Pogoj za daljinsko vodenje prometa bi morali biti obvezno izvennivojski dostopi na perone. Takšno DVP, kot ga imamo na progi LJ-Sežana je žalost od žalosti....ampak vseeno pa je Zaradi varovanja potnikov se pogosto povzroča zamude, velikokrat imajo tovorni vlaki prednost pred potniškimi.Ljubitelj napisal/-a:Daljinsko vodenje je že uvedeno na primorski in gorenjski progi in na progi PR-HO, torej ostane še samo ZM-ŠT in LJ-DO. Na teh progah se odvija okoli 90% vsega prometa, ko bo pa to popedenano, bodo pa prišlew na vrsto lokalne proge, najprej verjetno LJ-GR (GR-KO bo menda že delalo od oktobra) in LJ-KA. In kaj potem še ostane? Nič tako pomembnega, seveda se pa novosti uvajajo najprej tam, kjer investicija najprej povrne vložena sredstva.In kje bo daljinsko vodenje
Ljubljana - Dobova in Zidani Most - Šentilj ostale proge pa nič
Modernizacija Slovenskih Železnic
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Tega pa še nisem doživel. Pravzaprav ravno obratno. Ob 4:07 sem se moral z 2200 tonami ustaviti na klancu pred kritnim signalom v Pivki, ker je imel čez tri minute potniški odhodRegan 664 napisal/-a:...velikokrat imajo tovorni vlaki prednost pred potniškimi.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
In kaj bi po tvoje moral narediti prometnik? Dati tebi sklepam da vlaku ki ni ravno v minuto vozno-reden prevoz in zabit 2601 že na izhodni postaji, dokler se ti s 2200 t ne skobacaš čez Pivko? So vas učili kaj pomeni rang vlaka?Žiga napisal/-a:Tega pa še nisem doživel. Pravzaprav ravno obratno. Ob 4:07 sem se moral z 2200 tonami ustaviti na klancu pred kritnim signalom v Pivki, ker je imel čez tri minute potniški odhodRegan 664 napisal/-a:...velikokrat imajo tovorni vlaki prednost pred potniškimi.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Zdaj pa dajmo range in birokracijo malce na stran. Zdaj imamo močne 6 MW lokomotive in hitrost tovornih vlakov je marsikje enaka kot potniških. In ker tovorni ponavadi namajo kaj ustavljati na postajah kot lokalci iz tega potem izhaja, da ni prav nič počasnejši, morda še celo hitrejši. To seveda velja za potniške vlake, ki ustavljajo na vsaki postaji. Tako, da bo verjetno potrebno to malce spremeniti, da ne bo 2200 tonski vlak ustavljal zaradi nekega lokalčka (ki je povrh še počasnejši) in s par potniki na njem.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Moje laično razmišljanje: Če imata oba vlaka vozni red, se ga je potrebno držati. Če pa tovorni vozi izven voznega reda, in se bo temu potniški še dodatno prilagajal, bodo kmalu vidne posledice: namesto para potnikov bo na vlaku ostal en sam ali pa še tisti ne.
preglednik
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
preglednik napisal/-a:Moje laično razmišljanje: Če imata oba vlaka vozni red, se ga je potrebno držati. Če pa tovorni vozi izven voznega reda, in se bo temu potniški še dodatno prilagajal, bodo kmalu vidne posledice: namesto para potnikov bo na vlaku ostal en sam ali pa še tisti ne.
Ne en ne drugi nista razumela bistva. Nihče ni rekel, da sta vlaka vozila v isto smer. Trik je v tem, da je tovorni proti Kopru, ki ima prevoz skozi Pivko na tiru 2 (vožnja po levem tiru), moral čakati pred postajo, ker so potniki morali čez tir 2 na potniški vlak, ki je čakal na tiru 3 v smeri Ljubljana. Če bi v Pivki obstajal podhod, tovorni ne bi čakal ničesar.anzovc napisal/-a:Zdaj pa dajmo range in birokracijo malce na stran. Zdaj imamo močne 6 MW lokomotive in hitrost tovornih vlakov je marsikje enaka kot potniških. In ker tovorni ponavadi namajo kaj ustavljati na postajah kot lokalci iz tega potem izhaja, da ni prav nič počasnejši, morda še celo hitrejši. To seveda velja za potniške vlake, ki ustavljajo na vsaki postaji. Tako, da bo verjetno potrebno to malce spremeniti, da ne bo 2200 tonski vlak ustavljal zaradi nekega lokalčka (ki je povrh še počasnejši) in s par potniki na njem.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
TGV Lyria napisal/-a:preglednik napisal/-a:Če bi v Pivki obstajal podhod, tovorni ne bi čakal ničesar.
To je res in takšna postajna oprema je edina pravilna. Promet v drugi smeri zaradi varovanja potnikov se ustavi samo ob času, ko je potniški vlak na postaji, sicer pa ne. Kar pa ne pomeni, da potnik, ki se želi peljati s potniškim vlakom, ne sme (oz ne more) iti na peron recimo 10 minut pred odhodom vlaka. In je pri prehodu drugega tira prav tako ogrožen (oziroma ogroža vlak ).
Dokler podhoda v Pivki ni, pa je še vedno rešitev vožnja po voznem redu s tem da se vozni red vlakov, ki ne ustavljajo na postaji (v primeru Pivke so to predvsem tovorni vlaki) prilagodi tako, da se s potniškim vlakom ne križajo ravno na postaji.
Potem pa pridemo spet do problema vožnje tovornih vlakov po voznem redu.
LP, Metod
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Da popravim kar vse, vlak 2601 redno odpelje s 1. tira postaje Pivka, njegova vozna pot pa tako seka vozno pot rednega tira vseh vlakov v smeri Divače. Sam pri tem čakanju 2200 t vlaka ne vidim nič spornega (pa čeprav so progovni prometniki na tem odseku malenkost neiznajdljivi), navsezadnje sploh privatni prevozniki kar mislim da ta vlak @Žiga je bil?? pričakujejo da bo upravljalec za njihov vlak kar našel prostor na infrastrukturi, pa čeprav je vlak vpeljan kot izredni vlak, ker se pač špara pri letnem naročevanju tras in velja pravilo da se dnevno naroči manj tras kot jih kasneje dejansko je le zato da potem ne bi slučajno plačevali trase katera se zaradi upada tovora ne bo koristila....
Sicer pa še malenkost bolj smotana zadeva ki se je zgodila meni... prejšnji teden vlak ICS 14 za 2 min ustavljen na uvoznem signalu B postaje Sava (pa je na odseku do omenjenega signala za vlake z nagibno tehniko omejitev 140 km/h, od uvoznih kretnic 105 km/h in postanka ni. Razlog, pred potniškim vlakom z druge strani se je v postajo na tir 1 umikal tovorni vlak, ki je seveda sekal mojo vozno pot.... Le uganite kateri prevoznik je bil?? Se vam zdi normalno da vlak najvišjega ranga kar jih vozi po Slo tirih stoji na signalu zaradi uvoza tovornega? A vendar železnica je živa reč in tudi v razvitih državah se kdaj zgodi tak lapsus.
@Žiga morda je progovni prometnik vlaku 2601 malenkost prehitro postavil izvozni signal, potem pa si ga ti s hitrostjo presenetil, to da bi potniku čeprav ima izvoz šele čez 3 min izvoz podrl in ga postavil tebi pa je na SVN napravi nemogoče, saj ob podrtju signala in preklicu blokade vozne poti naprava iz varnostnih vzrokov ne pusti prestavljanja kretnic in postavitve kakršne koli vozne poti prej preden pretečeta 2 min. (to je na relejnih mizah sicer mogoče a so prometnik učeni tako da vedno počakajo oz. bi mogli počakati da se prepričajo da vsi vlaki stojijo)
Sicer pa še malenkost bolj smotana zadeva ki se je zgodila meni... prejšnji teden vlak ICS 14 za 2 min ustavljen na uvoznem signalu B postaje Sava (pa je na odseku do omenjenega signala za vlake z nagibno tehniko omejitev 140 km/h, od uvoznih kretnic 105 km/h in postanka ni. Razlog, pred potniškim vlakom z druge strani se je v postajo na tir 1 umikal tovorni vlak, ki je seveda sekal mojo vozno pot.... Le uganite kateri prevoznik je bil?? Se vam zdi normalno da vlak najvišjega ranga kar jih vozi po Slo tirih stoji na signalu zaradi uvoza tovornega? A vendar železnica je živa reč in tudi v razvitih državah se kdaj zgodi tak lapsus.
@Žiga morda je progovni prometnik vlaku 2601 malenkost prehitro postavil izvozni signal, potem pa si ga ti s hitrostjo presenetil, to da bi potniku čeprav ima izvoz šele čez 3 min izvoz podrl in ga postavil tebi pa je na SVN napravi nemogoče, saj ob podrtju signala in preklicu blokade vozne poti naprava iz varnostnih vzrokov ne pusti prestavljanja kretnic in postavitve kakršne koli vozne poti prej preden pretečeta 2 min. (to je na relejnih mizah sicer mogoče a so prometnik učeni tako da vedno počakajo oz. bi mogli počakati da se prepričajo da vsi vlaki stojijo)
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Sem že videl primer ko je mogla EC Emona ustavit na uvoznem A strani Tezna ker je tovorni izvažal proti Pragerskemu.desiro napisal/-a: Sicer pa še malenkost bolj smotana zadeva ki se je zgodila meni... prejšnji teden vlak ICS 14 za 2 min ustavljen na uvoznem signalu B postaje Sava (pa je na odseku do omenjenega signala za vlake z nagibno tehniko omejitev 140 km/h, od uvoznih kretnic 105 km/h in postanka ni. Razlog, pred potniškim vlakom z druge strani se je v postajo na tir 1 umikal tovorni vlak, ki je seveda sekal mojo vozno pot.... Le uganite kateri prevoznik je bil?? Se vam zdi normalno da vlak najvišjega ranga kar jih vozi po Slo tirih stoji na signalu zaradi uvoza tovornega? A vendar železnica je živa reč in tudi v razvitih državah se kdaj zgodi tak lapsus.
Ali pa primer šlaparije DVP na Cirkovcah Polje na kje je fiata postavil na glavni prevozni tir, ki je čakal na križanje, Cittadela je pa mogla zavirta na 50km/h in ga obvozit.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
kitak napisal/-a:
Ali pa primer šlaparije DVP na Cirkovcah Polje na kje je fiata postavil na glavni prevozni tir, ki je čakal na križanje, Cittadela je pa mogla zavirta na 50km/h in ga obvozit.
In kje je tu problem? Če ne bi moral pa zavirat Fiat. Kere nebluze...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Fiat je že čakal na izvoznem signalo zato pravimcokla napisal/-a:kitak napisal/-a:
Ali pa primer šlaparije DVP na Cirkovcah Polje na kje je fiata postavil na glavni prevozni tir, ki je čakal na križanje, Cittadela je pa mogla zavirta na 50km/h in ga obvozit.
In kje je tu problem? Če ne bi moral pa zavirat Fiat. Kere nebluze...
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Mislim, da Citadella nebi čakala na Fiata na glavnem prevoznem tiru. Se ni že nekje govorilo okoli ranga vlaka?cokla napisal/-a:
In kje je tu problem? Če ne bi moral pa zavirat Fiat. Kere nebluze...
Pa lep pozdrav
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Madona ste zapeli v te range zdaj, nihče pa ne pomisli, da so tu še kakšne druge okoliščine, ki so privedle do takšnega križanja.MatejP napisal/-a:Mislim, da Citadella nebi čakala na Fiata na glavnem prevoznem tiru. Se ni že nekje govorilo okoli ranga vlaka?cokla napisal/-a:
In kje je tu problem? Če ne bi moral pa zavirat Fiat. Kere nebluze...
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
No no, okoliščine so lahko opravičjive ali neopravičljive, vsekakor pa bi se range moralo spoštovati, zato jih namreč imamo.petindvajsetka napisal/-a:Madona ste zapeli v te range zdaj, nihče pa ne pomisli, da so tu še kakšne druge okoliščine, ki so privedle do takšnega križanja.MatejP napisal/-a:Mislim, da Citadella nebi čakala na Fiata na glavnem prevoznem tiru. Se ni že nekje govorilo okoli ranga vlaka?cokla napisal/-a:
In kje je tu problem? Če ne bi moral pa zavirat Fiat. Kere nebluze...
To kaj nespoštovanje rangov potegne za seboj pa lahko opišem tako:
EC 212 je bil zamujen 20 min, med postajama Kresnice in Zalog (ne vem točno ali med tema dvema ali katerima drugima) je bila zapora enega tira, nekdo ki ne razume rangov vlakov je odločil da bo prednost dal rednemu LP XXXX to je potegnilo za seboj zamudo EC 212 +20 min sepravi 40 min, sam sem s tem vlakom potoval v Nemčijo...no v VIllachu so zaradi zamude vlaka 212 odločili da vlak 112 ne bo čakal našega vlaka in je odpeljal redno, potniki z 212 (kakšnih 200 ljudi) pa smo imeli prisilno pavzo dolgo 2 uri in bitko za proste sedeže na Railjetu ki v smeri Salzburga pelje 2 uri kasneje..... ma važno da je bil potnik v Dobovi reden
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Da ni dal tebi kak rang kril?desiro napisal/-a:vsekakor pa bi se range moralo spoštovati,