Lyra blizu si bil razen dveh so vse ostale končale pod škarjamiTGV Lyria napisal/-a:Lepa prvoaprilska Miro...RitterVonGhega napisal/-a:dobro novice....
SŽ bo kupi rabljeni vlak iz Nmeški železnic br 610 in ime mu je Pendolino dizel (stare vlak za hitrost) , v jesen pride v Mb... Potem novo vozni red bo vozi iz MB za Celovec , tudi nov regionalni iz Mb za Murski soboti... mogoče tudi iz Ljubljane za Spilt v Hr ...
br610 (leta 1992 , 160 km/h, 2x 485kW ... )
nimam slika,.. moogče ma google za slike....
lp,miro
...žal je tako, da so vse garniture te serije menda že razrezali.
Modernizacija Slovenskih Železnic
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Tako je. 011 in 012 sta v Koblenzu. Pridružila pa se jima bo še sedaj BR 120-101. Pa to ni šala.andre85 napisal/-a:Lyra blizu si bil razen dveh so vse ostale končale pod škarjamiTGV Lyria napisal/-a:Lepa prvoaprilska Miro...RitterVonGhega napisal/-a:dobro novice....
SŽ bo kupi rabljeni vlak iz Nmeški železnic br 610 in ime mu je Pendolino dizel (stare vlak za hitrost) , v jesen pride v Mb... Potem novo vozni red bo vozi iz MB za Celovec , tudi nov regionalni iz Mb za Murski soboti... mogoče tudi iz Ljubljane za Spilt v Hr ...
br610 (leta 1992 , 160 km/h, 2x 485kW ... )
nimam slika,.. moogče ma google za slike....
lp,miro
...žal je tako, da so vse garniture te serije menda že razrezali.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Iz podatkov na Wikipediji in pa internetnih straneh DB MUSEUM Koblenz ter IG DAMPFLOK NOSSEN sta garnituri 610-011-511 v Koblenzu, 610-012-6 pa v Nossenu. Na tej strani je tudi tabela vseh 18 razrezanih (In Trier-Ehrgang verschrottet) garnitur. Pred dokončnim umikom garnitur sta bili 610-017 in 610-018 prebarvani v zeleno-turkizno kombinacijo za vožnje po Češki, vendar se je ta, zaradi težav z rezervnimi deli in manjkom klimatskih naprav, predčasno že po 100 dnevih končala. V tabeli je zanimivo tudi oznaka garniture 610-018/515 , ki je podobna 610-015/515. Pričakoval bi, da je ustrezna oznaka 518. Napaka v oznaki ali kaj drugega?
Zadnjič spremenil inovak, dne 01.04.2020, 12:41, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Gre za napako.inovak napisal/-a:V tabeli je zanimivo tudi oznaka garniture 610-018/515 , ki je podobna 610-015/515. Napaka v oznaki ali kaj drugega?
http://vt610.de/pendo/statistik.html
http://vt610.de/pendo/aktuelles.html
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Hvala in ugotovitev, da tudi Nemci niso več to kar so bili.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ino tisti,ki smo desetletje preživeli na DB to že dolgo vemoinovak napisal/-a:Hvala in ugotovitev, da tudi Nemci niso več to kar so bili.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ljudje so vsi krvavi pod kožo, kapital pa je kapital, neglede na kontinent.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Vlada projekt nadgradnje železniške proge Ljubljana–Jesenice uvrstila v načrt razvojnih programov
https://www.radovljica.si/objava/254931 ... xLrme97j90
https://www.radovljica.si/objava/254931 ... xLrme97j90
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ena cvetka:Vlada projekt nadgradnje železniške proge Ljubljana–Jesenice uvrstila v načrt razvojnih programov
https://www.radovljica.si/objava/254931 ... xLrme97j90
Kdo ima tukaj koga za norca, saj je proga že sedaj D3 (22,5 ton/os)!Cilj 2. faze je nadgraditi progo v skupni dolžini 22,38 km, tako da bo na teh odsekih dvignjena kategorija proge s C3 (20 t/os in 72 kN/m) na D4 (22,5 t/os in 80 kN/m). Z investicijo se bo na obravnavanih odsekih povečala prometna varnost in zmogljivost proge, zmanjšala se bo obremenitev okolja s hrupom, skrajšal se bo tudi potovalni čas vlakov.
Sicer pa, podatki za ta odsek so razvidni iz https://www.slo-zeleznice.si/images/inf ... progah.pdf
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Kako Ljubitelj, te je teolog vseeno malce presenetil, da sedaj iščeš dlako v jajcu?
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Glede na to, da se začne jeseni obnova predora Karavanke in verjetno odseka Lesce Bled - Podnart, bi bilo smiselno nadaljevati s postajo na Jesenicah in odsekom proti Lescam. Marsikaterega potnika, ki pride iz Avstrije odvrne zastarelost in neurejenost postaje, še posebno, če nadaljuje proti Bohinju.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Če minister za božja pota napoveduje obnovo proge C3 (ki je že leta D3) se temu ravno ne bi reklo iskanje dlake v jajcu. Je že tako, da preden se lotiš nekega dela, moraš najprej poznati dejansko stanje. Dopuščam sicer možnost napake v viru informacije https://www.radovljica.si/objava/254931 ... xLrme97j90. Vsekakor je pa eksplicitno napisano, da je gorenjska proga kategorije C3 z 20 tonami na os po kateri že precej let vozijo vlaki s kategorijo D3 in kar je zapisano tudi v programu omrežja, preverjeno velja še danes. Je bilo pa že pod prejšno vlado bilo napovedano, da se bo izvajal remont v sicer manjšem obsegu kot se bi naj. Se mi ne da iskati za nazaj. Ampak sam remont, ne bo popolnoma nič opravil pri skrajšanju voznih časov, kar je sicer priljubljena fraza "prenoviteljev" slovenskega omrežja, pa se je dejansko zvišala hitrost le od PR-Hodoša, drugje se pa na voznih časih ne pozna. Je včasih ICS vozil iz Mb v Ce hitreje kot sedaj po povsem (-PR) obnovljeni progi.Kako Ljubitelj, te je teolog vseeno malce presenetil, da sedaj iščeš dlako v jajcu?
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
https://kozjansko.info/2020/02/vse-bliz ... -mestinju/
Na regionalnih železniških progah Grobelno-Rogatec in Stranje-Imeno se je začel projekt ukinitve 9 nivojskih prehodov. Prihodnji teden se bodo dela na terenu tudi začela.
V prvi fazi bosta zgrajeni 380 metrov dolga povezovalna cesta do objekta Mestinje 3 in nadomestna makadamska cesta zahodno od objekta podjetij Vital Mestinje in Stramex pet v dolžini 600 metrov, s čimer bodo ukinjeni trije prehodi.
Na regionalnih železniških progah Grobelno-Rogatec in Stranje-Imeno se je začel projekt ukinitve 9 nivojskih prehodov. Prihodnji teden se bodo dela na terenu tudi začela.
V prvi fazi bosta zgrajeni 380 metrov dolga povezovalna cesta do objekta Mestinje 3 in nadomestna makadamska cesta zahodno od objekta podjetij Vital Mestinje in Stramex pet v dolžini 600 metrov, s čimer bodo ukinjeni trije prehodi.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Obnova železniškega vozlišča Pragersko bližje uresničitvi
http://www.net-tv.si/obnova-zelezniskeg ... 4NvWJd9nSc
http://www.net-tv.si/obnova-zelezniskeg ... 4NvWJd9nSc
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Po poročanju portala Finance, https://live.finance.si/8960998/Riko-z- ... Lesce-Bled
quote]Najugodnejšo ponudbo za nadgradnjo železniške proge na relaciji od Ljubljane do Jesenic na odseku Podnart–Lesce–Bled je oddalo podjetje Riko, ki bi dela opravil za 46,9 milijona evrov (cena z DDV). Vlogo je oddal še konzorcij JV CGP, GGD, ŽGP in GH, ki bi dela opravil za 52,97 milijona evrov, kar je sicer nad ocenjeno vrednostjo (51,24 milijona evrov).[/quote]
quote]Najugodnejšo ponudbo za nadgradnjo železniške proge na relaciji od Ljubljane do Jesenic na odseku Podnart–Lesce–Bled je oddalo podjetje Riko, ki bi dela opravil za 46,9 milijona evrov (cena z DDV). Vlogo je oddal še konzorcij JV CGP, GGD, ŽGP in GH, ki bi dela opravil za 52,97 milijona evrov, kar je sicer nad ocenjeno vrednostjo (51,24 milijona evrov).[/quote]