Stran 56 od 60

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 23.06.2020, 14:47
Napisal/-a Benny
Izdelava projektne dokumentacije za izvedbo podvoza Ledina in novega železniškega postajališča Ledina na glavni železniški progi št. 30 Zidani most Šentilj d.m.
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/2431-20-300063/narocilo.html

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 04.07.2020, 14:00
Napisal/-a Thomas
Gledam dokument, ki ga je Jernej Vrtovec naslovil na DRI, za nadgradnjo kamniške in dolenjske proge. Omenjena je elektrifikacija in izgradnja dodatnega tira (dvotirnost). Je najprej planirana elektrifikacija in potem dodaten tir ali obratno? Do kod se bo uredilo kaj?

Kamniška proga ni ravno dolga, drugače je z dolenjsko. Dvotirnost bi bila za začetek nujna do Grosupljega, ker z uvedbo potniškega prometa na kočevki, bo tam ozko grlo. Elektrifikacija pa bi bila smiselna vsaj do Novega mesta in potem do Metlike (ali še naprej, če bo kakšno mednarodno sodelovanje).

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 04.07.2020, 14:09
Napisal/-a urban120
Verjetno bi lahko med Škofljico in Šmarje Sap izgradili tudi tunel v izogib ovinku.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 04.07.2020, 20:38
Napisal/-a mkx
urban120 napisal/-a:Verjetno bi lahko med Škofljico in Šmarje Sap izgradili tudi tunel v izogib ovinku.


Tunel (pravzaprav dva, eden je bistven glede vzpona proge) je tam že na obstoječi trasi ... ovinek je za pridobivanje višine, Šmarje je višje kot Škofljica. Če bi se hoteli znebiti ovinka, bi bil potreben viadukt preko doline Škofeljščice ... in bistveno bolj strm vzpon. Ali pa odmik postajališča Šmarje-Sap proti Cikavi zaradi podaljšanja tunela...

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 04.07.2020, 20:43
Napisal/-a Benny
Ob tem je napovedal pospešeno obnovo gorenjske železniške proge. "V obdobju zaprtja predora Karavanke zaradi prenove želimo železniško progo od Kranja proti Jesenicam temeljito obnoviti," je dejal minister. Kot je pojasnil, je prvi razpis za obnovo te proge že v sklepni fazi, direkcija za infrastrukturo pa bo po njegovih besedah prihodnji teden objavila novega. "Če kdaj, potem je zaradi zapore železniškega predora zdaj priložnost, naslednjih nekaj desetletij te priložnosti ne bo več," je dodal.

https://www.zurnal24.si/avto/pomembna-n ... eta-349563

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 05.07.2020, 7:09
Napisal/-a Ljubitelj
"Smo edina prestolnica, ki nimamo povezave z glavnim letališčem" Vrtovec je sicer dejal, da mora Slovenija izboljšati železniško infrastrukturo ter omogočiti cenejše in hitrejše potovanje z vlakom, če želi slediti trendom t.i. zelenega dogovora. ..... Vrtovec je izpostavil tudi regionalne železniške povezave proti velikim mestom na obrobju blizu Ljubljane, kot sta Kamnik in Domžale. "Absolutno je pomembno, da zmanjšamo pritisk avtomobilov - in njihovo pretočnost - na samo prestolnico. Da pa bi zmanjšali gnečo, moramo res pospešiti umeščanje v prostor regionalnih železniških povezav," je izpostavil. Med projekti je minister izpostavil dvotirnost železnice proti Grosupljem in Kamniku ter progo Komenda-Brnik Smo edina prestolnica, ki nimamo povezave z glavnim letališčem, je dejal Vrtovec in dodal, da bo ta ključnega pomena za razvoj letališča.

Več na: https://www.zurnal24.si/avto/pomembna-n ... eta-349563 - http://www.zurnal24.si


Tale minister ga pa včasih ušpiči, veliki mesti Domžale in Kamnik. No slednje je vsaj zgodovinsko mesto, nobeno pa ne presega bistveno velikosti največje vasi v Vojvodini....
čemu bo pa služila proga Komenda Brnik pa ve sam ljubi Bog, meni ni jasno, predvidevam le, da se bodo člani Malteškega viteškega reda vozili z vlakom iz letališča do komende (=posesti viteškega reda).

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 06.07.2020, 6:17
Napisal/-a Regan 664
Povezava do letališča preko kamniške proge oz. Komende bo s časovnega vidika veliko daljša, kot pa bi bila npr. z Gorenjske proge med postajama Škofja Loka-Kranj.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 06.07.2020, 6:36
Napisal/-a Ljubitelj
Povezava do letališča preko kamniške proge oz. Komende bo s časovnega vidika veliko daljša, kot pa bi bila npr. z Gorenjske proge med postajama Škofja Loka-Kranj.


Problem je le to, kar me je sicer v ministrovi navedbi zmotilo, da med kamniško progo in Komendo ni železnice. Do najbližje točke na železnici, znani ovine pri Šmarci je kakšnih 5 km. Kaj ti torej pomaga vlak do Komende, če pa od tam ni predvidena proga.....

Izjava o gradnji proge Brnik-Komenda je pač v stilu naših politikov

1) 99,9% ljudi se obnaša primerno, par % pa ne....
2) naredili bomo obrat, ne samo za 180°, za 360°.

Pa razmisli, kaj je v teh stavkih narobe, oziroma nelogičnega.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 06.07.2020, 9:26
Napisal/-a andre85
Veliko obljub a realizacija? Državna malha je prazna

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 10.07.2020, 12:32
Napisal/-a Benny
Nadgradnja glavne železniške proge št. 20 Ljubljana - Jesenice - d.m. na odseku Kranj - Podnart
01.07.2020
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/2431-20-300094/narocilo.html

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 10.07.2020, 14:22
Napisal/-a Urban91
Ne vem zakaj je minister govoril o temeljiti prenovi proge Kranj - Jesenice, v času zapore Karavank, če je objavljen samo že prej omenjeni odsek :?:

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 11.07.2020, 21:56
Napisal/-a električar
Napisal/-a Ljubitelj » 05.07.2020, 8:09:23
...čemu bo pa služila proga Komenda Brnik pa ve sam ljubi Bog,

Ob povezavi od Jarš ali Homca mimo Mengša, Most, Komende, Brnika in Šenčurja do Kranja živi brez slednjega vsaj 20 tisoč prebivalcev. Med njimi je veliko dnevnih migrantov v Kranj ali Ljubljano. Tem prištejmo še letališke potnike. Če bi jih npr le četrtina uporabljala vlak, bi ta proga imela kar nekaj prometa. Na kamniško progo neposredno gravitira kakih 35 tisoč prebivalcev, če upoštevamo še vasi v radiju 3 do 4 km od postaj, pa jih je kakih 50 tisoč. Večini teh bi se izboljšala storitev, če bi bilo na skupnem odseku proti Lj. več vlakov.
Napisal/-a Regan 664 » 06.07.2020, 7:17:33
Povezava do letališča preko kamniške proge oz. Komende bo s časovnega vidika veliko daljša, kot pa bi bila npr. z Gorenjske proge med postajama Škofja Loka-Kranj.

Med Lj in Brnikom preko Domžal je cca 30 km, za kar bi vlak z vsemi postanki potreboval kakih 36 minut, če bi ustavljal le v večjih krajih pa tretjino manj. Mislim, da je za letalske potnike nepomembno nekaj minut gor ali dol spričo ur, ki jih zabijejo po letališčih. Po drugi strani pa med Šk. Loko in Brnikom ni toliko prebivalcev, ki bi jim proga prišla prav.
Napisal/-a andre85 » 06.07.2020, 10:26:05
Veliko obljub a realizacija? Državna malha je prazna

V fazi umeščanja v prostor projekt ne zahteva veliko denarja. Bistveni stroški nastopijo pri gradnji, ki poteka 10 ali več let po začetku umeščanja. Do tedaj pa se bo menda že kaj izboljšalo.

lp

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 12.07.2020, 7:21
Napisal/-a Ljubitelj
Ob povezavi od Jarš ali Homca mimo Mengša, Most, Komende, Brnika in Šenčurja do Kranja živi brez slednjega vsaj 20 tisoč prebivalcev. Med njimi je veliko dnevnih migrantov v Kranj ali Ljubljano. Tem prištejmo še letališke potnike. Če bi jih npr le četrtina uporabljala vlak, bi ta proga imela kar nekaj prometa. Na kamniško progo neposredno gravitira kakih 35 tisoč prebivalcev, če upoštevamo še vasi v radiju 3 do 4 km od postaj, pa jih je kakih 50 tisoč. Večini teh bi se izboljšala storitev, če bi bilo na skupnem odseku proti Lj. več vlakov.


Meni to ni potrebno razlagat, problem je, da je minister navedel proga Brnik-Komenda. In kolikor je meni znano v Komendi ni nobene dosedanje proge, do najbližje proge je približno 5 km zračne razdalje. Sicer sem pa lepo napisal, da se bodo lahko člani Malteškega viteškega redu vozili iz Brnika na svojo komendo v Komendi. Naprej se pa ne bo dalo!


Glede na tvoj obsežen odgovor pa bi lahko napisal, kaj bo sledilo po Komendi....., da ne govorimo na drugi strani po Brniku. Ideja je namreč zgraditi progo med LJ in KR preko Brnika. In ne me prepričevat, da se proge (ali na sploh vse infrastrukturne projekte) umešča v prostor po med seboj ločenih segmentih....

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 15.07.2020, 12:55
Napisal/-a leteči vlak
Danes je z drezino po kočevski progi potoval vrh Slovenskih železnic in Ministrstva za infrastrukturo. Med potjo so obljubili:
- vzpostavitev rednega potniškega prometa do Kočevja s 1. 10. 2020
- rekonstrukcija železniške postaje Grosuplje v letu 2021, finančna sredstva so menda že zagotovljena
- razpis za gradnjo novega nadvoza na Taborski cesti na Grosupljem (med Goršičem in ex. Motvozom) bo objavljen že letos

https://www.gov.si/novice/2020-07-15-mi ... ski-progi/
https://www.grosuplje.si/objava/273600

Živi bili, pa vidjeli :wink: .

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 18.07.2020, 12:47
Napisal/-a Benny
Za tri slovenske projekte 11 milijonov evropskih sredstev
https://www.delo.si/gospodarstvo/novice/za-tri-slovenske-projekte-11-milijonov-evropskih-sredstev-330898.html

Za projekt Vozlišče Ljubljana 8,46 milijona evrov
Ministrstvo za infrastrukturo je bilo uspešno s projektom »Vozlišče Ljubljana: priprava projektne dokumentacije za nadgradnjo odsekov in železniških postaj v Ljubljani«, za kar je Evropska komisija odobrila sofinanciranje v višini 85 odstotkov upravičenih stroškov oziroma 8,46 milijona evrov evropskih sredstev. Projekt se nanaša na prioriteto razpisa ukrepi na vozliščih jedrnega omrežja TEN-T, vključno z mestnimi vozlišči (potniški promet). V okviru projekta bo pripravljena projektna dokumentacija za nadgradnjo glavne postaje Ljubljana in ljubljanskih postaj Šiška, Moste, Zalog ter železniških prog med njimi.