Modernizacija Slovenskih Železnic
Objavljeno: 29.06.2014, 22:34
Prenavljanje infrastrukture, elektrifikacija, modernizacija vlakov vagonov in lokomotiv...
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://vlaki.info/forum/
Jaz bi odprl bifeje na prestopnih postajah! Sem že v vrsti za koncesijo!LJ363 napisal/-a:Saj se hecaš ne? To bi potem zgledalo takole, v prvi regiji od Ljubljane do Medvod, potem pa prestop na drugega od Medvod do Kranja? Za pol ure vožnje, pa po možnosti za vsakega posebej kupit karto? In med Bohinjsko Bistrico in Podbrdom pa peš, ali bi imeli še enega privat operaterja, ki bi vozil samo skozi tunel?
Treba je naredit red v firmi (od zgoraj navzdol), ne pa 300km razdalje razdelit na 10 regij.
Se že pripravljaš za kandidaturo za novega direktorja SŽ-ja. Ko z novo vlado bo ziher prišel novi.OBB napisal/-a: Ali ima kdo v wordu ali v pdf-ju načrte? Potreboval bi jih prosim.
SŽ bi bogle kupiti elek. vlake oz. vagone ki niso namenjene primestnim vožnjam. Vsi stokajo nad sedeži v Desirotih ampak Desiro je primesten vlak ki je namenjen za predmestje in zato tudi ima take sedeže. Obenem bi pa mogle kupiti dizlske potniške vlake ki so nizki in omogožajo lažji vstop v vlak invalidom, starejšim...RitterVonGhega napisal/-a:seveda da bo novo vlak ;
EMG-3 , 313/318 (14x) za 3+25kV in vozni park bo samo za Štajerska in Prekmurje. firma je mogoče ŠKODA iz Češke !
DMG -2 , 611.xxx (6x + 6x) in vozni park bo nevem ,mogoče MB-Prevalje?, firma je bo PESA in vlak ime mu je SHARK.
Fiat 813/814-1xx (21x za brez klima itd...) bo prodano , kje države železnice,nevem.... pa ostane fiat 813/814.1xx za 10x klima itd .
pa vagon še ne vem in ni nič javi....
e.lok mogoče še kupi 8x za isto 541 (541.111-118 mogoče ali 541.022 do 030, še nevem)
ostalo ne nič...
lp,miro
Ja, avtomati za karte bi bili čudovita rešitev. Predvsem bi znali prodajati karte, ne pa kot se je zgodilo meni, ko sem ta teden v Novi Gorici kupoval karto za Vogel (tisto, ki vabi na naslovni strani spletne strani slovenskih železnic). Ženska, očitno obremenjena z delom (v blagajni je sedela sama kot kakšen vzhodnjaški guru) in ko sem ji omenil katero karto bi kupil je najprej napadla "kakšen Vogel, jaz nisem nič dobila, jaz nimam nič, šele, ko sem jo podučil, da je to na spletni strani, je prav "neopazno" prečitala obvestila, vmes jamrala in stokala, da sem že hotel prispevati za akcijo "botrstvo", na koncu pa le dala karte, točno take, kot sem želel.OBB napisal/-a:SŽ bi bogle kupiti elek. vlake oz. vagone ki niso namenjene primestnim vožnjam. Vsi stokajo nad sedeži v Desirotih ampak Desiro je primesten vlak ki je namenjen za predmestje in zato tudi ima take sedeže. Obenem bi pa mogle kupiti dizlske potniške vlake ki so nizki in omogožajo lažji vstop v vlak invalidom, starejšim...RitterVonGhega napisal/-a:seveda da bo novo vlak ;
EMG-3 , 313/318 (14x) za 3+25kV in vozni park bo samo za Štajerska in Prekmurje. firma je mogoče ŠKODA iz Češke !
DMG -2 , 611.xxx (6x + 6x) in vozni park bo nevem ,mogoče MB-Prevalje?, firma je bo PESA in vlak ime mu je SHARK.
Fiat 813/814-1xx (21x za brez klima itd...) bo prodano , kje države železnice,nevem.... pa ostane fiat 813/814.1xx za 10x klima itd .
pa vagon še ne vem in ni nič javi....
e.lok mogoče še kupi 8x za isto 541 (541.111-118 mogoče ali 541.022 do 030, še nevem)
ostalo ne nič...
lp,miro
Če pa že toliko "šparamo" potem nevem zakaj se ne uvedejo avtomati za nakup vozovnic kjer bi se lahko vozovnice kupovale 24 ur na dan in omogočale več vrst kart npr. 24-urna vozovnica za eno regijo, ali pa nekaj takega od katerega bi železnice imele dobiček. Na začetku bi bila to kar velika investicija verdar če bi se naaredili odlični vozni redi, ob kateirih bi se lahko potniki namesto z avtom peljali na službo z vlakom in tako pripomogli k zmanšanju onesnaženja okolja. Lahko bi tudi zmanjšali šetevilo sprevodnikov in naredili občasne kontrole kot imajo nekatire druge bolj razvite države. Ker pa so vozni redi neurejeni in neomogočajo čas za šolo ali službo se pač ljudje vozijo z avti. To bi se moglo podnujno nekaj urediti. Slovenija je še vedno država ki zelo onesnažuje zrak zaradi prometa in ostalih dejavnikov. Upam da nisem nekoga užalil ampak samo predlagam kaj bi bilo treba vkreniti z železnicami v Sloveniji.
Hvala! OBB
Avtomatov ni, ker jih sindikati ne pustijo, če bi jih pa uvedli in bi kdo izgubil službo bi jih pa verjetno linčali kot mariborske radarje,:lol: prav tako ni spletnega nakupa kart, pač otok sredi EU v negativnem pomenu.trocken napisal/-a:Ja, avtomati za karte bi bili čudovita rešitev. Predvsem bi znali prodajati karte, ne pa kot se je zgodilo meni, ko sem ta teden v Novi Gorici kupoval karto za Vogel (tisto, ki vabi na naslovni strani spletne strani slovenskih železnic). Ženska, očitno obremenjena z delom (v blagajni je sedela sama kot kakšen vzhodnjaški guru) in ko sem ji omenil katero karto bi kupil je najprej napadla "kakšen Vogel, jaz nisem nič dobila, jaz nimam nič, šele, ko sem jo podučil, da je to na spletni strani, je prav "neopazno" prečitala obvestila, vmes jamrala in stokala, da sem že hotel prispevati za akcijo "botrstvo", na koncu pa le dala karte, točno take, kot sem želel.OBB napisal/-a:SŽ bi bogle kupiti elek. vlake oz. vagone ki niso namenjene primestnim vožnjam. Vsi stokajo nad sedeži v Desirotih ampak Desiro je primesten vlak ki je namenjen za predmestje in zato tudi ima take sedeže. Obenem bi pa mogle kupiti dizlske potniške vlake ki so nizki in omogožajo lažji vstop v vlak invalidom, starejšim...RitterVonGhega napisal/-a:seveda da bo novo vlak ;
EMG-3 , 313/318 (14x) za 3+25kV in vozni park bo samo za Štajerska in Prekmurje. firma je mogoče ŠKODA iz Češke !
DMG -2 , 611.xxx (6x + 6x) in vozni park bo nevem ,mogoče MB-Prevalje?, firma je bo PESA in vlak ime mu je SHARK.
Fiat 813/814-1xx (21x za brez klima itd...) bo prodano , kje države železnice,nevem.... pa ostane fiat 813/814.1xx za 10x klima itd .
pa vagon še ne vem in ni nič javi....
e.lok mogoče še kupi 8x za isto 541 (541.111-118 mogoče ali 541.022 do 030, še nevem)
ostalo ne nič...
lp,miro
Če pa že toliko "šparamo" potem nevem zakaj se ne uvedejo avtomati za nakup vozovnic kjer bi se lahko vozovnice kupovale 24 ur na dan in omogočale več vrst kart npr. 24-urna vozovnica za eno regijo, ali pa nekaj takega od katerega bi železnice imele dobiček. Na začetku bi bila to kar velika investicija verdar če bi se naaredili odlični vozni redi, ob kateirih bi se lahko potniki namesto z avtom peljali na službo z vlakom in tako pripomogli k zmanšanju onesnaženja okolja. Lahko bi tudi zmanjšali šetevilo sprevodnikov in naredili občasne kontrole kot imajo nekatire druge bolj razvite države. Ker pa so vozni redi neurejeni in neomogočajo čas za šolo ali službo se pač ljudje vozijo z avti. To bi se moglo podnujno nekaj urediti. Slovenija je še vedno država ki zelo onesnažuje zrak zaradi prometa in ostalih dejavnikov. Upam da nisem nekoga užalil ampak samo predlagam kaj bi bilo treba vkreniti z železnicami v Sloveniji.
Hvala! OBB
Lahko bi sicer to napisal pod rubriko "sramota potniškega prometa"...ampak mi je bolj všeč ta ideja z avtomati. Pa še višje plače avtomat ne zahteva, kot jo menda spet zahtevajo naši vrli ajznponarji...
Katerega leta oz. kdaj lahko pričakujemo posodobitev?RitterVonGhega napisal/-a:seveda da bo novo vlak ;
EMG-3 , 313/318 (14x) za 3+25kV in vozni park bo samo za Štajerska in Prekmurje. firma je mogoče ŠKODA iz Češke !
DMG -2 , 611.xxx (6x + 6x) in vozni park bo nevem ,mogoče MB-Prevalje?, firma je bo PESA in vlak ime mu je SHARK.
Fiat 813/814-1xx (21x za brez klima itd...) bo prodano , kje države železnice,nevem.... pa ostane fiat 813/814.1xx za 10x klima itd .
pa vagon še ne vem in ni nič javi....
e.lok mogoče še kupi 8x za isto 541 (541.111-118 mogoče ali 541.022 do 030, še nevem)
ostalo ne nič...
lp,miro
Ja nič, bo pač potrebno "uvest" kakšen zakon o "samoprispevku...trance0 napisal/-a:...Stari Fiati bodo prdeli po naših tirih še najmanj 20 let, raje več, ker za nove denarja ni in ga tudi ne bo.