic, dovolj za tri dni. Poraba časa <1 min.
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
V bistvu ni enako. Če grem jaz enkrat na deset let v Ljubljano, ne bom dajal 2 € ekstra za neko kartico, pa še zahteval polnenje. Poanata je samo, da rabim samo eno klinčevo vozovnico za eno vožjo, včasih povratno, ki jo lahko potem v prvem smetnjaku zavržem. Urbana je super, če si redni uporabnik. Za tiste, ki bi kot @preglednik, 3x na leto šli na trolo na točno določeno mesto, je pa to butasto, da morem prvo kupiti ali naložiti neko stvar, ki mi jo povrhu lahko še dodatno zaračunajo. V Pragi pa kupiš, kar dejansko rabiš.Anzee napisal/-a: ↑01.02.2021, 22:36Ja halo? Sej v Ljubljani naredis isto. Gres do prve trafike, reces "eno urbano prosim", takoj za tem "daj se 10 vozenj gor", cez <1min ti gospa ali gospod izstavita urbano z 10 voznjami in se tiste 2 eur extra za kartico.preglednik napisal/-a: ↑01.02.2021, 16:08 V Pragi sem pred par leti takoj na izstopu iz postaje v trafiki kupil paket vozovnic, dovolj za tri dni. Poraba časa <1 min.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Točno to sem hotel poudariti. Za nekoga (turista), ki se prvič znajde v nekem mestu, mora biti sistem plačevanja mestnega prometa čim bolj enostaven, kar pa Urbana v tem primeru ni. Tujec ki se prvič znajde sploh ne ve kaj je Urbana, hitro pa bi našel avtomat za nakup vozovnic, kot je praksa v tujini.
preglednik
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Vsak turist ki se znajde v Lj si malo prebere kako zadeva poteka (vsaj jaz se, pa bil sem po vseh moznih zabacenih in mondenih krajih po vseh celinah), da ne vidi velikega avtomata ki ti pljune ven urbano.. kaj sele trafike..preglednik napisal/-a: ↑02.02.2021, 13:16 Tujec ki se prvič znajde sploh ne ve kaj je Urbana, hitro pa bi našel avtomat za nakup vozovnic, kot je praksa v tujini.
Tiste 2eur.. ce je tak problem dat, pa skoda da se potuje kamorkoli...
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Kje se urbana tako razlikuje od tujine? Dobiš jo v trafikah, na avtomatih, na petrolih,... Naložiš lahko poljubno število voženj (ni treba zapravljati za paket kart, ki jih ne boš po koristil), veljajo povsod na LPP za 1,5 h...
Tudi v tujini moraš kupit kartico...
Ne morem verjeti a v tujini znate, doma pa ne?
Edino varianta z brezstično bančno kartico je bolj enostavna. Ampak jo moraš tudi imeti...
Tudi v tujini moraš kupit kartico...
Ne morem verjeti a v tujini znate, doma pa ne?
Edino varianta z brezstično bančno kartico je bolj enostavna. Ampak jo moraš tudi imeti...
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Precej sem bil v tujini, in vsepovsod se je dalo kupiti vozovnico za lokalni promet, recimo nazadnje v Parizu, Grenoblu. Ali je nakup vozovnice arhaičen je stvar okusa in o tem se ne razpravlja. Definitivno je pa za turista to dokaj ugodna opcija, mnogo boljša od Urbane. Še najbolje imajo pa to urejeno v turističnih krajih, avtobus je zastonj le hotel/prenočišče ti mora izdati nekakšno kartico, primer Toblach/Dobbioho na Južnem Tirolskem. In ni nibene potrebe investirati 2€ za enkratenno uporabo kartice.Kje se urbana tako razlikuje od tujine? Dobiš jo v trafikah, na avtomatih, na petrolih,... Naložiš lahko poljubno število voženj (ni treba zapravljati za paket kart, ki jih ne boš po koristil), veljajo povsod na LPP za 1,5 h...
Tudi v tujini moraš kupit kartico...
Ne morem verjeti a v tujini znate, doma pa ne?
Edino varianta z brezstično bančno kartico je bolj enostavna. Ampak jo moraš tudi imeti...
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Idealno bi bilo, da bi karta za vlak s katerim si prišel v Ljubljano, veljala tudi za mestni promet.
preglednik
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Kot kaže, se na Škofljici le malce premika. Na območju križanja Kočevske ceste in proge delajo vrtine. Tam je že doooolgo predviden nadvoz, zdaj pa naj bi tam nastal podvoz. Tisto nesrečno dvojno križišče, ki so ga packali dve leti, naj bi spremenili v eno krožišče, območje križanja stare ceste v Šmarje in ceste bratstva in enotnosti pa v drugo. V času gradnje je predviden obvoz preko začasnega NPr pred kretnico 1 in po industrijski coni.
Kar se tiče dvotirnosti........
Je že Juga imela zelo smele načrte, pa se ni zgodilo nič. Razen postajališč Vodmat in Lavrica .
Če bi nekako uspelo potegniti še en tir Gp - Šmarje, nadgraditi postajo Škofljica ( SV naprava je že čisto na koncu ), pa mogoče tir od Rakovnika do Rudnika ( od tam do Škofljice je ob progi zakopano vse, kar se da zakopati).....vsaj propustnost bi solidno povečali...
sanja svinja kukuruz
Kar se tiče dvotirnosti........
Je že Juga imela zelo smele načrte, pa se ni zgodilo nič. Razen postajališč Vodmat in Lavrica .
Če bi nekako uspelo potegniti še en tir Gp - Šmarje, nadgraditi postajo Škofljica ( SV naprava je že čisto na koncu ), pa mogoče tir od Rakovnika do Rudnika ( od tam do Škofljice je ob progi zakopano vse, kar se da zakopati).....vsaj propustnost bi solidno povečali...
sanja svinja kukuruz
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Pod Jugo so bili načrti za obvozno progo Ljubljana - Trebnje - Sevnica, zaradi velike preobremenjenosti proge Ljubljana - Zidani most.
preglednik