A lahko kaj drugega pričakuješ od prodajalca avtomobilov
Modernizacija Slovenskih Železnic
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Pa lep pozdrav
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Super! Kaj pa stare trase? Bojo ostale za lokalni promet?
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Brez skrbi. Ne boš. Razen, če se zamrzneš in čez xy let (upam da samo dvomestno število) znova odmrzneš, kot je to hotel storiti Michael Jackson.MatejP napisal/-a: ↑31.01.2021, 13:37 https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 8007033808
Upam, da dočakam vse to.
Všeč mi je ton, v katerem je napisan članek. Nekoliko posmehljivo in sarkastično v odnosu do teh norih županov.Benny napisal/-a: ↑31.01.2021, 10:14
Izsiljevanje županov pri posodobitvi železnice
https://www.dnevnik.si/1042948089
Pustimo, da je tale Škofljičan čisti slovenoid*, ampak te izjave iz Domžal in Kamnika so še bolj nore. Kamničani bi radi imeli mestni tramvaj!!!??? (aja, a ni nekdo pred časom ravno na forumu govoril o neki lahki tramvajski progi Ljubljana - Kamnik?), hkrati pa se bojijo, da bi "podvoz mentalno podcenil vstop v turistični biser, nadvoz pa onemogočil vedutne poglede na planine". Domžalčani z neko svojo filozofijo o prekinitvi tradicionalnih srečevalnih poti. A to je zgolj dober (slab?) humor? Ne vem ali naj se jočem ali smejem. Hujših bedarij že dolgo nisem bral.
Me zanima, kdo ali kaj je tu mentalno podcenjen. Kako je že tisti citat našega PV o kliniki v Avstraliji?
*Slovenoidnost = bolezen pretiranega poudarjanja pomena osebnega avtomobila, uklanjanje vsega drugega (vse infrastrukture) osebnemu avtomobilu, povzdigovanje avtomobila v status božanstva in statusni simbol naroda. Poimenovanje je parodija na "mongoloid", kakor so včasih rasistično/šovinistično imenovali ljudi z Downovim sindromom.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Zdaj vsaj razumem zakaj Policija, inšpektorat za infrastrukturo ali kak drug prekrškovni organ ne kaznujejo vse splošnega lazenja čez tire v Domžalah in navsezadnje tudi drugod po Sloveniji.... gre namreč za
Tradicionalne srečevalne poti
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Se bojim, da tega ne boš dočakal. Med MB in LJ preprosto ni dovolj velikega bazena potnikov za gradnjo hitre proge. Vozni čas 55 minut s postankom v Celju ali brez, ali povprečno potovalno hitrost proti 140 km/h se doseže samo, če Vmax med 200 in 240 km/h. Taka proga bi bila ekonomsko smiselna, če bi bilo dnevno vsaj 10.000 potnikov, kar pa je misija nemogoče. Se mi zdi, da je minister obdarjen z videnji, pa na žalost ne Matere Božje ali Svetnikov, kar bi se pričakovalao od teologa.Upam, da dočakam vse to.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ljubitelj točno to,teolog pa bolj kot ne samo naklada.Ljubitelj napisal/-a: ↑31.01.2021, 15:17Se bojim, da tega ne boš dočakal. Med MB in LJ preprosto ni dovolj velikega bazena potnikov za gradnjo hitre proge. Vozni čas 55 minut s postankom v Celju ali brez, ali povprečno potovalno hitrost proti 140 km/h se doseže samo, če Vmax med 200 in 240 km/h. Taka proga bi bila ekonomsko smiselna, če bi bilo dnevno vsaj 10.000 potnikov, kar pa je misija nemogoče. Se mi zdi, da je minister obdarjen z videnji, pa na žalost ne Matere Božje ali Svetnikov, kar bi se pričakovalao od teologa.Upam, da dočakam vse to.
Kar se pa Jordana tiče on je roža posebne sorte v negativnem smislu
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Risanje črt na zemljevidu je bolj predstava za javnost. Gradili bi nove proge, pa še obstoječe, niso deležne vzdrževanja. Naj raje kaj naredijo na obstoječih regionalnih progah, če se že promovira turizem in trajnostna mobilnost.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ker sedaj je prihod v mesto res biser. Prva stvar ob prihodu v kontinuirano pozidano področje, katerga center je mesto Kamnik, se avtomobilist pripelje do šoping centra, ki stoji na mestu nekdanje tovarne Stol Kamnik. V resnici bi vožnja čez nadvoz ponudila neprekosljiv panoramski pogled na Kamniške alpe in bi morali na vrhu zgraditi počivališče, da bi trume turistov lahko v miru užile ta izjemni pogled.
LP, Metod
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ljubitelj, novih železnic se nikakor ne planira z mislijo na nekaj Ljubljančanov in Štajercev ki bi jo uporabljali. Če pa bi po njej vozili hitri vlaki med Dunajem in Benetkami pa je to že druga zgodba. Če želimo biti v bodoče zapisani na evropskem zemljevidu je potrebno misliti tudi malo širše, za vsao stvar je potrebna najprej ideja. Južne železnice ne bi bilo nikoli, če bi jo gradili samo za potrebe dežele kranjske.
preglednik
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
To lahko pozabiš,ker Avstrijci že gradijo skozi Koralpepreglednik napisal/-a: ↑31.01.2021, 17:22 Ljubitelj, novih železnic se nikakor ne planira z mislijo na nekaj Ljubljančanov in Štajercev ki bi jo uporabljali. Če pa bi po njej vozili hitri vlaki med Dunajem in Benetkami pa je to že druga zgodba. Če želimo biti v bodoče zapisani na evropskem zemljevidu je potrebno misliti tudi malo širše, za vsao stvar je potrebna najprej ideja. Južne železnice ne bi bilo nikoli, če bi jo gradili samo za potrebe dežele kranjske.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
preglednik napisal/-a: ↑31.01.2021, 17:22 Če pa bi po njej vozili hitri vlaki med Dunajem in Benetkami pa je to že druga zgodba. ... Južne železnice ne bi bilo nikoli, če bi jo gradili samo za potrebe dežele kranjske.
Imaš prav, Južne železnice v financiranju dežel Kranjske, Primorje in Štajerske najbrž ne bi bilo. Ampak Južno železnico je gradil presvitli cesar v imenu in na račun Avstrijskega cesarstva. In pri tem so bile dežele (Kranjska, Primorje in Štajerska) približno toliko pomembna kot so danes občine (torej ne prav dosti, lahko so se priporočili za kakšno postajo tu ali tam).
Če se pogovarjamo o hitri progi Dunaj - Benetke, je to projekt, ki bi ga po analogiji morala financirati EU, mi pa bi lahko predlagali postaje v Mb, Ce in Lj (EU pa bi verjetno postajo Celje na hitro vrgla iz planov). In v tem kontekstu bi imela gradnja hitre proge celo smisel (s tem da so tudi Benetke ena vas in razen tega, da se tam danes zaključuje mreža hitrih prog v Italiji, nimajo večjega prometnega pomena kot terminus neke proge).
LP, Metod
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ali mi lahko zaupaš, kakšen je potencialni dnevni obseg potovanj med Dunajem in Benetkami? In zakaj bi se vozili iz Benetk na Dunaj preko Slovenije, če obstaja krajša povezava, oziroma je v gradnji?Ljubitelj, novih železnic se nikakor ne planira z mislijo na nekaj Ljubljančanov in Štajercev ki bi jo uporabljali. Če pa bi po njej vozili hitri vlaki med Dunajem in Benetkami pa je to že druga zgodba. Če želimo biti v bodoče zapisani na evropskem zemljevidu je potrebno misliti tudi malo širše, za vsao stvar je potrebna najprej ideja. Južne železnice ne bi bilo nikoli, če bi jo gradili samo za potrebe dežele kranjske.
Takole, roko na srce ti bom zaupal, da hitra proga pomeni minimalno vsako uro v obe smeri vlak s kapaciteto 500-700 potnikov po ta malem torej najmanj 15.000 potnikov dnevno. Se bojim, da je to več kot 5% Benetk. In med Benetkami in Dunajem tako rekoč ni nobenega mesta znatno večjega od Benetk. Za mesteca z 250-300k prebivalci se ne dela hitrih prog..
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Soočiti se je treba z dejstvom, da glavna železniška proga v Sloveniji izvira še iz časov Franceta Prešerna. Ali bomo planirali in gradili nove povezave, kot to delajo drugje, ali pa nas na prometnem zemljevidu Evrope več ne bo.
preglednik